تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۲۳۸۸۵
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

تشریح آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم )

۳
فیلم تشریح آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد کبنا ؛پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار بیماران کرونایی را در استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد و گفت: شمار قربانیان کرونا به 56 نفر در کهگیلویه و بویراحمد رسید.

به گزارش کبنا، پرویز یزدان‌پناه از مرگ چهار بیمار کرونایی دیگر در استان خبر داد و افزود: این چهار جانباخته از شهرستان های باشت، بهمئی و یاسوج بودند.
وی ادامه داد: در یازدهمین روز از مردادماه 99، از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 2641 نفر بهبود یافته اند.
وی ابراز داشت: 179 بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 75 بیمار کرونایی قطعی بوده و 14 بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: امروز نیز جواب 166 نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بیشترین موارد مثبت در بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و باشت بود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه بعد از بازگشایی مشاغل، صنوف و اماکن و طرح فاصله گذاری هوشمند عملاً با نوعی عادی پنداری شرایط و کاهش مراعات بهداشت فردی و عمومی در مناطق مختلف کشور روبرو هستیم، موضوعی که طبیعتاً منجر به افزایش شمار مبتلایان و به تبع آن قربانیان شده است.
یزدان پناه خاطر نشان کرد: در این مرحله استفاده همگانی از ماسک از جمله اقدامات مهم پیشگیرانه ای بوده که می تواند شیوع بیماری کووید ۱۹ را محدود کرده و به حداقل ممکن کاهش دهد اما باید در نظر گرفته شود که استفاده از ماسک به تنهایی برای تامین سطح مناسب حفاظت کافی نیست و سایر اقدامات نیز باید در کنار آن اتخاذ شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1