تاریخ انتشار
شنبه ۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۲۸
کد مطلب : ۴۴۶۱۹۳
جشن نوروزی فرهنگ و هنر در باشت برگزار شد

حرف‌های معنادار سید ناصر در باره بودجه و پروژه‌ها؛ هر چه گشتم هیچگونه مکاتبه‌ای در خصوص طرح‌ها و اقدامات گچساران و باشت در سامانه بهارستان ندیدم / 100 میلیارد تومان به پروژه‌های گچساران هدیه داده شد

۴
۱
حرف‌های معنادار سید ناصر در باره بودجه و پروژه‌ها؛ هر چه گشتم هیچگونه مکاتبه‌ای در خصوص طرح‌ها و اقدامات گچساران و باشت در سامانه بهارستان ندیدم / 100 میلیارد تومان به پروژه‌های گچساران هدیه داده شد
کبنا ؛معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد نشاط اجتماعی با در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود در جامعه از سیاست‌های مهم دولت در استان است.
 به گزارش کبنا، سید جواد هاشمی‌مهر عصر روز جمعه (5 فروردین ماه 1401) در جشن فرهنگ و هنر شهرستان باشت، اظهار داشت: نوروز میراث ماندگار و باشکوه فرهنگ و تمدن والای ایران اسلامی و نماد اتحاد و همبستگی ملت ایران است.
 وی بیان کرد: باید همه تلاش کنیم تا از این نشاط در مسیر همگرایی و همبستگی‌های اجتماعی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه کشور و نظام استفاده کنیم.
 هاشمی با بیان اینکه پیش از ورود و پذیرش اسلام نوروز در کشورمان نیز وجود داشت، اظهار داشت: نوروز یادآور رویش و زایش طبیعت و درس خداشناسی و معادشناسی و تحول و رشد و تکامل است.
 معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نوروز بهترین فرصت برای زدودن کینه‌ها و کدورت‌ها از دل می‌باشد.
 توجه به بعد فرهنگ مهمترین اولویت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای برنامه‌های نشاط اجتماعی یکی از طرح‌های موفق و تاثیرگذار در بین اقشار جامعه خواهد بود.
 امین درخشان ابراز کرد: در عید نوروز امسال جشن‌های مردمی فرهنگ و هنر با شعار نشاط، امید، معنویت و سلامت اجتماعی در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
 وی افزود: توجه جدی به بعد مردمی کردن فرهنگ از مهمترین اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
 درخشان اظهار داشت: توسعه هر جامعه‌ای در گرو بالندگی فرهنگ و هنر آن بوده و فرهنگ باید به دل جامعه برود تا مردم بهره ببرند.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نشاط اجتماعی ضرورت امروز حوزه فرهنگ است، گفت: برنامه‌های ترکیبی فرهنگی و هنری با محوریت نشاط، امید، معنویت و سلامت اجتماعی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و نشاط اجتماعی در استان اجرا خواهند شد.
 
در لایحه بوجه امسال توجه ویژه‌ای به مناطق محرم شده است
  نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: در لایحه بوجه ۱۴۰۱ توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و نقاط آسیب پذیر و توسعه نیافته شده است.
 سید ناصر حسینی پور ادامه داد: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ چند روز پیش از سوی مجلس به دولت ابلاغ شده است.
 وی بیان کرد: برای اجرای این کار مجلس در سه شیفت شبانه روز کار کرده تا بتواند این لایحه را هر چه سریعتر ارائه دهد.
 حسینی پور تصریح کرد: بخش عظیمی از طرح‌های گچساران و باشت به دلیل نداشتن ماده ۲۳ در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف شده بود که تلاش‌های بسیاری برای برگرداندن این طرح‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۱ انجام شد.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از هزار میلیارد ریال رئیس مجلس شورای اسلامی برای این حوزه انتخابیه گچساران و باشت در عید نوروز به عنوان هدیه اختصاص داده‌اند که بر اساس عدالت بین تمام طرح‌های عمرانی تقسیم شد.

 وی ادامه داد: مهم‌ترین مشکل شهرستان‌های گچساران و باشت معضل بیکاری می‌باشد و هم اکنون این امر تمام دغدغه‌های مسئولان این شهرستان است که برای رفع آن تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.
حسینی پور بیان کرد: به دلیل وجود نداشتن هیچگونه مکاتبه و نامه‌ای از هشت سال گذشته در سامانه بهارستان نتوانستم از طریق آنها سوابق طرح‌ها و اقدامات را پیدا کرده و پیگیری کنم.
 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گچساران و باشت برای ایجاد اشتغال و شناسایی سرمایه گذاران تمام تلاش خود را خواهم کرد.
 وی اظهار داشت: ۱۸ طرح اقتصادی در این شهرستان‌ها اجرا خواهد شد که در توسعه و رفع معضل بیکاری این شهرستان‌ها نقش مهمی خواهد داشت. 
حسینی پور عنوان کرد: رهبر انقلاب با نام‌گذاری سال جدید فرصتی بی‌نظیر برای ایفای نقش جوانان در جهش کشور به سوی عدالت و پیشرفت فراهم آورده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
هیچ هنری نداری ککا جان برو بدون شاهد داستان سرایی کن بينم چه میشه کرد
امید گچساران
تو مو میبینی و ما پیچش مو!!!!!!!
سید ناصر عزیز شما رفتی به دنبال یافتن مکاتبه، چیزی نیافتی ولی بدون مکاتبه شهرستان گچساران و باشت در حال توسعه زیرساخت ها و انجام پروژه هایی بود که در خواب هم نمیدید.
ما داشتیم از گناوه ، دیل به مرکز کشور وصل می شدیم( تو دنبال مکاتبه هستی)
فضاهای گردشگری گچساران و باشت درحال توسعه و ساخت بود( تو دبنال مکاتبه بگرد)
محور گچساران به بهبهان که همه سله کلی کشته جاده ای داشت توسعه پیدا کرد و تا خیرآباد در استان ما به مطلوب تین حالت خود رسید( راستی مکاتبه این را پیدا کردی!)
اعتبار گردشگری سد چم شیر مصوب شد( از وقتی شما نماینده شدید به دلیل گشتن به دنبال مکاتبه اش متاسفانه اعتبارش جذب نشد!)
دشت امامزاده جعفر، دژ سلیمان و ... همه زیر آب رودخانه زهره رفت( شما بگرد دنبال مکاتبه!!!!)
وضعیت بافت فرسوده گچساران در حال اصلاح بود( آمدی رفتی دنبال مکاتبه و این پروژه را هم نابود کردی)
و ...
اگر بخواهم از عمران آبادی و ایجاد زیر ساخت بگویم باید کلی بنویسم.
ولی سید ناصر عزیز ما مردمی که رای داده ایم. کاری به مکاتبه نداریم ما نماینده می خواهیم. ما زیر ساخت می خواهیم. ما شرایطی را می خواهیم تا جوانان ما را از بیکاری نجات دهد.
ما دنبال مکاتبه نبودیم. ما دنبال نماینده بودیم.
قبل از شما ما نماینده داشتیم و مکاتبه نداشتیم.
با آمدن شما ما کلا نماینده نداریم.
ما هرچه می گردیم نماینده پیدا نمی کنیم و شما مکاتبه.ختم کلام.
کاش هیچ وقت سیدناصر و سیدقدرت در گچساران و باشت وجود نداشتند تا ما هم رنگ توسعه، پیشرفت و ... مانند سایر نقاط کشور می دیدیم.

نویسنده امید گچساران
اگر بخواهم بنویسم
شهرداری
Iran, Islamic Republic of
تبصره 2 ماده 39 ارزش افزوده که درآن توسعه نیافتگی دیده شده بود که کمک های خوبی ماهیانه به شهرداری های مناطق محروم میشد.دربودجه 1401 حذف شد کجاتوسعه نیافتگی دیده شد
بهزادی ریس شورای دیل
Iran, Islamic Republic of
چرا مسولین استانی در جشن دشتک دیل نیامدن ولی در جشنهای دیگر در باشت وگچساران امده بودندچرا فرق میگزارند این پستها برای هیچ کس نمیماند واز مدیر ان که باید کار فرهنگی کنند گله داریم چرا اداره میراث فرهنگی اب دشتک دیل که در سال 1385الی1386 چاه اب ولوله کشی ان وبرق ان ومنبع اب ساخته شد با همکاری شورای اسلامی ودهیاری ودر سالهای بعد الاچیق و سرویس بهداشتی وچندین فنداسیون ساخته شد واداره میراث ان را چند سال به شخصی واگزار کرده وحالا که سال1401 سرویس بهداشتی اعم از مردانه و زنانه نه درب دارند نه شیر اب نه منبع اب وغیر قابل استفاده میباشد تا زمانی که زیر نظر شورای اسلامی ودهیاری بود همه چیز مرتب بود ولی از زمانی که زیر نظر اداره میراث فرهنگی وگردشگری رفت غیر قابل استفاده ومردم دهستان بویراحمد گرمسیری وگردشگران ناراحت هستند چندین مرتبه هم پیگیری شده ولی اداره میراث فرهنگی متاسفانه اقدامی نکرده
فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1