تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۴۴۸۱۰۳
کبنا گزارش می دهد

نشست شورای مشورتی و همدلی اقوام شهرستان گچساران / گلایه شدید رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی از تیم اقتصادی رئیس جمهور و کنایه به محسن رضایی (+فیلم،تصاویر)

۳
۲
صحبت های شنیدنی رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در گچساران گلایه از تیم اقتصادی رئیس جمهور و کنایه به محسن رضایی کبنا ؛جلسه شورای مشورتی و همدلی اقوام شهرستان گچساران با حضور فرماندار گچساران، معاونین فرماندار و جمعی از بزرگان و معتمدین اقوام شهرستان گچساران درسالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: در این نشست حاضرین، نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص مشکلات و معضلات شهرستان عنوان کردند.
گفتنی است: توجه ویژه مسئولان و رسیدگی و بررسی معضل بیکاری، وضعیت و گرانی بازار، توجه به وضعیت بهداشت و مبلمان شهری دوگنبدان، بی عدالتی، تبعیض، قوم گرایی، توجه مسئولان به مسائل اخلاقی در جامعه، تلاش در جهت وحدت نخبگان در شهرستان، ضرورت مشارکت در مسائل تصمیم گیری کلان شهر، جمع آوری اطلاعات آماری شهرستان، ضرورت بحث مهارت افزایی و مطالبه گری در شهرستان، ضرورت تشکیل فعالیت کمیته‌های زیر مجموعه شورا، توجه ویژه به نخبگان حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و.....، توجه به ترکیب جمعیتی شهر دوگنبدان، حفظ وحدت و حمایت از مسئولان دلسوز در جهت بهبود وضعیت شهرستان، برگزاری مستمر جلسات بصورت ترکیبی اقوام، عدم دخالت مسائل سیاسی در مسائل اجتماعی و زندگی مردم، توجه ویژه به جوانان و مشارکت آنان در مسائل اجتماعی، برگزاری همایش اقوام..... از مهمترین نظرات و پیشنهادات مطرح شده در این نشست بود.
یکی از نکات مشهود این نشست گلایه رئیس ستاد تبلیغاتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی از تیم اقتصادی رئیس جمهور بود.
سید قدرت الله بیعت اصل در جواب حاج اسکندر رحمانی که عنوان کرد: اقتصاد ما بیمار بود و سال‌ها قبل باید جراحی می‌شد که کسی اینکار نکرد که آیت الله رئیسی با درایت و شجاعت این جراحی را انجام داد، یک بیماری قبل از اینکه به سرطان تبدیل شود باید جراحی شود و گرنه هنگامی که به سرطان تبدیل شد آنگاه در جراجی باید عضوی را قطع کرد.
سید قدرت الله بیعت اصل در جواب وی گفت: کاشکی آن نقطه‌ای که سرطان گرفته بود قطع می‌کرد، من بعنوان رئیس ستاد انتخاباتی وی از تیم اقتصادی ایشان گلایه مند هستم و مردم دغدغه دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
کی اینها را بعنوان معتمد انتخاب کرده
مسعود
Iran, Islamic Republic of
انصافا یه بار باطری ماشینم را جلوی خانه دزدیدن رفتم کلانتری ۱۲ یاسوج .کاری کرد که پشیمان شدم
Romania
خدا خیرت بده فقط رییسی بوجود اورد شما وگرنه اصلا ما قبل نه مریض بودن نه چیزی دیگه رییسی فکرکرد علی اباد شهر جناب بیعت شما ها باعث بانی گرانی در گچساران هستید
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
هشدار «اتحاد ملت» به دولت

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت در واكنش به برنامه‌ دولت در خصوص رهاسازي قيمت‌ها، بيانيه‌اي انتقادي ...
قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني، گزارش کميسيون امور داخلي کشور و شورا‌ها در ...
1