تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : ۴۳۳۷۱۰
گزارش کبنا از گلایه اهالی روستای کالوس بویراحمد از وضعیت تحصیل دانش‌آموزان؛

درخواست دانش‌آموزان کالوس بویراحمد از مسئولان؛ درب مدرسه را باز کنید

۵
۲
فایل مرتبط کبنا ؛در عصر کرونا و با وجود محرومیت از تجهیزات موبایل و اینترنت، ترک تحصیل دانش اموزان به شکل چشم گیری افزایش یافته است. در برخی از استان‌ها از جمله خراسان شمالی، گزارش از ترک تحصیل 40 هزار دانش آموز داده شده است. دانش آموزان روستای کالوس از استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از تحصیل عقب افتاده‌اند. باید این سؤال را از مسئولان پرسید که در این استان چند دانش آموز بخاطر نداشتن تجهیزات، فقر مالی و نبود معلم ترک تحصیل کرده‌اند
به گزارش کبنا نیوز، اهالی روستای کالوس شهرستان بویراحمد به شدت از وضعیت تحصیل دانش آموزان این روستا گلایه دارند و می گویند «همزمان با شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش، تحصیلات دانش آموزان روستای کالوس با مشکلات زیادی روبرو شد».
مردم روستای کالوس شهرستان بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا، می‌گویند  «مردم روستا به لحاظ اقتصادی در مضیقه هستند و اکثر خانواده‌ها قادر به خرید گوشی همراه نیستند و از طرفی ضعف اینترنت سبب شده که دانش آموزان این روستا نتوانند به خوبی تحصیل کنند».
اهالی روستا نسبت به نداشتن آنتن اینترنت گلایه کرده و می گویند «از مسئولان انتظار داریم برای آنتن دهی این منطقه فکری کنند».
    
یکی از اهالی روستا می‌گوید: «دو دانش آموز دارم که بعد از 22 بهمن مدرسه‌شان تعطیل است، نه معلم می‌تواند به اینجا بیاید، نه موبایل دارند که در فضای مجازی بتوانند درس بخوانند».
دهیار روستا در خصوص وضعیت مدرسه می‌گوید: «مدرسه تخریبی است، هم مدرسه اسلام آباد و هم مدرسه روستای کالوس مرکزی تخریبی هستند. از مسئولان نوسازی مدارس خواهش داریم به مدارس روستا رسیدگی کنند».
او در ادامه می‌گوید: «دانش آموزان بیشتر اوقات بیرون در محوطه می‌نشینند، الان در این هوا می‌توانند، دانش آموزان از فضای بیرون استفاده کنند. مردم اکثراً توانایی خرید تبلت و گوشی را ندارند».
دانش آموزان این روستا به دلیل نداشتن موبایل و تجهیزات خواستار بازگشایی مدرسه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بحث کلاس رفتن حسنی تداعی میشه.سال دیگه تموم شد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
روستای کالوس در۸سال دوره نمایندگی هدایتخواه و۸سال نمایندگی زارع هیچ توجهی بهش نشد الان هم که روشنفکره دیگه نمیشه توقع داشت مگرخدا خودش رحمی وحال مردم کالوس بکنه فقط جای تاسف داره که روی انتخابات تعصبی هستن
Iran, Islamic Republic of
مردم لیاقت بیش از اینها رو ندارند
خبر
Iran, Islamic Republic of
چه تحیلیل به موقع ای.ادم حساب الان خبر دار شدی؟مدارس دیگه تعطیله.جمعه به مکتب میروند؟
علی
Iran, Islamic Republic of
خوب برید کلاس ولی نماینده بقیه نیستید .اگر کرونا گرفتید باخانواده از مرگ نترسید درهمین نزدیکی است
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1