کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

ارتباط دولت و مردم از مهم ترین ویژگی های دولت سیزدهم است / ضرورت اطلاع رسانی خدمات دولت در طول یک سال گذشته

26 مرداد 1401 ساعت 13:20

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به جهاد تبیین، نقش رسانه ها در اطلاع رسانی در زمینه خدمات و افتخارات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را امری مهم و ضروری دانست.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به جهاد تبیین، نقش رسانه ها در اطلاع رسانی در زمینه خدمات و افتخارات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را امری مهم و ضروری دانست.
به گزارش کبنا از یاسوج، امین درخشان در نشست شورای اطلاع رسانی دولت با محوریت «اطلاع رسانی خدمات دولت  و ایجاد شور و نشاط اجتماعی» امروز چهارشنبه (26 مردادماه 1401) ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: شبکه های معاند مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درصدد هستند که ناامیدی و بی اعتمادی مردم نسبت به دولت را افزایش دهند، خدمات انجام شده دولت را ناکار آمد و برخی از نواقصات و ضعف ها را بزرگ نمایی  کنند، از همین رو کلیه خبرنگاران و سایت ها موظف هستند که اخبار را به طور صحیح دریافت و بدون از کم و کاست در اختیار عموم مردم قرار دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نقش مهم ائمه  جمعه در زمینه «جهاد تبیین» سخن به میان آورد و افزود: ائمه جمعه می توانند پشت تریبون نماز جمعه برای مقابله با انحراف و تحریف در گفتمان ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم اطلاع رسانی کنند و همچنین خدمات ارائه شده دولت مردمی را در خطبه های نماز جمعه به سمع و نظر افراد جامعه برسانند.
وی با تاکید بر حفظ آرامش در جامعه، خاطرنشان کرد: ارتباط دولت و مردم از مهم ترین ویژگی های دولت سیزدهم است که این ارتباط و اعتماد باعث آرامش، ایجاد شور و نشاط و ایجاد روحیه همکاری بین مردم و دولت خواهد شد.
درخشان بیان داشت: با توجه به بحران های به وجود آمده برای کشور، تلاش های جهادی از طرف دولت سیزدهم با مدیریت شخص رئیس جمهور و وزرا نسبت به دولت های دیگر صورت گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد به ارتباط اجتماعی دولت با مردم اشاره کرد و افزود: دولت مردمی سیزدهم ویروس کرونا را توانست با برنامه ریزی مناسب تقریبا کنترل و در عرصه بین المللی نیز توانست با قدرت دیپلماسی و گفت و گو بسیاری از مسائل  کشور و منطقه به خصوص مذاکرات برجام را با مدیریت و برنامه ریزی اصولی به نفع مردم به پیش ببرد.
وی با اشاره به اینکه شبکه های معاند دشمن سعی در تزریق ناامیدی و ایجاد روحیه یاس در بین مردم دارند، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی با ارتباط مستمر با خبرنگاران و نشست های خبری، دستاوردهای دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و  همچنین گزارشاتی از  طرح ها و پروژهای عمرانی در سطح استان برای ایجاد روحیه نشاط آور و ایجاد اعتماد برگزار کنند.
درخشان یادآور شد: ضرورت توجه به بعد اطلاع رسانی خدمات دولت سیزدهم به مردم و ایجاد ساز و کاری برای اجرا شدن قوانین این شورا در دستور کار است و به دیگر سازمانها و ارگان ها ابلاغ می شود.
مدیرکل تبلیغات  اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تاکید بر ضرورت نقش جهاد تبیین از زبان مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ضروری است در جهاد تبیین منطق داشته باشیم و از ظرفیت های دستگاه ها و خبرنگاران در زمینه معرفی و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جامعه را روشنگری کنیم.
حجت الاسلام سیدرضا افتخاری گفت: مدیران استانی با تمام توان و ظرفیت خود به مردم خدمت رسانی را انجام دهند.
وی با بیان اینکه ضعف ها و خلاءهایی در دولت وجود دارد، گفت: گام های موثر و قابل توجهی در این دولت رخ داده و در زمیینه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی گام های محکمی برداشته شده است.
سید جواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم با بیان اینکه سعی و تلاش دشمن بر این است که نظام دینی را ناکارآمد جلوه دهد، گفت: شورای اطلاع رسانی باید اطلاعات و اخبار را جمع آوری و از طریق رسانه ها و فضای مجازی خدمات دولت را به سمع مردم برساند و همچنین  اطلاع رسانی، صحت، دقت و سرعت باعث امید آفرینی در سطح جامعه می شود.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان  هم ضمن تبریک هفته دولت، گفت: هر یک از مدیران و مردم می توانند مبلغی برای اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام باشند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی افزود: در زمینه اطلاع رسانی خدمات دولت کاستی ها را باید بازگو کنیم و دستگاه ها و خبرگزاری ها باید واقعیت را به سمع و نظر مردم و جامعه برسانند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز خواستار شفاف سازی مدیران و مسئولین در زمینه اطلاع رسانی خدمات دولت شد و بر این نکته تاکید کرد که خبرنگاران و سایت ها از صحت و دقت اخبار اطمینان پیدا کنند و بدون از هماهنگی از انتشار اخبار کذب جلوگیری شود.
بهنام احمدی، مدیر خبرگزاری ایرنا هم در این نشست، گفت: دسترسی به داده های خبری از زبان واحدهای تولیدی و خدمات رسان دولت و استفاده از گزارشات مردمی برای اطلاع رسانی صحیح از خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد تاکید قرار گیرد.
وی در ادامه خواستار برگزاری جشنواره  رسانه ای به مناسبت  هفته دولت با پیوست مجازی شد


کد مطلب: 451507

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/451507/ارتباط-دولت-مردم-مهم-ترین-ویژگی-های-سیزدهم-ضرورت-اطلاع-رسانی-خدمات-طول-یک-سال-گذشته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1