تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۴۵۶۴۰۵
کبنا گزارش می‌دهد؛

بخش اول) سهل‌انگاری‌های پزشکی بازی با جان مردم است

۱
۰
بخش اول) سهل‌انگاری‌های پزشکی بازی با جان مردم است
کبنا ؛
با وجود اینکه پزشکان متخصص بسیاری در کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند، رئیس بیمارستان جلیل یاسوج، یک پزشک عمومی است.
به گزارش کبنا، انتقاداتی به وضعیت سلامت و درمان کهگیلویه و بویراحمد وارد است. یکی از بیماران که به اورژانسی در یاسوج مراجعه کرده بود، با برخورد نامناسب پزشک مربوطه مواجه شده بود. علاوه بر این، مادری نیز با هوشیاری کامل به بیمارستان جلیل مراجعه کرده بود که بعد از سه ساعت فوت می‌کند. در آینده جزئیات این خبر با تفصیل بیشتری منتشر خواهد شد.
یکی دیگر از بیماران که به دلیل شکستگی ران پا به بیمارستان جلیل یاسوج مراجعه کرده بود به دلیل عمل جراحی اشتباه به کما رفته بود. یکی از روحانیون نیز روز پیش از عملکرد نامناسب برخی از بیمارستان‌ها انتقاد کرده بود.
چنین سهل‌انگاری‌هایی که از سوی برخی از پزشکان صورت می‌گیرد، نارضایتی‌های زیادی در بین مردم کهگیلویه و بویراحمد نسبت به وضعیت سلامت و درمان به وجود آورده است.  
از سوی دیگر، سه درمانگاه بیمارستان‌های اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد یعنی بیمارستان شهید جلیل یاسوج و بیمارستان‌های دهدشت و گچساران به یک نفر واگذار شده و گفته می‌شود آن شخص از نزدیکان یکی از مدیران استان است.
به دلیل چنین شیوه مدیریتی است که این نوع نارضایتی‌ها نسبت به وضعیت سلامت و درمان استان وجود دارد. رئیس بیمارستان جلیل یک پزشک عمومی است که گفته می‌شود به دلیل خستگی ناشی از کار، ناکارآمدی‌های زیادی در این بیمارستان به وجود آمده است. این در حالی است که رئیس چنین بیمارستان مهمی باید حتماً یک پزشک متخصص باشد. ناگفته پیداست که پزشکان متخصص زیادی در این استان وجود دارد که می‌توانند ریاست این بیمارستان را بر عهده بگیرند.
یکی از مشکلاتی که این روزها داد مردم کهگیلویه و بویراحمد را درآورده، کمبود دارو به اشکال مختلف است. هر روز یکی از اقلام دارویی کمیاب و بعضاً نایاب می‌شود. اما با این وجود اقدام درخوری از سوی معاونت غذا و دارو دیده نمی‌شود.
این پایگاه خبری در آینده با تفصیل و جزئیات بیشتری سهل‌انگاری‌ها و ناکارآمدی‌های بخش سلامت و درمان کهگیلویه و بویراحمد را منتشر خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
فضای سبز بیمارستان شهید بهشتی ،، اصلا وضع خوبی نداره هیچ جایگاه درستی برای استراحت همراهان بیمار وجود نداره ، سرویس بهداشتی مناسبی نداره، در بخش ازمایشگاه تجهیزات قدیمی وفرسوده ،
قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قصد داریم مروری بر قیمت اجناس مورد استفاده در وعده صبحانه داشته باشیم. شاید عجیب باشد ...
سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

حمید رضا صدر درباره پله و نسل او نوشته است:پله جوهره فوتبال از رکورد درآمده بعد از جنگ ...
ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد پولی که دولت از روستاییان به منظور ارائه کالا و خدمات ...
1