تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۴۴۳۶۲۷
کبنا گزارش می دهد

نشست ستاد مقابله با کرونا/ امیکرون چگونه وارد گچساران شد؟/ ایام کرونا بر پزشک گچسارانی چگونه گذشت؟/ تجلیل از پزشکان مدافع سلامت(+فیلم، تصاویر)

۱۹
۲
صحبت های پزشک گچسارانی متخصص بیماری های عفونی کبنا ؛
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در جلسه ستاد مبارزه با کرونا گچساران اظهار کرد:  تا کنون ۶۱ هزار و ۳۷۹ مورد نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در گچساران صورت گرفته که از این تعداد نمونه گیری ها 17 هزار و 755مورد آنها مثبت بوده است.
صادق رضایی افزود: 17هزار و 496 بیمار مبتلا به کرونا در گچساران تا کنون بهبود یافتند.
رضایی با اشاره به فوت ۲۲۸نفر از شهروندان گچساران از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا، عنوان کرد: در حال حاضر ۳۳ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی در این شهرستان قرار دارند.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۳ بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند.
رضایی با اشاره به اینکه تا کنون ۸۳ درصد از شهروندان گچساران واکسن کرونا را دریافت کردند، اظهار کرد: در این شهرستان تا کنون ۱۹۵ هزار و ۱۴۲مورد تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف صورت گرفته است تزریق واکسن در کاهش فوتی و مبتلایان بسیار تاثیرگذار است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: از این تعداد افزون بر ۸۹هزار و ۶۸۸ مورد دوز اول و ۸۲ هزار و ۸۴۴ مورد دوز دوم بوده است.
رضایی با اشاره به اینکه شهروندان برای تزریق دوز یاد آوری واکسن هرچه زودتر اقدام کنند، گفت: افزون بر ۲۲هزار و۶۱۰ مورد دوز یاد آوری واکسن در گچساران تزریق شده است.
وی با عنوان اینکه جمعیت دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸سال در گچساران ۱۰هزار و ۸۷۱ نفر می باشد، افزود: تزریق واکسیناسیون دانش آموزان ( ۱۲ الی ۱۸ سال ) در شهرستان مانند دیگر نقاط کشور در حال اجراست.
وی تصریح کرد: تا پایان ۲۶دی ماه سال‌ جاری افزون بر ۱۹هزار و ۱۸۵ دانش آموز (۱۲الی۱۸ سال) واکسن کرونا را دریافت کردند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۱۱۵ نفر دوز اول و ۹ هزار و ۷۰ نفر نیز دوز دوم بوده است.
وی افزود: تزریق واکسن و دز یادآوری آن بر روی سویه های کرونا تاثیرگذار بوده و آمار فوت و مبتلایان به این بیماری کاهش چشمگیری داشته است.
 رضایی با اشاره به اینکه تمام آزمایشات افراد مشکوک جهت تشخیص امیکرون به تهران ارسال می شود، بیان کرد: یک مورد مبتلا به سویه امیکرون در گچساران شناسایی شده که این فرد بعلت ارتباط و رفت و آمد به استان خوزستان مبتلا به امیکرون شده است  ولی خوشبختانه افراد خانواده این بیمار همگی سالم هستند.
وی عنوان کرد: شهروندان استفاده از ماسک را کنار گذاشته و دیگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند نباید بگذاریم پیک‌ جدید به وجود آید.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران اظهار کرد: باید از تجمعات در مراسمات بخصوص تودیع و معارفه ها و دیگر مراسمات خودداری کرد و پروتکل ها بیشتر از گذشته رعایت شوند.
فرماندار گچساران در این جلسه با تقدیر و تشکر از کادر درمان، افزود: از شیوع ویروس کرونا تا کنون کادر درمان با زحمات بی وقفه خود برای صیانت از جان شهروندان تلاش کردند.
روانبخش دیهیمی خوب بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام دهه فجر باید در برگزاری برنامه های این رویداد بزرگ تدابیر لازم اندیشیده شود.
دیهیمی خوب افزود: طبق رنگ بندی شهرستان دایر شدن نمایشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع می باشد.
گفتنی است: دراین جلسه از زحمات پزشکان متخصص بیماری‌های عفونی گچساران دکتر کیانی و دکترمحمدی و  زحمات تعدادی از اعضای ستاد مبارزه با کرونا گچساران با اهدای لوح تجلیل شد.













 

 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خیراباد
Iran, Islamic Republic of
درود فراوان بر دکتر محمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر محمد محمدی عزیز..خداقوت واقعا این دوسال زحمات فراوانی بر دوش ایشان بوده.خداوند عمر بابرکت به ایشان عنایت فرماید
اا
Iran, Islamic Republic of
وجدانن از چه خدمت دکتر کیانی تقدیر شد؟
شهروند دادرس
Iran, Islamic Republic of
رضای جان برو دنبال سیاست بازی کجای کاری که شهر مون شده کرونا باتمام جوانبش حیف صد حیف رئیس شبکه که رضای لیسانس بهداشت عمومی خدایا شکرت پزشک بردارن یه بهداشت عمومی بزارن
علی محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار عزیز باید تشکر کرد ازشما اما ایا بعد از دکتر غلامیان عزیز کجای این شهر واکسن زده میشه الان مردم دوز دوم واکسن نزدن بخاطر کمبود واقعا باید تشکر کرد از دکتر غلامیان وهمکاران عزیزش بخصوص مسئول نظارت بر درمان بی نهایت زحمت میکشیدن
جانباز احمدزاده
Iran, Islamic Republic of
درود و سپاس از کادر درمان که الحق از زمان شیوع کرونا شبانه روز زحمت می کشند جا دارد از این بزرگان و خانواده های مکرمشان صادقانه تشکرو قدر دانی نماییم انشا اله در کنار هم شاد زیست کنیم
باوی
Iran, Islamic Republic of
اقای رضای کجا واکسن هست که ما بریم بزنیم هم دوز دو هم سه چر به مردم میگید خدای تا الان باخودت فکر کردی از روزی تو گذاشتن مئسول شبکه یه کار مثبت نکردی لطفا یکشو عنوان کن ف
Iran, Islamic Republic of
هنوز پرونده های قضایش هست رضایت ندادن خانواده ها
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس رضایی با آمدنت واقعا بهداشت و درمان را دگرگون کرده ای سر و سامان و نظم بخشیدی همین تقدیر و تشکر از متخصصین بیماریهای عفونی بعد از دو سال نشان از تجربه شما دارد خدا قوت و خسته نباشید
Romania
خسته نباشی جناب شک ندارم مطمعنم یه کارای هستی یاجای خوبی هستی
علی
Iran, Islamic Republic of
درود و خسته نباشید خدمت جناب دکتر رضائی خدا قوت
پرستار
Iran, Islamic Republic of
از وقتی آقای دکتر رضائی اومدن واقعا بهداشت و درمان شهرستان عالی شده خدا خیرشون بده
بهیار
Iran, Islamic Republic of
مرد روزهای سخت...مردم شهر خودشون نه ماسک میزنن نه رعایت میکنن دنبال مقصر می‌گردن بهداشت و درمان کارشو خوب انجام میده والا مردم اصلا رعایت نمیکنن کم نظرات دروغ بدید
معلم
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت و خسته نباشید خدمت دوست عزیز و بزرگوارم جناب آقای رضایی انسانی کاربلد و شایسته
مهسا
Iran, Islamic Republic of
هیچکس مثل رضائی نمیتونه بهداشت و درمان مدیریت کنه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سپاس بیکران و خدا قوت به جناب رضائی انسانی با سواد مدیریتی کاربلد و دست پاک
عیسی
Iran, Islamic Republic of
درود و تشکر از کادر درمان و مدیریت مرد بزرگ جناب رضائی انسانی به دست پاکی ایشون و کاربلدی ندیدم در حوزه بهداشت خداوند نگهدارتون باشد
ماما بیمارستان شهید رجایی
Iran, Islamic Republic of
سپاس بیکران از زحمات مسئولین..جناب دکتر رضائی از زمانی که شما اومدین واقعا نظم و ثبات بخشیدین به همه‌ی کارمندان و سیستم اداری واقعا ازتون ممنونم..
Iran, Islamic Republic of
تمام این کامنت ها توسط چند نفر فامیل/ که تو بهداشت کار میکنن نوشته شده است من میتونم اسم تک تک را بگم
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
1