کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

نشست بررسی افزایش بی رویه فروشگاه های زنجیره ای در گچساران / فروشگاه‌هایی که نان بُری می‌کنند!/ اعتراض کسبه گچساران به افزایش فروشگاههای زنجیره ای(+فیلم، تصاویر)

31 خرداد 1401 ساعت 1:08

افزایش بی رویه فروشگاه‌های زنجیره ای در سطح شهرستان گچساران باعث اعتراض واحدهای صنفی خرده فروش و سوپر مارکت، خواروبار و لبنیات و... شده است


نشست رسیدگی به افزایش بی رویه فروشگاه های زنجیره ای با حضور روانبخش دیهیمی خوب فرماندار گچساران، محمد راهی رئیس اتاق اصناف گچساران،رضا قشقایی شهردار دوگنبدان، مهرابی رئیس اداره صمت شهرستان، شکوهی، عاملی مقدم، کرمی فرد اعضای شورای شهر دوگنبدان، قدرت الله انبازپور عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف، سیده نوشین نمازیان مسئول حقوقی شهرداری دوگنبدان در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز: افزایش بی رویه فروشگاه‌های زنجیره ای در سطح شهرستان گچساران باعث اعتراض واحدهای صنفی خرده فروش و سوپر مارکت، خواروبار و لبنیات و... شده است.
با افزایش فروشگاه‌های زنجیره ای در سطح شهرستان گچساران شاهد بیکاری و تعطیلی واحدهای خرده فروش و سوپر مارکت‌ها و.. خواهیم بود که افزایش آسیب های اجتماعی و بیکاری را در پی دارد.
مشخص نیست که مجوز این همه فروشگاه زنجیره ای را چه دستگاهی می دهد و بر چه اساسی مجوز صادر می کنند مگر شهرستان گچساران چقدر جمعیت و ظرفیت دارد. شهر گچساران تولیدی نیست بلکه مصرفی است واین شهر گنجایش و ظرفیت این همه فروشگاه زنجیره ای که بصورت قارچ گونه در حال افزایش می باشد را ندارد.
این همه فروشگاه زنجیره ای چه سودی برای مردم شهرستان گچساران دارند؟ درآمدشان بصورت مستقیم از طریق کارت خوان‌های‌شان به حسابی در تهران واریز می شود و مالیاتی را هم در شهرستان پرداخت نمی کنند و تنها پول و منابع شهرستان را خارج می کنند.
گفتنی است:در این نشست مقرر گردید که فروشگاه‌های زنجیره ای هدفمند و ضابطه مند شوند و این فروشگاه‌های اگر می خواهند در سطح شهرستان گچساران فعالیت کنند باید با شرایط و برنامه خاصی بطوریکه به واحدهای خرد و صنوف مختلف آسیب نزنند،ساماندهی شوند.


 


کد مطلب: 449361

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/449361/نشست-بررسی-افزایش-بی-رویه-فروشگاه-های-زنجیره-گچساران-فروشگاه-هایی-نان-ب-ری-می-کنند-اعتراض-کسبه-فروشگاههای-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1