تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۴۵۷۲۱۴
کبنا بررسی کرد؛

بازنده بزرگ در علوم پزشکی کیست؟

۸۷
۳
بازنده بزرگ در علوم پزشکی کیست؟
کبنا ؛
وزیر بهداشت در معرض خطر استیضاح قرار گرفته و ممکن است برای فرار از آن به برخی از خواسته‌های نمایندگان تن دهد و همانطوریکه شنیده شد، سه رئیس کارآمد دانشگاه‌های علوم پزشکی به یکباره برکنار می‌شوند. انتظار می‌رود وزیر بهداشت برای ابقای بیشتر خود در وزارت، سلامت را قربانی سیاست نکند.
به گزارش کبنا، دخالت سیاست در سلامتِ مردم کهگیلویه و بویراحمد گویا تمامی ندارد. گویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در تمامی دوره‌ها ملک طلق نمایندگان است و اگر رئیسی بر خلاف آنها عمل کند، باید کنار زده شود تا سهم نمایندگان در مناصب مدیریتی این دستگاه عریض و طویل محفوظ بماند.
داستان دخالت نمایندگان در این دانشگاه سر دراز دارد. افکار عمومی دخالت یک نماینده و آن افتضاح نیروهای فله‌ای بیمارستان جلیل را از یاد نخواهد برد. در دوره ریاست یزدانپناه بر دانشگاه علوم پزشکی، حرف‌وحدیث‌های بسیاری از دخالت نمایندگان در این دانشگاه شنیده می‌شد.
اما حال که رئیس این دانشگاه تغییر کرده و قرار بود آرامش به دانشگاه برگردد، گویی بعضی نمایندگان به هر طریق ممکن درصدند آرامش را از دانشگاه بگیرند.
به انحاء مختلف نامه از وزارت می‌آورند که چند نفر باید در این دانشگاه مشغول به کار شوند؛ حال به تهدید و یا تطمیع. روشن است این دخالت‌های نابجا تنها به دوره کنونی این دانشگاه محدود نمی‌شود.
رؤسای دانشگاه در این میانه مظلوم واقع شده و گاهی اوقات آنقدر تحت فشار قرار می‌گیرند که مجبورند به برخی از این فشارها تن دهند.
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به دلیل گستردگی بسیار زیاد، ظرفیت پذیریش نیرو و گردش مالی گسترده‌ای که دارد، طعمه بسیار خوبی برای صاحبان نفوذ و بعضاً نمایندگان و به تبع آن پایگاه رأی بسیار مهمی برای آنهاست. از این رو سخت است که از این طعمه چشم بپوشند.
در این میان تنها چیزی که به نظر می‌رسد قربانی این مطامع سیاسی می‌شود، سلامت مردمی است که گاهی مجبورند برای درمان جزئی‌ترین بیماری‌ها به استان‌های همجوار مسافرت کنند. تقریباً اغلب هم‌استانی‌ها حداقل این سختی را متحمل شده‌اند.
اما آقایان نماینده گویا چشم خود را بر این مسائل بسته و احساس نیازی به تلاش برای تکمیل تجهیزات درمانی و بهداشتی استان کهگیلویه و بویراحمد نمی‌بینند. در حالی که اگر یک نماینده بیمارستان‌های استان را تجهیز کند، نه تنها رضایت مردمی را به دست خواهد آورد، بلکه پایگاه رأی او نیز تقویت خواهد شد و فساد سازمانی نیز اتفاق نمی‌افتد. اما این راه هم زمان‌بر است و هم کمی تلاش‌بر. بنابراین نماینده تلاش می‌کند راه میان‌بر را انتخاب کند و با تحمیل چند نیرو در دانشگاه، پایگاه رأی کاذب برای خود ایجاد کند. در واقع این اتفاق مصداق مؤدبانه‌ترِ همان خرید و فروش رأی است.
از سوی دیگر، وزیر بهداشت در معرض خطر استیضاح قرار گرفته و ممکن است برای فرار از استیضاح به برخی از خواسته‌های نمایندگان تن دهد. در برخی از استان‌ها دیده شده که رئیس دانشگاهی که هنوز یک سال از عمر مدیریتی‌اش نگذشته، تغییر کرده است. از همین رو بیم آن می‌رود که عین‌اللهی برای فرار از خطر استیضاح، رفتار مناسبی با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نداشته باشد. انتظار می‌رود وزیر بهداشت برای ابقای بیشتر خود در وزارت، تن به فشارهای نمایندگان ندهد تا سلامت قربانی سیاست نشود.
اما به درست یا غلط، در کهگیلویه و بویراحمد، مناسب مدیریتی بین نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است. نماینده بویراحمد برخی از دستگاه‌ها و نماینده کهگیلویه نیز برخی از دستگاه‌ها را به عنوان سهم خود انتخاب کرده‌اند. نماینده گچساران و باشت نیز تنها در دانشگاه علوم پزشکی نقش داشت که حالا با دخالت‌های مکرر و زیرکی یک نماینده دیگر، حتی این یک دستگاه‌ را دارد از دست می‌دهد. حال باید دید بازنده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کیست؟
روشن است که بیش از همه، این مردم کهگیلویه و بویراحمد هستند که قربانی مطامع سیاسی برخی از افراد و گروه‌ها می‌شوند. اما اتفاقات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نشان می‌دهد قدرت نفوذ نماینده گچساران و باشت نیز در استان در حال از دست رفتن است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Netherlands
غلام نژاد فردی اصلاح طلب حامی میرحسین موسوی . خاتمی . روحانی و تاجگردون بوده و باید برکنار شود و عملکردش بسیار ضعیف هست
Iran, Islamic Republic of
حمایت از این افرادی که گفتید مخصوصا خاتمی و میرحسین موسوی که باعث افتخار هر فردی هست. اما بازی کردن سیاسی و سیاسی کاری و رنگ عوض کردن و یه روز با تاجگردون بودن و یه روز طرف سید ناصر حسینی را گرفتن ناپسنده.
اتفاقا اگر یک اصلاح طلب قوی و یکرو و یکرنگ رئیس دانشگاه بشه که همه جامعه خوشحال می شن.
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
ببین تو با این قدرت تحلیل داری تو ایران حیف میشی یه درخواست برا کار تو ناسا، بده به خدا حیفی
United States
لطفا دروغ نگویید
مجید
United States
دکتر غلامنژاد ، انسانی پاکدست و انقلابی است بدلیل بکار نگرفتن برخی رانت خواران دوران قبلی بعنوان مدیر دشمنانی برای خود ساخت و الان این گروه با نماینده طایفه گرا که بدنبال رانت‌های فامیل خود میباشد؛ هماهنگ شدند برای حذف دکتر غلام نژاد
Iran, Islamic Republic of
بازنده علوم پزشکی روشنفکر است.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سامر مرادیان و غلام نژاد عملکردشان بسیار ضعیف و ناتوان هستند باید هر چه سریعتر برکنار شوند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سامر مرادیان و غلام نژاد عملکردشان بسیار ضعیف و ناتوان هستند باید هر چه سریعتر برکنار شوند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سامر مرادیان و غلام نژاد عملکردشان بسیار ضعیف و ناتوان هستند باید هر چه سریعتر برکنار شوند
حسین
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی استان توسط یک فرد اصلاح طلب به نام دکتر آذرگون هدایت و راهبری میشود
رضا
Iran, Islamic Republic of
آذرگونم این غلام نژاد و مرادیان میزنن خیلی جاها
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱ روز زودتر غلام نژاد و مرادیان برکنار بشن به نفع این استانه از همه جهت...اجازه ندین بودجه علوم پزشکی ۱۴۰۲ رو هم و به ریش همه بخندن.شخصی شایسته ریاست و پست توی این سیستم هست که پاکدست باشه و با اصرار و خواهشه مسئولین بیاد روی این صندلی ها نه اینکه به هر دری بکوبه برای پست و الانم موندن...تقاضای شایسته سالاری داریم در وزارت بهداشت جهت انتخاب ریاست شایسته 🙏
Iran, Islamic Republic of
درود بر روشنفکر با اقتدار
Iran, Islamic Republic of
ای بدبخت. معنی اقتدار رو نفهمیدی
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر دکتر روشنفکر
خدایی غلام نژاد در این مدت چکار مثبتی برا دانشگاه کرده فقط همش دنبال تغییرات خلاف قانون بوده که روزی نهاد های نظارتی ایشون را باز خواست میکنن
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر آموزش و پرورش را انتخاب کرد بعد از اونجا حالا نوبت به علوم پزشکی رسیده
Iran, Islamic Republic of
توی آموزش و پرورش ..
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر به مردم استان
م، ح
United States
سلام
ازسایت وسردبیر کبنا این انتظار نمیرفت که عدالت وشفافیت را زیر پا بگذارد دانشگاه علوم پزشکی در دوران یزدانپناه نجدید شد ودر دوره غلام نژاد مردود در واقع یکی از مفتضح ترین روزگارش را پشت سرگذاشت تا جایی که فضیلت اخراجی زنگ به پرسنل علوم پزشکی میزد وبواسطه غلام نژاد خط ونشان برای پرسنل میکشید متاسفانه غلام نژاد افتضاحی بمراتب بدتر از یزدانپناه را طی کرد
Iran, Islamic Republic of
با سلام ترم تابستان درس پاس کنن
خدا جای حق نشسته
United States
خدا جای حق نشسته، اولا که کبنا نباید با این مطالب آتیش بیار معرکه بشه، دوما هر آمدنی یه رفتنی داره، سوما دکتر غلام نژاد چه کار مثبتی انجام داد که الان رفتنش فاجعه تلقی میشه؟ چهارما چرا وقتی که دکتر غلام نژاد سلامت را فدای ابقا وسیاست خود کرد صداتون در نیومد؟
Iran, Islamic Republic of
فاجعه دخالت خارج از عرف و حیطه وظایف نمایندگان در انتصابات هست.
احسان
Iran, Islamic Republic of
هی واااای، ببین کی دم از قانون و عدالت میزنه؟
غلام نژاد که فردی که اصلا هیچ گونه رابطه استخدامی یا دولت ندارد میزارد بازرس دانشگاه ، و چندین بار نامه سازمان بازرسی مبنی بر عزل این فرد بی جواب میزارد یا دو واحد خونه رو تبدیل به یه واحد می کند و.......‌‌‌‌‌ صد مورد دیگه که برا نوشتن ده جلد کتاب باید نوشتت
Iran, Islamic Republic of
نباید گذاشت این اتفاق ممکن شود؛باید با قومگرایی به شدت مبارزه شود و درخواست از رئیس جمهور برای بررسی قومگرایی نمایندگان و استاندار باید به یک مطالبه ی عمومی تبدیل شود.
نماینده ی به عنوان نماینده ی قومگرا،باید عملکردش از سوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان،شورای نگهبان و سازمان بازرسی و دستگاههای امنینتی مورد رصد و پیگیری قرار گیرد و در تایید صلاحیتش لحاظ گردد؛آن گونه که با تاجگردون برخورد شد،ایشان به طریق اولی باید عملکردش در به کار گیری بستگان و استفاده ی بستگان از رانت مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد.
Iran, Islamic Republic of
هیچ کاری از دست نماینده بویراحمد ساخته نیست بزرگش نکنید
استیضاح رای نمی اورد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعا غلام نژاد مدیر ضعیفیه ، همین الان هم برا برکناریش دیر شده..
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی نبایستی بازیچه سیاسی هیچ فرد و گروهی شود. خود این حرفی که بگیم سهم فلان منطقه هست هم صد درصد نادرسته.
شایستگی و لیاقت و تجربه و معلومات علمی باید اساس کار باشه.
اگر الان ضعیفه بهتره تا دیر نشده عوض بشه و یک استاد علوم پزشکی شاخص جایگزینش بشه. اگه جانشین اصالتا هم استانی باشه چه بهتر ولی حتی غیربومی هم باشه هم شایسته باشه خوبه.
United States
هرکس این پیام واین چرندیات را نوشته هیچ سلامت مردم برایش مهم نیست ،قطعاجیره خوار ونوچه ی است...
غلامنژادوانفاقا خود ایشان مضر است برای سلامت مردم وجامعه
کر سردیار
United States
سلام عرض ادب
غلامنژاد فک کرده بویراحمد هم باشت هستش کلیه انتصابات رو یطرفه چیدمان داشتن با راهنمایی آقای فضیلت وسامرمرادیان که خط از هدایت خواه می‌گرفتن همچنین حراست دانشگاه از این باند خط میگیرن که تمام نخبه ها / براشون که فقط یک جناح خاص راضی باشه /قطعا نماینده بویراحمد شخصی کارآمد هستش که مدام دنبال بودجه وبفکر این استان هستش اللخصوص در این برهه از زمان که وضعیت اقتصادی خوب نیس در اکثر روستاها وسهرستانها عمران آبادی خوبی داره پیش میره...در ضمن اینو بگم در زمان یزدانپناه بیشترین کارکرد داشتن که فرزاد وفایی وپوران فر باعث شد ..
Iran, Islamic Republic of
پدرت من بهشت .مخصوصا حراست رو خوب اومدی که هر که هم حزبیش نباشه نباید مسولیت قبول کنه ولو اینکه شایسته تر از خودش هم باشه .
محمد
United Kingdom
موافق هستم
علیرضا
United Kingdom
موافق هستم
محمرضا
United Kingdom
موافق ام
کارگر بدبخت
United States
آقای دکتر غلام نژاد ما نیروهای شرکت حقاتی پنج ماهه حقوق نگرفتیمه تورا خدا بدادمان برس حقانی هیچگونه اهمیتی بهمون نمیده
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
اولا مدیر توانمند علوم پزشکی که شما نام میبرید هرگز سابقه مدیریتی نداشته و قبل از این هم نیم فصلی معاونت بوده اونجا که وزیر درحال استیضاح نبود من خارج از بحث ورودنمایندگان باید عرض کنم ایشون هم توان مدیریت دانشگاه علوم پزشکی به این حجم از گستردگی را ندارد ایشون باحمایت شخصی بنام هدایت خواه که مهره سوخته هست در استان و اکنون برای بازیابی خوب دست پا می‌زند و در کار مدیریت استان دخالت می‌کند به اینجا رسید وگرنه خودشما هم میدونید ایشون توان مدیریتی ندارد حالا چرا چونه میزنید الله و اعلم .
کارمند
United States
بعنوان یکی از پرسنل مظلوم علوم پزشکی به عرضتان برسانم ظلمی که غلام نژاد اصلاح طلب به علوم پزشکی کرد ، حق کشی، نخبه کشی، به انزوا کشیدن نیروهای انقلابی، وخدمت به طیف خاص روی یزدانپناه را سفید کرد
به شخص اگر وزیر این تغییر را لحاظ کند علوم پزشکی را آزاد کرده
Iran, Islamic Republic of
نماینده طایفه گرا
Iran, Islamic Republic of
مدیر ضعیف باید برکنار بشه،حقشه
Iran, Islamic Republic of
مدیر ضعیف نه دکتر قوی وپرتلاش فعلا هستش فشار به خودتو نیارید 😂
کارمند دانشگاه علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
از زمانی که دکتر غلام نژاد عزیز اومده ارامش به دانشگاه برگشته ان شا الله پر توان ادامه می دهد خبری نی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تازه میخاد دانشگاه درست بشه اینا چیه که میگین ان شا الله بهتر هم میشه
Iran, Islamic Republic of
درود بر وزیر با تدبیر بهداشت از همون اول نباید اجازه میدادین همچین مدیران ضعیفی بیان تو بدنه سلامت
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید ناصر عزیز کی این حرفو زده که فقط یه دستگاه داره، دانشگاه فرهنگیان، آب منطقه ای، تامین اجتماعی، آب و فاضلاب به زودی،سازمان نوسازی مدارس.... اختلاف افکنی طایفه ای نکنید
Iran, Islamic Republic of
،مهمتر از همه اینکه سید ناصر حسینی استاندار را گذاشته و دست بالا را توی استان داره.
Iran, Islamic Republic of
غلام نژاد اصلاح طلبه نباید از اول میومد
Iran, Islamic Republic of
اگر اصلاح طلب بود که مدیریت بلد بود
Iran, Islamic Republic of
ضعف مدیریت در علوم پزشکی بیداد میکنه، باید بساط این جور مدیران برچیده بشه
Iran, Islamic Republic of
همه اش زیر سر حراست دانشگاهه
بیتا
Iran, Islamic Republic of
غلام نژاد واقعا مدیریت ضعیفی داره
علی
Iran, Islamic Republic of
سید ناصر انسان بزرگ و با درایتی هست
چنین مدیر ضعیفی(غلام نژاد)را به ایشون ربط ندین
رجب
United States
شهامت . غلام نژاد و سامر مرادیان از نیروهای جریان اصلاحات و مدیران رفوزه هستند وفورا باید عزل و برکنار شوند
Iran, Islamic Republic of
نخیر قربان اینها هر سه تا شون(شهامت، مرادیان، غلامنژاد) از جریان اصولگرا هستن.
مال بد بیخ ریش صاحبش!
Iran, Islamic Republic of
غلام نژاد جز حاشیه هیچی نداشت، هر آمدنی هم رفتنی دار جناب کبنا
Iran, Islamic Republic of
غلام نژاد سلامت مردم را به حاشیه برد،سید ناصر اگر یک کار درست انجام دهد عزل همین مدیر است
Iran, Islamic Republic of
این متنو خود غلام نژاد و گروهش زدن تا شاید سید ناصر دست از این اقدام خوبش برداره، ولی غافل از این که خود گچسارانی هایی که در دانشگاه علوم پزشکی هستن هم از غلام نژاد خسته اند
Iran, Islamic Republic of
ولله قسم خیلی از گچسارانی ها از غلام نژاد ناراحتن، توانایی مدیریت نداره
Iran, Islamic Republic of
چقد غلام نژاد به بزرگان پزشکی استان توهین کرد، کی فراموش میکنه،باید زودتر از اینا میرفت
Iran, Islamic Republic of
کسی که این متنو نوشته میخاد بر مدیریت ضعیف غلام نژاد با تحریک ناصر حسینی سرپوش بزنه
Iran, Islamic Republic of
هرکه افتا بی اصولگرایان سنتی نابود ایابو، غلام نژاد به سید ناصر ..
Iran, Islamic Republic of
غلام نژاد بهایی سید ناصر حسینی نداد،چطوری روت میشه همچین متنی بنویسی،فقط گوش گر حرف هدایتخواه و دوستانش بیی
rahimahmadi13571357@gmail.com
Iran, Islamic Republic of
استیضاح وزیر بخاطر این چنین کارهایی صورت نمی گیرد این بهانه ای نشود تا وزیر ما عملکرد ی داشته باشد اگر استیضاح قبلی نماینده گان را نگاه کنید و پیگیری می‌کردید همیشه علت قوی تری باعث استیضاح وزیر می شود عزل و نصب افراد
وحید
Iran, Islamic Republic of
کبنا، ناصر حسینی فقط دانشگاه علوم پزشکی نصیبش شد؟
چرا محمل میبافی؟ استاندار که بالاترین مقام سیاسی هر استانه نصیب ناصر نشد؟ کبنا از رئیس دانشگاه چی بهت رسیده که حتی یه انتقاد ساده از مدیریت ناکارامدش نمیکنی در حالی که در مدیریت قبلی شب و روز کمر همت به تخریب بسته بودی؟ اینه شرافت، حرمت و عدالت طلبی خبرنگاری...؟ رو که نیست سنگ پای قزوینه.. غلام نژاد هرگز در حد و اندازه مدیریت استانی نبوده و اینجا مدیران زیر دستش اصلا انتخاب خودش نبوده و اختیاردار تام دانشگاه علوم پزشکی ستار هدایتخواه است که سلامت و بهداشت مردم براش اهمیتی نداره و همه چیز رو سیاسی میخواد. میخوام بدونم چنین مدیری که انتخاب از خودش نداره به چه درد میخوره؟ چطور شما دخالت در انتصابات دانشگاه رو نمیبینی اما دخالت نماینده بویراحمد رو میبینی؟ اوف بر خب نگاری که برای مطامع دنیا چاپلوسی و پاجه خواری جامعه رو میکنه
Iran, Islamic Republic of
کدوم مدیر تو استان ما اختیار دست خودشون هست
مدیران استان ما اختیار خودشون رو هم ندارن
چه برسه به زیر دستی هاشون
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
مدیر بخش خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی ضعیف ترین در بخش خوابگاهی ، نبود تجهیزات استاندارد در خوابگاه ها ، وامکانات بسار کم
Iran, Islamic Republic of
. غلامنژاد بزارن فردی ضعیف و ناکارآمد
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
این را من از یک استاد تاریخ باسواد به شنیدم که یک جهانگرد غربی که از تمام شهر های ایران گذشته بود به هر شهری که رسیده بود نوشته بود که این شهر فلان چیز خوب را داشت اما وقتی به باشت رسیده بودنوشته بود باشت مردان بزرگی داشت درود بر مردان باشتی بزرگ دکتر غلام نژاد ودکتر مرادیان
Iran, Islamic Republic of
داشت
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای غلامنژاد چنان غرق سیاسی بازی هستن که کلا سلامت رو فدای سیاست کردن
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر غلام نژاد عزیز که با تمام تلاش میخاد دانشگاه علوم پزشکی روبسازه
Iran, Islamic Republic of
ان شا الله دکترغلام نژاد دانشگاه رو به بهترین نحو احسن درست میکنه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر غلام نژاد عزیز
محمد
Iran, Islamic Republic of
ریس دانشگاهی که حتی یه کارگر خداماتی هم باید با اجازه ایشان طی بکشه معلومه حالش خوب نیست و اون جایگاه براش گنده است
Iran, Islamic Republic of
وقتی معاونین خودش خلاف قانون اونجا هستن چطو میخاد برا دیگران عدالت اجرا کنه اگه یکی تو بطن بیمارستانها باشه متوجه میشه که این آقا چطو سیاست.رو وارد درمان کرده
پرستار
Iran, Islamic Republic of
هر ریس جدیدی که بیاد تا یکسال باید فقط ///تو دانشگاه جمع کنه
کارمند دانشگاه علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
تلاس دکتر غلام نژاد ودکتر مرادیان برای دانشگاه علوم پزشکی شبیه بر افروختن سوسوی یک چراغ در تاریکی نادانی مدبران قبلی بوده است دانشگاه علوم پزشکی جایگاه خودش را پیدا خواهد کرد اینجا با استانهای دیگر فرق دارد. چراغی را که ایزد بر فروزد هر انکس پف کند ریشش بسوزد
عدالت
Iran, Islamic Republic of
نباید از هوچیگری واتهامات ترسید 🌹🌹🌹🌹
کبنا ی ناسیونالیست دروغگو
Ukraine
فقط غلام نژاد رو گذاشته؟
پس اون همه مدیر گچساران و باشتی که ادارات رو تسخیر کرده شما گذاشته؟
Iran, Islamic Republic of
یکی از بزرگی شنیدم که دکتر خودشو برای وزارت اماده میکنه انشا الله که مجلس انقلابی بهش رای بده
Iran, Islamic Republic of
🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
این یه اخطاره برا مابقی مدیرها ک میخوان ندای وحدت دکتر روشنفکر رو بهش ضربه بزنن
پس تا میتوند به ندای وحدت خدمت صادقانه کنید
چویل سبز دنا
United States
اولا آقای غلام نژاد نه لول پزشکی رو دارن اون آقای که مهره ی سوخته بویراحمد با دست و پا زدن فقط و فقط خودش رو منفورتر کرده با انشالله زودتر غلام نژاد از دانشگاه علوم پزشکی پاک بشه
گچساران لیشتر
Iran, Islamic Republic of
اقایون اصل ماجرا این هست که که دستش به هیچ جا نمیرسه و هیچ ادمی در تهران و مرکز استان بهایی بهش نمیده از طرف لیدرهاش تحت فشار هست که بچه های لیدرها را بزاره سر کار.. در پتروشیمی کسی اهمیت بهش نداد هر چه التماس کرد.حالا اومده سراغ علوم پزشکی و به زور میخاد جوان های بیکار طرفدارش را وارد علوم پزشکی بخصوص بیمارستان نرگسی بکنه..ولی غلام نژاد و مرادیان از پذیرش نیروهای معرفی شده سر باز میزنند..هم از ترس سازمان بازرسی هم از ترس استاندار و هم به خاطر مسائل مالی دانشگاه علوم پزشکی..دانشگاه علوم پزشکی همین الان هم بالای شش ماه هست که حقوق نیروهای شرکتی و خدماتی خود را بدلیل نیروی زیاد و عدم درامد بیمارستانها در گچساران و باشت پرداخت نکرده.. به طور هماهنگ تیم رسانه ای خود را وادار کردند که از یکی دو روز گذشته با حمله رسانه ای دکتر غلام نژاد و دکار مرادیان را تحت فشار قرار دهند و انها را تسلیم خواست خود برای به کارگیری لیدرهای حسینی کنند...اگر این لیدرها توسط مسئولان علوم پزشکی به کار گرفته شده بودند الان غلام نژاد امیر کبیر و سامر مرادی پرفسور حسابی نامیده میشدند
کهخدا
United States
روشنفکر شورای ائتلاف رو خوب شناخته چراکه علوم پزشکی و سلامت مردم شده بود بازیچه دست هدایت خواه چرا که تمامی انتصابات زیر نظر آقایانی بود که از اون در دانشگاه خط می‌گرفتن وانتصاب میشدن که قطعا با رفتن غلامنژاد کلیه این نیروها شناسایی شدن وبخاطر ضربه ای که به نخبگان این دانشگاه زدن همشون برکنار میشن همراه با مستندات از بازرسی بگیر تا حراست و اللخصوص شخص // وچندتای دیگه
روشنفکر با برداشتن غلامنژاد بزرگترین ضربه رو به این جریان زده و بزگترین سهم رو نصیب خود کرده با برگزاری انتخابات پیش رو
من مخالف ایشان هستم ولی به دلیل این کار خوب از ایشان حمایت خواهم کرد چراکه خوب اینا رو شناخته و تمام قدرت رو دونه به دونه از شورای ائتلاف داره میگیره
صداقت در گفتار و شفافیت در کردار
Romania
غلام نژاد همان شخصی است که در دوره های قبل مجلس با رای دادن به تاجگردون و استوری نمودن آن ، صندلی معاونت توسعه دانشگاه را تصاحب نمود.

غلام نژاد ضعیف ترین رئیس دانشگاه از تاریخ تأسیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوده و حتی بسیار ضعیف تر از پرویز یزدان پناه می باشد .

در ضمن دوره ریاست غلام نژاد به اتمام رسیده و بزودی ، رئیس جدید انتخاب می‌شود .
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
بازنده اصلی یزدانپناه بود که تمام نقشه هاش نقش بر اب شد و دانشگاه از باند بازی نجات یافت درود بر غلام نژاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
لابد دکتر غلامنژاد کارمند هستند ؟؟؟؟ ریسی که از روی قومی قبیله ای انتساب میکنند کارآمد هستند ؟؟؟ عملکرد مثبت ایشان چیست ؟؟؟ تمام پروژه های ریسان قبلی را به نام خود تمام کردند !!!!!!ا کارمندان دانشگاه هم از ایشان راضی نیستند !!!
حتی عزل و نصب‌های ایشان
پرستار
Iran, Islamic Republic of
سلام
به زودی دکتر جاودان سیرت ، جای دکتر غلام نژاد رو خواهد گرفت .
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1