تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۴۰۶۷۸۸
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

ائمه جمعه مدیون هیچ گروهی و جناحی نیستند / نظر «شیخ پناهی» در باره کاندیدای واحد اصولگرایان

۱۰
۰
فایل مرتبط کبنا ؛حجت‌الاسلام شیخ صفدر پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان مهمان غرفه کبنا نیوز بود، وی در گفت‌وگو با کبنا نیوز اظهار کرد: ائمه جمعه پدر معنوی هر منطقه‌ای هستند. ائمه جمعه نه جزء حزب سیاسی است و نه مدیون هیچ گروه و حزبی است. بالاخره طبیعی است وقتی مشکلات مردم را به مسوولان گوشزد و یا مکاتبه‌ی کنند و بعد از اینکه نتیجه‌ای به دست نیامد مسائل مردم را در خطبه‌ها بیان می‌کنند. به جهت اینکه مشکلات مردم برطرف شود مسائل را مطرح می‌کنند.
وی در ادامه در پاسخ به سووالی دیگر مبنی بر اینکه اختلافاتی در بین اصولگرایان هست؟، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم که نابسامانی‌ها و اختلاف نظرها به گونه‌ای نرود که موجب اختلاف و از بین بردن وحدت نیروهای انقلابی شود.
حجت الاسلام پناهی در پاسخ به سووالی مبنی بر کاندیدای اصلی اصولگرایان کیست؟، اظهار داشت: انشاالله در آینده تلاش می‌کنیم که انسجام وجود داشته باشند و با برنامه‌یی که داریم مشکلات مردم برطرف شود.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تخریب دولت که بخشی از این نظام است را حرام می دانیم.
حجت الاسلام صفدر پناهی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری نمازهای جمعه موظف هستند تا اگر تشکل‌های دانشجویی شناسنامه دار و قانونی خواستند قبل از نماز جمعه تریبون را در اختیار آنها قرار دهند.
 وی بیان کرد: از همکاری دانشجویان در غالب عضو ستاد جمعه و همکاری‌های متقابل استقبال می‌کنیم.
 رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: می‌توان با همکاری جوانان در اعیاد و جشن‌های دهه فجر و مناسبت‌ها با همکاری متقابل اقدامتی را انجام داد.
حجت الاسلام پناهی عنوان کرد: می‌توان با ارتباط دو سویه با خبرگزاریها به خوبی اخبار مبارزه با مفاسد اجتماعی و سیاسی و اداری را رصد کرده و آن را در جامعه نهادینه کرد تا مفاسد را قبل از وقوع در نطفه خفه کرد. اگر فسادی هم پیش آمد این مطالبه را از قوه قضائیه داشته باشیم که مقابله کنند.
 وی خاطرنشان کرد: ما تخریب دولت که بخشی از این نظام است را حرام می دانیم و ائمه جمعه که منصوب مقام معظم رهبری هستند نیز همان موضعه ای را که مقام رهبری دارند یعنی حمایت از دولت را خواهند داشت.
 رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر در بخشی نا به سمانی دیده شد ابتدا در جلسات خصوصی و یا مکاتبه‌ای آن را به سمع مسئول رسانده و بعد از اینکه اتمام حجت شد و به جایی نرسید انتقاد ناصحان را در خطبه‌ها مطرح می‌شود.
 پناهی افزود: هرگز به دنبال تخریب دولت نبوده و نیستیم حالا شاید برخی افراد اسم انتقاد ناصحان را تخریب بگذارند که صحیحی نیست. چون دولت اسلامی است نگاه ما با تمام ضعف‌ها و ایرادها حمایتی است.
وی ادامه داد: روحانیت در قبل از انقلاب زحمات بسیاری را کشیدند و بعد از انقلاب انسجام یافتند و در حال حاضر در کهگیلویه و بویراحمد 15 نماز جمعه را داریم که این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
 رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نماز جمعه برای کهگیلویه و بویراحمد یک پایگاه فرهنگی شده است. این نهاد تلاش می‌کند تا دستاوردهای انقلاب را تدوین کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ع۷
Russian Federation
جناب آقای اگر ائمه جمعه وشخص جنابعالی که باید واقعا فراجناحی باشید چرا وارد دسته بندیهای سیاسی شدین ?چرا خونه به خونه دنبال رای برای هدایتخواه بودین ?چرا رئیس ستاد آقای رئیسی شدین
منصف
Iran, Islamic Republic of
بخداآدم به سیاسی ندیده ام..سردمدارتمام جلسات اصولگریان هست بعدمیگه وابسته به جناح نیستیم....وای خداچه بگم
Iran, Islamic Republic of
افسوس نماز جمعه استان وشهرستان . ایت ا ملک حسینی باید فکری نمازجمعه کل استان کند که مثل سالهای قبل هفتاد شود
جوادی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر روشنفکر
ککا جان
Iran, Islamic Republic of
صحبت تاریخ. اول آخر همین خبر کاملا در تضادند. اول می گویید بی طرف بلا فاصله می گید کاندید واحد اصول گرا یعنی هدایت حواه شکست خورده
Iran, Islamic Republic of
اينجوري شما ميفرماييد مردم هيچ حاليشون نميشه بابا تو انتخابات مجلس گذشته خودتونو براي هدايت خواه
Iran, Islamic Republic of
فقط مدیون اصولگرایان هستند ..تیتر متناقض است .معلومه حاج آقا پناهی از کدام اردوگاه فکری حمایت میکند
عسكر
Iran, Islamic Republic of
ن آخ و بخت مردم
نادر
Romania
فقط در خدمت تندروها هستند
ه
Iran, Islamic Republic of
مسئول حلال وحرام کردن برخی امورات شما نیستید
شما با نیت خیرخواهانه ورود کن همه بهت احترام میگذارن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1