کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان شهرستانی و محلی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش چاروسا

29 ارديبهشت 1401 ساعت 19:10

مراسم تکریم و معارفه سرپرست آموزش و پرورش چاروسا با حضور مسوولان برگزار شد.


مراسم تکریم و معارفه سرپرست آموزش و پرورش چاروسا با حضور مسوولان برگزار شد.
به گزارش کبنا، با حضور معاون آموزش متوسطه اداره‌کل استان و کارشناسان اداره‌کل آموزش و پرورش استان، اعضای شورای اداری چاروسا، رئیس دادگستری و فرهنگیان بخش چاروسا مراسم تودیع و معارفه سرپرست آموزش و پرورش چاروسا برگزار شد.
داربام بخشدار چاروسا در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان به نقش آموزش و پرورش در جامعه اشاره و گفت: دانش آموزان و فرهنگیان در هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند.
وی با توصیه به سرپرست جدید آموزش و پرورش چاروسا عنوان کرد: رئیس سابق آموزش و پرورش آقای شکوهی قریب به یک دهه مدیریت این حوزه را بعهده داشتند رئیس جدید باید از تجریبات رئیس سابق استفاده کنند.
داربام با بیان اینکه شکوهی در آموزش و پرورش چاروسا توانمند بود و عملکرد خوبی داشت که در تغییر تحولات کمترین حاشیه را داشت که امیدواریم رئیس جدید از این ظرفیت استفاده کنند.
شهیدنیک معاون آموزش و پرورش چاروسا هم به نمایندگی از فرهنگیان چاروسا از زحمات محمد شکوهی رئیس سابق تقدیر و تشکر کردند و گفت: مدیر سابق با وجود تمام محرومیت‌ها و مشکلات عاشقانه به کار خود ادامه دادند و همچنین ضمن تبریک به رئیس جدید امیدواریم موفق باشند.
داریوش فاطمیان از اعضای شورای شهر هم در این مراسم با تقدیر از زحمات رئیس سابق و انتصاب رئیس جدید عنوان کرد: آموزش و پرورش نقش بسزایی در جامعه دارد.

وی افزود: شورای شهر و شهرداری قلعه رئیسی آمادگی همکاری با رئیس جدید را دارند و در سفر به تهران دستاوردهای در زمینه آموزش و پرورش داشتیم که امیدواریم در آینده نزدیک اجرا شوند.
علی الهامی رئیس جدید آموزش و پرورش چاروسا هم در این مراسم با تقدیر از حضور مردم، شهدا را نماد عزت و اقتدار کشور دانست و اظهار  کرد: از عموم مردم، فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء دانش می‌خواهیم که ما را در این خدمت یاری کنند.
الهامی گفت: رسالت و ماموریت ما در آموزش و پرورش بر اساس منویات مقام معظم رهبری و در راستای سند تحول بنیادین خواهد بود و این امر با هم فکری و مشورت فرهنگیان و مردم میسر خواهد شد.
در پایان این مراسم از زحمات 9 ساله محمد شکوهی رئیس سابق تجلیل و در حکمی علی الهامی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش چاروسا منصوب شد.
















 


کد مطلب: 448157

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/448157/مراسم-تکریم-معارفه-رئیس-آموزش-پرورش-چاروسا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1