تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۴۴۳۸۷۴
فیلم/

حمله شدید اللحن خانم رئیس به مسئول اتحادیه نانوایان گچساران/عطا زاده؛ بایدنان باکیفیت بدست شهروندان داد (+فیلم، تصاویر)

۴
۰
حمله لیلا عطازاده رئیس جهاد کشاورزی گچساران به نورالله احمدی مسئول اتحادیه خبازان گچساران کبنا ؛جلسه ساماندهی نانوایان گچساران با حضور روانبخش دیهیمی خوب فرماندار گچساران، لیلا عطا زاده مدیر جهاد کشاورزی گچساران، فرزام پورالحسینی کارشناس فرمانداری، و نورالله احمدی رئیس اتحادیه صنف خبازان شهرستان، ابراهیم محمدپور مسول مجتمع نان سه راهی گچساران و چمعی از کارشناسان جهاد کشاورزی گچساران در سالن کنفرانس فزمانداری گچساران برگزار شد.
  فرماندار گچساران  دراین نشست با تشکر از تلاش های لیلا عطا زاده و مجموعه همکاران وی در سازمان جهاد کشاورزی گچساران اظهار کرد: نظارت برعملکرد نانوایی‌ها و کیفیت نان در این شهرستان تقویت و تشدید شود.
روانبخش دیهیمی خوب افزود: نانوایی های شهرستان ملزم به عرضه نان با کیفیت به مردم هستند و دستگاه های متولی به منظور بهبود وضعیت موجود در نانوایی ها نظارت جدی داشته باشند.
دیهیمی خوب اظهار داشت: جهاد کشاورزی متولی نظارت بر نانوایی های این شهرستان می باشد می بایست اصناف همکاری لازم را با آنها داشته باشد.
فرماندار گچساران با بیان اینکه بهبود کمی و کیفی پخت نان انتظار مردم است  گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا بازرسی و نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و کیفیت نان افزایش می‌یابد.
دیهیمی خوب ابراز کرد: رعایت نکردن وزن استاندارد نان از سوی نانوایی ها موجب نارضایتی مصرف کنندگان در این شهرستان شده است.
وی با اشاره به اهمیت ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان نان در گچساران، افزود: نظارت مستمر بر واحدهای عرضه کننده نان یکی از بهترین راهکارها برای افزایش کیفیت این کالای اساسی در شهرستان است.
دیهیم با بیان اینکه نظارت بر فعالیت نانوایی ها باید اثربخش باشد ابراز کرد: مردم از کیفیت پایین نان برخی  از نانوایی های این شهرستان گلایه دارند.
 رئیس اتحادیه صنف خبازان گچساران در این نشست  بیان کرد: ۱۰۴ نانوایی در سطح این شهرستان وجود دارد که ماهانه بیش از ۲۳ هزار کیسه آرد بین آنها توزیع می شود.
نورالله احمدی افزود: 22 آیتم وجود دارد تا اینکه یک نان با کیفیت بالا به دست مشتری برسد که آرد با کیفیت اولین و مهم ترین آیتم است.
احمدی عنوان کرد: وقتی که  کیقیت نان شهرستان گچساران با شهرهای استان فارس که در مجاور ما هستند مقایسه می کنید این نکته را هم باید مدنظر داشته باشید که در استان فارس گندم مرغوب کشت می شود در نیتجه آرد با کیفیت تولید می شود ولی گندم کارخانه آرد  شهرستان گچساران گندم واردتی می باشد و کیفیت آرد گچساران همانند آرد فارس نمی شود.
وی خاطر نشان کرد: وزن چانه خمیر و هزینه های تمام شده برای پخت نان برای نانوایان، باهم همخوانی ندارد
احمدی عنوان کرد: نان شهرستان گچساران یکی از با کیفیت ترین نان های استان حتی شهرستان های همجوار می باشد.
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گچساران در این نشست اظهار کرد: از وقتی که نظارت بر نانوایان بر عهده سازمان جهاد کشاوری واگذار شده است (سابق برعهده اداره صنعت ، معدن و تجارت گچساران بود)،جهاد کشاورزی شهرستان گچساران در این مدت کوتاه بصورت جهادی و با تمام توان پای کار آمده است.
لیلا عطازاده افزود: چون یکی از دغدغه های شهروندان گچسارانی بحث نان بی کیفیت است که این موضوع باعث نارضایتی و گلایه شدید شهروندان شده است.
عطا زاده عنوان کرد: ما بازرسی و نظارت بر نانوایی را بطور مستمر و بطور جد خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: نانوایان شهرستان گچساران باید نان با کیفیت پخت و در اختیار شهروندان بگذارند.
عطا زاده عنوان کرد: عملکرد نانوایی ها با دقت رصد ، نظارت و بازرسی می شود  و در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی  از جمله عرضه نان بی کیفیت ،وزن چانه، فروش آرد و عدم رعایت تایم کاری و...  برخورد قانونی خواهد شد.
عطازاده در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف نانوایان را به اداره جهاد کشاورزی گچساران گزارش داده  تا بنده و همکارانم بلافاصله موضوع را بررسی و نظارت کنیم.




 




 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
نظارت کجا بود نانوایی 108 دستگاه هرروز نون کوچکتر وبی کیفیت دست مردم میدهد اگر نظارتی بود اینجوری نمیشد //
United States
شما ی سر بزن به شهرستانای همجوار مثل بهبهان تا بفهمی نون بی کیفیت یعنی چه، ضمنا وقتی قیمت نون توی استان ما 30درصد از همه جا پایین تره و باعث شده همه پرسنل کارکشته و ماهر فراری بشن انتظار کیفیت بالا منطقی نیست. خوبه که از همه زوایا به علت کیفیت نگاه کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نانواییهای گچساران نانشون بشدت بی کیفیت هست.نانوایی های کارکنان نونشون خیلی بی کیفیته ازنظربهداشتی هم توجهی ندارند پرسنلشون هم بهداشت روخیلی رعایت نمی کنند.اعتراض بکنی هم بابی احترامی جوابتو می دن
بهار
Iran, Islamic Republic of
خیر نبینند انشاالله ، مطمئنآ یه روزی و یه جایی تقاص این کار را با جان عزیزی میدهند ،
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1