تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۴۱۰۸۵۸
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

رشد سه برابری «غرق شدگی» در رودخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد / برخی به جای عذرخواهی، گردشگران را مقصر می‌دانند

۲
۰
فایل مرتبط کبنا ؛وحید محمدی‌تبار مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد از رشد سه برابری غرق شدگی در رودخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال قبل با ثبت مرگ گردشگری مشهدی در پاتاوه خبر داد و گفت: برخی از متولیان گردشگران را منبع تولید زباله متهم می‌کنند که در واقع این گردشگران منبع درآمد هستند.
به گزارش کبنا، آخرین قربانی غرق شدگی در استان کهیگلویه و بویراحمد گردشگر مشهدی بوده است که چند روز پیش در پاتاوه جان خود را از دست داده است
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با تأیید این خبر گفت: متاسفانه در سه ماهه نخست سال جاری تا کنون رشد سه برابری در غرق شدگی در رودخانه‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.
محمدی تبار افزود: مهم‌ترین عامل در بروز این گونه حوادث بی توجهی است.
وی در ادامه گفت: بخشی دیگر نیز عواملی هستند که دست مسوولین ذیربط را برای رفع شدن می‌بوسد که ما بارها به صورت مکتوب و در رسانه‌ها به دستگاههای میراث فرهنگی، شهرداری و آب منطقه‌ای هشدارهای لازم را در این زمینه داده‌ایم.
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد که با شبکه دنا بصورت زنده گفت و گو می‌کرد افزود: این دستگاهها موظفند که تابلوهای شنا ممنوع را در کنار رودخانه‌ها نصب کنند که متاسفانه تا کنون در این خصوص اقدامی صورت نگرفته است و در حال پیگیری هستیم.
محمدی تبار در ادامه افزود: حتی در یک مورد خواهان ورود دادستان به موضوع غرق شدگی در پارک شدیم که متاسفانه برخی از مسوولین به جای عذرخواهی، گردشگران و توریست‌هایی که وارد استان می‌شوند را به عنوان تولید کنندگان زباله معرفی می‌کنند.
وی با بیان اینکه به نظر ما گردشگران و توریست‌ها منبع جذب سرمایه هستند گفت: ما باید به گردشگران و توریست به عنوان منبع درآمد و درآمد زایی نگاه کنیم و بر این اساس مدیریت و برنامه ریزی نماییم.
وی با بیان اینکه باید پارک‌های استان را ایمن سازی کنیم افزود: علاوه بر ایمن سازی پارک‌ها، باید تابلوهای شنا ممنوع را نصب کنیم.
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکسال است که دنبال تشکیل تیم واکنش سریع نجات غریق در استان هستیم، ساختار طراحی شده است و افراد مورد نیاز نیز شناسایی شده‌اند اما به علت نبود اعتبار مانده‌ایم.
محمدی تبار در پایان با اعلام اینکه رودخانه بشار تحت هیچ شرایطی مناسب برای شنا نیست و از وحشی‌ترین رودخانه‌ها به حساب می‌آید گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات تابستان، به دستگاههای میراث فرهنگی، شهرداری و آب منطقه‌ای توصیه می‌کنیم هر چه سریعتر نسبت به ایمن سازی پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و رودخانه‌ها اقدام نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فعلا اقای محمدی تبار نوش جان کنید .دوران طلایی رد صلاخییت بهمن ماه سال جاری را و خواهید دید. .برکت الله. کجا رفته .هرجا بره گیره
Iran, Islamic Republic of
اره فعلا آتش سوزی و بی خوابی و غرق شدگی و بدختی .تا بعد تو بیا نماینده بشو و اکبر علی زاده را بزار ندیر کل بحران خخخخخخخخخخخخخ
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
فایل های مرتبط
1