تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۴۴۸۱۵۷
با حضور مسئولان شهرستانی و محلی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش چاروسا

۰
مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش چاروسا
کبنا ؛مراسم تکریم و معارفه سرپرست آموزش و پرورش چاروسا با حضور مسوولان برگزار شد.
به گزارش کبنا، با حضور معاون آموزش متوسطه اداره‌کل استان و کارشناسان اداره‌کل آموزش و پرورش استان، اعضای شورای اداری چاروسا، رئیس دادگستری و فرهنگیان بخش چاروسا مراسم تودیع و معارفه سرپرست آموزش و پرورش چاروسا برگزار شد.
داربام بخشدار چاروسا در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان به نقش آموزش و پرورش در جامعه اشاره و گفت: دانش آموزان و فرهنگیان در هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند.
وی با توصیه به سرپرست جدید آموزش و پرورش چاروسا عنوان کرد: رئیس سابق آموزش و پرورش آقای شکوهی قریب به یک دهه مدیریت این حوزه را بعهده داشتند رئیس جدید باید از تجریبات رئیس سابق استفاده کنند.
داربام با بیان اینکه شکوهی در آموزش و پرورش چاروسا توانمند بود و عملکرد خوبی داشت که در تغییر تحولات کمترین حاشیه را داشت که امیدواریم رئیس جدید از این ظرفیت استفاده کنند.
شهیدنیک معاون آموزش و پرورش چاروسا هم به نمایندگی از فرهنگیان چاروسا از زحمات محمد شکوهی رئیس سابق تقدیر و تشکر کردند و گفت: مدیر سابق با وجود تمام محرومیت‌ها و مشکلات عاشقانه به کار خود ادامه دادند و همچنین ضمن تبریک به رئیس جدید امیدواریم موفق باشند.
داریوش فاطمیان از اعضای شورای شهر هم در این مراسم با تقدیر از زحمات رئیس سابق و انتصاب رئیس جدید عنوان کرد: آموزش و پرورش نقش بسزایی در جامعه دارد.

وی افزود: شورای شهر و شهرداری قلعه رئیسی آمادگی همکاری با رئیس جدید را دارند و در سفر به تهران دستاوردهای در زمینه آموزش و پرورش داشتیم که امیدواریم در آینده نزدیک اجرا شوند.
علی الهامی رئیس جدید آموزش و پرورش چاروسا هم در این مراسم با تقدیر از حضور مردم، شهدا را نماد عزت و اقتدار کشور دانست و اظهار  کرد: از عموم مردم، فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء دانش می‌خواهیم که ما را در این خدمت یاری کنند.
الهامی گفت: رسالت و ماموریت ما در آموزش و پرورش بر اساس منویات مقام معظم رهبری و در راستای سند تحول بنیادین خواهد بود و این امر با هم فکری و مشورت فرهنگیان و مردم میسر خواهد شد.
در پایان این مراسم از زحمات 9 ساله محمد شکوهی رئیس سابق تجلیل و در حکمی علی الهامی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش چاروسا منصوب شد.
















 
نام شما

آدرس ايميل شما

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت در واكنش به برنامه‌ دولت در خصوص رهاسازي قيمت‌ها، بيانيه‌اي انتقادي ...
قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني، گزارش کميسيون امور داخلي کشور و شورا‌ها در ...
نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان کهگیلویه و بویراحمدی افتتاح شد

نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان کهگیلویه و بویراحمدی افتتاح شد

به مناسبت دهمين هفته فيلم و عكس، نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان استان کهگیلویه و ...
1