تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۴۶۶۳۲۷
در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد؛

روایت رئیس و معاونین از آن‌چه در دو سال اخیر بر دانشگاه یاسوج گذشت

۱۸
۰
روایت رئیس و معاونین از آن‌چه در دو سال اخیر بر دانشگاه یاسوج گذشت
کبنا ؛نشست هم‌اندیشی و گفت‌وگوی ریاست دانشگاه یاسوج با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، پیش از ظهر امروز (پنجم شهریورماه 1402) نشست خبری بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کرمی در این نشست اظهار داشت: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری که بسیار بر جهاد تبیین تأکید دارند و همچنین همسو با دولت انقلابی، مردمی، فعال و جهادگر، این جلسه تشکیل شد تا بخشی از عملکرد موفقیت‌آمیز این دولت عزیز و مظلوم را ارائه دهیم.
وی ادامه داد: تا پیش از دولت سیزدهم، ما حتی با همسایگانمان هم نتوانستیم تعامل درستی انجام دهیم، تمام کشور لنگ عملیات برجام بود؛ انگار قرار بود با برجام دنیا را فتح کنیم. اما در قبال آن هیچ چیز به دست نیاوردیم.
وی گفت: در حوزه مدیریتی خودم، تنها حرف از اورزاق قرضه بود. اما حالا پول نقد در میان است. در گذشته قرارداد و پیمان بسته می‌شد که صد درصد هزینه آن اوراق بود.
در حالی که تخصیص بودجه‌های دانشگاه تا پایان سال هیچوقت به صد درصد نمی‌رسید، اما دانشگاه یاسوج در سال گذشته، 116.7 تخصیص گرفت. یعنی 16 درصد مازاد بر بودجه پیش‌بینی شده به دانشگاه تخصیص یافت.
البته برخی از تلاش‌های دولت آن‌طور که می‌خواهیم دیده نشده است. ولی اشتباه نکنیم، تورم را باید سال به سال رصد کنیم. به هر حال اقدامات زیربنایی خوبی در این دولت در حال انجام است. از جمله روابط صمیمی و عزتمندانه همراه با دنیای خارج و کشورهای همسایه است. خیلی تلاش شد ارز بلوکه شده ما در کره جنوبی آزاد شود، ولی نشد، اما با یک سیاست درست در کمتر از دو سال انجام شد.
وی عنوان کرد: در رأس وزارت علوم، یک وزیر دانشمند قرار دارد. من تجربه همکاری در آزمایشگاه با ایشان دارم؛ او یک دانشمندی است که تمام جوایز یک دانشمند دانشگاهی را در داخل و کشورهای اسلامی کسب کرده است و جز اولین افرادی بود که جز یک درصد دانشمندان برتر ایران اسلامی است. شاگردپروری او زبانزد است. هشت سال سابقه ریاست در دانشگاه را دارد و همچنین مؤسس بنیاد نخبگان در کشور نیز هست.
این وزیر تمام توان و ظرفیت‌ها را برای به حرکت در آوردن اساتید در زمینه‌های مختلفی مثل حمایت از نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و ... با تشکیل کمیته جذب نخبگان کشور و معرفی آنها به دانشگاه برای بکارگیری در کسوت جذب هیأت علمی به کار انداخته است. کارهای بسیار و زیربنایی در زمینه افزایش حقوق جهش علمی اعضای هیئت علمی و همچنین حمایت از محققین کشور در جهت اعطای پایه‌های فناورانه و پژوهشی که در یک قلم ماده 53 ایین‌نامه استخدامی را که هفت پایه بود به 60 پایه ارتقا داد و در همین دانشگاه یاسوج تعداد زیادی از این پایه‌های تشویقی، در حال اعطاء است.
همچنین برجسته کردن دیپلماسی علمی، برگزاری جلسات سه ماه یک بار رؤسای دانشگاه برای تبادل نظر و آگاهی‌بخشی، رفع مشکلات و چالش‌ها و  افزایش بودجه وزارت علوم نیز از دیگر دستاوردهای وزیر علوم است.
وزارت علوم یک شرایط کرونایی را تحویل گرفت و از شرایط ضربه‌زننده و آسیب‌رسان فضای مجازی به شرایط حضوری تبدیل کرد و به همین خاطر در 16 آبان ماه، اولین اقدامات ما همین حضوری کردن دانشگاه بود و پس از تحصیلات تکمیلی، وارد دوره‌ کارشناسی هم شدیم و دانشگاه یاسوج از این نظر جز اولین دانشگاه‌ها بود.
کرمی اضافه کرد: از اقداماتی که در دانشگاه یاسوج از 16 آبان 1400 تا امروز که حدود یک سال و نه ماه است، اقدامات زیادی انجام شده است.

در حوزه آموزش، دانشجویی و اداری مالی مجموعه اقداماتی انجام شد. صد درصد کارهای عمرانی دانشگاه خوابیده بود. تعداد زیادی پروژه نیمه تمام داشتیم که همه به پایان رسید. دو پروژه ملی نیز داریم.
ما یک مرکز تجاری‌سازی کسب و کارهای نوین را داریم که آماده است فناوران ما در این مرکز مستقر شوند و مرحله قبل از تجاری سازی و تأسیس شرکت را انجام دهند.
مقبره شهید گمنام دانشگاه مورد بی‌مهری قرار گرفته بود. با همکاری صندوق رفاه دانشجویان کشور و بنیاد حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس و سرمایه‌گذاری دانشگاه به شکل آبرومندی درآمد و گنبد این یادمان نیز همین حالا در حال کار است که تمام شود.
ما یک مجموعه سالن‌های ورزشی داشتیم که نیمه‌کاره بود را به پایان رساندیم و به زودی بهره‌برداری می‌شود. یک مرکز ورزشی رزمی دیگر نیز داریم که نیمه کاره بود، به پایان رسیده است و همچنین مجموعه رخت‌کن و سرویس‌های مورد نیاز پیش بینی نشده بود که ایجاد شد.
همچنین سردر دانشگاه در حد یک اسکلت فلزی باقی مانده بود که این کار را نیز انجام دادیم و تا هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس دانشگاه یاسوج اظهار داشت: از دیگر اقدامات، ساختمان کلاس‌های درس با 5 هزار و 800 متر زیربنا است. موقعی که ما کار را شروع کردیم فقط دیوارچینی انجام شده بود، اما حالا 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. پروژه 13 هزار و 300 متری دانشکده فنی مهندسی را داشتیم که فقط بتن آرمه شده بود. علیرغم اینکه سفر اول ریاست جمهوری انجام شده بود و بودجه برای دانشگاه در نظر گرفته نشده بود، اما با پیگیری‌ها 80 میلیارد توانستیم برای این پروژه بودجه بگیریم. در سفر دوم نیز، برای دانشگاه یاسوج 200 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و زیرساختی در نظر گرفته شد که 100 میلیارد آن برای خوابگاه‌های متأهلی است و 100 میلیارد دیگر آن نیز در حوزه‌های زیرساختی به ویژه پروژه‌های ناتمام و تجهیز آزمایشگاه مرکزی دانشگاه است.
از دیگر اقدامات، سلف سرویس دانشکده نفت و گاز چرام بود که به آشپزخانه صنعتی مجهز شد. فاز دوم دانشکده چرام که نیمه کاره بود، به پیمانکار سپرده شد و شاید تنها پنج درصد آن باقی مانده باشد. خوابگاه چرام و گچساران را نیز در دستور کار قرار داریم که در هفته دولت عملیات ساخت این خوابگاه ها نیز به اجرا دربیاید. در دانشکده نفت و گاز گچساران بخشی از محوطه‌سازی انجام نشده بود، بودجه پیش‌بینی شد و دیوار آن نیز به زودی کامل خواهد شد. برای فضای سبز این دو دانشکده اقماری، پیش‌بینی آب نشده بود که با همکاری آب منطقه‌ای مجوز دو حلقه چاه نیز گرفته شد.
وی ادامه داد: زمین کشاورزی دانشگاه در منطقه دشت روم که قبلا خریداری شده بود، دیوارچینی شد. با مجوز آب منطقه‌ای یک حلقه چاه برای این زمین کشاورزی مجوز گرفته شد. بعد از چاه چرام و گچساران، کار این زمین نیز انجام می‌شود.
در سایت مرکزی، مجوز یک مجموعه رفاهی گرفتیم که در سمت شرقی درب دانشگاه واقع می‌شود، خاکبرداری و مناقصه انجام شده و به زودی تحویل پیمانکار خواهد شد. اگر شهرداری همکاری کند یک فضای رفاهی و فرهنگی در اینجا ایجاد خواهیم کرد که در دل این مجموعه برای اسکان اساتید و خانواده‌های آنها، مهمانان دانشگاه و ادارات شهر یاسوج، اقامتگاهی پیش‌بینی شده است.
وی عنوان کرد: خاکبرداری خوابگاه‌های متأهلی هم انجام شده است. دو ساختمان 32 واحدی هستند که مجموعه آنها 64 واحد است که در سفر دولت 100 میلیارد اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.
کرمی گفت: از نظر رفاهی، کارکنان دانشگاه بسیار شاکی و گلایه‌مند بودند. آن موقع، فکر می کنم سال 1400؛ عد 600 هزار تومان به عنوان کمک پرداخت شده بود. اما ما یک کارت رفاهی صادر کردیم و در پیوست قانون هم این موضوع پیش بینی شده بود، اما اجرا نمی‌کردند. کمک‌های رفاهی را همان سال ما یک عدد قابل قبولی توانستیم در نظر بگیریم. اما در سال 1401، این عدد افزایشی دوبرابری پیدا کرد و در سال 1402، با کمک هزینه سفر، فکر می‌کنم به 12 میلیون تومان در طول سال افزایش یافته است. ضمن اینکه پاداش پایان سال که بین 100 تا 120 درصد حقوق بود نیز پرداخت کردیم و برای کارکنان غیرهیئت علمی در نظر گرفته شد. این کمک 12 میلیونی بین هیئت علمی و غیرهیئت علمی مشترک بود.
در اعزام به راهیان نور و اربعین، از کارکنان و هیئت علمی نیز حمایت می‌شود. هزینه سفر اربعین این افراد را دانشگاه متقبل شد. ما این موضوع را به استقبال گذاشتیم، فعلا یک اتوبوس را در نظر گرفته‌ایم اما اگر استقبال بیشتر شد، ما ظرفیت را افزایش می‌دهیم.
از نظر رفاهی ما واقعا در این 21 ماه کارکنان عزیز را رسیدگی کرده‌ایم و یک رضایتمندی خوبی در این بخش ایجاد کرده‌ایم. در پرداخت‌ها به اعضای هیئت علمی هم همینطور است. حالا اعضای هیئت علمی هیچ طلبی از دانشگاه ندارند و تمام پرداخت‌ها به‌روز است.
رئیس دانشگاه یاسوج افزود: در حوزه‌های خوابگاهی کاری را که شروع کردیم، یک بازسازی کلی بود تا توانستیم آنها را قابل سکونت کنیم و صد درصد دانشجویان متقاضی در خوابگاه ساکن شدند و حتی یک دانشجو نداریم که خوابگاه گیرش نیامده باشد. در همین تابستان با پیگیری‌ها و اخذ بودجه، صد درصد خوابگاه‌ها از نظر حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، رنگ‌آمیزی، تعویض پنجره‌های غیردوجداره، سرویس سیستم‌های گرمایشی و ... مورد بازسازی قرار می‌گیرند. حالا در مراحل پایانی قرار دارد. هزینه‌های زیادی شد، اما ما راضی هستیم تا دانشجویان در آسایش و رفاه به سر ببرند. سرویس‌های ایاب و ذهاب نیز تا جایی که توان شهر اجازه می‌داد برقرار کردیم.
کرمی سپس به حوزه آموزشی اشاره کرد و گفت: یک بازنگری کلی در رشته‌ها در حال انجام است. در برخی از رشته‌ها که متقاضی نیست، موقتاً فریز می‌کنیم. رشته‌های خوبی در دانشگاه ایجاد شد. فکر می‌کنم شش رشته جدید را که بسیار خوب هستند در سطح دانشگاه مجوز گرفتیم. رشته‌های خوبی را نیز در شورای گسترش در حال بررسی داریم که کد رشته ارشد و دکتری هستند و به محض اخذ مجوز، آن را اعلام خواهیم کرد.
آئین‌نامه‌های دانشگاه به طور اساسی مورد بازنگری قرار گرفت. مثلاً در رأس آنها برنامه راهبردی دانشگاه بود که ساعت‌ها جلسه برای آن برگزار شد و یک برنامه راهبردی بسیار خوب مورد تصویب هیئت امنا و وزارت علوم قرار گرفت که در شورای عالی انقلاب فرهنگی من از آن دفاع کردم. همچنین شیوه‌نامه‌های انتخاب سرآمدان آموزشی، پژوهشی، فرهنگی دانشگاه، اصلاح نمودار تشکیلاتی دانشگاهی، آئین‌نامه حق‌التدریس، شیوه‌نامه‌های آموزشی دوره‌های تحصیلات تکمیلی و همچنین آیین‌نامه‌هایی که در حوزه دانشجویی قرار دارد.
وی ادامه داد: یکی از اقدامات برجسته ما، راه اندازی بنیاد خیرین حامیان دانشگاه یاسوج بود که جلسه رسمی آن نیز برگزار شد و بسیاری از خیرین استانی و کشوری برای عضویت در آن اعلام آمادگی کرده‌اند. هیئت امنای آن تشکیل شده و مجوزهای آن نیز اخذ شده است.

از اقدامات بسیار موفق دانشگاه، پذیرش دانشجویان شهریه‌پرداز غیرایرانی بود که توانستیم وارد فضای مذاکره و تعامل شویم؛ 31 نفر ورودی اول ما بود که حالا مشغول تحصیل هستند. برای این دانشجویان خوابگاه خاصی با هزینه خودشان در نظر گرفته شد. این هم کار فرهنگی آموزشی است و هم یک منبع درآمد برای دانشگاه است. همچنین این یک سیاست کلی است و تا پایان این دولت وزارت علوم قصد دارد پذیرش دانشجویان خارجی در سطح کشور را تا 350 هزار نفر افزایش دهند. این دانشجویان عمدتا د سطح کارشناسی ارشد و دکتری هستند. یک گروه 30 نفره دیگر نیز به زودی در دانشگاه جذب می‌کنیم. این دانشجویان عراقی هستند و قصد داریم از دیگر کشورها نیز دانشجو بپذیریم.
من فکر می‌کنم دانشگاه یاسوج به خاطر شهریه پایین، رنکینگ دانشگاه و فضای شهر یاسوج مورد مقبولیت دانشجویان سایر کشورها قرار خواهد گرفت.
رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به جایگاه دانشگاه یاسوج گفت: جایگاه دانشگاه در رنکینگ‌ها خوب است و در بین دانشگاه های جامع سراسر کشور هفتمین دانشگاه در حوزه آموزش و 15 در حوزه پژوهش بودیم. این رتبه‌بندی‌ها موقعی می‌گفتند یاسوج در تایمز رتبه دوم را دارد. دانشگاه یاسوج و چند دانشگاه در این رتبه بندی وارد شدند. نوشیروانی اول و یاسوج دوم شد. اما بعد از اینکه دانشگاه‌های بزرگ هم وارد شدند، رتبه‌ها واقعی شدند. الان نیز با این وجود در تایمز ما رتبه بسیار خوبی داریم و بین دانشگاه 15 تا 17 هستیم.
وی گفت: برای اولین بار در کشور، بعضی از دانشگاه‌ها از جمله یاسوج، کارت اعتباری پژوهانه مستقل صادر کردند و تمامی پژوهانه سالانه اعضای هیئت علمی را اول سال نقدی به حساب آنها واریز کردیم.
طرح مدد نیز در دانشگاه یاسوج شروع شد. این طرح با همکاری خیر قلم چی اتفاق افتاد. سرمایه اولیه‌ای که یک دانشجو برای اینکه ایده را به تولید تبدیل کند، فراهم می‌کند. دانجویان معرفی می‌شوند و می توانند یک فضای کسب و کار اولیه برای خود راه‌اندازی کنند.
کرمی اظهار داشت: اما در بعضی کارها موفقیت نداشتیم که یکی از آنها تأمین مسکن اعضای هیئت علمی است. چرا که دانشگاه یاسوج از نظر عرصه بسیار کوچک است و کوچکترین دانشگاه کشور از در نظر عرصه به شمار می‌رود.
در ادامه حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان، معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج گفت: بعد از اغتشاشات، رویکرد ما بحث کرسی‌ها و مناظرات بود که 31 کرسی و مناظره برگزار کردیم.  برگزاری 25 فعالیت در قانون جوانی جمعیت، 24 مورد در عفاف و حجاب، 220 در جها تبیین، 11 فعالیت با موضوع کار و کارآفرینی، 20 اردوی دانشجوی راهیان پیشرفت در استان و خارج از استان، 35 فعالیت جمعی، هنری و اجتماعی در کانون های فرهنگی، 13 اردوی زیارتی تفریحی برای دانشجویان، برگزاری جشنواره کار، مهارت و نوآوری برای دانشجویان دختر استان، برگزاری هفته فرهنگ با 23 غرفه، اعزام اعضای فعال تشکل‌های دانشجویی، کانون‌ها و انجمن‌ها به ارودهای دانش‌افزایی و علمی و فرهنگی، برگزاری 20 فعالیت در حوزه مهدویت و مراسمات همیشگی دانشگاه، مذهبی، محرم، لیالی قدر و ... بخشی از فعالیت‌های اخیر دانشگاه یاسوج در حوزه فرهنگی بوده است.
وی تأکید کرد: دانشگاه یاسوج در سال گذشته چهارمین دانشگاه کشور در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی شد. ما فضا را کامل باز گذاشتیم و گفتیم هر یک از اعضای هیئت علمی اگر کرسی برگزار کند، ما به اعضای هیئت علمی امتیاز پژوهشی می‌دهیم.
در ادامه، الهامی‌فر معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج عنوان کرد: در حوزه پژوهشی یکی از اقدامات اولیه این بود که سقف پژوهانه را برداشتیم. قبلا یک سقف داشت. مثلا 50 میلیون تومان بیشتر نبود. اما این را واقعی کردیم که متناسب با امتیاز پژوهانه تعلق بگیرد. به ازای هر امتیاز، پژوهانه‌ای تعلق می‌گرفت که ما آن را از چهار تا شش برابر افزایش دادیم.
وی ادامه داد: بودجه پژوهشی دانشگاه در سال 1401 نسبت به سال 1400؛ چهار برابر و 1402 نسبت به 1401 دو برابر افزایش یافت.
الهامی‌فر گفت: سال 1400 سه و نیم میلیارد تومان بودجه پژوهش بود که یک میلیارد و 800 میلیون آن مربوط به پژوهانه بود که در سال 1402 به 9 میلیارد تومان افزایش دادیم. این 9 میلیارد تومان مستقیماً در همان سال به کارت گرنت اعضای هیئت علمی وارد شد تا در گیر بندهای اداری نیفتند.
یکی دیگر از اقدامات، استقلال کامل حوزه پژوهش از نظر مالی بود. قبلاً حوزه مالی طی یک فرایند وقت‌گیر این کار را انجام دادند، اما حالا استقلال این حوزه، این به چابک‌سازی کار پژوهشی می‌انجامد.
وی گفت: شیوه‌نامه‌های دانشگاه را به‌روز و تسهیل کردیم. مثلا در شیوه نامه تشویقی مقالات را که امسال اجرایی می‌شود پنج تا هفت برابر افزایش دادیم که بسیار ارزشمند است.
هزینه شرکت در همایش‌های داخلی و خارجی، را هم به‌روز کردیم و در اینجا هم افزایش چندبرابری داشتیم. افزایش هزینه پایان نامه‌های ارشد و دکتری نیز بود که از سه برابر تا بیشتر افزایش پیدا کرد و قرار است این را نیز یک اصلاح به زودی انجام دهیم و ممکن است تا پنج برابر نیز افزایش یابد.
تجهیز و به‌روزرسانی سیستم محاسبات دانشگاه، به‌روزرسانی شیوه نامه گرنت، شیوه‌نامه تشویقی پژوهشگران برتر، افزایش ظرفیت و به رزورسانی شیوه‌نامه پسادکتری، افزایش هزینه سخنرانی پژوهشی و داوری پایان نامه‌ها و .. بخشی از اقدامات حوزه پژوهشی است.
وی در ادامه عنوان کرد: انعقاد 20 فقره قرارداد در حوزه امور فناوری، احیای یک دوره‌هایی برای دانشجویان کشاورزی و فنی تحت عنوان کارآموزی، ارتقای کیفی و فعال‌سازی مرکز رشد دانشگاه، رایگان کردن تمام امکانات، آنالیزها و خدمات آزمایشی برای فناوران، اختصاص فضای فیزیکی مناسب برای مرکز فتوشیمی و گیاهان دارویی، راه‌اندازی دوره‌های فناورانه برای اساتید و دانشجویان، اختصاص پژوهانه ویژه برای فناوران، اعزام 25 نفر از دانشجویان به طرح ویژه دستیار فناوری که در سال 1402 به 50 نفر افزایش می‌باید از جمله دیگر اقدامات حوزه پژوهشی است.
در ادامه الهامی‌فر به اقداماتی که در آزمایشگاه‌های دانشگاه انجام شده اشاره کرد و گفت: تجمیع و جمع‌آوری دستگاه‌های مختلف با تکنولوژی بالا، راه‌انداری آزمایشگاه‌های جدیدی مثل جغرافیا و روانشناسی، به‌رزورسانی تجهیزات آزمایشگاه زبان، راه‌اندازی سیستمی هزینه کرد آزمایشگاه مرکزی، خرید مواد و تجهیزات آموزشی برای دانشکده‌های مختلف، برگزاری کارگاه‌های آموزش ایمنی و سلامت، جمع‌آوری و امحاء پسماندهای آزمایشگاهی و ... از جمله این موارد است.
وی سپس به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتشارات و کتابخانه مرکزی پرداخت و گفت: قبلاً دانشگاه دو مجله داشت اما در دوره جدید، این ترم مجلات به 10 عدد افزایش پیدا کردند که تهدادی از آن‌ها هم‌اکنون در فرایند چاپ مقاله هستند.
وی گفت: برای اولین بار در سال 1401 و 1402، بیش از 4 هزار جلد کتاب از نمایشگاه خریداری و تعدادی از کتاب‌های فرسوده، وجین شدند.
همچنین هفته کتاب و کتابخوانی برای اولین بار برگزار شد و به صورت ویژه از کتابداران و مولفان برتر تجلیل به عمل آمد و همچنین شیوه‌نامه انتشارات دانشگاه شد و قرارداد و تفاهم‌نامه با انتشارات که هم اکنون در سایت دانشگاه موجود است، نیز منعقد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
بهادر کرمی خدایی یعنی چه هرروز گزارشدعملکرد؟!!
تو در نوبت تغییری
گزینه جانشینی ات هم مصاحبه انجام داد رفت
وسایلت را جمع کن
Iran, Islamic Republic of
تورا به پیغمبر این حرفها یعنی چه‌؛آقایی کمایی؟
بابا تراز ریس یک دانشگاه این فرد نیست
کارمند دانشگاه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مگر کرمی استعفا نداده
ایشون و مدیر شبکه بهداشت و درمان ..
دختر / در کلینیک دهدشت مشغول به کار شده
شوهر خواهر مدیر شبکه بهداشت و درمان هم در دانشکده چرام وابسته به دانشگاه یاسوج مشغول به کار شده
کرمی وقتی دکتر کیان دهراب پور این تبانی را آشکار کرد گفت اگر صحت داشته باشه استعفا میده
هنوز که استعفا نداده
علی
Iran, Islamic Republic of
مگه تو نبودی التماس میکردی به دولت روحانی برا پست؟؟؟؟خخخخ
بیژن
Iran, Islamic Republic of
اخخخی کرمی باید رییس جمهور بشه ..
هیأت علمی
Iran, Islamic Republic of
سلام متاسفانه هیأت علمی های دانشگاه ياسوج در بدترین شرایط به سر می‌برند و شدیدترین تدابیر برای آنها اعمال میشه. هیچکدام از دانشگاه های ایران به اندازه دانشگاه ياسوج بر هیأت علمی سخت گیری نمی‌کنند. هیأت علمی هیچ آرامشی نداره و توسط همکاران ضعيف خود رصد می‌شود. آقای دکتر // یه کارت پژوهانه دادین و کار حضرت فیله که یک میلیون از این کارت گرنت هزینه کنی
Iran, Islamic Republic of
یه کلام ایشان تنها کارش درآمد زایی از چمن مصنوعی بوده و نابودی نسل نوجوان و جوان این شهر
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله همونقدری به دل ورزشکاران و خانواده ۷ای ورزشکاران این شهر خون کردی آب خوش از گلوت پایین نره
نخبه
Iran, Islamic Republic of
هیات علمی دانشگاهی که نمیتونه هزار تومن از بانک تجارت دانشگاه وام بگیره و زیر خط فقره و بیشترین استرس‌ های ممکن را متحمل میشه به چ دردی میخوره. امکانات رفاهی هیات علمی دانشگاه یاسوج چی هست؟؟ متاسفانه در این دانشگاه زیرآب زنی امتیازش بیشتر از مقاله با ایمپکت فکتور بالای ۵ است وووو
وقتی هیات علمی اینقدر ذلیل میشه وای به حال دانشجویان
چرک
Iran, Islamic Republic of
کرمی ضعیف ترین رئیس دانشگاه در طول تاریخ هست.
احسان
Iran, Islamic Republic of
۵۰ نیروی که بدون آزمون/ دانشگاه یاسوج آوردند سر کار و سازمانهای نظارتی ..
حمید
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر کرمی در رشته های فنی و مهندسی اصلا پذیرش بومی یاسوج نیست چرا بررسی نمی کنید آقای دکتر کرمی شما که اصلا یه وضعیت سلف و خوابگاه ها و فضای فرهنگی بررسی نمی کنید چرا فقط به فکر خودتون هستید آیا دانشجوی عراقی پذیرش می کنید به فکر دانشجویان بومی هم هستید یا نه اگر دست من بود دانشگاه یاسوج رو رتبه آخر دانشگاه ها اعلام می کردم
روستا
Iran, Islamic Republic of
واقعا اینها فکر می کنند که عاقبتی و حساب و کتابی در کار نیست؟
فقط آمار الکی و به خیال باطل خودشان حرف درمانی /با پوزش ...
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
واقعا ایشان در قواره ریاست نیست... بسیار ضعیف
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
بزودی با امدن تاجگردون اقای کرمی باید بدون اندکی درنگ استعفا دهد... بشدت از ایشان ناراحت است
France
هم اندیشی با رسانه ها!!!!!!!
چقدر با استادات نداری و تحویلشون میگیری
رضا
Iran, Islamic Republic of
/ شما در حدی نیستید درباره برجام نظر بدهید این موضوعات در حوزه کاری شما نیست
France
شما که به جای هم اندیشی با اساتید سراغ رسانه ها می روید که تخصص آنها مشخص است چطور انتظار دارید دستگاههای استان به آنها مراجعه کنند. لابد تصور از دانشگاه در و دیوار آن است که در سطور بالا بسیار به آن پرداخته شده بود و از اساتید سخنی به میان نیامده بود
(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
1