تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۴۷۱۹۸۰
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

سید احسان عسکری، معاون اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد: تغییراتی در شرکت شهرک‌های صنعتی در حال انجام است، اما مشخص نیست چه کسی مدیر می‌شود / گزارش‌هایی که به استان رسیده حاکی از عدم رضایت ارباب رجوع از اداره کار بوده

۵
۱
سید احسان عسکری، معاون اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد: تغییراتی در شرکت شهرک‌های صنعتی در حال انجام است، اما مشخص نیست چه کسی مدیر می‌شود /  گزارش‌هایی که به استان رسیده حاکی از عدم رضایت ارباب رجوع از اداره کار بوده
کبنا ؛معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تغییرات در مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان در شرف است و اینکه چه کسی مدیر شود، هنوز مشخص نیست.
به گزارش کبنا، سید احسان عسکری در گفت‌وگو با کبنا نیوز درخصوص گزینه‌های روی میز برای مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: تغییراتی در شرف هست ولی اینکه چه کسی مدیر شود مشخص نیست، تعدادی از افراد به تهران معرفی شده‌اند و باید افراد مصاحبه انجام دهند و نهایتاً مشخص شود که چه کسی در تهران انتخاب شده است.  
وی در خصوص میزان رضایت از اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گزارش‌هایی که به استان رسیده حاکی از عدم رضایت ارباب رجوع از اداره کار بوده، ما باید ارزیابی کنیم و هنوز این ارزیابی انجام نگرفته است.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخصوص اینکه چرا اعتبارات مشاغل خرد و خانگی دچار مشکل است و خیلی‌ها پشت نوبت وام مانده‌اند؟ گفت: بین منابع داخلی بانک و بودجه تفاوت از زمین تا آسمان است، بودجه پول است، منابع داخلی اعتبار است، اعتبار می‌تواند وجود نداشته باشد، در حالی که عدد روی کاغذ هست. بودجه پول است، پول وجود دارد ولی اعتبار وجود ندارد. منابعی که در کشور به استان اختصاص می‌دهند از منابع داخلی بانک‌ها است، به مشاغل خرد بودجه اختصاص نمی‌دهند، بلکه به بانک‌ها تکلیف می‌شود که از منابع داخلی خود به طرح‌های معرفی شده تسهیلات پرداخت کنید، نکته مبنایی این است که حجم پولی در بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد یک چهارم یک درصد است، یعنی ۲۵ در هزارم، جمعیت ما یک درصد است، یعنی ۷۵ درصد از آنچه باید باشد عقب هستیم. در تهران دو درصد به ما اختصاص می‌دهند، درحالی که پول بانک‌های ما یک هشتم آن پولی است که ابلاغ می‌شود.
وی گفت: اگر اعتبار تخصیصی استان از جنس بودجه بود، تحقق آن متفاوت بود. بانک‌های ما فقیر هستند چون استان ما فقیر است، استان فقیر است چون در سابقه تاریخی دچار فقر بوده است. ما سال ۱۳۴۰ استان شدیم، تکه‌هایی از فارس و خوزستان که کوهستان بودند و فاقد هر گونه صنعت. در حالی که در اصفهان و فارس صنایع بسیاربزرگی وجود داشتند و این صنایع در کنار خود صنعت‌پروری می‌کردند. سابقه تاریخی ما ساختار ضعیف اقتصادی را شکل داده است، تحولاتی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و‌امیدواریم بتوانیم از این تنگنا‌ها عبور کنیم.
به گزارش کبنا، بر اساس اخبارهای منتشر شده، سهیل مرادی‌نژاد، مدیرعامل فعلی شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تغییر پیدا می‌کند و به‌زودی جایش را به فردی دیگری خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رصد
Iran, Islamic Republic of
رضایت از خودت هم خیلی زیادهست😄😄😄😄😄😄😄👏😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
Iran, Islamic Republic of
مردم از همه مدیران ناراضی هستند
Iran, Islamic Republic of
باسلام جناب دکتر وافع اداره کار فاجعه هست چاره ای کنید....
گنجی
Iran, Islamic Republic of
دکتر عسکری توان قانع کردن مدیران کل را ندارد
ادارات مختلف شگرد خاص خود را دارند ایشان هم تخصص لازم را ندارد که راه بهانه تراسی های آنها را ببندد
ادارات به دنبال حل مشکلات مراجعین نیستند باید شعباتی همچون مرکز سرمایه گذاری در خود استانداردی تشکیل شود که تخصص این کار را داشته باشد که بتواند سازمان مربوطه را قانع کند
بانک ها هم از این قاعده مستثنی نیستند
امین
Iran, Islamic Republic of
دلیل تغییایشان چیست؟
شایدبخاطربی پروایی ورک گویی است؟
چون مدیرجوان وشایسه ای است
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
1