تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۴۶۰۶۸۸
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشریح کرد؛

برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

۰
کبنا ؛
محافل انس با قرآن کریم و همایش‌های تبیینی زیست عفیفانه در فرهنگ ایرانی، اسلامی با محوریت فرهنگ عشایری در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شوند.
به گزارش کبنا نیوز، جانمحمد خوب‌پورگفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآن و عترت امسال هم مشابه سال گذشته اقدام به دعوت از گروه سفیران کریمه اهل بیت از حرم مطهرحضرت معصومه (س) به سرگروهی مهدی علم‌خواه که از اساتید برجسته قرآنی کشور است با تیم نوجوان که قاری و درحوزه تواشیح و ترتیل خوانی فعال هستد دعوت کردیم که ان شالله از ساعت ۱۲:۳۰در مصلی شهر پاتاوه، ساعت ۱۶در مصلی شهر مارگون و ساعت 9 شب در مصلی شهر لنده اجرا خواهند داشت.
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: روز جمعه ۱۸فروردین ماه ۱۴۰۲بعد از نماز جمعه در مصلی شهرستان چرام، از ساعت 16 تا قبل از نماز مغرب و عشا در مسجد روستای شیخ حسین شهرستان چرام و ساعت 9 شب در شهرستان کهگیلویه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر دهدشت اجرا خواهند داشت.
وی تصریح کرد: روز شنبه ۱۹فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح در دبیرستان پسرانه شاهد شهیدجهان آرا گچساران، بعد از ظهر ساعت    16 در حسینیه فاطمیه شهرستان باشت و ساعت 9 شب در مسجد امام حسین (ع) کوه طالقانی با مشارکت کانون فرهنگی و هنری باقرالعلوم شهرستان گچساران اجرا خواهند داشت.
خوب‌پور در ادامه گفت: علاوه بر اینکه محفل انس با قرآن شکل می‌گیرد همایش‌های تبیینی زیست عفیفانه در این محافل بین 15 تا 20 دقیقه به مباحث تبیینی در حوزه حجاب به عنوان زیست عفیفانه پرداخته خواهد شد.
وی در پایان گفت: این محافل برای قاریان استانی و استان‌های همجوار برای سایر شهرستان‌ها و بخش‌هایی مثل دیشموک و قلعه رئیسی و بعضی از روستا‌های شهرستان‌های لنده، بهمئی، سی‌سخت و بویراحمد برنامه‌هایی در دست اجرا داریم که بعد از پایان دوره اول محافل دوره دوم متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

سیاسی بودن وزارت، در اولین روز‌های کاری بهار ۱۴۰۲، بار دیگر عرصه سیاست ایران را به خود ...
بازداشت یک ساعته ترامپ و تفهیم ۳۴ اتهام به او

بازداشت یک ساعته ترامپ و تفهیم ۳۴ اتهام به او

ترامپ در دادگاه با 34 اتهام روبه رو شد که همه آنها را رد کرد.
راز کشته شدن یک زن در کردستان

راز کشته شدن یک زن در کردستان

متهم به قتل در اعترافات خود گفته که در ابتدا زن را خفه کرده و سپس او را به سنگ بزرگی ...
1