تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۲۲
کد مطلب : ۴۶۶۹۶۶

(ویدئو) هیجان‌انگیز و اعصاب خردکن؛ داستان دامپزشک شجاع در دل حیات وحش آفریقا

۲
فایل مرتبط کبنا ؛ فیلم باورنکردنی نزدیکی وحشتناک یک دامپزشک حیات وحش را با شیر‌های خفته در حالی که با هواپیما در کنار هم بر فراز پارک ملی کروگر حرکت می‌کنند، نشان می‌دهد.
به گزارش کبنا، جوئل آلوز، دامپزشک باتجربه حفاظت از محیط زیست پس از اینکه ویدئو‌هایی را از انتقال برخی از ترسناک‌ترین شکارچیان جهان به اشتراک گذاشت اعتراف کرد که شغل او می‌تواند اعصاب خردکن باشد.
به نظر می‌رسد گربه‌های بزرگ آرام در حالی که برای درمان به پرواز در می‌آیند، آرام می‌خوابند، اما اگر جوئل دوز کامل دارو‌های بی‌هوشی را تجویز نکند، می‌توانند هر زمانی بیدار شوند.
این ویدئو شیر‌های نر را نشان می‌دهد که در یک هواپیمای کوچک کنار هم قرار گرفته‌اند و چشم‌هایشان را با ماسکی پوشانده‌اند تا نوری که از پنجره‌ها می‌آید مزاحم نشوند.
جوئل و همکارش در حالی که خلبان‌ها با وجود محموله‌های تهدیدآمیزشان، با آرامش در کابین خلبان نشسته‌اند، در نزدیکی شیر‌ها قرار گرفته است.
        
جوئل می‌گوید: برای بسیاری، این واقعاً افراطی به نظر می‌رسد، اما واقعیت این است که دارو‌های بی‌حرکتی که ما به آن دسترسی داریم، آن را به روشی فوق‌العاده ایمن برای شیر‌ها و افرادی که همراه آن‌ها در هواپیما هستند، تبدیل می‌کند.
این دامپزشک علاوه بر این، کرگدن‌های خشمگین و فیل‌های عظیم الجثه را برای درمان تعقیب می‌کند و ویدئو‌هایی از کار‌های خارق‌العاده‌ای که انجام می‌دهد را به اشتراک می‌گذارد.
وی می‌گوید: این برای همیشه هیجان‌انگیز و در عین حال اعصاب خردکن است. در آن لحظاتی که از هلیکوپتری آویزان می‌شوید و برخی از تأثیرگذارترین حیوانات را دنبال می‌کنید، تعجب می‌کنید که چگونه می‌توان آن را یک شغل در نظر گرفت.
جوئل مستقر در هودسپرویت آفریقای جنوبی، بی‌وقفه تلاش می‌کند تا تأثیری بر سلامت و رفاه برخی از بزرگترین حیوانات روی کره زمین در پارک ملی کروگر بگذارد.
این مرد ۳۴ ساله به طور مرتب ویدئو‌هایی را با ده‌ها هزار دنبال کننده خود در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد و دریچه‌ای از زندگی فردی با شغل غیرمعمول خود را نشان می‌دهد.
جوئل در مورد پرواز‌های جسورانه خود با برخی از ترسناک‌ترین حیوانات در حیات وحش به شوخی گفت: مطمئناً این تنها زمانی است که من می‌توانم به صورت خصوصی پرواز کنم!
این رویایی است که او همیشه حاضر بوده برای آن ریسک کند. با این حال، بیشتر خطرات ناشی از تجهیزات و تلاش برای سقوط نکردن از وسیله نقلیه است.
جوئل به یک تجربه نزدیک به مرگ که با حیوانات داشت، اشاره کرد و گفت: نزدیکترین چیزی که من به مصدومیت جدی رسیدم این بود که بوفالو در محوطه کوچکی به سمتم آمد. بوفالو‌ خیلی آرام بود اما من بیش از آنچه باید عمل کردم و به سرعت متوجه شدم که او تقریباً به نقطه‌ای برخورد می‌کند که من یک ثانیه قبل از اینکه بدوم و به کنار دیوار محوطه بپرم، ایستاده بودم.
او می‌گوید: خطرناک‌ترین لحظات زمانی است که شما خونسرد می‌شوید و تمرکز نمی‌کنید، زیرا فکر می‌کنید موقعیتی است که صد‌ها بار در آن قرار گرفته‌اید.
(ویدئو) هیجان‌انگیز و اعصاب خردکن؛ داستان دامپزشک شجاع در دل حیات وحش آفریقا
 
نام شما

آدرس ايميل شما

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
شفافیت ناکام

شفافیت ناکام

طرح شفافیت، از‌جمله طرح‌های بازمانده از مجلس دهم است که قصه پرغصه‌ای دارد. برای بررسی ...
۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

اگر در روز‌ها و ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا، تغییری جدی در ...
1