تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۴۰۷۲۴۷
در دیدار اعضای شورای تبیین بسیج دانشجویی با دست‌اندرکاران کبنا مطرح شد

رسانه‌ها در مبارزه با فساد و بی‌عدالتی‌ها پیش قدم باشند / مطالبه‌گری مسائل مردم رسالت‌ تشکل‌های دانشجویی است (+ فیلم)

۰
فایل مرتبط کبنا ؛اعضای شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد مهمان پایگاه خبری کبنا نیوز بودند. محمد عبدالحسینی عضو شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: در مسیر حق و مبارزه با بی‌عدالتی‌ها سیلی‌های زده و هزینه‌های هم داده می‌شود. بالاخره اصل بی‌طرفی در سلیقه‌ها برای رسانه باید باشد اما قطعاً در اصول نباید، باشد.
وی با قدردانی از عملکرد سایت خبری کبنا، گفت: رسانه‌ها باید در مبارزه با فساد و بی‌عدالتی‌ها پیش قدم باشند.
عبدالحسینی در پاسخ به سووالی، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های تشکل‌های دانشجویی مطالبه‌گری است، مطالبه‌گری در هر زمینه‌ی وظیفه تشکل‌های دانشجویی است. بله ما داریم تشکل‌های یک بار مصرف که فقط برای اهداف خاص و یا سیاسی راه اندازی شده اند. و نتوانستند در راستای آرمان‌های نظام گام بردارند. کما کان این موضوع وجود دارد و یک نقدی است که بر تشکل های دانشجویی وارد است. مطالبه گری مسائل مردم و انقلاب از اهداف و رسالت تشکل های داشجویی است. بسیج دانشجویی این خط را هم دنبال می‌کند.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص عملکرد مجلس شورای اسلامی در بحث تصویب لوایح FAFT، می‌گوید: ضعیف‌ترین مجلس شورای اسلامی را بعد از انقلاب داریم، مطالبه به حق مردم و مصلحت‌های اصلی نظام را مجلس تا کنون نتوانسته است به معنای واقعی پیگیری و دنبال کند. لوایح زیادی به مجلس آمده آست که مهمترین آن FATF است و دولت به سمتی می‌رود و شرایط را به گونه‌ای به وجود می‌آورد که فشار آن بر روی گرده مردم است و متأسفانه دولت حتی آب و هوا را به برجام ربط می‌دهد.
عضو شورای تبیین بسیج دانشجویی در ادامه در پاسخ به سووالی در خصوص عملکرد نمایندگان استان در بحث لوایح FATF، گفت: در قضیه FATF ، هیچ کدام از نمایندگان ما با شفافیت آرا موافقت نکردند. اگر چه نمایندگان کهگیلویه به این مسئله شنیدم رأی داده است. اما هر سه نماینده در خصوص این لوایح شفافیت نداشتند و آقای تاجگردون در صحبت‌های که در جمع شورای تبیین بسیج داشتند، با FAFT مخالف بودند اما بعدش در عمل و سخن چیز خاصی از ایشان ندیدیم. خواهشا داریم که نمایندگان ما به این مسئله ورود جدی کنند و این خود تحریمی را برای مردم ایران به ارمغان نیاورند و مردم را در این دام نیندازند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1