تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۴۶۵۹۳۲
ناظر کل مسابقات دانش‌آموزی کشور:

تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در خدمت میزبانی شایسته از مسابقات دانش‌آموزی کشور است

۲
۱
رضایت ناظرکل مسابقات دانش آموزی کشور از آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ناظر کل مسابقات دانش‌آموزی کشوری گفت: تمام ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در خدمت میزبانی شایسته از مسابقات دانش‌آموزی کشور است و مسابقات بسیار خوب مدیریت شده است.
به گزارش کبنا، مهدی ابراهیم بای سلامی گفت: با وجود تمام محرومیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد این استان ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای میزبانی از رویداد‌های ورزشی از خود نشان داده است و تمام برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد متمرکز بر برگزاری مطلوب و شایسته این مسابقات است.
وی ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در رشته هندبال در شهر یاسوج بیان کرد: ۳۹ دوره مسابقات قهرمانی کشور در بخش هندبال پسران و ۳۳ دوره در بخش هندبال و طناب دختران در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است و همزمان، ۵ استان دیگر میزبان مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی است.
ناظر کل مسابقات دانش‌آموزی کشوری بیان کرد: با توجه به اینکه ۲۰ تیم از استان‌های کشور در این مسابقات شرکت کردند مسابقات از سطح کیفی و فنی بسیار خوبی برخوردار است.
بای سلامی با تشکر از زحمات عوامل برگزاری مسابقات در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: مجموعه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از ماه‌ها قبل بسیار زحمت کشیدند و الحق و الانصاف با توجه به اولین میزبانی وضعیت سالن‌ها و خوابگاه‌ها و اسکان بسیار قابل قبول است.
تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در خدمت میزبانی شایسته از مسابقات دانش‌آموزی کشور است
وی با اشاره به توانمندی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: بنده به عنوان ناظر کل شاهد یکپارچگی و بسیج نیرو‌ها برای میزبانی این مسابقات هستم و مجموعه آموزش و پرورش به صورت شبانه روزی درگیر میزبانی مطلوب این مسابقات است.
ناظر کل مسابقات دانش‌آموزی کشور با اشاره به کمیته‌های استعداد‌یابی افزود: پایه و اساس ورزش قهرمانی کشور از مدارس شروع می‌شود و استعداد‌های ورزشی از بین دانش‌آموزان شناسایی می‌شوند
و ما معمولاً برای همه مسابقات ورزشی در همه رشته‌ها از فدراسیون‌های مختلف دعوت می‌کنیم که که کمیته‌های استعداد‌یابی‌شان را به مسابقات ما اعزام کنند. و در این مسابقات سه نفر از دوستان استعداد یاب ما از طرف فدراسیون هندبال کشور تشریف آوردند و کل بازی‌ها را دارند رصد می‌کنند
وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در رده سنی بسیار خوبی برای استعداد‌یابی هستند افزود: این استعداد‌ها به فدراسیون هندبال معرفی می‌شوند و ما هم تیمی که قهرمان شود با توجه به شرایطی که فدراسیون جهانی ورزش مدارس ISF اعلام می‌کند در حد توان به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهیم کرد.
بای سلامی تصریح کرد: فراتر از دستگاه آموزش و پرورش همدلی خوبی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برای میزبانی این مسابقات وجود دارد و با توجه به مواهبی که خداوند به این استان داده است از نظر طبیعت از نظر زیبایی استان چهار فصلی است که علاوه بر اینکه امکانات ورزشی قابل قبولی را دارد امکانات گردشگری و تاریخی و آب و هوای بسیار خوب دارد که این‌ها همه شرایطی هستند که بتوانند میزبان خوبی برای دانش‌آموزان عزیزی که از سراسر کشور تشریف می‌ارند باشند و نوید بخش میزبانی این استان در سال‌های آینده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
درود برعزتخواه
گردو و عسل کار خوشه که !!!
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1