تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۴۴۴۶۷۹
در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد؛

پیرسبزی: اهالی فرهنگ و هنر گل‌های بی‌منت باران‌اند / هیچوقت خودم را بازیچه هیچ تفکر و نماینده‌ای نکردم / تاجگردون هیچوقت خواسته‌ای از ما نداشت

۱
پیرسبزی: اهالی فرهنگ و هنر گل‌های بی‌منت باران‌اند / هیچوقت خودم را بازیچه هیچ تفکر و نماینده‌ای نکردم / تاجگردون هیچوقت خواسته‌ای از ما نداشت
کبنا ؛
پیرسبزی گفت: در طول مدتی که بودم به همه اصحاب رسانه احترام وافر گذاشته‌ام. من از دهه 60 تا الأن من بزرگ شده همین وزارت خانه‌ام. من حتی به کسانی که قلم کذب زدند هم احترام گذاشتم.
به گزارش کبنا، ظهر امروز (یکشنبه 24 بهمن 1400) آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن دولت در یاسوج برگزار شد.
در این آیین محمد علی پیرسبزی مدیر کل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سیزدهم رجب تولد و میلاد حضرت علی (ع) گفت: یادی می‌کنم از همکاران عزیزی که در میان ما پرکشیدند. عزیزانی که سال‌های سال در کنار ما بودند و آرزوی آمرزش و رحمت الهی برایشان دارم. مرحوم ایرج جای مند، مرحوم حسینی، مرحوم حجازی، مرحوم بیناپور، مرحوم الیاس حیدری و مرحوم شیرخان حیدری.
پیرسبزی گفت: ما بحران‌های ملی و استانی شرایط سختی را گذراندیم. حیات فعالیت های فرهنگی و هنری با حضوری است که در بیشتر این ایام تا برج هفت از ما گرفته شد و مابقی آن هم درصدی از حضورها را داشتیم. اما همیشه خودم را وامدار علم و تجربه و مساعدت‌هایی میبینم که از همه عزیزانم آموختم. این عزیزان در کنار ما بودند. در هر صورت فرهنگ و هنر مثل آب میمانند که در هر صورت راه خود را پیدا می‌کنند.
ذات و قوت اندیشه پشت هیچ دری نمی‌ماند. اهالی فرهنگ و هنر از این دست هستند. همه این عزیزان گل‌های بی‌منت از باران‌اند. نان را به نرخ روز نخورده و نمی‌خورند.
از همه عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم. از اینکه چندصباحی در میان عزیزان توانستم سپری کنم تا به امروز، داوری آن را به خود عزیزان می سپارم. اگر قصوری بود به بزرگواری خود ببخشند.



وی اظهار داشت: من هر کجا باشم، پرورش یافته این کشور، استان و نظام هستم. سرباز کوچکی‌ام که خود را وقف این مملکت خواهم کرد. چون بدهکار به آن هستم. برای سرفرازی، اقتدار کشورم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.
وی در ادامه ضمن تقدیر از حضرت آیت الله ملک حسینی، آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه، دکتر صالحی وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه معاونین آن گفت: همکاران عزیز باید به این مطلب توجه داشته باشند که فرهنگ جناح نمی‌شناسد. فرهنگ برای تعالی، باند نمی‌شناسد. فرهنگ برای ماندگاری و بقا ارزش‌های بشریت و انسانیت است.
وی در ادامه گفت: از دکتر تاجگردون تشکر می‌کنم که هیچوقت کوچک‌ترین خواسته‌ای نداشت و یاد گرفتم از او که شرافت کاری خودم را فدای هیچ مصلحتی نکنم. هر درخواستی هم از سوی دیگران شده بود، هیچوقت خودم را بازیچه هیچ تفکر و نماینده‌ای نکردم. امروز خوشحالم این اتفاق نیفتاد. از دکتر کلانتری سپاسگذارم که یار و یاور این اداره کل بود. از احمدراده استاندار هم تقدیر و تشکر می‌کنم که وجود ما را تحمل کردند و تا این لحظه صبر کردند. این اتفاق را از اعماق وجودم عرض می‌کنم در سالیان سال این اتفاق نیفتاد که در درون دستگاه مدیرپروری کنیم. من بابت آن خوشحالم. امیدوارم این حرکت باز هم تداوم داشته باشد و در تمام سازمان‌ها و نهادها ما شاهد انتخاب‌های اینچنینی باشیم. از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر می‌کنم که ما را در این مدت تحمل کردند.
پیرسبزی گفت: در طول مدتی که بودم به همه اصحاب رسانه احترام وافر گذاشته‌ام. از دهه 60 تا الأن من بزرگ شده این وزارت خانه‌ام. همه مطالبی که عرض کردم برمی‌گردد به اینکه به همه اهالی رسانه احترام گذاشتم. حتی به کسانی که قلم کذب زدند هم احترام گذاشتم.
وی اضافه کرد: یک گله کوچک از اهالی رسانه دارم؛ اهالی رسانه در برنامه‌های فرهنگی، فرهنگ به اندازه کافی خود کم‌اعتبار و مظلوم هست، کاش شما هم بیشتر پای کار باشید، نسبت به دستگاه‌هایی که می‌توانند به فرهنگ کمک کنند، گلایه نمی‌کنید؟ هنوز بخشی از اعتبارات فرهنگی را نداده‌اند. تخصیصی که داده می‌شد معلوم نبود که چطور باید آن را هزینه کرد.
پیرسبزی در پایان گفت: از امین درخشان تشکر می‌کنم؛ انشاالله هم امین هستند و هم درخشان. دوستان عزیز ما تا مهر ماه سی درصد از همکاران سر کار می‌آمدند. من مدیون عزیزانی هستم که طی این مدت استراحت و مرخصی نداشتندو در هر صورت انتظار ما از وزارت فرهنگ و دستگاه‌های فرهنگی این است که حوزه فرهنگی را ببینند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1