تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : ۴۶۱۷۷۱
کبنا بررسی کرد؛

حاشیه‌نگاری کبنانیوز بر سفر معاون رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد؛ از انتقاد تاجگردون تا مدیرانی که قرار است تغییر کنند

۲۶
۰
حاشیه‌نگاری کبنانیوز بر سفر معاون رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد؛ از انتقاد تاجگردون تا مدیرانی که قرار است تغییر کنند
کبنا ؛
سفر دو روزه معاون اجرایی رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد با حواشی‌ زیادی روبه‌رو بود.
به گزارش کبنا، در روز اول سفر محسن منصوری معاون ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد، سوخت هلی‌کوپتر تمام شده بود که با واکنش افکار عمومی کهگیلویه و بویراحمد روبه‌رو شد. در این سفر قرار بود بخشی از پروژه‌ها به صورت هوایی بازدید شوند، اما به دلیل اینکه سوخت هلی‌کوپتر تمام می‌شود تصمیم می‌گیرند با اتومبیل و به صورت زمینی بازدید کنند. یکی از عواملی هم که باعث شد برای بازدید از همه پروژه‌ها زمان نباشد، همین اتمام سوخت هواپیما بود.
در شهرستان بهمئی نیز با وجود این‌که مکانی برای فرود هواپیما مشخص و مبالغ زیادی برای آن هزینه کرده بودند، اما هواپیما آن‌جا فرود نمی‌آید. این موضوع نیز دستمایه نقد برخی در فضای مجازی شده بود.
یکی دیگر از حواشی روز نخست سفر، استوری غلام‌رضا تاج‌گردون نماینده سابق گچساران و باشت در شبکه اجتماعی شخصی‌اش بود. تاجگردون در استوری خود تصویری از یک خبر آورده بود که در آن نوشته شده بود: «به گفته معاون اجرایی رئیس جمهور پتروشیمی گچساران در یک سال و نیم گذشته 57 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است». تاجگردون در پاسخ به این خبر نوشته بود: «جناب معاون رئیس جمهور محترم: نمی‌دانم این حرف را از خودتان ساختید یا اونایی که روبروی شما ایستادن، یا مسئولین استان بهتون گفتن. قدری منصفانه رفتار کنید. طبق گزارش رسمی همین آقایانی که روبروی شما ایستادن، تا پایان سال 1400، این طرح 93 درصد پیشرفت داشته است. لطفاً طرح‌های صوری افتتاح نکنید و برای مردم حداقل عقلی قائل شوید».

پس از این استوری، تاجگردون در یک استوری دیگر، نوشته بود: «بعد از انتقاد به درج خبر مربوط به فرمایشات معاون محترم رئیس جمهور مبنی بر اعلام اینکه 57 درصد از پیشرفت فیزیکی پتروشیمی در گچساران در یک و نیم سال گذشته اتفاق افتاده، برخی از دوستان و مسئولین محترم تماس داشتند که ایشان این مطلب را نفرمودند. هم فرمایشات تصویری ایشان و هم مصاحبه وزیر محترم نفت، استاندار محترم و مدیرعامل محترم پتروشیمی گچساران در ادامه آمده است. لطفاً برای تنویر فکر مردم یک مقام ذیصلاح یک طرف قضیه را اصلاح کند. هیچ ایرادی نداد بگوییم اشتباه کردیم».

در همان روز نخست سفر به کهگیلویه و بویراحمد، منصوری در مصاحبه با اخبار ساعت 14 شبکه یک، یکی از اهداف سفر به استان‌ها را عزل مدیران ناکارآمد عنوان کرده بود.
چنین اتفاقی در استان خوزستان نیز افتاده بود. همین موضوع باعث شد در فضای رسانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گمانه‌زنی‌هایی در مورد مدیران ناکارآمد زده شود. صبح امروز نیز منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز گفت: ما با هیچ مدیری عقد اخوت نبسته‌ایم و چک سفیدامضاء به کسی نداده‌ایم.
بعد از این صحبت‌ها بود که گمانه‌زنی‌ها شروع شد. یکی از مدیرانی که به نظر می‌رسد ممکن است در خطر عزل قرار داشته باشد، محمد راستا مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد است. چرا که در بازدید از یکی از پروژه‌های این اداره‌کل، راستا که در حال توضیح پروژه بود توسط منصوری مورد خطاب قرار گرفت که چرا از نقشه استفاده نمی‌کنی و شفاهی توضیح می‌دهی؟! بنابراین راستا به عنوان یکی از مدیران‌کل شفاهی استان ممکن است عزل شود.
از سوی دیگر، مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و یکی از معاونین استانداری نیز در معرض تغییر قرار دارند. چرا که به نظر می‌رسد تمرکز اصلی دولت بر دو حوزه عمرانی و اقتصادی است و مدیرانی که در این حوزه‌ها ناکارآمد بوده‌اند در معرض عزل قرار دارند.
از سوی دیگر، در حالی که تله‌کابین یاسوج با 40 درصد پیشرفت فیزیکی که از آبشار تا پارک جنگلی ادامه دارد، را رها کرده و معاون رئیس جمهور را به بازدید از پروژه‌ای بردند که اساساً شاید نیازی به تله‌کابین نداشته باشد. در پروژه پل معلق که فاز نخست آن 650 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، قرار است تله‌کابین زده شود. این در حالی است که بهتر است تله‌کابینی که در حال حاضر 40 درصد پیشرفت دارد تکمیل شود، نه یک پروژه جدید تعریف شود. از سوی دیگر، اگر قرار است تله‌کابین دیگری زده شود، بهتر است محل آن، کوه‌گل سیسخت باشد نه تنگ مهریان.
این بی‌برنامگی و به‌هم‌ریختگی‌ها در گذشته نیز در کهگیلویه و بویراحمد سابقه داشته و امروز نیز بخش‌هایی از آن را در سفر معاون رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد دیدیم.
در حالی که از چند ماه گذشته گفته می‌شود قرار است به این زودی، رئیسی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند ولی سفر منصوری به کهگیلویه و بویراحمد نشان می‌دهد رئیسی تا چند ماه آینده به استان سفر نخواهد کرد. چرا که بسیاری از پروژه‌های مهم استان تا چند ماه دیگر به بهره‌برداری نخواهند رسید. از سوی دیگر، منصوری در گفت‌وگو با کبنا نیوز نیز گفته بود دو سه ماه آینده رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ان شاالله نیروهای ضعیف که باعث نارضایتی مردم می شوند عزل شوند از جمله فرماندار مارگون
Iran, Islamic Republic of
درخشان زاده فرمانداری
عزتخواه اموزش و پروش
شهامت استانداری
راستا راه و شهرسازی
بهادر گاز
هرچه زودتر عوض شوند
Iran, Islamic Republic of
/ که با فامیل گرایی و بیشتر شبیه رئیس دفتر دو نماینده کهکیلویه و گچساان عمل می کرد
Iran, Islamic Republic of
معاون اقتصادی باید عوض شود
عسکری ضعیف ترین مدیر این استان بعد از استاندار هست
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
انتصابات مدیر عامل شرکت گاز استان مدیرعامل شرکت گاز ، اسفند ماه سال 1400 بعنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد که پس از پیگیریهای نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و استاندار استان بعنوان مدیرعامل شرکت گاز منصوب شدند ایشان که خود از معاونین (معاون بهره برداری و رییس شرکت گاز شهرستان بویراحمد و دنا) منصوب دولت تدبیر و امید در دولت حسن روحانی بودند با حمایت های نماینده فعلی مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و از بدو انتصاب بعنوان مدیرعاملی ، روسا و نیروهای منصوب به دولت قبل را ارتقا سازمانی داده و یا هنوز حفظ کرده است . رییس جمهور انقلابی و مردمی بارها اعلام نمودند بانیان وضع موجود می بایست برکنار شوند و آیا انتصاب چنین افرادی با سیاست های دولت سازگار است!!!
Iran, Islamic Republic of
بله دیگه،با آمار کم و زیاد باید هم از استاندار دفاع تمام قد بکنن!!!
دنا
Iran, Islamic Republic of
این برادر !! منصوری که من میبینم ، آبی بدستش گرم نمیشه و دودی از کندش بلند نمیشه ! اصلا معلومه برای حفظ صندلی یجایه قورتش داده و هیپنوتیزمش کرده ! ای کاش حالا که وی هیپوتیزمکار خوب و چیره دستی شده ، بجای حفظ خودش برای بودجه پروزه ها هیپنوتیزمش میکرد !
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
در این بازدیدا آقای راستا خیلی عملکردش عالی بودن بخصوص نهضت ملی مسکن و راهسازی
Iran, Islamic Republic of
میخواستی حمایت کنی یه چیز دیگه میگفتی نهضت ملی در یاسوج که بلوکه شده
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
مامردم سی سخت از مهندس راستا خالصانه تشکر میکنیم سنگ تمام گذاشتن دولت باید قدر دان چنین مدیرانی باشد.
اسدی
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل راه شهرسازی استان یکی از پای کارترین مدیران دولت سیزدهم میباشند
محیطبان
Iran, Islamic Republic of
محیط زیست بازهم یادتان رفت.دناسرمایه استان است که بی تدبیری وطایفه گرایی داره نابودش میکنه
Romania
از قرار معلوم خود منصوری داره عوض میشه و جاشو به وزیر صنعت و معدن معزول میدن.
مدیران عزیز ،دلسوز و جهادی اصلا نمیخواد نگران باشید آنکه قصد عزل شماها را داشت خودش باید غزل خداحافظی را خواند.
مصباح
Iran, Islamic Republic of
هیچ دوره ای و درهیچ زمانی آموزش وپرورش استان به اندازه حال حاضر درگیر مسائل فامیل بازی و خویشاوندی نبوده و درعجبم که چرا استاندار بعنوان عالی‌ترین مقام دولت تاکنون اقدامی نکرده است
Iran, Islamic Republic of
جناب معاون با این تعریف ئتمجید از استاندار مشخص است که مردم استان اهمیتی ندارند، اگر راست می گوید بین مردم بیایید وسوال کنید!!!
Iran, Islamic Republic of
سنگ بنای کج پروژه ها را خود تاجگردون گذاشتن
تاجگردون عامل و باعث و بانی بسیاری از مشکلات اقتصادی و سیاسی هست حالا با سیاست فرافکنی و فرار به جلو میخواد خودی نشون بده که بی فایده هست و حناش رنگی نداره.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
استاندارعزیز،مدیران نالایق حوزه خودت را نمی بینی ازجمله جناب اقای نیکروز .
محمد
Iran, Islamic Republic of
مردم بهمئی جلوی فرمانداری جمع شده بودند تا نسبت به ضعیف بودن مسئولین وطایفه گرائی آقای استاندار حرفهایشان را بزنند ولی آقای استاندار‌ وفرمانداری بهمئی وقتی وضعیت را دیدند اوضاع خراب هست سفر به بهمئی را کنسل کردند حالا کبنا شما هم همنوا با آقای استاندار شدید وسوخت هلی کوپتر را بهانه کرده اید این هم می گذرد مسئولین استان وسایت کبنا اما آقای رئیس جمهور میآد واین استاندار هم مثل استاندارهای قبلی رفتی هست ولی دوستان رسانه ای کبنا سعی کنید واقع بین باشید نه منفعت طلب.
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
. که نوشتی از راستا تقدیر میشود اخه تا بحال کدوم شخص دلش بحال سیسخت سوخته /واقعا واسه همشون متاسفم یکی نماینده که نمیتونه حرف بزنه نطق نداره واسه انهایی متاسفم که به ای اقا رای دادند متاسفم
رهگذر ی ازدنا
Iran, Islamic Republic of
صحیح ،،،،هیچکسی تاحالا دلش برای سی سخت نسوخته ،،،خودتو ناراحت نکن،، ککام،،،جونم ،،،عزیزم
ای دفعه دنا بی دنا،،،،،،،،رای بی. رای
دنا دلسوز ندارم. ناراحت نباش
رمضان
Iran, Islamic Republic of
برا تحویل حرف مفت است بگید آیا کل استان کهگیلویه و بویراحمد به اندازه یکسال بودجه و همچنین عمران آبادی گچساران در زمان تاجگردون در این چند سال روشنفکر وموحد وحسینی بوده دست بردارید تاجگردون داد استان محروم ما را به مسولان کشوری می رساند اما نمایندگان ما انقلابی ما فقط بلند میشن ومینشینن چکار قومی میکنن
Iran, Islamic Republic of
فرماندار دنا که اقوام نزدیک نماینده می باشد صلاحیت برگزاری عادلانه و سالم انتخابات را دارد آیا
Iran, Islamic Republic of
هرچه زودترمدیرانه که نمیتون کارکنن عوضشون کنن کاربه نماینده نداشته باشند
Belgium
احسنت به این موضع گیری
دقیقا سفر معاون رئیس جمهور با معرفی طرح جدید گردشگری تنگ مهریان با هداف دور زدن و از رده خارج کردن تله کابین آبشار بود و باید کسانیکه پیگیر این طرح هستند و به عنوان یک افتخار ان را معرفی میکنند مواخذه شوند.
خنجر
Germany
به فکر محیط زیست استان باشید که طایفه گرایی نابودش کرده است
خسن
Iran, Islamic Republic of
اولین نفری که باید توسط ریس جمهور عزل شود اقای حسینی نیک مدیر کل نوسازی استان هست چون ایشان شیوه برخورد و سخن گفتن با ارباب رجوع را ندارد و جدیدا هم اموزش و پرورش را تحت فشار گذاشته که بخشانه زده که نباید مدیران مدارس را به اداره نوسازی جهت پیگیری مشکلات مدارس بفرستی .
برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

نمایندگان مجلس یک روز بعد از استیضاح فاطمی‌امین، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت به لایحه ...
شوخی با ماشه

شوخی با ماشه

در حالی بیشتر تحلیلگران از سیاست دولت بایدن ناظر بر «نه توافق، نه بحران» می‌گویند که ...
50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

مجوز استخدام 50 نفر نیروی انسانی در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.
1