تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۷۴۵۶۳
پس از بیان تهدید مقامات ایران اسرائیلی‌ها وحشت زده شده‌اند

اسرائیلی‌ها از ترس حمله ایران در حال جمع آوری آذوقه و پول نقد هستند

۱
۰
اسرائیلی‌ها از ترس حمله ایران در حال جمع آوری آذوقه و پول نقد هستند
کبنا ؛سایت آمریکایی "دیلی بیست" در مقاله‌ای با اشاره به وحشت ایجاد شده در میان اسرائیلی‌ها پس از تهدید ایران مبنی بر گرفتن انتقام خون نظامیان جانباخته ایرانی در جریان حملات اسرائیل در خاک سوریه می‌نویسد: "ارتش اسرائیل دفاع هوایی را تقویت کرده و مرخصی سربازان را در یگان‌های رزمی لغو می‌کند در حالی که برخی غیرنظامیان بنابر گزارش‌ها در حال انبار کردن کالا‌ها و جمع آوری پول نقد هستند."
به گزارش کبنا، فرارو به نقل از دیلی بیست، اسرائیل پس از تهدید تهران به اقدام تلافی جویانه در حال آماده باش فزاینده قرار گرفته و موضع دفاعی خود را تقویت کرده است. این اقدامات پس از هشدار مقام رهبری ایران مبنی بر این که اسرائیل برای ترور "محمدرضا زاهدی" فرمانده ایرانی و چند تن دیگر سیلی خواهد خورد، افزایش یافته است.
ارتش اسرائیل روز پنجشنبه اعلام کرد که مرخصی سربازان نیرو‌های دفاعی اسرائیل در واحد‌های رزمی را لغو می‌کند. "یوآو گالانت" وزیر دفاع جلسه "ارزیابی موقعیت چند جانبه" را با حضور مقام‌های ارشد از جمله رهبران آژانس‌های اطلاعاتی موساد و شین بت برگزار کرده است.
به گزارش روزنامه اسرائیلی "جروزالم پست" اسرائیل همچنین به عنوان یک اقدام احتیاطی تخلیه سفارتخانه‌ها و خروج سفیران خود را از نمایندگی‌های خارجی این کشور در سراسر جهان آغاز کرده است.
این صرفا دولت اسرائیل نیست که اقدامات اضطراری را انجام می‌دهد. به گزارش شبکه خبری "آی ۲۴" بانک مرکزی اسرائیل توصیه کرده که نهاد‌های مالی خود را برای برداشت‌های بزرگ اسکناس از خودپرداز‌ها توسط اسرائیلی‌ها آماده کنند، زیرا عموم مردم اسرائیل برای اقدام تلافی جویانه ایران اماده می‌شوند.
بنابر گزارش‌ها بسیاری از اسرائیلی‌ها به فروشگاه‌ها رفته و در حال خرید اقلام ضروری به خصوص مواد غذایی هستند و خود را برای بدترین سناریو‌ها آماده کرده اند. برخی از مقام‌های اسرائیلی مجبور شده اند از غیر نظامیان بخواهند آرامش خود را حفظ کنند و به ساکنان گفته اند که نیازی به برداشت پول نقد یا تهیه ژنراتور‌های پشتیبان نیست.
ارتش اسرائیل در ساعات اخیر اعلام کرد که نیرو‌های ذخیره را برای تقویت پدافند هوایی خود فرا خواهد خواند. اسرائیل هم چنین به منظور مختل کردن حملات احتمالی علیه تل آویو، اسرائیل اقدامات مرتبط با ایجاد پارازیت در سیستم موقعیت یاب جهانی یا جی پی اس خود را گسترش داده است. این موضوع باعث ایجاد اختلالات گسترده در چی پی اس در سراسر اسرائیل شده است".
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا نکنه جنگ بشه چون عواقبش هم مثل مردم بی گناه فلسطین قتل و عام ملت بی گناه ایران است .
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1