تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۴۴۱۳۹۹
کبنا گزارش می دهد

تصویب نهایی طرح جامع شهر دهدشت و گره گشایی بزرگ از رکود بازارمسکن

۲
کبنا ؛
مسکن همواره یکی از بزرگترین دغدغه های شهروندان دهدشت بوده است،وضع بازار مسکن و گرانی زمین علی الخصوص اجاره ها در این شرایط اقتصادی داد همه شهروندان را در آورده بود.این درحالی است که اعلام خبر نهایی شدن طرح جامع شهری دهدشت از سوی سرپرست شهرداری دهدشت،نوید بخش به سامان شدن بازار مسکن شده است.
سید علی موسوی نسب بیان کرد:در طی جلسه ای که در اداره کل راه و شهرسازی استان باحضور مسولین برگزار شد،تصویب طرح جامع شهر دهدشت به ایستگاه نهایی خود رسید.
موسوی نسب بیان کرد:بر اساس این طرح الحاق منطقه سمغان به شهردهدشت،  همچنین مجوز ساخت و ساز زمین های طرح بسیجیان، طرح ولایت، طرح شهرک پرستاران، صادر گردید.
وی ادامه داد:تمامی افرادی که در طرح اقدام ملی و طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کرده اند و شرایط لازم را داشته باشند،می توانند بعد از ابلاغ طرح که حداکثر یک ماه طول خواهد کشید، جهت گرفتن وام به روی سند زمین خود،در طرح فوق اقدام نمایند.
سرپرست شهرداری دهدشت افزود:امیدواریم با اجرای این طرح و الحاق سمغان به دهدشت،رکود مسکن واجاره بهای سرسام آور در شهر دهدشت به کمترین حد خود نزول پیدا کند و مردم وجوانان شهر بتوانند با فراغت بال راحت تر نسبت به مسله مسکن و ساخت و ساز بپردازند.
وی در پایان از تلاش تمامی همکاران،شهرداران سابق، اعضای شورای شهر ادوار گذشته و حال،مدیرکل امور شهری استانداری وکارشناسان این مجموعه، مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی ومعاونین وکارشناسان فنی دفتر استانداری، فرمانداران،فرمانده سپاه فتح استان و فرمانده سپاه فتح شهرستان،که همکاری و همفکری لازم را در به تصویب نهایی  رساندن این طرح جامع داشتند،تقدیر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
1