کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد؛

اولین حاشیه برای مدیر کل جدید بهزیستی / آریا نیامده، عکسش با سیدباقر منتشر شد

9 اسفند 1400 ساعت 21:15

بلافاصله پس از انتشار خبر انتصاب آریا به مدیرکلی بهزیستی استان، مواردی در مورد او در فضای مجازی مطرح شد. مهمتر از همه انتشار عکسی از محمدکریم آریا در کنار جمعی از شخصیت‌‎های سیاسی اصلاح‌طلب استان بود. در این عکس آریا در کنار سیدباقر موسوی از شخصیت‌های سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه و بویراحمد نشسته است.


مراسم معارفه مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. طی حکمی از سوی علی‌محمد قادری رئیس بهزیستی کشور، «محمد کریم آریا» به عنوان مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، بلافاصله پس از انتشار خبر انتصاب آریا به مدیرکلی بهزیستی استان، مواردی در مورد او در فضای مجازی مطرح شد. مهمتر از همه انتشار عکسی از محمدکریم آریا در کنار جمعی از شخصیت‌‎های سیاسی اصلاح‌طلب استان بود. در این عکس آریا در کنار سیدباقر موسوی از شخصیت‌های سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه و بویراحمد نشسته است.


گفته می‌شود آریا علاوه بر اینکه در دولت سیزدهم مدیرکلی بهزیستی استان را بر عهده گرفته، در دولت‌های دوازدهم و یازدهم نیز پست‌های مختلفی داشته است. هر چند خود او در جلسه معارفه‌اش گفته بود که من «سیاسی‌کاری نمی‌کنم»، اما از سوابق او چنین برنمی‌آید. هر چند گفته می‌شود که پیشینه یک شخص نباید در قضاوت ما از امروز او اثرگذار باشد، اما افکار عمومی حافظه تاریخی دارد و چنین مسائلی را فراموش نمی‌کند. حال با چنین وضعیتی روشن نیست که شخصی که در تمامی دولت‌ها اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا پست‌های مختلفی داشته، آیا می‌تواند در این استان نیز موفق باشد یا خیر؟ آیا با وجود چنین افرادی، اهداف سازمانی محقق می‌شوند یا خیر؟ اینها همگی پرسش‌هایی است که در فضای عمومی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شده است.
آریا در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد قبلاً معاون بوده است و تجربه کار در این پست را دارد، اما در زمان معاونت، اقدام ماندگاری از او دیده نشد، اگر هم بوده، جامعه سراغ ندارد و یا ما نشنیده‌ایم. ازاین‌رو اگر اقدامی هم صورت گرفته، بگوید که چنین کار و یا کارهایی صورت گرفته است.
با انتصاب آریا این سؤال مطرح شد که چرا نباید مسئولیت‌ها را به افراد جدید بدهند که هم چرخش نخبگان صورت گرفته باشد و هم شیوه‌های مدیریتی جدید امتحان شوند؟
البته آریا در پایتخت مسئولیت داشته و ممکن است تجاربی را آنجا کسب کرده باشد. ولی بحث بر سر این است که با انتصاب افرادی که حواشی سیاسی دنبال آنها است، هر چند که خود نیز آن را انکار کنند، آیا می‌شود به اهداف سازمانیِ اداره‌کل مهمی همچون بهزیستی دست یافت یا خیر؟ گفتنی است در استان کم‌برخورداری مثل کهگیلویه و بویراحمد که میزان آسیب‌های اجتماعی در آن رو به افزایش است، بهزیستی از اهمیت بسزایی برخوردار است.


کد مطلب: 445230

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/445230/اولین-حاشیه-مدیر-کل-جدید-بهزیستی-آریا-نیامده-عکسش-سیدباقر-منتشر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1