تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : ۴۵۶۸۹۴
در پی بروز بحران در کهگیلویه و بویراحمد؛

آقای استاندار مدیران رفوزه را برکنار کنید (+ پیشنهادات کبنانیوز)

۵۶
۸
آقای استاندار مدیران رفوزه را برکنار کنید (+ پیشنهادات کبنانیوز)
کبنا ؛آقای احمدزاده در دو روز عدم حضور شما در استان، خلل‌های بسیاری هویدا و حوزه بحران، به قول خودتان رفوزه شد. لذا افکار عمومی از شما انتظار دارد مدیران رفوزه را برکنار کنید.
به گزارش کبنا، با بارش چندسانتی‌متری برف در کهگیلویه و بویراحمد، استان وارد بحرانی دو روزه شد که البته ممکن است ادامه نیز داشته باشد. قطعی برق، آب، اینترنت و مسدود شدن بسیاری از جاده‌ها در حالی اتفاق افتاد که باید ستاد بحران استان پیش از این، چاره‌ای برای رویارویی با این وضعیت می‌اندیشید. اما گویا، این ستاد یا به درستی تفهیم نشده و اطلاعی از وظایف خود ندارد و یا اینکه با سهل‌انگاری از کنار وظایف اصلی خود عبور کرده است.
بارش برف در استان کهگیلویه و بویراحمد مسائل بسیاری را برای مردم فاش کرد؛ نکته مهم آن این است که در نبود استاندار، برخی از مدیران سهل‌انگاری می‌کنند و به درستی وظایف خود را به جا نمی‌آورند. مدیرعامل شرکت برق، مدیرعامل آب و فاضلاب و مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد از متهمان ردیف اصلی وضعیت موجود هستند.
در حالی که بخش زیادی از قطعی‌های برق به خاطر شکستگی پایه‌های برق و شکستگی درختان اطراف سیم‌های برق و اتصال برق ناشی از آن بود که سال گذشته نیز بر اثر بارش باران و وزش باد، شاهد شکستن بسیاری از پایه‌های برق در استان بودیم. معتمدی مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد که پیش از این نشان داده بود چندان پایبندی به قواعد و قوانین اداری ندارد، یکی از مدیران پروازی است و گاهی اوقات استان را به مقصد استان البرز ترک می‌کند. مگر نباید تجربیات مدیران قبلی را مورد استفاده قرار می‌داد تا شاهد چنین قطعی‌های برق نباشیم؟ چرا حتی از تجربه مدیریت خود در سال قبل نیز استفاده نکرده است؟ معتمدی اگر مدیری باتجربه بود باید مأموران برق سایر شهرستان‌ها را به کار می‌گرفت تا هر چه زودتر قطعی برق شهرستان بویراحمد رفع می‌شد. اما همین کار کوچک نیز از عهده او برنیامد. در حالی که دو روز از بارش برف می‌گذرد اما هنوز برخی مناطق همچون تنگ سرخ برق ندارند. البته ممکن است تا امشب برق آنجا نیز پایدار شود، اما نکته مهم این است که چرا باید با یک بارش 18 سانتی برف، شاهد اینچنین اتفاقاتی در این استان باشیم؟
اسفندیار برخه مدیرعامل آب کهگیلویه و بویراحمد نیز بارها از سوی رسانه‌ها مورد نقد قرار گرفته است. رها کردن مدیریت و قطعی‌های مکرر آب در شرایط عادی از جمله مواردی است که رسانه‌ها در نقد او گفته بودند.
با وجود اینکه بخش زیادی از قطعی‌های آب به‌ویژه در یاسوج به خاطر فرسودگی لوله‌های آب است، اما تاکنون اقدام قابل توجهی در این خصوص از سوی او دیده نشده است. این بحران نیز نشان داد او مدیر دوران روزهای سخت نیست. مدیریت در روزهای عادی تقریباً از عهده هر کسی برمی‌آید . مدیر اقتدار و توانایی خود را در مواقع بحران نشان می‌دهد. امضا کردن را تقریباً هر کسی می‌تواند انجام دهد. اما در دو روزی که برف در یاسوج باریده بود، مخازن آب شرب یاسوج خالی شد و آب شهر یاسوج قطع شد. خطاب به برخه باید گفت این چه شیوه مدیریتی است که توانایی اداره آب یک مرکز استان را برای دو روز برفی ندارد.
اما مهمتر از همه، عملکرد مدیریت بحران در کهگیلویه و بویراحمد است که نشان داد مدیر روزهای بحران نیست. نیکروز نتوانست هماهنگی بین ادارات و دستگاه‌ها را به وجود بیاورد. در حالی که اساساً وظیفه او مدیریت بحران است، عملکرد او در دور روز گذشته نشان داد توانایی مدیریت بحران‌ها را ندارد. در حالی که می‌توانست با رصد وضعیت آب و هوا چند روز پیش از بارش برف، عملکرد قابل قبول‌تری در این خصوص داشته باشد. در مورد تعطیلی‌ها نیز به درستی عمل نکرد. در حالی که برخی از استان‌های دیگر سریعاً اعلام تعطیلی کردند، در کهگیلویه و بویراحمد، به نظر می رسد به دلیل عدم پیگیری اخبار سایر استان‌ها از سوی مدیرکل بحران استان، ناهماهنگی‌هایی در این خصوص پیش آمد. همان‌طور که احمدزاده گفته بود: متولیان حوزه مدیریت بحران رفوزه شدند و در صدر آنها نیز نیکروز قرار دارد.
در حالی که نیکروز می‌توانست به شهردار یاسوج اعلام کند که لازم است چاره‌ای در مورد درختان اندیشیده شود، اما گویا این اتفاق نیز نیفتاده است و همین شکستگی‌ها موجب قطعی برق برخی مناطق شده است. البته نیکروز که در گذشته سابقه فرمانداری چرام را در کارنامه خود دارد، نیز نشان داده بود اقدام قابل توجهی نداشته است. فرمانداری او در چرام زمانی بود که وفور نعمت وجود داشت و احمدی‌نژاد با پول‌پاشی به ادارات در پی تغییرات اساسی بود. اما با این وجود، ورودی‌های شهر چرام هیچ تغییر محسوسی نکردند. به نظر می‌رسد مدیریت بحران قرار است دوباره به خواب رود تا سال آینده همین اتفاق تکرار شود.
اما در راستای عدم تکرار این اتفاق کبنا نیوز پیشنهاداتی دارد. از اتفاق موجود حتماً مستندسازی صورت گیرد. اقدامات پیش، حین و پس از بحران ثبت شوند تا در بارش‌های آینده این اتفاق رخ ندهد. اینکه چرا استان وارد بحران شد و چه رویه‌ها و فرایندهایی در آن دخیل بودند و کمبود کدام امکانات به این بحران دامن زد همه باید به تفصیل ثبت شوند.
با وجود اینکه دو روز از بارش برف می‌گذرد، اما رفت و آمد برای شهروندان بسیار سخت است و بسیاری از آنها در گفت‌وگو با کبنا نارضایتی خود را ابراز کردند. لازم است شهردار یاسوج با پیمانکاران هماهنگ کند که ماشین‌آلات خود را به میدان بیاورند تا برف‌‌های سطح شهر را جمع‌آوری کنند. البته این اقدام را شهردار یاسوج باید پیش از این انجام می‌داد تا راه‌بندان به این صورت اتفاق نمی‌افتاد.
شرکت برق استان، باید از ظرفیت مأموران برق سایر شهرستان‌هایی که وارد بحران نشده‌اند استفاده کرده و حق مأموریت نیز به آنها پرداخت کند. بهتر بود معتمدی از مأموران سایر شهرستان‌ها می‌خواست که به مرکز استان بیایند تا برگشت برق به مدار زودتر اتفاق می‌افتاد.
می‌توان یک روز را در کهگیلویه و بویراحمد به نام برف‌برون نامگذاری نمود که در آن روز دستگاه‌ها، گروه‌های مردم‌نهاد و داوطلبین مردمی در همکاری با هم، برف‌های سطح شهر را جمع‌آوری کنند و به نقطه‌ای در خارج از شهر انتقال دهند. با این کار دو اتفاق می‌افتد، نخست اینکه رفت و آمد در سطح شهر سهل می‌شود و دوم جمع‌آوری برف در یک نقطه باعث هدررفت آب ناشی از آن نمی‌شود و آب در زیر زمین ذخیره می‌شود.
و اما پیشنهاد آخر که خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد است. آقای احمدزاده شما در این دو روز متوجه شدید که عدم حضور شما در استان، خلل‌های بسیاری را هویدا می‌کند. در نبود شما، حوزه بحران، به قول خودتان رفوزه شد. لذا افکار عمومی از شما انتظار دارد مدیران رفوزه را برکنار کنید. البته مدیران کارآمد و پای کار در روز برفی یاسوج را مورد تشویق قرار بدهید. مثل؛ فرماندار بویراحمد، هلال‌احمر و...
مهمتر از همه شما گفته بودید در تهران که بودید به شما اطلاع‌رسانی نشده بود. لذا از شما انتظار می‌رود مدیرکل حوزه استانداری را نیز بازخواست کنید که چرا به درستی به وظیفه خود عمل نکرده است. بنابراین به نظر می‌رسد سید افضل حسینی نیز از مدیرانی است که در روز برفی یاسوج رفوزه شده است. 
کبنا نیوز آمادگی درج جوابیه مدیرانی که به هر نحو در این مطلب به آنها اشاره شد را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
افضل حسبنی نفراول عزل باشد
Iran, Islamic Republic of
رئیس مرکز بهداشت گچساران از همه ضعیف تره
لطفا نسبت به تغییر ایشون اقدام کنید
حسین
Iran, Islamic Republic of
نفر اول برای برکناری شهردار یاسوجه
Aana
United Kingdom
یعنی گل گفتی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اول خودش.
آدم ضعیف مدیر ضعیف جمع میکند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای معتمدی مدیر پروازی هستند و در این بحران اخیر ضعیف ترین عملکرد را داشتند، باید تغییر کند...
محمد
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم شما به چه کسی میگید مدیر پروازی؟ اگه ورود و خروج مدیرعامل برق رو نگاه کنید متوجه میشید که ایشون از سایر مدیران استانی کمتر به تهران رفته؟ الحق که معتمدی نیروی توانمند و فنی و پای کاری هست، چون از روی غریزه صحبت میکنید هیچ وقت هم قبول نمیکنید،
محمد
Iran, Islamic Republic of
این خانه از پای بست ویران است، وقتی همه چیز داره سیاسی میشه انتظاری بیشتر نمیشه داشت، ولی حق رو باید گفت، اقای معتمدی از هر لحاظ که گفته میشه از تمامی نیروهای که قرار بود مدیرعامل بشن و جزء گزینه بودن سرتر و بالاتر بوده و هست، مدیرعاملی که باید مدیرانشو سیاسی بذاره دیگه بازوی اجرایی نداره که بخواد کاری انجام بده و بدنام میشه، اگه میخوای کاری انجام بده شما سایتی ها ، از بالا شروع کنید و بیایین پایین....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار برای اینکه دولت بیش از این بد نام نشود، آقای معتمدی را تغییر دهید
Iran, Islamic Republic of
18 سانتیمیتر برف بود این وضعیت تاسف بار رخ داد کار باید از اساس صحیح باشه با تغییر مدیر باز یه مدیر دیگه میاد و همینه مشکل فقط مدیرها نیستند ادارات و سازمانها از نیروهای لایق تهی شدن و قوم گرایی رواج پیدا کرده قبلا تا 1 متر برف بود این وضع نبود الان بخدا این استان با 10 سانت برف هم مشکل پیدا میکنه
مشکل از ریشه باید حل بشه
بخدا امروز فاجعه بود همه جا یخ زده بود نمیشد تردد کنی برق هنوز ناپایدار
باید دعا کنیم آفتاب این برف را آب کنه وگرنه از مسئولی کسی خبری نیست
هیچ استانی اندازه این استان ناپایداری برق و نوسان برق و. . نداره اب هم باز خیلی جاها مشکل داره قبل این بارندگی هم اب مشکل داشت
معابر اسفالتشون و. مشکل داره
اب برق شهرداری این سه دستگاه باید روشون کار بشه تقویت بشن
این همه جلسه میگرفتن معلوم نبود از چی حرف میزنن این جلسات هدفش چیه
Iran, Islamic Republic of
همه مشکلات به سوء مدیریت بر می گردد .ز برخی مدیران دولت ناتوان هستند دولتی که این حضرات به آن منتسب هستند در همه ی زمینه ها بسیار ضعیف است .در برف اخیر یاسوج مشخص بود که اینها توانایی یک مدیریت یک حادثه ی کوچک را ندارند و قائدتا باید خودشون استعفا می دادند
جهان
Iran, Islamic Republic of
بابا شما هم باورتون شده که گفته رفوزه شدیم سرکاریه باباجان 5تا از 15 عضو کارگروه باصطلاح مدیریت بحران را برکنار کنند 🏴🏴🏴🏴🏴🏴
شهروندیاسوج
Iran, Islamic Republic of
درحوزه اکبرآباد
به مدت ۲۴ ساعت برق نداشتیم
به مدت ۱۲ ساعت آب نداشتینم
نه پیامی،نه کلامی ازکسی جاری نشد
دنا
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار !! این برف نشان داد که ؛ قد و قواره مدیریت خودت و مجموعه میرانت خیلی کمتراز ۱۸ سانت است !!! بنطر خودت اگر خدا مهربان نعمت بارش برف مثلا ۴۰ سانتی نصیب مردم این استان نماید ، تکلیف خودت با مرئوسین بسیار محترمت چه خواهد بود ؟!!
جناب استاندار !! سرجدت ، بگو : چه اتفاقی بیافتد تا شما متوجه شوید آدم اینکار نیستید ؟؟!!! سرجدت ،بیش از این با ناتوانی خود و همراهانت به این استان محروم ظلم نکن و استعفا بده و همین فردا از این صندلی عذرخواهی کن و برو ! ماهم دعات میکنیم !
Iran, Islamic Republic of
نتیجه گماردن سیاسی مدیران و کم توجهی و بی توجهی به شایسته سالاری همین است. اگر غیر از این بود من‌تعجب میکردم
Aana
United Kingdom
واقعا ضعف مدیریتی شهرداری برق و آب فاضلاب آقا خیابون کندن درستش نکردن یک ماه آب اندازه یه چشمه ای میاد شهرک یکی حتی نگاهش نمیکنه آنوقت آب همیشه قطع می باشد آنوقت شهرداری یا اداره راه خیابون مسدود بی برف ختی یه بیل میکانکی یه لودری نبی حتی خیابون تمیز کنه خدا به داد روستاها برسه با این مدیران نابلد و ناکارامد
Iran, Islamic Republic of
کمایی جان انگار میانه ات با حاجی زاده الحمدالله درست شده
مسئول مستقیم مدیریت بحران با ایشونه
در ثانی آقای استاندار تهران بوده باید ببینیم جانشینش کدوم معاونش بوده
Ukraine
جانشین نمیخواد . در این جور مواقع کلا اختیارات دست معاون عمرانی و مدیریت بحران
اختیارات تام دارن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مدیر عامل برق چه توجیهی دارد واقعا این قطع برق در کشور بی سابقه است
France
ضعف مدیریتی مدیران کل در استان کاملا مشهود هست
Aana
United Kingdom
یعنی خوب یک متر برف نبارید این وضعیت شهر و روستا و ضعف مدیران ما کاملا مشخص شود از شهرداری تا خود استانداری تا اداره آب فاضلاب و برق و راه ترابری هنوز یکی نیومد خیابون بگه راه دارین لااقل راه مردم آزاد کنه خود شهر
ثقفی
Iran, Islamic Republic of
امام واقعا یک نابغه دوران بودند که در دهه شصت فرمود شماها (جتاح راست ) عُرضه اداره یک نانوایی را هم ندارید .
چه جوری باید این را گفت که شما رها کنید و بروید پی کارتان ؟!
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار خودش ضعیف تر از همه هستند خدا کنه موحد وروشنفکر بتونند استاندار رو عزل کنه سید ناصر که هنوز خوابه
Iran, Islamic Republic of
کی خود روشنفکر را عزل کنه. مگر ضعیف تر از ایشان نیز داریم
س
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
این همن انتقاد کمی تفکر کمی فکردن درباره اداره مدیران گذشته تالان بد نیست
مثال استاندا ر قبلی تا این حد اتفاق افتاد داخل استان که بتواند اداره کنه خوب جنگل و کوه اتیش گرفته بود تا دوهفته خاموش نمیشد نه امکاناتی نه نیرو هیچ کاری نکردن اتیش خودش خاموش شد تا این حد ازش انتقاد کزدن. نه بخدا نه ب پیر پیغمبر،
استاندار قبلی که اخراج شد چی شد بازم ب انداز ه استاندار اقای سید علی احمدزاده، انتقاد ازش کردن، بعدش این همه اتفاق در دو رهای چهار استاندارد قبلی تیفتاد
از شرایط اقتصادی بد کشور
تحریم
شرایط جدید که داخل کشور است،
سیل تابستان
برف زمستان تا این حد
و خیلی چیزها، خودمون لرها عاشق مدیران غیر بومی هستیم،
اگه هیچ کاری هم نکنند
بعضی هم اگه استاندار حزب خودشون ب کار نگرفت یا باج نداد ب گروه خاصی باید هفته ای چند بار بر علیه اش بیانیه بدن،
خیلی چیزها از بالا نشات گرفته میشه
وقتی بی عدالتی از بالا باشه چه کار کنند مدیران استانی
و قتی هواپیما مخصوص برای خاموش کردن اتش ب استان ندن
چه کار کنند مدیران،
وقتی وهر چی امکانات وسایل میدن ب یک استان دیگه که اصلا کوهستانی هم نیست یعنی چه
الان می خواهید بگید نمایندگان و استاندار حال حاضر نتونستن امکانات بیارن
چرا گذشتگان نیاوردن،
حالا چرا ب این فکر نمی کنید این همه بدبختی این کمبود امکانات
بخاطر مدیران قبلی است که الان اثراتش گذاشته بعداز چند سال
وقتی کسی کار خوبی شروع می کنه بعداز چندسال اثرات می گذاره
کار بد هم همین طور،
جاده سراسری ۷۴یاسوج دهدشت زده شد الان می خواد افتتاح بشه خیلی از مشکلات امروز بخاطر مدیرت دیروز است
بعدش خودمان ب عنوان یک شهروند چه کمکی تونستیم برای درختان شهر یا بقیه چیزها که از دستمون میومد انجام ندادیم،
بله جریان چیز دیگه است،
این انتقادات درست ولی نیت چیز دیگری است
خدا بزرگ،
کارمند
Iran, Islamic Republic of
به قول حاجی جمع کن بساطت را این مردم شما را شناختن 🤣
مجاهد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
از همه چیز گفتین و ضعف ها را بازگو کردید ،اما ندیدم شهردار یاسوج را هم کمی بازخواست میکردیم تا عدالت هم دیده میشد. تمامی افراد تمام تلاش خودشان را کرده‌اند ، نبود نیروی ماهر با تجربه در مدیریت ،نبود اعتبار لازم جهت خرید تجهیزات نو ،سوئ مدیریت نمایندگان مجلس در دخالت بیش از حد در انتصابات ،ممنونم
Iran, Islamic Republic of
. عطا دانشی هست👀
Iran, Islamic Republic of
مهمتر از همه خود استاندار است که رفوزگیش از قبل بر همه عیان بود و فقط رعد و برق می کرد و بارانی نداشت؛مدیریت ضعیف در راس هرم استان، سلسله وار به رده های بعدی مدیریت سرایت می کند و انتصاب های به دور از قاعده و قوم و خویشی و حلقه به گوشی به بعضی نمایندگان و ناکارآمد که خود قبلا" در سمت های اجرایی به کرات امتحان های بسیار ضعیف و استعفا داشتند،این سرافکندگی و شرمساری را در یک آزمایش بسیار کوچک و جزئی برای استان و مخصوصا"مرکز استان به بار آورد.
در عجبم چرا دستگاههای مسئول نظارتی،اطلاعاتی و امنیتی فکری به حال مدیریت ضعیف این استان نمی کنند؟!!!
Aana
United Kingdom
با سلام یعنی یه خیابون شهرک امام حسین فرعی 2غربی آناهیده هست آب فاضلاب خیابون کندن یه سرش مسدود یکی میگه شهرداری یکی میگه بنیاد مسکن یکی میگه آب فاضلاب اخه خیابون کندن همش چاه و چوله هست یکی هم پیگیری نمیکنه خواهشن این حتما پیگیری کنید مردم ما ناراضی از این وضعیت هستن خودتان بیاید ببیند البته اگر گوش شنوایی یا برای مردم ارزش قائل باشد برای حرفاشون
Iran, Islamic Republic of
اگه اقای استاندار. همه چیز درست میشه و بحرانی درست نمیشه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتن کبوتر با کبوتر باز با باز کند پرواز استاندار ضعیف مدیر کل ضعیف انتخاب میکنه
Aana
United Kingdom
خدا وکیلی اداره آب فاضلاب میگه آب نیست ولی بین فرعی 1و2شهرک امام حسین خرابه چشمه شده اینقدر مردم زنگ زدن یکی هم سراغش نمیاد وقتی پول مفت‌ به پیمانکار بدی اینه ثمرش وقتی خود نیروهای آب فاضلاب بیکار هستن چرا پیمانکار که مردم اینجوری نقره داغ کنه هر ماه بالای 200هزار تومان فیش میاد پیمانکار هرچه دلش بخواد میزنه درحالی که همیشه خدا این آب قطع می باشد هرچه اعتراض می‌کنیم یکی هم به دادمون نمی‌رسه کن نمی‌رسه اخ و بخت ای مملکت و مردم بدبخت
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای افضل حسینی ایشان و مدیریت ایشان بسیار ضعیف هستش ولی چه کنیم از افراد اشنای درجه یک استاندار هستش
Iran, Islamic Republic of
آخه تا کی باند بازی تو این استان باید باشد /بهتر نیست یکی باشه که داخل استان باشه با این پولها چند نفر سیم بان استخدام کنند تا مشکلات کمتر شود
Iran, Islamic Republic of
به ترتیب نیکروز . افضل حسینی .مدیرآب .مدیر مخابرات . مدیر برق . شهردار یاسوج . شهردار فی نفسه ضعیف سی سخت برکنار و اعضای شوراهای یاسوج و سی سخت در یک اقدام خداپسندانه شخصاً استعفا نمایند
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر سی سخت ضعیف 》 شهردار سی سخت ضعیف 》بخشدار سی سخت ضعیف 》 فرماندار سی سخت ضعیف 》مدیران کل ضعیف 》 مدیران استانداری ضعیف 》استاندار ضعیف 》وزیر ضعیف 》 رئیس جمهور خییییییییلی قووووووی نماینده ضعیف ای واویلا چه خاکی بر سرمون کنیم یکی نیست به دادمون برسد
ریحانه
Iran, Islamic Republic of
نه اینکه وقتی تو استان تشریف داشتن شاخ غول میشکوندن...
بود و نبودشون فرقی به حال استان نداره :((((((
شاهین
Iran, Islamic Republic of
استاندار 😫😫😫😫😫😫
سید مرتضی
Iran, Islamic Republic of
هرکی ندونه ما که میدونیم ..
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار
این مدیران که جمیعأ معرفین و حامیان شان نمایندگان هستند نتوانستند اوج خدمت و آوازه استان و شما را از ۱۸ سانت بالاتر ببرند بلکه در ۱۳ سانت آن ماندند
زین مجموعه شما را پس خواهیم گفت
مدیران
Iran, Islamic Republic of
۱۸ سانتی
Aana
United Kingdom
سلام والا همچی مشخص بی از شهرداری و اداره راه ترابری تا آب فاضلاب تا اداره برق یعنی چقد ما ضعف مدیریتی در ادارات داریم که با یه بارون همچی بهم میریزه یعنی این خیابون ها برف یکی هم نیی که این خیابون ها را تمیز کنه خود مردم پای کار بودن بعدش خیابون همش چاه چوله همش دست اندازی آخه جناب استاندار یعنی تو بیا شهرک امام حسین و جهاد خودت ببین مردم چه مشکلاتی دارن هر هفته میخواد بری جلوبندی آخه چه وضعیتی
مهر
United States
دوستان عزیز....

خیلی ارمانی و گفتمانی نباشید

هیچ خبری نیست!!یک چند روز فضا مجازی و رسانه ی استان تحت تاثیر اين حوادث است..

آقای احمد زاده خودش هم مطلع هست که در حد اندازه کلانتری و موسی خادمی نیست.

واقعا استاندارقدر کار بلدی بودند
از ابتدا نباید در مقابل نمايندگان جایگاه خودش تنزل می‌داد
لبنان
Iran, Islamic Republic of
حاکم شهری که مرغابی بود......
تمامی این مدیران که نام برده شد خداشاهده اگه بتونن یه کلاس ٣٠ نفره دبستانی رو اداره کنن چه برسه یه اداره بزرگ در سطح استان رو..
متاسفانه وقتی بالادست بیسواد باشه و فقط مدرک گرفته باشه که اینروزها همه مدرکدار شده اند باید هم اینهمه مدیر بیسواد رو در استان نظاره گر باشیم چون متخصصین و باسوادها در این جامعه جایی ندارند یا باید پاچه خوار باشی یا وابسته و دوست و رفیق مقام و مسئولی تا سریع رشد کنی. اینجا تخصص و تعهد معنی نداره.
Iran, Islamic Republic of
والله اولین کار ینه که و استاندار خواهش ایکنیم
نماینده بویراحمده برکنار کنید غیر از ضرر سی بویر احمد چه کرده
هر چی مسئول و مدیر ادبار و مذمته هم نهایه من بویر احمد.
خداوکیلی و قولا نماینده بویراحمده اما عرضه نیاشت من ای برف یه تشری و زیرمجموعش بزنه که حداقل جادیل رفت ورو کنن
Iran, Islamic Republic of
لطفا انتقادمه و نمایش بگذارید
Iran, Islamic Republic of
دو نفر خشونه نشون نین و عامل همه ای بدبختیلن
یکی نماینده یکی هم شهردار
خدا دونه اندازه یک مدیر مهدکودک هم کار نیکنن
Iran, Islamic Republic of
خدا دونه روشنفکر ده بار دوم پاته من مجلس نینی.
او همه رأی وت دیم
الان پرسمونه هم نیکنی
من آموزش و پرورش هم ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب خدمت آقای کمایی الحق که اهل معامله نیستی و کلا مدیران را به چالش می کشی.
ولی خوب چه فایده چندین دهه از انقلاب می گذرد ولی در انتخاب مدیران بد عمل می‌کنیم.مشکل چیه؟مشکل اینه که تنها استانی هستیم که از همه لحاظ عقب افتاده هستیم دلیل اصلی آن تقدم روابط بر ضابطه هست
ناشناس
Germany
فرماندار و معاونین
شهردار
البته بعد از خود استاندار و معاونین و مدیران کل مرتبط
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا عزل افضل حسینی از واجبات‌وضروربات در استانداری است
انقلابى
Iran, Islamic Republic of
سلام
جناب آقاى استاندار
خدابه داداين استان برسه بااين مديران كه ناتوان هستن
امید
Iran, Islamic Republic of
شما کجایی کاری نمایندگان مجلس استان در سرکشی های خود به استان به جای رسیدگی به مشکلات مردم در مهمانی های مجلل می نشینند و پست ها را می فروشند این نماینده ها نه تنها کاری برای استان نمی کنند بلکه باعث عقب افتادگی استان شده اند! بهتر است استاندار و فرمانداران و نمایندگان استان ما چند دوره غیر بومی بگذارند تا ببینید چقدر این استان پیشرفت خواهد کرد! نماینده مجلسی که به جای کار کردن برای مردم و امتیاز گرفتن برای حوزه خود صبح تا شب دنبال فروش پست ادارات هست به چه درد مردم میخورد! متاسفانه برخی از مردم منفعت طلب ما هم همراه ایشان شده اند و منافع کوتاه مدت زیادی بدست آوردند اما نمی دانند باعث بدبختی شهر محل زندگی خود و مردمش شده اند به زودی شما هم تاوان این همراهی را با فقر این استان خواهید داد! از مسئولین کشوری درخواست می کنیم به داد این استان برسند پارتی بازی و فامیل و طایفه گرایی این استان را نابود کرده و متاسفانه هنوز مردمش با خبر نشدند چه بلایی برسرشان آمده!
مهمان
Iran, Islamic Republic of
بادرود
همشهریان عزیز تا زمانی که ما قومی و قبیله ای فکر میکنیم و افراد توانمند از دور غصه میخورند همینه من ی مثال کوچک میزنم افرادی که در خیابان تختی ساکن هستن و یا تردد میکنند دقیقا روبه روی درب پارکینگ شهرداری که روبه روی یکی از خیابان های منتهی به تختی هست یک تعمیراتی انجام شده بالای دوماه کلی تصادف شده وکلی به راننده ها شک وارد شده کی پاسخ گو هست
یا در خیابان آخر اسفالت در راستای مخابرات فجر ی کار انجام شده خ ببخشید به صورت.اسفالت شده ماشین های با کیفیت بالا باید شاسیهاشون بشکنه و... یکی نیست که با اون مجری شبکه شریک نباشه که بکشش پای محاکم و کارو دوباره انجام بده وجریمش کنند ...
Iran, Islamic Republic of
مدیران اقتصادی ، ضعیف
مدیران زیربنایی ، ضعیف
مدیران خدمت رسان ، ضعیف
مدیران بحران ، ضعیف
مدیران ...

آیا با انتصابات صرف سیاسی و قومی و قبیله ای و ... ، انتظاری غیر از این باید داشت ؟

رفوزه های اصلی ، نمایندگانی هستند که برای جمع آوری آرا در اسفند سال بعد ، این مدیران ناکارآمد را به استاندار و دولت انقلابی ، تحمیل کرده اند و بخاطر ضعف عملکرد همین مدیران هم پاسخ محکمی از مردم خواهند گرفت
رقابت پیچیده چین و آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس

رقابت پیچیده چین و آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس

کشور‌های حاشیه خلیج فارس باید چارچوب دیپلماتیکی ایجاد کنند تا از تبدیل شدن منطقه به عرصه ...
سرآشپز پوتین برای هدیه نمک اوکراین دندان تیز کرده است!

سرآشپز پوتین برای هدیه نمک اوکراین دندان تیز کرده است!

سولدار پیش از آغاز جنگ اوکراین حدود ۹۰ درصد نمک کل آن کشور را تامین می‌کرد و منازعات ...
عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

علاقمندان می‌توانند روز شنبه ۲۴ دی ماه با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی در سراسر استان ...
1