تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۴۵۷۲۸۳

منتخب ریاض 4-5 پی‌اس‌جی: پرگل، جذاب و تماشایی (+ فیلم و تصاویر )

۸
منتخب ریاض 4-5 پی‌اس‌جی: پرگل، جذاب و تماشایی (+ فیلم و تصاویر )
کبنا ؛دیدار دوستانه پاری سن ژرمن و منتخب ریاض به مسابقه‌ای پرگل تبدیل شد و در شب گلزنی مسی و رونالدو با برتری 5-4 پاریسی‌ها به پایان رسید.
              

به گزارش کبنا، دیدار دوستانه پی‌اس‌جی و منتخب دو باشگاه عربستانی النصر و الهلال به دلیل حضور دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، در دو سوی میدان با توجه زیادی مواجه بود.
تماشاچی‌های مسابقه برای دیدن گل اصلا منتظر نماندند و لیونل مسی در دقیقه 3 اولین گل بازی را به نام خود ثبت کرد. قهرمان جهان در سمت چپ محوطه جریمه منتخب ریاض توپ را از نیمار دریافت کرده و با شوتی با پای چپ وارد دروازه اویس کرد.
1793278
1793276
نیم ساعت بعد نوبت به دیگر ستاره بزرگ این مسابقه یعنی کریستیانو رونالدو بود تا گل مسی را پاسخ بدهد. رونالدو در محوطه جریمه پی‌اس‌جی می‌رفت خطرساز شود که کیلور ناواس او را سرنگون کرد. داور در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد تا کریستیانو با یک شوت پای راست توپ را به گوشه سمت راست دروازه فرستاده و بازی را مساوی کند.
1793277
در دقیقه 39 شاهد اتفاقی عجیب بودیم. با اینکه دو تیم در یک بازی دوستانه شرکت داشتند داور خوان برنات بازیکن پی‌اس‌جی را با نشان دادن کارت قرمز مستقیم جریمه کرد تا او بازی را ترک کند و فرانسوی‌ها از این پس ده نفره به بازی مشغول شوند.
1793246
درحالیکه 2 دقیقه به وقت قانونی نیمه اول باقی مانده بود کیلیان امباپه با یک سانتر خوب توپ را به مرکز محوطه جریمه تیم عربستانی فرستاد تا مارکینیوش برزیلی توپ را وارد دروازه اویس کند.
اما درحالیکه نیمار در وقتهای تلف شده نیمه اول صاحب یک پنالتی شد و آن را با ضربه‌ای ضعیف از دست داد در دقیقه 45+6 کریستیانو رونالدو دومین گل خود در این مسابقه را این بار در جریان بازی به ثمر رساند. بعد از یک ضربه ایستگاهی به نفع منتخب ریاض کریستیانو در سمت چپ محوطه شش قدم توپ را به سمت دروازه شلیک کرد و به گل رسید. نیمه اول با تساوی 2-2 به پایان رسید.
1793237
1793280
1793281
در شروع نیمه دوم سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی پی‌اس‌جی، بود که پاس خوب کیلیان امباپه را به گل تبدیل کرد تا شاگردان گالتیه از حریف پیش بیفتند.
اما سه دقیقه بعد در جریان کرنری که به سود منتخب ریاض اعلام شد گونزالو مارتینز توپ را به مرکز محوطه جریمه سانتر کرد و هیونگ سو جانگ اهل کره با ضربه سر دروازه کیلور ناواس را باز کرد.
در دقیقه 60 نوبت به یکی دیگر از ستاره‌های نامدار پاری سن ژرمن بود که نامش را در فهرست گلزنها ثبت کند. وقتی پی‌اس‌جی صاحب یک ضربه پنالتی شد کیلیان امباپه او با پای راست توپ را دور از دستهای اویس به گل تبدیل کرد تا تیمش 4-3 پیش بیفتد.  
یک دقیقه بعد کریستیانو رونالدو توسط سرمربی تیمش مارسلو گایاردو تعویض شد. مسی و نیمار و امباپه هم در دقیقه 63 از زمین بیرون رفتند تا بازی در دقایق باقی‌مانده بدون حضور ستاره‌های نامدار در زمین دنبال شود.
1793279
درحالیکه کمتر از پانزده دقیقه به پایان باقی مانده بود پاریسی‌ها اختلاف را به دو گل رساندند و با پاس اسماعیل غربی و ضربه تمام‌کننده هوگو اکیتیکه نتیجه را 5-3 کردند.
این اما پایان کار نبود و در وقتهای تلف شده انتهای مسابقه در دقیقه 90+4 محمد کانو هافبک الهلال پاسی برای اندرسون تالیسکا، مهاجم برزیلی النصر، آماده کرد تا او نتیجه را 5-4 کند. پاری سن ژرمن در نهایت با همین نتیجه موفق شد منتخب النصر و الهلال را در شهر ریاض شکست داده و به تور خاورمیانه‌اش پایان دهد.
1793282
1793283 
نام شما

آدرس ايميل شما

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
فایل های مرتبط
1