کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روح‌الله حسین زاده فعال فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد:

( فیلم ) پرچم پیمان «حلف الفضول» را باید در دهدشت بالا ببریم

15 آذر 1398 ساعت 0:19

روح‌الله حسین زاده فعال فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: جوانان ما در این استان جایگاهی ندارند و حیات خلوت هستند برای آقایان. کسی به غیر از پیرها نمی‌توانند وارد شوند. جوانی که خودش را اصلاح طلب و اصولگرا می‌داند و زیر پرچم این آقایان می‌روند. در کهگیلویه بزرگ که جایگاهی برای جوانان در این عرصه وجود ندارد و برخلاف بیانیه گام دوم انقلاب، ژنرال‌های سیاسی استان دست از دعوای خودشان بر نمی‌دارند تا یک جوانان به عرصه‌های مهم کشور وارد شوند. چه اصلاح طلب و چه اصولگرا به خاطر یک جوان کنار نمی‌روند.


روح‌الله حسین زاده فعال فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد مهمان پایگاه خبری کبنانیوز بود و در پاسخ به سئوالات این سایت، اظهار کرد: کهگیلویه بزرگ و استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر نیاز به تفکر و فکر دارد.
وی گفت: کاند یداها بدون وابستگی به ثروت و قدرت‌ها باید وارد شوند و تاکید مقام معظم رهبری این است که  جوانان وارد عرصه‌ها و امورات کشور شوند.
حسین زاده گفت: جوانان ما در این استان جایگاهی ندارند و حیات خلوت هستند برای آقایان. کسی به غیر از پیرها نمی‌توانند وارد شوند. جوانی که خودش را اصلاح طلب و اصولگرا می‌داند و زیر پرچم این آقایان می‌روند. در کهگیلویه بزرگ که جایگاهی برای جوانان در این عرصه وجود ندارد و برخلاف بیانیه گام دوم انقلاب، ژنرال‌های سیاسی استان دست از دعوای خودشان بر نمی‌دارند تا یک جوانان به عرصه‌های مهم کشور وارد شوند. چه اصلاح طلب و چه اصولگرا به خاطر یک جوان کنار نمی‌روند.
این فعال فرهنگی گفت: جنگ را جوانان اداره کردند، 13 آبان و 16 آذر را جوانان درست کردند و پیرها باید کنار بروند و عرصه را به جوانان بگذارند. جوانان کهگیلویه نزد این آقایان جایگاهی ندارند. در این ائتلاف نیروهای انقلابی جوانان جایگاهی ندارند. برخی آقایان گریبانگیر فساد سیاسی و رانت خواری شده اند. جرأت این را ندارند که میدان را به جوانان بدهند. یک جوان باید بیاید  و جاده را صاف کند. من می‌خواهم جاده صاف کن جوانان کهگیلویه بزرگ شوم.


متن کامل این گفت‌وگو را در فیلم بالا ببینید.


کد مطلب: 414878

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/414878/فیلم-پرچم-پیمان-حلف-الفضول-باید-دهدشت-بالا-ببریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1