تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۴۵۰۷۷۴
کبنا گزارش می‌دهد

4 مرداد 1401؛ بازار داغ انتصابات در کهگیلویه و بویراحمد / 9 انتصاب در ادارات مختلف

۹
۱
4 مرداد 1401؛ بازار داغ انتصابات در کهگیلویه و بویراحمد / 9 انتصاب در ادارات مختلف
کبنا ؛4 مرداد 1401؛ بازار داغ انتصابات بود. برخی از مدیران دسته جمعی حکم زدند و بعضی از مدیران با منصوبین عکس یادگاری می‌انداختند. امید می‌رود این انتصابات سبب پویایی و تحرک هر چه بیشتر در ادارات برای انجام امور مردم به نحو احسن باشد.
به گزارش کبنا، کیان دهراب‌پور مدیرکل تازه نفس اداره‌کل بیمه سلامت طی احکامی جداگانه برای 5 نفر مسئولیت جدید مشخص کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد، طی احکامی جداگانه از سوی کیان دهراب پور سرپرست این اداره کل، بختیار بختیاری به عنوان سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان دنا معرفی و از خدمات علی محمد سیاوش پور رئیس سابق این اداره تقدیر به عمل آمد.
بختیاری از کارکنان با سابقه اداره کل بیمه سلامت استان و قبلاً رئیس اداره امور مالی این اداره کل بود.
همچنین طی احکام دیگری از سوی دهراب پور، سید نجف مسعودی به عنوان مسئول بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل، حمیده بهروزی به عنوان مشاور امور بانوان، علیرضا دولت آبادی به عنوان مشاور امور فرهنگی اجتماعی و افشین بهرامی به عنوان مشاور امور جوانان مدیرکل بیمه سلامت استان منصوب گردیدند.
 در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز شاهد انتصابات جدید بودیم. طی حکمی، سلیمان سجادی‌فر به سمت سرپرستی اداره امور قراردادها و پیمان‌های سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین که با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان برگزار شد، حکم مسئولیت سجادی‌فر به وی تقدیم شد.
 انتصاب رئیس اداره تنظیم حساب‌های مالی سازمان جهاد کشاورزی
 رئیس اداره تنظیم حساب‌های مدیریت مالی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
در مراسمی با حضور محمد امیری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان، عمار عسکری به عنوان سرپرست اداره تنظیم حساب‌های مدیریت مالی منصوب و معرفی شد.

در اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز دهقان مدیرکل ورزش و جوانان دست به تغییرات زد.
در حکمی به امضای مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد، شجاعی فر بعنوان سرپرست گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در حکمی به امضای عین الله دهقان، مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، عباس شجاعی فر، بعنوان سرپرست گروه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.
آرمان حاتمی، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر افزود: در مراسمی که با حضور دهقان مدیر کل، معاونین، مسئولین ستادی اداره کل برگزار شد، عباس شجاعی فر به عنوان "سرپرست گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی " اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.
در حکم انتصاب عباس شجاعی فر، بعنوان سرپرست گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد که به امضای دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان رسیده آمده است:

جناب آقای عباس شجاعی فر
سلام علیکم
پس از حمد خداوند یکتا و با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص)، احتراماً نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست گروه توسعه ورزش همگانی روستای اداره کل منصوب می‌شوید.
انتظار دارم با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و تعامل سازنده با روسای ادارات، کارکنان، پیشکسوتان، ورزشکاران، صاحب نظران عرصه فرهنگی و جوانان در راستای سیاست‌ها و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و برنامه‌های اداره کل نسبت به اجرای امور ذیل توجه جدی معمول دارید:
  اهتمام جدی در رسیدگی جدی به امور جوانان ورزشکار، تعامل و هماهنگی با واحدهای زیرمجموعه و همطراز، برنامه ریزی برای تشکیل جلسات شورای ورزش و سایر جلسات در حوزه‌های مربوطه و حل مسائل و مشکلات مربوط به ورزشکاران استان.
 نظارت و توجه به توسعه ورزش همگانی.
 اتخاذ سیاست و تدابیر مقتضی به منظور توسعه و گسترش ورزش در بین بانوان.
 نظارت و بازرسی ادواری نسبت به عملکرد و وظایف محوله مربوط به حوزه‌های زیر مجموعه و فضای بخش خصوصی.
 برنامه ریزی و پیگیری، توسعه و تأمین ورزش قهرمانی و رسیدگی به امور قهرمانان رشته‌های مختلف ورزش در استان.
 قانون مداری، اجرای متقن قوانین و مقررات مربوطه و شفاف‌سازی در ساختار نظام پرداختی و دریافتی در حوزه مالی مربوط به هیات‌های ورزشی.
 زمینه سازی و پیگیری به منظور استقرار و تحقق اهداف دولت الکترونیک برای سالم‌سازی، چابک‌سازی و کوچک‌سازی.
 انجام سایر امور محوله وفق قوانین و مقررات موضوعه زیر نظر مسئولین مافوق.
 امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری با ساماندهی و بسیج منابع و امکانات، ایجاد بستر مناسب برای خدمت‌رسانی صادقانه و مناسب با شان والای مردم شریف استان و فراهم نمودن نشاط و خودباوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
عین الله دهقان
مدیر کل ورزش و جوانان استان
 خوبی، سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل استان کهگیلویه و بویراحمد شد
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در حکمی به امضای عین الله دهقان، مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، بهمن خوبی بعنوان سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.
آرمان حاتمی، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر افزود: در مراسمی که با حضور دهقان مدیر کل، معاونین، مسئولین ستادی اداره کل برگزار شد، از زحمات عباس شجاعی فر، تقدیر و در حکمی به امضای دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان، بهمن خوبی به سمت سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.
حاتمی، افزود: در حکم انتصاب بهمن خوبی بعنوان سرپرست معاونت توسعه امور ورزش که به امضای دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان رسیده آمده است:
جناب آقای بهمن خوبی
سلام علیکم
پس از حمد خداوند یکتا و با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص)، احتراماً نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل منصوب می‌شوید.
انتظار دارم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و تعامل سازنده با روسای ادارات، کارکنان، پیشکسوتان، ورزشکاران، صاحب‌نظران عرصه فرهنگی و جوانان در راستای سیاست‌ها و تحقق اهداف دولت مردمی و عدالت محور و برنامه‌های اداره کل نسبت به اجرای امور ذیل توجه توجه جدی معمول دارید:
  نظارت و ایجاد هماهنگی در فعالیت‌های ورزشی استان در چهارچوب ضوابط دستورالعمل‌های وزارت متبوع.
 نظارت بر تهیه و تنظیم برنامه‌های توسعه کمی و کیفی تربیت بدنی (ورزش) در سطح استان.
 کوشش در جهت رعایت فرهنگ اسلامی و قوانین و مقررات در فعالیت‌های ورزشی واحدها و اماکن ورزشی.
 نظارت بر برنامه ریزی و تعیین نحوه استفاده صحیح عموم مردم از ورزشگاهها و امکانات ورزشی موجود.
 نظارت و همکاری با هیات های ورزشی استان در خصوص ارائه تقویم ورزشی ساللانه و چگونگی اجرایی آن.
 توسعه منابع انسانی، تجهیزات ورزشی و امکانات و زیرساخت‌ها در سطح استان
 نظارت در برنامه ریزی، برگزاری دوره‌های آموزشی و افزایش سطح علمی مربیان و داوران توسط هیات های ورزشی
 تعامل با سازمان‌ها، ارگان‌ها، دوایر دولتی مستقر در استان به منظور اجرای مسابقات ورزشی نظارت بر اجرای مسابقات و نحوه فعالیت‌های باشگاه‌های ورزشی استان.
 نظارت بر عملکرد هیات های ورزشی استان.

 ایجاد زمینه‌های لازم به منظور مشارکت هرچه بیشتر بخش خصوصی در امر ورزش
 انجام سایر امور محوله وفق قوانین و مقررات موضوعه زیر نظر مسئولین مافوق
 امید است با اتکال به خداوند متعال وبهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری با ساماندهی و بسیج منابع و امکانات، ایجاد بستر مناسب برای خدمت‌رسانی صادقانه و مناسب با شان والای مردم شریف استان و فراهم نمودن نشاط و خودباوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
عین الله دهقان
مدیر کل ورزش و جوانان استان
بهمن خوبی، دارای مدرک تحصیلی لیسانس تربیت بدنی و فوق لیسانس مدیریت دولتی و سابقه بخشدار مرکزی بهمئی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی، مشاور اجرایی مدیر کل را در کارنامه دارد.
امید می‌رود این انتصابات سبب پویایی و تحرک هر چه بیشتر در ادارات برای انجام امور مردم به نحو احسن باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
... هرچه خفت و خاری و بار گچساران و باشت کردید دیگه کاسه کوزه ات را بردار بو عزت بر باد رفته گچساران و باشت عزت لگد مال شده .. اشتهای تو برای قوم گرایی سیری پذیر نیست ولی مطمئن باشد ای بساط برچیده خواهد شد خداکنم حداقل یک غیره بومی ویایک بویراحمدی با وجدان آگاه و بیدار استاندار شود تا شاید عزت بر لگد مال شده گچساران و باشتز رابرگرداند
Iran, Islamic Republic of
هیچ تفاوتی برای مردم ندارد
عدلعلی
Iran, Islamic Republic of
خداوندا خودت میدانی به قول همون آقابی که گفت این نه سیگار جنابعالیه...این جای جنابعالی نیست
تیز بین
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم بخصوص در جهاد خبرهای پولی زیادی درج شود با این مسولین
Iran, Islamic Republic of
..،بزودی دهرابپور خودش هم به ردیفش برمیگردد.
Iran, Islamic Republic of
،استاندار......ضعیف ترین ،استان ...خداوند جای حق نشسته منتظر هستیم وخواهیم دید
بهزادی ریس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
الحق اقای مهندس خوب انسانی با اخلاق ومردم دار وشایسته وپاک دست میباشد انتخاب ایشان به عنوان معاون توسعه ادار کل ورزش وجوانان استان از صمیم قلب تبریک عرض مینمایم انشاااه موفق باشد
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر دکتر دهرابپور بزرگوار
واقعاً ایشون اینقدر توانمند وبا درایت وباسیاست هست که همزمان مسیولیت دو اداره بزرگ را بعهده دارد
ازین افراد انقلابی کم پیدا میشه
انشاالله دور بعد حتما به عنوان خادم بویراحمد در خدمت مردم خواهد بود
دکتر جان خسته نباشید
Iran, Islamic Republic of
هر چه به این استان بالاخص یاسوج نگاه میندازی میبینی خیلی چیزها بر عکس هست انصافا شهردار یاسوج چه کاری برای یاسوج کرده وجدانش را بیاره وسط و رجوع کنه بهش برای این شهر چه کار مفیدی کرده ،استانداری هم همینطور چرا که به عمل کار برآید فقط همین
خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1