تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۴۴۴۱۵۳
مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛

زارع‌پور: تلاشم بر این بود که امانت‌دار خوبی باشم / امنیت فرهنگی را به جای فرهنگ امنیتی حاکم کردم / با اقتدار مدیریت کردم / تاجگردون هیچ دخالتی در آموزش و پرورش نداشت

۲۹
۳
زارع‌پور: تلاشم بر این بود که امانت‌دار خوبی باشم / امنیت فرهنگی را به جای فرهنگ امنیتی حاکم کردم / با اقتدار مدیریت کردم / تاجگردون هیچ دخالتی در آموزش و پرورش نداشت
کبنا ؛
ظهر امروز (11 بهمن 1400) مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور صادق ستاری‌فر معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش برگزار شد.
به گزارش کبنا، هادی زارع‌پور مدیر کل سابق آموزش و پرورش در مراسم تکریم و تودیع خود اظهار داشت:
من خیلی حرف داشتم ولی با این شرایط این امکان وجود ندارد و در نهایت ایجاز و اختصار مواردی را عرض می‌کنم.
وی اضافه کرد: در آموزه‌های دینی ما از مدیریت به عنوان یک امانت یاد شده است. نامه‌های امام علی به فرمانداران خود باید منشور مدیریتی ما در جمهوری اسلامی باشد.
زارع‌پور عنوان کرد: من تمام تلاشم بر این بود که امانت‌دار خوبی باشم.
وی ادامه داد: اشک هایی که این روزها در اتاق من ریخته شد تمام خستگی را تن من بیرون کرد.
مدیر کل سابق آموزش و پرورش گفت: مدیریت تکلیف است. اگر این تکلیف به ما محول شد. مدیریت در نظام اسلامی خدمت است نه حکومت. من هم سعی کرده‌ام این روحیه را داشته باشم. من همیشه عرض کرده‌ام که من خادم‌المعلمین در این استان هستم.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش به عنوان فراگیرترین نظام، پرمخاطب‌ترین دستگاه و زیربنایی‌ترین نهاد فرهنگی و اجتماعی یاد می‌کنند. محور کار در این نهاد تربیت انسان است. تربیت کار بسیار سخت و دشواری است.  تفاوتی بین مدیریت آموزش و پرورش با سایر دستگاه‌ها وجود دارد. اگر اهداف اموزش و پرورش محقق نشود، به کل جامعه لطمه وارد می‌شود. بنابراین مدیریت در آموزش و پرورش یک نقش بسیار استراتژیک دارد و ما امیدواریم آقای عزت‌خواه در این مسیر موفق باشند و ما برایش دعا می‌کنیم که انشاالله موفق شود.
زارع‎‌پور گفت: من نگاهم به پست و مسئولیت، همواره یک نگاه زاهدانه بوده است.
وی عنوان کرد: آموزش و پرورشِ از ریل خارج شده را که کاملاً فضای سیاست‌زده‌ای داشت را سعی کردم به ریل واقعی خود برگردانم (تشویق حضار). سعی کرده‌ام متغیر تابع نباشم (آهای مدیران)، متغیر مستقل باشم. عملکرد من این را نشان می دهم. تلاش نمودم مکین خوبی برای این مکان باشم. آموزش و پرورش را حیات خلوت هیچ گروه و جناح سیاسی نکردم و از همه ظرفیت‌ها استفاده کردم. امنیت فرهنگی را به جای فرهنگ امنیتی حاکم کردم. تلاش کردم آموزش و پرورش از حاشیه به دور باشد. ایجاد فضای همدلی در آموزش و پرورش نیز از دیگر ویژگی‌های این دوره بود و گام‌های بلندی برداشته شد. اعمال یک حکمرانی شایسته و صالح نیز از دیگر موارد است. سعی کردم در حد اداره کل آموزش و پرورش این حکمرانی صالح و شایسته را به نمایش بگذارم. اعمال یک مدیریتی علمی و برنامه‌محور نیز نگاهم بوده است.
وی افزود: من هیچگونه نه ادعای شعاریِ انقلابی بودن و ارزشی بودن داشته و دارم، چون این واژه ها خیلی پرارزش و پرمعنا هستند. اما در این هشت سال من یک روز حتی از مرخصی‌های قانونی خود را استفاده نکرده‌ام (تشویق حضار). به نظرم انقلابی بودن و ارزشی بودن به این معنی است. در شبانه روز 15 ساعت برای آموزش و پرورش وقت گذاشته‌ام. شاید در دسترس‌ترین مدیر در این استان من بوده‌ام.

وی ادامه داد: با اقتدار مدیریت کردم و تحت تأثیر نبودم، مشورت را می‌شنیدم اما آنچه به خیر آموزش و پرورش بود را انجام می‌دادم. شعار من این بود که آموزش و پرورش یک قدم جلو باشد. اما الأن که مسیر را نگاه می‌کنم آموزش و پرورش نه یک قدم بلکه صدها قدم جلو آمده است.
وی با اشاره به کتاب گزارش عملکرد خود با عنوان «شکوه خدمت» گفت: این کتاب در باب تجربه‌گردانی نوشته شده است. در فصل پایانی این کتاب بایسته‌های مدیریتی در آموزش و پرورش آمده است.
وی در ادامه به برخی از عملکرد خود در این هشت سال پرداخت و گفت: 4849 نفر از بچه های این استان در هشت سال گذشته در آموزش و پرورش به کار گرفته شده‌اند. در این ابرچالش بیکاری این اتفاق افتاده است.
زارع‌پور گفت: از نظر سرانه فضای آموزشی ما دومین استان کشور هستیم. انقلابی در حوزه ساخت و ساز فضا اتفاق افتاده است (تشویق حضار). وی گفت: از دیگر آمارها صرف نظر می‌کنم و دوستان را به این کتاب ارجاع می‌دهم.
زارع‌پور دادمه داد: من ابتدا از مردم تشکر می‌کنم؛ ولی نعمتان این انقلاب مردم هستند. من جز خوبی از این مردم چیزی ندیدم (تشویق حضار). وی در ادامه از مسئولین استانی و نمایندگان استان در مجلس تشکر کرد.


وی با اشاره به نام غلامرضا تاجگردون نماینده پیشین گچساران و باشت در مجلس گفت: شاید شبهه‌ای در بین برخی به وجود آمده باشد و شاید تصور می‌شد که آقای تاجگردون در کارهای من دخالت می‌کرد. اما باید بگویم ایشان حتی یک بار هم از من سفارشی نخواستند و کسی را سفارش ندادند و اصلاً در این قضایا ورود نمی‌کردند.
زارع‌پور در پایان گفت: تبریک ویژه دارم خدمت آقای عزت‌خواه که از چهره‌های مؤمن، متدین و از انسان های فرهیخته آموزش و پرورش هستند. من برای موفقیت او دعا می‌کنم. نه تنها دعا بلکه عملاً در خدمت او هستم و آمادگی دارم کمک کنم. از مجموعه آموزش و پروش نیز تقاضا دارم که به ایشان کمک کنید تا این مجموعه رشد و تعالی و توسعه داشته باشد.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی حاجی جان ..ولی کاش در باره دخالت سیاسیون راستش رو می گفتین
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
باید خسته نباشی ویژه کرد از اقای زارع پور عزیز تنها مدیری که بدون حاشیه کار کرد چرا شما دوست دارید کسانی که تاجگردون گذاشته سر کار وقتی زحمت میکشن وکارشون درست انجام میدن سیاسی کنید حتما اقای تاجگردون نخواسته ازایشون کار حتما باید میگفت کاری ازم خواسته تا شماها قبول کنید وای بر شماها که تمام جوانان گچساران نابود کردیدداریم مشابه اقای زارع پور که کارش درست وبدونه حاشیه / کنه که جوانان مردم اذیت میکنید شک نکنید که خداوند یاریشان میکنه
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
کاش یه یادی از آقای خواهش نیک می کردید . یه روزی معاونت بود ... تف بر این دنیا
Iran, Islamic Republic of
عالی بود ولی بعضی وقتا هم حق رو ناحق کردین
Iran, Islamic Republic of
عالی بود ولی بعضی وقتا هم حق رو ناحق کردین
یکی از هزاران
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز .خداوند عاقبت همه مان را ختم به خیر کند.البته معذرت میخوام که در زمان رفتنت از آموزش و پرورش این را می گویم(چون الان این مطلب را شنیدم): من که خودم بازنشسته آموزش و پرورش هستم آیا حق نداشتم فرزندم که دکترای ریاضی از دانشگاه دولتی دارد جز یکی از این 4849 نفری می بود که استخدام کردید؟ من سالهاست که با گوشت و پوستم شهروند درجه سوم بودن خودم را تجربه کرده ام، ولی از شما انتظار نبود که با این حجم استخدام حتی در حد چند ساعت حق التدریس، فرزندم محروم و نا امید گردد. البته خدا کریم است و با جسم و روح ضعیفم به شدت به کرامتش معتقد و امیدوارم.
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خیالش از مجموعه شما راحت بود و ب همین خاطر دخالت نمی کرد چون وظیفه شناس بودید
یاس
Iran, Islamic Republic of
اغا های ،اگه تاجگردون دخالت نمیکرد،خودت اغا اردشیرت چطوری رسیدین به این پست؟؟ خدا جای حق نشسته نگران نباش،برو استغفار کن
همکار
Iran, Islamic Republic of
آقای حاجی خسته نباشید
اصلا فضای اخیر قدرت نقد را از شما گرفته و به نوعی نخواستند شما را به عنوان یک معلم نقد کنند
منتهی رفتارهای اخیر شما حتی گذشته ای خوب داشتید به یک باره پامال کرد
راستی زمین سوخته و انبار خالی و کشاندن معلمان در یک روز قبل از دهه فجر و روز معارفه چه توجیهی دارد جز ..
برادر ما می دانیم و خود شما هم می دانید آن گونه که نمایش دهید همه اش نبودید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تشکر از شما رسانه پرکار کبنا نیوز
لطفا فیلم صحبت های همه رو اگه دارید بذارید
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اولا جناب زارع پور خدا قوت. شانس آوردیم تا ۱۵ بهمن حتما باید جانشینش مشخص می شد و گر نه طبق قانون خود به خود حذف می شدی.
از طرفی چند حرف غیر واقع در حرفاتون بود
گفتید مرخصی نرفتین این شاید درست باشد ولی بدان ۹۹ درصد مدیران از مرخصی استفاده نمی کنند ولی بجایش تا دلت بخواد مأموریت می زنن و سواحل نیلگون کیش و قشم و خزر می روند
گفتی تاجگردون دخالت نمیکرد دیگه به نظرت باید چکار می کرد مدیران ارشد را گذاشته بود تام الاختیار . لازم نبود ایشان بگه چون از قبل همه چیز برنامه ریزی شده بود.
گفتی درب اتاقم به روی همه باز بود این همه منظور نورچشمی ها که نبود خدای نکرده،
Iran, Islamic Republic of
(( امنیت فرهنگی را به جای فرهنگ امنیتی حاکم کردم. تلاش کردم آموزش و پرورش از حاشیه به دور باشد)) جوک قرن
بفرما این همه جرم و دعواهای خیابانی منشاء آن از کجا بوده این همه میگن این ناهنجاریها به علت کم کاری دستگاههای متولی فرهنگ هست شما در این بین چکاره بودید سنین مرتکب شونده این ناهنجاریها چند ساله اند شما نتوانستید امیدواریم که مدیر جدید انشاءاله بتواند جلوی این مشکلات را بگیرد.
دهدشت
United States
عجب امنیتی برقرار کردی با معاونین در اداره کل ومدیران که در دهدشت کاشتی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در دوران که جنابعالی مدیر کل بودید متاسفانه هیچ جلسه ای جهت تکریم بازنشستگان استان نداشتید چنانچه در دوره های قبل به بازنشستگان فرهنگی در هر سال لوح تقدیر و یک سکه بهار آزادی هدیه می دادند اما جنابعالی و معاونت مالی در این زمینه هیچ اقدامی نداشتید و حتی به مدیران ادارات توصیه کردید که در این زمینه اقدامی انجام ندهید اما در جلسه تکریم خودتان از مدیران مداری گچساران دعوت کردید که در جلسه شرکت کنند
Iran, Islamic Republic of
شما فرمودید تاج گردون دخالتی در کار من نداشت در صورتیکه شما بدون نظر تاجران آب هم نمی خوردید چرا نمک نشناس هستید
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج زارع پور نوع مدیریت شما در استان از نوع مدیریت باری به هر جهت بود نسبت به آن رایی قوانین و مقررات آموزش و پرورش بی خیال بودید و با افرادی که تخلف داشتند هیچ برخوردی نداشتید و یکی ازراز های ماندگاری شما هم همین بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب زارع پور کاش در زمان تصدی شما بعنوان مدیر کل یادی از بازنشستگان فرهنگی استان می کردید و به مدیران مناطق دستور می دادید تا در هر سال از بازنشستگان تکریم می شد اما متاسفانه هیچ اقدامی انجام نشد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
ما بازنشستگان فرهنگی استان هیچ وقت عدم توجه به تکریم خود از حقمان نمی گذریم در صورتیکه در استانها دیگر این جلسات مرتب برگزار می شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در زمان تصدی شما برای مدیریت گچساران و باشت از اقوام درجه یک تاج گردون استفاده کردید و همش دنبال طایفه محترم دولت یاری بودید اما شما فرمودید که تاج گردون هیچ دخالتی در کار من نداشت اما مردم خیلی دانا و هوشیا ترر از این حرفها هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هشت سال آقای نظری را به دستور تاج گردون در باشت گذاشتی و حتی حاضر نشدند در دوره چهار ساله دوم جابجا کنید چون پسر خاله نماینده وقت بود حتی اصلاح طلبان هم از این وضعیت نگران بودند کاش یک جابجایی انجام می دادی
Iran, Islamic Republic of
از این ۴۸۴۹چند نفر سهم شما واقای یاری بود
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
گفتید که معیار من این بود که آموزش و پرورش یک قدم جلو باشد
یک نگاه دقیق داشته باشی خواهی فهمید که صد گام به عقب تر بردی مخصوصا در گچساران
معلم
Iran, Islamic Republic of
باید بگویم ایشان حتی یک بار هم از من سفارشی نخواستند و کسی را سفارش ندادند
آقای زارع پور می خواهی مردم روشنتر از روز را باور کنند تو بدون اجازه خاندان تاجگردون آب نمی خوردی
همکار اداری
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر ماشین امضای تاجگردون رفت
انصاف
Iran, Islamic Republic of
معلومه که تاج از شما چیزی نمی خاد .. چون تو خود ماشین کنترلی تاج بودی که کنترلش دست تاجگردون بود ..
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زارع پور خداوند بصیر وداناست چرا حق را نمی گویی تو تنها کسی بودی که در بین مدیران کل آموزش وپرورش را سیاسی کردی .این را بدان که خداوند در جای حق نشسته
محمد پور بامیرشیخی
Japan
درود و خسته نباشید خدمت عموی عزیزم آقای زارع پور مرد با غیرت و پاک دست
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش را حیات خلوت هیچ گروه و جناح سیاسی نکردم و از همه ظرفیت‌ها استفاده کردم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جک سال 1400خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
حالا خداوکیلی خودتان قضاوت کنید هر دو مدیرکل را نمی تونه حرف بزنه رو کاغذ میخونه
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
دزد بازاری در وزارتخانه!

دزد بازاری در وزارتخانه!

وزير نمي‌گويد «تغيير» مي‌‌كنند، مي‌گويد: «بركنار» مي‌‌شوند. اين «بركناري هزار مدير» (نه ...
1