تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۴۴۴۵۲۲
آیین تکریم و معارفه مدیران کل جدید و سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

واعظی: در همه حوزه‌های تخصصی مجموعه کار و رفاه تجربه دارم / وحدت، انسجام و وفاق رمز حرکت رو به جلو است / نقدپذیرم و انتقادات رسانه‌ها را می‌پذیرم

۲
واعظی: در همه حوزه‌های تخصصی مجموعه کار و رفاه تجربه دارم / نقدپذیرم و انتقادات رسانه‌ها را می‌پذیرم
کبنا ؛
واعظی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: اگر قرار است رو به جلو حرکت کنیم، امروز روزی است با انسجام فکری و علمی در کنار هم باشیم. ما استفاده از ظرفیت‌های استان را در مسیر نفت و به علاوه داشته‌های هنری و فرهنگی ما در کنار سه هزار اثر در حوزه گردشگری، با در کنار هم قرار دادن منابع و مدیریت منابع و مدیریتی که با همکاری شما انسجام و وحدت را داشته باشد، امیدوارم روزهای خوب را در پیش داشته باشیم.
به گزارش کبنا، ظهر امروز (21 بهمن 1400) مراسم تکریم و معارفه مدیران کل جدید و سابق اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات اداره‌کل بهزیستی استان برگزار شد.
حمیدرضا واعظی مدیر کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در آیین معارفه خود اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم مأموریت های نظام جمهوری اسلامی در گام دوم، از مرحله دولت سازی به تمدن سازی و تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.
وی گفت: اگر قرار است رو به جلو حرکت کنیم انسجام، وحدت و وفاق رمز حرکت رو به جلو است و در این راه تردید روا نیسیت. ما پذیرفتیم این نظام امتداد نظام الهی است و این حرکت باید مبتنی بر نظام علمی، تلفیق علم، عقل و شور و احساس به عنوان یک مجموعه پیشران به سمت جلو باشد.
واعظی ادامه داد: از مهندس ارمغانی تشکر می کنم این افتخار را داریم که در کنار هم مباحث کاری را به پیش بردیم. امیدوارم این روح صمیمت را در کنار هم بتوانیم مأموریت‌های نظام را در حوزه اقتصادی و معضل ما که بحث بیکاری هست یک سازگاری و وحدتی را ترسیم کنیم که در راستای تحقق این مأموریت بتوانیم در مقابل آنچه که  دنیای استکبار نسبت به ما دارد، روزهای تعالی را به بهترین وجه بپیماییم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: بنده به عنوان یک کارمند کوچک در حوزه‌های مختلف کار کردم و در حوزه‌های تخصصی این مجموعه تجربه دارم و امیدوارم با همدلی‌ای که وجود دارد آنچه که دستور کار مأموریت کاری ما باشد را بتوانیم به سرانجام برسانیم.
واعظی افزود: استان ما ظرفیت‌های ارزسمندی دارد؛ در دو اقلیم سردسیری و گرمسیری ظرفیت‌های گردشگری ما زبانزد است. در حوزه نفت هم حرف داریم. ما شمالی در جنوب ایرانیم. افتخار می‌کنیم به سرمایه ارزشمند انسانی این استان؛ مردمی که در عرصه دفاع مقدس جایگاهی ویژه دارند.
وی گفت: اگر قرار است رو به جلو حرکت کنیم، امروز روزی است با انسجام فکری و علمی در کنار هم باشیم. ما استفاده از ظرفیت‌های استان را در مسیر نفت و به علاوه داشته‌های هنری و فرهنگی ما در کنار سه هزار اثر در حوزه گردشگری، با در کنار هم قرار دادن منابع و مدیریت منابع و مدیریتی که با همکاری شما انسجام و وحدت را داشته باشد، امیدوارم روزهای خوب را در پیش داشته باشیم.
وی در ادامه اظهار داشت: در بحث گیاهان دارویی استان از ظرفیت های ارزشمندی برخوردار است؛ 26 درصد از گیاهان دارویی کشور را باید در این استان پیدا کرد.
واعظی عنوان کرد: ما باید اراده کنیم و در کنار هم برنامه‌ها را با نگاه خاص و برگرفته از منویات مقام معظم رهبری امر سربازی را داشته باشیم.
وی در پایان خطاب به اصحاب رسانه گفت: هر جا ایراد و اشکال دیدید، بفرمائید، ما نقدپذیریم و نقدهای شما را می‌پذیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1