تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۹
کد مطلب : ۴۴۸۸۷۴
آیین تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تعاون روستایی شهرستان گچساران؛

تقابل فرماندار گچساران با مدیر سابق تعاون روستایی؛ شهر بیمار شده باید تاجگردون بیاید( + فیلم و تصاویر)

۱۵
۱
تعریف و تمجید اداره تعاون روستایی گچساران از تاجگردون و واکنش فرماندار گچساران کبنا ؛آیین تودیع و معارفه رییس تعاون روستایی شهرستان گچساران با حضور روانبخش دیهیمی خوب فرماندار گچساران، قدرت الله ویسی مدیرعامل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد و اعضای تشکل‌ها و تعاونی‌ها در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، مدیرعامل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار کرد: مجموعه سازمان تعاون روستایی  به عنوان یک بازوی اجرایی و عملیاتی در مجموعه جهاد کشاورزی است.
قدرت الله ویسی افزود: اتحادیه‌های و تشکل‌های تعاونی تحت نظارت تعاون  روستایی استان قرار دارند.
ویسی با بیان اینکه  تشکل‌ها و تعاون روستایی پل ارتباطی میان  مردم و سازمان جهادکشاورزی هستند، افزود: سازمان تعاون روستایی یک رسالت مهمی به عنوان خدمات به اهالی روستاهای را دارد.
 مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان در ادامه به فعالیت این مجموعه پرداخت و عنوان کرد: سازمان تعاون روستایی در  زمینه کارهای خدماتی  از جمله توزیع نهادهای دامی، توزیع سوخت، توزیع بذر و کود به روستاییان می‌پردازد.
ویسی بیان کرد کرد: در سال گذشته قریب بر نه میلیون لیتر نفت سفید  توسط تشکل‌های تعاونی  روستایی در مناطق صعب العبور روستایی  توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه ۱۳ هزار تن آرد  در مناطق روستایی توسط این تشکل‌ها توزیع شد، ابراز کرد: این میزان آرد نسبت به سالهای ۹۹ و ۹۸ یک و نیم برابر افزایش داشته است.
ویسی تصریح کرد: ۳۱ هزار تن نهادهای دامی در بین دامداران توزیع شد که این میزان نسبت به سالهای گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
رییس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این مدت  پنج هزار و ۲۰۰ تن کود شیمیایی در بین کشاورزان توزیع شد، افزود: بیش از ۱۰۰ درصد کودشیمیایی جذب شد.
وی عنوان کرد: علاوه بر کارهای خدماتی این سازمان به جهت حمایت از کشاورزان و جلوگیری از ضرر و زیان محصولات کشاورزی را خرید تضمینی انجام می‌دهند.
ویسی بیان کرد: سال گذشته ۱۴ هزار تن گوجه فرنگی از گوجه کاران شهرستان‌های گویاران، دهدشت و باشت خریداری و به کارخانه رب گوجه فرنگی مرودشت و شیراز حمل شد.
وی ابراز کرد: با خرید این محصول بیش از پنج میلیارد و 800 میلیون تومان کمک بلاعوض به بهره برداران این محصول پرداخت  شد.
ویسی با اشاره به اینکه امسال هم در صورت حمایت متولیان و مسوولان این اقدام انجام خواهد شد، تصریح کرد: سال گذشته نیز ۸ هزار تن سیب صنعتی از باغداران  به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به جهت حمایت از تولید کنندگان خریداری شد.
مدیرعامل تعاون روستایی استان افزود: در کهگیلویه و بویراحمد ۱۳۰ هزار تن سیب تولید می‌شود  که ۲۰ الی ۳۰ درصد از آن سیب‌های ضایعاتی و پای درختی است که در این زمینه این میزان سیب از باغداران به جهت حمایت خریداری می‌شود.
 وی در ادامه به مراکز خرید گندم و کلزا اشاره کرد و گفت: برخی از این مراکز تعطیل بودند که اکنون در حال خرید این محصول زراعی فعالیت دارند.
رییس سازمان تعاون روستایی استان تصریح کرد: خرید گندم تضمینی از دیگر اقدامات تعاون روستایی بوده که در این دوسال اخیر ۵۴ هزار تن گندم در استان از کشاورزان خرید تضمینی انجام گرفت که از این میزان ۲۸ عزار و ۶۰۰ تن توسط تعاون روستایی خریداری شد.
ویسی خاطر نشان کرد: بنده معتقدم بایستی در استان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود آن استفاده کرد و این ظرفیت‌ها را در استان معرفی کرد.
رییس سازمان تعاون روستایی استان افزود: قریب بر. ۱۰ هزار شرکت استار آپ در کشور وجود دارد که می‌طلبد از این ظرفیت‌ها استفاده شود.
ویسی عنوان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۲۰ اتحادیه و تشکل تعاونی در سطح استان فعالیت دارد که از این تعداد ۳۴ تشکل در گچساران فعالیت دارند که هر کدام دارای یک وظیفه هستند.
وی بیان کرد: کارهای خوبی در سطح گچساران انجام گرفت که انتظار می‌رود یک برنامه ریزی و ساماندهی بهتری در این تشکل‌ها انجام گیرد.
ویسی با تاکید بر تغییر اساسی در تشکل‌ها ابراز کرد: باید این تشکل‌ها از خانوادگی به غیر خانوادگی تبدیل شودو یک حسابرسی دقیق انجام شود که بدانیم سرمایه این اعضا در کجا صرف شده است.
وی افزود: من معتقدم نه با مچ‌گیری بلکه به عنوان یک آسیب شناسی از انحرافات و فسادهای مالی جلوگیری شود و ارتقا سلامت   در ساختار تعاون روستایی شکل بگیرد.
مدیرعامل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد؛ در گچساران شاهد هستیم که اصلاح ساختار در تشکل‌ها در حال انجام است و اگر قرار باشد که این تشکل‌ها به بن بست برود آن وقت حق مردم پایمال می‌شود.
ویسی ابراز کرد: تمام تشکل‌ها در خدمت رسانی به روستاها هستند و باید به سمتی حرکت کرد که اقتصاد روستا همگام اقتصاد شهر شود.
مدیرعامل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان در برخی از جاها مظلوم است و می‌یابد که کارشناسان پهنه بندی برای معرفی محصولات یک کتاب را تدوین و به چاپ برسانند.
ویسی  بیان کرد: هم اکنون یکی از اقدامات تعاون روستایی  راه اندازی روستا بازار در شهرها است.
وی خاطر نشان کرد: این روستا بازار توسط تشکل‌ها راه اندازی می‌شود که موجب حمایت از تولید کننده و مصرف کننده می‌شود.
مدیرعامل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح در سطح شهرهای استان راه اندازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های قوی و فوق العاده ای در روستاها وجود دارد چرا که بعد از تولید  نفت بیش از ۲۶ درصد محصولات روستایی  در اقتصاد کشور ایفا نقش دارند.
ویسی عنوان کرد: روستا بازار گچساران در جنب ساختمان تعاون روستایی راه اندازی خواهد شد.
مدیرعامل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون ۸۵ هزار نفر عضو تعاون روستای در سطح استان هستند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر عضو تشکل‌ها و تعاونی‌های روستایی گچساران هستند.
در ادامه  فرماندار گچساران با اشاره به اینکه تغییر لازمه زندگی انسان است و تغییر در زندگی انسان مهم است، اظهار کرد: هر مسوولیتی که به انسان واگذار می‌شود یک امانت است.
روانبخش دیهیمی خوب افزود: آقای محمدی چند سالی در اداره تعاون روستایی به عنوان رییس این اداره بودند که اکنون برای اصلاح ساختار در برخی جاها باید تغییر ایجاد شود.
فرماندار گچساران با بیان اینکه شیوه‌های مدیریتی در برخی جاها لازمه آن تغییر است، افزود: فعالیت تعاون روستایی بیشتر در روستاها است که خدمات خوبی از سوی تعاون روستایی انجام گرفته است.
دیهیمی خوب با اشاره به آقای حسینی سرپرست تعاون روستایی گچساران گفت: تا جایی که قانون اجازه دهد این خدمات را فارغ از بحث سیاسی و گرایشی گسترش دهید.
وی با بیان اینکه خدمات باید همراه با عدالت باشد، عنوان کرد: در بحث عدالت آن چیزی که به حق است انجام گیرد و مردم داری را سرلوحه کار خود قرار دهید.
فرماندار گچساران تصریح کرد: انتظار می‌رود که مدیران تلفن همراه خود را خاموش نکنندو همچنان  پای کار باشند.
وی افزود: مدیران در هر اداره‌ای و نهادی بایستی  پاسخگوی مردم باشد و هیچ وقت از ارائه خدمات به مردم خسته نشوند.
دیهیمی خوب خاطرنشان کرد: گرفتن مسوولیت یک نعمت است و باید مدیران شکرگذار این نعمت باید باشند.
به گزارش کبنا نیوز: در این آیین از زحمات آیت محمدی مفرد تکریم و سید وهاب حسینی به عنوان سرپرست تعاون روستایی گچساران معرفی شد.
گفتنی است: محمدی پنج سال و شش ماه به عنوان رییس تعاون روستایی گچساران بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آگاه ق ش ق ی
Iran, Islamic Republic of
نمی تونی خرف بزنی خب نزن میگه این بیماری به دست خود تاجگردون به شهر برگرده یعنی دوباره تاجگردون شهر را بیمار کنه
تعریف که نکردی هیچ یه سوژه ای شدی برا اون بینوا
آخ به شهری که مدیراش شمایید .
Iran, Islamic Republic of
حاجی الان کل منطقه او برده موری که هیچ
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
البته تشخیص بیماری هنر است که شما هنرمند نیستید .
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام و آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای آقای فرماندار دارم متوجه نمیشه که چه بر سر شهرستانهای باشت و گچساران آورده اند
شهر
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز تیر ماه 1399 شهر رو دفن کردند، کجای کار هستید؟ اگه بیمار بود تا الان خوب شده بود ، فاتحه رو همه خوندند،
Iran, Islamic Republic of
احسنت برکنایه فرماندار که در باره اغراق مخمدی بیان شد
Iran, Islamic Republic of
نه یه جا بدبختی منه سر این شهرستان باریده حال نماینده ضعیف حداقل فرماندار باید قوی باشد تا بتواندمقداری با پیگیری ضعف ها و بدبختی ها را بپوشاند البته این مکافات اعمال ماست چون از قدیم گفتند شکر نعمت نعمتت افزون کند کفر نعمت نعمت از کفت بیرون کند خدا خواست انتقام ناشکری ها را از ما بگیرد چون گچساران توی کشور سروری می کرد الان خاک بر سری می کند هرکس با دست خودش خاک بر سر خودش کرد
Iran, Islamic Republic of
خوب معلومه اونایی که با همدستی تاجگردون و با پارتی بازی و رانت و تبعیض خو گرفتن یاد تاجگردون می کنن.
ولی اکثر قریب به اتفاق مردم آگاه از ایشون و عملکردشون نفرت دارن.
Iran, Islamic Republic of
شما هیچ چیزی حس نمیکنید به جز صندلی خودتان انشالله همین صندلی شما را زیر پایتان میکشند و دوباره این شهر نفس خواهد کشید و تاج گردون هم خواهد امد
مطلع
Iran, Islamic Republic of
خدا بری بالاتر که اگر یه املای کلاس پنجمی وش بگی صفر هم نیاره !!!!!
ترا به خدا ببین چطوری داره تو ادبیات میگرده !!!
اتفاقا برای معرفی توان و ضعف تاجگردون همین مدیران امثال شما بهترین سند و مدرک هستن .
اگر پشت گوشت را دیدی دوباره تاجگردون را در قدرت خواهی دید...
عباس1
سلام.
بیچاره مردم شهرستان...
چه کسی را مدیر گذاشته بودند
آنهم مدیر تعاون روستایی شهرستان.
شهر بیمار هست واقعا جالبه ...وظایف شما و حیطه کار شما....کجا و شهر کجا.
لطفا توضیح دهید که
"شهر به بیماری رفته " یعنی چه؟؟؟؟
" ای بیماری بدست خودش به شهر برگردد" چه ؟؟؟؟
متاسفم
واقعا متاسفم.
روزبه
Iran, Islamic Republic of
بیماری شهر از برکت وجود امثال تو بود جناب مدیر تعاون روستایی انشاا.. که با رفتن جنابتان حال و روز شهر خوب خواهد شد..
باوی
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار نباید هم احساس کنید چون اون جایگاهی که در ان نشستی جای افراد ضعیف مثل حضرتعالی نیست
احسان
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب......
Iran, Islamic Republic of
حال که قبول ندارید شهر بیمار است به داد برسید
عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

بنیان انقلابی بودن، التزام به این اصل یعنی حاکمیت بدون استثنای مردم است. از این مرحله ...
اشتباه بزرگ پوتین

اشتباه بزرگ پوتین

از زمانی که روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد بی وقفه در مورد جنگ در آن کشور ...
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
1