تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۵۳۵۸۳
اگهی / رپورتاژ

لیست ورزش های در خانه + فیلم

۱
لیست ورزش های در خانه + فیلم
کبنا ؛تا به حال فکر کرده اید که در خانه هم میشه ورزش کرد؟ سلامت جسمی چیزی نیست که سرسری از کنار آن گذر کنید. خیلی از ماها امروزه به دلیل مشغله های کاری و درسی وقتی برای ورزش کردن نداریم و می توان گفت به کلی ورزش را از برنامه های روزانه خود حذف کرده ایم. این در حالی است که اگر ورزش را در برنامه های روزانه خود جای ندهیم در زمانی کوتاه به انواع بیماری ها دچار می شویم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با ورزش در خانه شما را آشنا کنیم.

 
حرکات ورزشی در خانه بدون وسیله
کمی قبل تر اشاره کردیم که با تجهیزات کم می شود در خانه ورزش کرد و جسم و روحی سالم داشت. اما ابتدا باید از شما سوال بپرسیم ورزش در خانه با وسیله دوست دارید یا بدون وسیله؟ در وهله اول باید بدانید برای این‌ که بهترین نتیجه را از تمرینات ورزشی خود بگیرید باید حتما یک برنامه تمرینی کاملا شخصی متناسب با هدف و مدل بدنی خود همراه با یک رژيم غذایی ورزشی اصولی داشته باشید. در ادامه این مطلب نیز چند مورد از حرکات ورزش در خانه بدون وسیله را برای شما مطرح کرده ایم که عبارت هستند از:
اسکوات و شکم مورب ایستاده
راه رفتن روی دست‌ ها و ایستادن
کوهنوردی ضربدری
اسکوات باکش

 
کلاس تیراندازی با کمان تهران
پس از ورزش در خانه می خواهیم کمی به بررسی کلاس تیراندازی با کمان تهران بپردازیم. یکی دیگر از رشته های ورزشی جذاب از دیر باز تا کنون تیراندازی می باشد. قبل از رفتن به کلاس تیراندازی با کمان تهران ابتدا باید با کمان های مختلف، چرخه پرتاب، نحوه گام برداشتن هنگام پرتاب تیر و از همه مهم تر چگونگی پرتاب ایمن تیر از کمان آشنا شوید.

 بنابراین حتما اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید و سپس به سراغ یادگیری این رشته ورزشی جذاب بروید. در مرحله اخر وقتی اطلاعات کامل در این زمینه داشتید می توانید به وب سایت های ورزشی مانند اسان اسپورت مراجعه کنید تا بهترین کلاس های ورزشی مطابق با رشته ای که می خواهید نصیب تان شود.
 چند نوع کمان داریم؟
اولین چیزی که در کلاس های تیراندازی باید یاد بگیرید اشنایی با انواع کمان است. کمان ها به طور کلی به دو نوع تقسیم می شوند که عبارت هستند از کمان ریکرو و کمان کامپاند. اگر یک کمان دار حرفه ای باشید می دانید که انواع مختلفی از کمان وجود دارد برای مثال : کمان لانگ، کمان کراس، کمان کامپوزیت، کمان یومی ژاپنی و ... که در یک کلاس خوب تیراندازی با کمان به صورت کامل هر یک را یاد خواهید گرفت.
 سایت اسان اسپرت
یکی از بهترین سایت های آنلاین و ورزشی که می توانید بهترین راه کار های ورزش در خانه، مربی های ورزشی، استخر های تهران و ... را بدون هیچ دردسری پیدا کنید آسان اسپرت می باشد. تا به حال نام این وب سایت ورزشی را شنیده اید؟ این وب سایت ورزشی در سال 1395 با هدف ارائه به روز ترین و بهترین خدمات و محصولات ورزشی راه اندازی شد و روز به روز در حال پیشرفت است.
با وجود این وب سایت ورزشی دیگر برای پیدا کردن یک کلاس ورزشی و ... لازم نیست حتی از خانه بیرون بروید. به عبارتی تنها با داشتن یک اینترنت می توانید به هزاران کلاس، باشگاه و ... ورزشی دسترسی داشته باشید. اگر تا به حال سراغ این وب سایت ورزشی نرفته اید همین حالا هم دیر نیست و با یک بار مراجعه به این وب سایت همواره کارهای ورزشی خود را از این سایت انجام خواهید داد و هیچ وقت نگرانی بابت ورزش کردن ندارید.
 تخفیف‌ها
 یکی از وب سایت های آنلاین ارائه دهنده کد های تخفیفی که امروزه محبوبیت زیادی بین عموم مردم پیدا کرده است تخفیفهات می باشد. شما با مراجعه به این وب سایت می توانید به صورت رایگان بهترین کد های تخفیفی در حوزه های مختلف مثل کد تخفیف آسان اسپرت را دریافت کنید و حین خرید و ... تان از فروشگاه ها و سایت های آنلاین تخفیف های باور نکردنی بگیرید.

 تخفیف هات به صورت روزانه و دائم در حال جمع آوری و تهیه کدهای تخفیف به روز و جدید برای خدمت رسانی به شما مشتریان می باشند بنابراین نگرانی بابت معتبر نبودن کد های موجودی نباشید. همچنین باید گفت در تخفیف هات صحت همه کد ها توسط کارشناسان خبره تست شده تا شما هم وطنان عزیز خریدی مقرون به صرفه داشته باشید. همچنین شما می توانید از این وب سایت کد تخفیف های ورزشی برای سایت اسان اسپورت و ... دریافت کنید و چی از این بهتر؟
 جمع بندی نهایی
در جمع بندی نهایی این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفیدی در خصوص ورزش در خانه، موارد موجود در یک کلاس تیراندازی و ... را به صورت مختصر اما جامع شرح دهیم. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در این خصوص برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن ها در کنار اوقاتی خوش جسمی سالم داشته باشید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اغتشاش در اوین، به‌واقع یک گاف بزرگ انگلیسی بود. اول از جهت آنکه تصور کردند اوین را می‌توانند ...
1