کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تذکر جدی فرمانده سپاه گچساران به مسئولان نفت و شهرداری / پسنده؛ اجازه ندهید در پارک‌ها خلاف شرع انجام گیرد / اعلام زمان و مکان راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در گچساران

6 ارديبهشت 1401 ساعت 8:43

جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در گچساران با حضور امام جمعه گچساران، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه گچساران، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و جمعی از روسای ادارات در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد.


جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در گچساران با حضور امام جمعه گچساران، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه گچساران، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و جمعی از روسای ادارات در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا، امام جمعه گچساران در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر این شهرستان اظهار کرد: باید تا فرصت است از ایام پر برکت ماه رمضان بهره معنوی برد.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی بیان کرد: دشمنان اسلام هر روز به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران و منصب ولایت هستند، که تا کنون نقشه‌های آنها شکست خورده است.
حجازی با اشاره به اینکه مخالفین اسلام و ایران اسلامی با تهمت‌هایی اعم از اینکه ما آقاابالاسر نمی‌خواهیم مردم را می‌خواهند از مسیر اسلام دور کنند، تصریح کرد: ما نیز به مخالفین مسیر ولایت می‌گوییم کسی که حاکم مردم است فقط خدا می‌باشد و غیر از خداوند کسی به مردم حق امر و نهی کردن را ندارد.
 وی گفت: در حال حاضر مقام اول اجرایی گچساران، فرماندار ولایت مدار و انقلابی است که به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد موضوع یا برنامه‌ای برای انحراف مردم پیش بیاورند، و با اینگونه مسائل با دوراندیشی برخورد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: عملاً حکومت باید یک حکومت اسلامی باشد و حلال و حرام و اجرای دستورات پروردگار در آن نیز رعایت شود مردم تحت فرمان هیچ کس غیر از خداوند قرار ندارند.
 حجازی با اشاره به اینکه ما مخالف شادی مردم نیستیم، بیان کرد: هر گونه شادی باید با رعایت موازین اخلاقی و دینی برگزار شود و کسی مخالف این گونه مراسم شادی نیست.
وی افزود: برخی از رفتارها از جانب برخی اشخاص مسخره کردن و به سوی انحراف بردن مردم است که خداوند و ولی فقیه نیز از آن راضی نیستند.
 حجازی اضافه کرد: در نماز جمعه اخیر به برخی از مسائل که باعث نگرانی مردم و ما شده اشاره کردم و این نگرانی‌ها را نیزبه استاندار انتقال داده‌ایم و وی نیز قول مساعدت و همکاری لازم را داده است.
امام جمعه گچساران افزود: باید تحول فرهنگی عظیمی انجام شود و شورای فرهنگی نیز فعال و در راستای مسائل موجود آسیب شناسی و مشکلات فرهنگی را بررسی کند.
در ادامه سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: بعد از دو سال و اندی از بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس این میراث با ارزش امام راحل به صورت میدانی برگزار خواهد شد.
سرهنگ باقر پسنده بیان کرد: روز قدس به مناسبت همدردی با مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب کودک‌کش اسرائیل برگزار می‌شود.
پسنده با اشاره به اینکه حضور باشکوه آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی در دهان یاوه گویان و مستکبرین است، تصریح کرد: مردم ولایتمدار این شهرستان باشکوه‌تر از سال‌های قبل در این راهپیمایی شرکت کرده و انزجار خود را از اسرائیل و هم پیمانانش اعلام می‌کنند.
پسنده بیان کرد: روز جهانی قدس و همبستگی مسلمانان جهان و انزجار آنها نسبت به اسرائیل و امیدواری به مردم فلسطین است که بدانند همه مسلمانان در کنار آنها تا پیروزی کامل حضوردارند.
وی افزود: باید فضاسازی متناسب با روز جهانی قدس در گچساران انجام و فراهم شود.
 فرمانده سپاه ناحیه گچساران تاکید کرد: وضعیت پارک‌ها شهرداری دوگنبدان و شرکت نفت در خصوص مسائل خلاف شرع نگران کننده است.
  پسنده بیان کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران به واسطه خون‌های بسیار شهدا آبیاری شده است، باید با همت جهادی برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی همه پای کار آمده و تلاش کنند.
در ادامه فرماندار گچساران اظهار کرد: آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده و حضور در این این رویداد مهم به دنیا ثابت می‌کند که فلسطین تنها نیست.
روانبخش دیهیمی خوب با اشاره به اینکه در راهپیمایی روز جهانی قدس همه اقشار مردم و ادارات حضور پیدا کنند، تصریح کرد: تمامی ادارات در کنار هم برای تبلیغات و آذین بندی شهر به مناسبت این روز جهانی اقدامات لازم را انجام دهند.
 دیهیم خوب عنوان کرد: روز جهانی قدس یادگار امام راحل است و در این روز مهم مسلمانان با وحدت و همدلی قدرت نمایی و حمایت خود را از کشور و مردم مظلوم فلسطین نشان می‌دهند.
دیهیمی خوب اظهار کرد: مسیر راهپیمایی روزجهانی قدس در گچساران از مسجد شهیدان تا مصلای امام خمینی (ره) گچساران انتخاب شده و این مراسم روز جمعه ساعت ۱۱ صبح  برگزار می‌شود.
 فرماندار گچساران با اشاره به اینکه به عید سعید فطر نزدیک می‌شویم، خاطرنشان کرد: عید سعید فطر نیز یکی از اعیاد مهم مسلمانان است و در این روز مسلمانان عیدی خود را به تناسب میزان عبادت از پروردگار دریافت می‌کنند.
دیهیمی خوب بیان کرد: نماز عید فطر نیز با حضور باشکوه مردم روزه دار در این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: تمام تدارکات لازم جهت برگزاری این نماز بزرگ و مهم اعم از تهیه سیستم و موارد دیگر هر چه زودتر با همکاری ادارات انجام شود.
 وی با اشاره به این که تمهیدات لازم برای برگزاری نمازعید فطر در گچساران اندیشیده شده است، بیان کرد: نماز عید در مجتمع ورزشی پد خندق ساعت ۷ صبح  برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 447356

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/447356/تذکر-جدی-فرمانده-سپاه-گچساران-مسئولان-نفت-شهرداری-پسنده-اجازه-ندهید-پارک-ها-خلاف-شرع-انجام-گیرد-اعلام-زمان-مکان-راهپیمایی-روز-قدس-نماز-عید-فطر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1