تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۳۹۹۵۵
در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

درخواست یک مسئول کهگیلویه و بویراحمدی از نمایندگان مجلس و استاندار ( + فیلم )

۲
۲
فایل مرتبط کبنا ؛الله‌کرم جانی‌پور سرپرست معاونت فنی و نظارت بر راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های اولویت‌دار هر شهرستان را به تفکیک برشمرد و اظهار داشت: در صورتی که اعتبارات ریالی راه‌های روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد نقدینه شوند، شاهد افتتاح پروژه‌های راه روستایی استان می‌باشیم.
جانی‌پور گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد 6040 کیلومتر راه دارد که 5500 کیلومتر آن راه روستایی است و زیر نظر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌باشد.
وی به تشریح اقدامات این معاونت پرداخت و از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان درخواست کرد که نسبت افزایش اعتبارات ریالی راه‌های روستایی استان اقدام شود و با توجه به اینکه اعتبارات به صورت اوراق می‌باشد و اگر 40 درصد اعتبارات مصوب نقدینه شوند، پروژه‌های اولویت‌دار را هر چه سریعتر به سرانجام می‌رسانیم.

    
صحبت‌های کامل الله‌کرم جانی‌پور سرپرست معاونت فنی و نظارت بر راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت راه‌های روستایی به شرح زیر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

کامی
Iran, Islamic Republic of
اگر زحمت بکشی فکری به حال بکنی بهتره
M
Iran, Islamic Republic of
مهندس شیر ای کاش استان مسعولانی چون تو داشتند .ولی کار از این حرفا گذشته اداره توان پرداخت مطالبات گذشته پیمانکاران را نداره و حتی کارمندان در اداره بی حقوق هستند .و هیچ پیمانکاری حاضر نیست پروژه بی پول را انجام بده اگه سراغ گرفتی بگو ما هم چند پروژه سراغ داریم
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
جنجال اظهارات تازه ظریف

جنجال اظهارات تازه ظریف

الهیان گفت: "بسیار بعید است که شخص وزیر خارجه که مسئول مستقیم برجام بوده است از متن برجام ...
جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
1