تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۶۱۵۹۳
کبنا گزارش می‌دهد

پلیس: در حادثه فنوج سیستان و بلوچستان، عده‌ای با طرح شائبه بروز حادثه بر اثر برخورد خودروی انتظامی با موتورسواران، جو را متشنج کردند / در صورت تقصیر ماموران، با آنان برخورد خواهد شد / اعتراض تعدادی از بستگان صدمه‌دیدگان در مقابل کلانتری؛ خبرگزاری فارس: برخی معترضان به سمت ساختمان کلانتری سنگ و شیشه پرتاب کردند، پلیس هم مجبور به تیراندازی هوایی شد

۱
۰
در حادثه فنوج سیستان و بلوچستان چه گذشت؟ /  برخی معترضان به سمت ساختمان کلانتری سنگ و شیشه پرتاب کردند
کبنا ؛معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از صدور دستور ویژه فرمانده انتظامی استان برای بررسی حادثه تصادف فوتی ۲ موتور سیکلت سوار در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج خبر داد.
به گزارش کبنا، سرهنگ علی رحیمی شامگاه سه‌شنبه اظهار داشت: غروب پنجم اردیبهشت ماه به دنبال برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج برخورد که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت ۲ نفر دیگر شد که گشت پلیس نیز در محل حادثه حاضر شد.
وی که با ایرنا گفت‌وگو می کرد افزود: با حضور ماموران پلیس در صحنه، عده‌ای با طرح شائبه بروز حادثه بر اثر برخورد خودروی انتظامی با موتورسیکلت سواران جو را متشنج کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: برابر دستور سردار جلیلیان به منظور بررسی نقش یا عدم نقش ماموران در بروز این حادثه تیم‌هایی از کارشناسان انتظامی استان مامور به رسیدگی به حادثه و اعزام شده که در اسرع وقت نتیجه را اعلام و در صورت تقصیر ماموران با آنان طبق مقررات و قوانین برخورد خواهد شد.
وی با توجه به برخی اقدامات اعتراضی تعدادی از بستگان صدمه دیدگان حادثه در مقابل یکی از مقرهای انتظامی، اوضاع کنونی را آرام و عادی اعلام کرد.
همچنین خبرگزاری فارس در این خصوص نوشت: شامگاه سه شنبه تعدادی از خانواده‌‌های مصدومان حادثه تصادف در مقابل کلانتری فنوج تجمع کردند. برخی از معترضان سنگ و شیشه به سمت ساختمان کلانتری پرتاب کردند و پلیس برای متفرق کردن این افراد مجبور به تیراندازی هوایی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بررسی شود و تکذیب می‌گردد چون شگرد دشمن است
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1