تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۴۴۷۳۵۶
کبنا گزارش می‌دهد

تذکر جدی فرمانده سپاه گچساران به مسئولان نفت و شهرداری / پسنده؛ اجازه ندهید در پارک‌ها خلاف شرع انجام گیرد / اعلام زمان و مکان راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در گچساران

۱
تذکر جدی فرمانده سپاه گچساران در خصوص پارک های شهرداری و نفت کبنا ؛جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در گچساران با حضور امام جمعه گچساران، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه گچساران، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و جمعی از روسای ادارات در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا، امام جمعه گچساران در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر این شهرستان اظهار کرد: باید تا فرصت است از ایام پر برکت ماه رمضان بهره معنوی برد.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی بیان کرد: دشمنان اسلام هر روز به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران و منصب ولایت هستند، که تا کنون نقشه‌های آنها شکست خورده است.
حجازی با اشاره به اینکه مخالفین اسلام و ایران اسلامی با تهمت‌هایی اعم از اینکه ما آقاابالاسر نمی‌خواهیم مردم را می‌خواهند از مسیر اسلام دور کنند، تصریح کرد: ما نیز به مخالفین مسیر ولایت می‌گوییم کسی که حاکم مردم است فقط خدا می‌باشد و غیر از خداوند کسی به مردم حق امر و نهی کردن را ندارد.
 وی گفت: در حال حاضر مقام اول اجرایی گچساران، فرماندار ولایت مدار و انقلابی است که به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد موضوع یا برنامه‌ای برای انحراف مردم پیش بیاورند، و با اینگونه مسائل با دوراندیشی برخورد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: عملاً حکومت باید یک حکومت اسلامی باشد و حلال و حرام و اجرای دستورات پروردگار در آن نیز رعایت شود مردم تحت فرمان هیچ کس غیر از خداوند قرار ندارند.
 حجازی با اشاره به اینکه ما مخالف شادی مردم نیستیم، بیان کرد: هر گونه شادی باید با رعایت موازین اخلاقی و دینی برگزار شود و کسی مخالف این گونه مراسم شادی نیست.
وی افزود: برخی از رفتارها از جانب برخی اشخاص مسخره کردن و به سوی انحراف بردن مردم است که خداوند و ولی فقیه نیز از آن راضی نیستند.
 حجازی اضافه کرد: در نماز جمعه اخیر به برخی از مسائل که باعث نگرانی مردم و ما شده اشاره کردم و این نگرانی‌ها را نیزبه استاندار انتقال داده‌ایم و وی نیز قول مساعدت و همکاری لازم را داده است.
امام جمعه گچساران افزود: باید تحول فرهنگی عظیمی انجام شود و شورای فرهنگی نیز فعال و در راستای مسائل موجود آسیب شناسی و مشکلات فرهنگی را بررسی کند.
در ادامه سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: بعد از دو سال و اندی از بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس این میراث با ارزش امام راحل به صورت میدانی برگزار خواهد شد.
سرهنگ باقر پسنده بیان کرد: روز قدس به مناسبت همدردی با مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب کودک‌کش اسرائیل برگزار می‌شود.
پسنده با اشاره به اینکه حضور باشکوه آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی در دهان یاوه گویان و مستکبرین است، تصریح کرد: مردم ولایتمدار این شهرستان باشکوه‌تر از سال‌های قبل در این راهپیمایی شرکت کرده و انزجار خود را از اسرائیل و هم پیمانانش اعلام می‌کنند.
پسنده بیان کرد: روز جهانی قدس و همبستگی مسلمانان جهان و انزجار آنها نسبت به اسرائیل و امیدواری به مردم فلسطین است که بدانند همه مسلمانان در کنار آنها تا پیروزی کامل حضوردارند.
وی افزود: باید فضاسازی متناسب با روز جهانی قدس در گچساران انجام و فراهم شود.
 فرمانده سپاه ناحیه گچساران تاکید کرد: وضعیت پارک‌ها شهرداری دوگنبدان و شرکت نفت در خصوص مسائل خلاف شرع نگران کننده است.
  پسنده بیان کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران به واسطه خون‌های بسیار شهدا آبیاری شده است، باید با همت جهادی برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی همه پای کار آمده و تلاش کنند.
در ادامه فرماندار گچساران اظهار کرد: آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده و حضور در این این رویداد مهم به دنیا ثابت می‌کند که فلسطین تنها نیست.
روانبخش دیهیمی خوب با اشاره به اینکه در راهپیمایی روز جهانی قدس همه اقشار مردم و ادارات حضور پیدا کنند، تصریح کرد: تمامی ادارات در کنار هم برای تبلیغات و آذین بندی شهر به مناسبت این روز جهانی اقدامات لازم را انجام دهند.
 دیهیم خوب عنوان کرد: روز جهانی قدس یادگار امام راحل است و در این روز مهم مسلمانان با وحدت و همدلی قدرت نمایی و حمایت خود را از کشور و مردم مظلوم فلسطین نشان می‌دهند.
دیهیمی خوب اظهار کرد: مسیر راهپیمایی روزجهانی قدس در گچساران از مسجد شهیدان تا مصلای امام خمینی (ره) گچساران انتخاب شده و این مراسم روز جمعه ساعت ۱۱ صبح  برگزار می‌شود.
 فرماندار گچساران با اشاره به اینکه به عید سعید فطر نزدیک می‌شویم، خاطرنشان کرد: عید سعید فطر نیز یکی از اعیاد مهم مسلمانان است و در این روز مسلمانان عیدی خود را به تناسب میزان عبادت از پروردگار دریافت می‌کنند.
دیهیمی خوب بیان کرد: نماز عید فطر نیز با حضور باشکوه مردم روزه دار در این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: تمام تدارکات لازم جهت برگزاری این نماز بزرگ و مهم اعم از تهیه سیستم و موارد دیگر هر چه زودتر با همکاری ادارات انجام شود.
 وی با اشاره به این که تمهیدات لازم برای برگزاری نمازعید فطر در گچساران اندیشیده شده است، بیان کرد: نماز عید در مجتمع ورزشی پد خندق ساعت ۷ صبح  برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
1