تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۵۸
کد مطلب : ۴۱۹۷۵۵
محمد علی پیر سبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید

4 جشنواره با چاشنی آگاهی و آرامش

۳
۰
کبنا ؛  
محمد علی پیر سبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در یاسوج به تشریح عملکرد این اداره کل در طول مدت شیوع کرونا پرداخت و با تقدیر از هنرمندان، اهالی فرهنگ و هنر، رسانه‌ها و کادر پزشکی و درمانی و همه مسئولانی که در مبارزه با این ویروس تلاش کردند و می‌کنند، اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری بسیج این اداره‌کل را کاملاً ضد عفونی کرد. اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده هم برای کارمندان این اداره کل تهیه و در اختیار آنها قرار داد.
وی در ادامه به جشنواره‌هایی که در راستای مبارزه با ویروس کرونا راه اندازی شدند، اشاره کرد و گفت: جشنوارهای را در رشته‌های فرهنگی و هنری به شکل غیرحضوری راه اندازی کردیم. جشنواره هنرهای نمایشی را در قالب استند آپ کمدی راه اندازی کردیم که جزء استان‌های اول در سطح کشور در این زمینه بودیم، در تاریخ 6 اسفند 98 اقدام به برگزاری این جشنواره کردیم که بعد از طراحی پوستر و اعلام فراخون فعالیت جشنواره آغاز شد.
وی افزود: هنرمندان در حال ارسال آثار خودشان هستند که الحمدالله استقبالی خوبی از جشنواره هنرهای نمایشی با موضوع کرونا صورت گرفت. با توجه به اینکه این جشنواره گستره استانی داشت، اما هنرمندان سایر استان‌ها هم در این جشنواره شرکت کردند.
پیرسبزی در ادامه گفت: الان حدود 85 اثر توسط دبیرخانه جشنواره دریافت شده است. که بعضی از این کارها را در فضای مجازی انتشار داده‌ایم.
وی گفت: در حاشیه این جشنواره‌ها به راه اندازی کارگاه‌های آموزشی فضای مجازی اقدام کردیم که کارگاه بازیگری، کارگردانی و ... برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره‌ هنرهای تجسمی با موضوع کرونا پرداخت و گفت: گستره این جشنواره ملی بود که در گرایش‌های مختلف موشن گرافی، طراحی پوستر و ... برگزار شد. با تبلیغات خیلی خوبی در فضای مجازی و سطح جامعه تبلیغ شد که 8 موشن گرافی به دست ما رسیده است. همچنین 84 طرح پوستر نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. که به فراخور در فضای مجازی و به منظور آگاهی مردم منتشر شد.
پیر سبزی در ادامه بیان کرد: جشنواره فیلم‌های کوتاه موبایلی را راه اندازی کردیم که البته این جشنواره‌ها به منظور بالا بردن سطح آگاهی آموزش و آسایش مردم و راه مقابله با ویروس کرونا برگزار می‌شوند.
وی بیان می‌کند: در سایه آگاهی و رعایت کردن مسائل بهداشتی قطعاً ما به آسایش و آرامش می‌رسیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از تهیه دو فیلم آموزشی با موضوع کرونا خبر داد و گفت: این فیلم‌ها در فضای مجازی منتشر شدند.
پیرسبزی اظهار کرد: جشنواره فیلم‌های موبایلی با کمک انجمن سینمای جوان برگزار شد که 5 اثر به دبیرخانه ارسال شده است که انصافاً فیلم‌های خوبی هستند. گستره این جشنواره را استانی می‌دانستیم که برخی از شرکت کنندگان از استان‌های دیگر شرکت کرده بودند.
وی به جشنواره فضای مجازی و رسانه با موضوع کرونا گریزی زد و گفت: این جشنواره با منظور قدردانی از رسانه‌ها برگزار می‌شود که از ابتدا تا پایان قطعاً کنار مردم و مسئولان هستند. این جشنواره هنوز به اتمام نرسیده و علاقمندان می‌توانند آثار خود را ارسال کنند. کما اینکه تاکنون هم بیش از 50 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ایشون رو که میبینم یاد شخص شخیص می افتم
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیاز چرا کامنت ها رو از جایی ق،ع میکنی که به نفع اون شخص محسوب بشه...کلمه بعد از شخیص کرونا هست چرا نزدیش
محمد
United States
به شخصه حاضرم هزینه اصلاح سرو صورت ایشون رو ب گردن بگیرم.حداقل یکم منظم خودت حالت بد نمیشه.؟؟؟!!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1