تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب : ۴۴۳۹۱۶
در شورای اداری شهرستان کهگیلویه مطرح شد

مدیران بی‌هنر کهگیلویه / با مدیر تماس می‌گیریم، می‌گوید؛ خسته‌ام /اظهار نظر بدون تخصص ممنوع است /بدترین منکر سپردن مسئولیت به مدیران ناتوان است

۲
۰
مدیران بی‌هنر کهگیلویه / با مدیر تماس می‌گیریم، می‌گوید؛ خسته‌ام /اظهار نظر بدون تخصص ممنوع است /بدترین منکر سپردن مسئولیت به مدیران ناتوان است
کبنا ؛شورای اداری شهرستان کهگیلویه در حالی برگزار شد که فرماندار این شهرستان از بانک‌ها گلایه کرد و امام جمعه دهدشت هم از مدیرانی که هنر جذب اعتبار را ندارند.
به گزارش کبنا، صبح روز دوشنبه ( 4 بهمن ماه 1400) شورای اداری شهرستان کهگیلویه به ریاست سید عبدالعزیز موسوی‌اصل فرماندار این شهرستان و با حضور امام جمعه شهر دهدشت و مسئولان شهرستان کهگیلویه برگزار شد گه در این نشست موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه از بانک‌ها گلایه کرد که در پرداخت وام‌های اشتغالزایی کوتاهی می‌کنند و به مدیران هم توصیه کرد درب اتاقشان روی مردم باز باشد.  اما حرف‌های بی‌پرده امام جمعه دهدشت در این نشست تا حد زیادی جلسه را به سکوت مطلق کشاند، بعضی مدیران هم اخم در چهره‌هایشان پدیدار شد و به نظر می‌رسید که صحبت‌های وحدانی‌فر خیلی به مذاق‌شان خوش نیامده بود.

سید عبدالعزیز موسوی‌اصل فرماندار شهرستان کهگیلویه در این نشست ضمن ابراز گلایه از روسای بانک‌ها نسبت به کوتاهی در پرداخت وام‌های خود اشتغالی گفت: یکبار دیگر شاهد این آمار نباشم.
موسوی‌اصل با موضوع دهه فجر و بیماری کرونا برگزار شده بود با بیان اینکه هر چه داریم رهاورد نظام جمهوری اسلامی و به برکت خون شهدا است، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های این دهه اهتمام ویژه داشته باشند، شهرداری نسبت به سیمای شهر متناسب با این ایام کارهای لازم را انجام دهد.
وی با بیان اینکه در آستانه پایان سال هستیم، سخت‌گیری بانک‌ها نسبت به پرداخت وام‌های اشتغال‌زا را یادآور شد و گفت: وام‌های خوداشتغالی معرفی به بانک‌ها در بویراحمد ۸۰۰ مورد پرداخت شده اما در کهگیلویه کمتر از ۱۵۰ مورد هست که این باعث تأسف است.
فرماندار کهگیلویه خواستار تسهیل در اجرای پرداخت این وام‌ها از روسای بانک‌ها شد و بیان کرد: یکبار دیگر شاهد این آمار نباشیم.
وی از نشست با دستگاه‌های خدمات‌رسان در تایم غیراداری به جهت رفع مشکلات مردم طی مدیریت خود در فرمانداری کهگیلویه خبر داد و گفت: کارها را رصد و مشکلات را از طریق استان پیگیری می‌کنیم که دستگاه‌ها فعال‌تر به وظایف خود بپردازند.
 موسوی‌اصل خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط ادارات، خصوصاً آموزش و پرورش در بحث دانش‌آموزان شد.
 وی همچنین خواستار تکریم ارباب رجوع‌ها از مدیران شد و بیان کرد: خود بنده شخصاً تا زمانی که در محیط کاری هستیم درب اتاقم به روی همه مراجعه‌کنندگان باز هست و وقت خاصی برای ملاقات مشخص نکرده‌ام، مدیران هم با روی باز آنچه در توان دارند برای گره‌گشایی مشکلات مردم انجام دهند.
فرماندار کهگیلویه در پایان سخنانش خواستار اقامه نماز جماعت در ادارات شد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که در این خصوص کوتاهی کنند، تذکر خواهند خورد.
 مدیران کهگیلویه هنر جذب اعتبار ندارند

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت خواستار تلاش مدیران در جذب اعتبارات شد و خاطرنشان کرد: سایر شهرستان‌ها اعتبارات را جذب و کارها را پیش‌میبرند، اما در کهگیلویه چون مدیر ما هنر جذب ندارد می‌گوید دچار محرومیت هستیم.
 حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جلسه شورای اداری در دهدشت ضمن ابراز گلایه از عدم اجرای امر به معروف و نهی از منکر در اداره‌جات شهرستان اظهار کرد: امر به معروف فقط مختص حجاب نیست، اینکه به بهانه‌های مختلف کار مردم انجام ندهیم خودش یک منکر است.
 وی با بیان اینکه نماز جماعت در ادارات تعطیل شده است گفت: برخی مدیران در طول سال یکبار هم در نماز جماعت شرکت نمی‌کنند، این مدیر جمهوری اسلامی نیست، اینهمه خون دادیم و انقلاب اسلامی برای اقامه نماز بود.
 وی خواستار اهتمام مسئولان به فریضه الهی در ادارات شد و بیان کرد: هیچ دلیل شرعی فقهی بر این وجود ندارد ارباب رجوع را مقدم بر نماز اول وقت کنیم.
 حجت‌الاسلام وحدانی فر دهه فجر را معجزه تاریخی عنوان و گفت: در انقلاب شکوهند اسلامی این فرصت به ما داده شده که بتوانیم به مردم خدمت کنیم.
 امام جمعه دهدشت در همین خصوص افزود: برخی مدیران هشت سال گذشته از مدیران کنونی فعال‌تر هستند، با مدیر تماس می‌گیریم می‌گوید خسته‌ام، وقتی مدیریت پذیرفتی خستگی معنا ندارد، شما مسئول شدید کار مردم را انجام دهید، خیلی جاها نیاز به پول و اعتبار نیست.
 وی خواستار تلاش مدیران در جذب اعتبارات شد و خاطرنشان کرد: سایر شهرستان‌ها اعتبارات را جذب و کارها را پیش‌ می‌برند، اما در کهگیلویه چون مدیر ما هنر جذب ندارد می‌گوید دچار محرومیت هستیم.
 وحدانی‌فر یکی از مصادیق امر به معروف را کار برای مردم عنوان و افزود: بدترین منکر سپردن مسئولیت به مدیران ناتوان است.
امام جمعه دهدشت خواستار غنیمت‌شمردن فرصت‌ها شد و گفت: دلخوش به چند صباح مسئولیت‌ها نباشیم، که برای همین چند ثانیه، سال‌ها ما را برای پاسخگویی نگه می‌دارند.
  مسئولان چپ و راست را کنار بگذارند

 در ادامه حجت‌الاسلام علی اکبر سعید رئیس دادگستری کهگیلویه به سخنرانی پرداخت و خطاب به مسئولان گفت: خواهش می‌کنم دیگر اظهار بدون تخصص صورت نگیرد، مخصوصاً افرادی که وابسته به دولت هستند.
آرییس دادگستری شهرستان کهگیلویه آسیب‌های اجتماعی شهرستان را حاصل ضعف دستگاه‌های فرهنگی عنوان کرد.
 حجت‌الاسلام سعید جمهوری اسلامی را ثمره خون شهیدان عنوان و با بیان اینکه این انقلاب برای احیای اسلام ایجاد شد اظهار کرد: دشمن این مسئله را خوب فهمید اما خیلی از دوستان داخلی نخواستند این اسلام را درک و حفظ کنند.
 وی افزود: این انقلاب با توان قاطبه مردم حفظ و سرپا مانده است، و دشمن هم در مقابل کمر همت برای حذف اسلام بکار بسته است.
 رییس دادگستری شهرستان کهگیلویه افزود: اگر قدر این نعمت را ندانیم از ما سلب خواهد شد.
 وی با بیان اینکه در این برهه از انقلاب حساسیت‌ها زیاد شده، تحریم‌های ظالمانه و جفاهای بیرون و حمایت‌های دشمنان داخلی را مزید بر علت عنوان و تصریح کرد: چنین مشکلاتی باعث تغییر نگاه جوانان به اسلام شده، امیدواریم مسئولان با کنار گذاشتن چپ و راست، رضای خدا را در نظر بگیرند.
 حجت‌الاسلام سعیدی گفت: امیدواریم برنامه‌های دهه فجر با کیفیت و در شناخت آگاهی جامعه باشند.
 رییس دادگستری شهرستان کهگیلویه اظهارنظرهای فضای مجازی را یادآور شد و گفت: متاسفانه به تعداد افراد جامعه، همه آنها ادعای تمام تخصص‌ها را دارند که این درست نیست و هر کسی باید در حیطه تخصص خود بحث کند چرا که مدیون می‌شود. 
وی در ادامه صحبت‌های خود قصاص را باعث حیات عنوان و با بیان اینکه در قصاص دیگر نباید نباید جان کسی گرفته شود گفت: متاسفانه در مقام عمل کار برعکس شده و فرهنگ به گونه‌ای پیش رفته تشییع جنازه یک قاتل از تشییع جنازه یک مرجع تقلید بیشتر است.
 حجت‌الاسلام سعیدی گفت: جامعه ما فرهنگ آن مشکل دارد که کسی مرتکب قتل شده برای او تشییع جنازه می‌گیرند و احترام و تکریمش می‌کنند.
 وی با خواندن ضعف دستگاه‌های فرهنگی گفت: وقتی مسئول اداره‌ای که فرهنگ و ارشاد اسلامی به آن سپرده شده در تودیع و معارفه‌ای حرفش این است با این فرماندار بودم با آن فرماندار نبودم با آن فرماندار مبارزه کردم با آن فرماندار دوست بودم و آخر آن به بحث سیاسی می‌رسد و ته آن چیزی در نمی‌آید و نه کسی ارشاد نشد و نه کسی فرهنگ یاد گرفت، آیا این وظیفه اوست؟
 وی افزود: این است وضعیت جامعه ما، اگر قصاصی صورت گرفت باید یکی دیگر هم کشته شود.
رییس دادگستری شهرستان کهگیلویه گفت: خواهش می‌کنم دیگر اظهار بدون تخصص صورت نگیرد، مخصوصاً افرادی که وابسته به دولت هستند.
 مدارس کهگیلویه زنگ خطر کرونا برای پیک ششم

 سید منصور تقوی رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه وضعیت مدارس این شهرستان در مقابله با ویروس کرونا را نامناسب عنوان کرد.
تقوی کل نمونه‌های گرفته شده ویروس کرونا در کهگیلویه را ۷۰ هزار نمونه عنوان و اظهار کرد: از این مجموع ۲۲ هزار نمونه مثبت بوده است.
 وی افزود: از مجموع نمونه‌های مثبت، ۵۰۰۰ مورد بستری و ۱۷ هزار مورد سرپایی درمان شدند.
 تقوی کل آمار فوت کرونایی در کهگیلویه را ۱۸۶ نفر عنوان کرد.
 وی مجموع واکسن‌های تزریق شده را ۱۰۶ هزار عنوان و بیان کرد: ۸۶ درصد دز اول، ۷۷ درصد دز دوم و ۲۸ درصد دز سوم را تزریق کردند.
 تقوی گفت: در بحث دانش آموزان، دز اول برای ۹۵ درصد و دز دوم را ۸۳ درصد دریافت کردند.
 وی تعداد بیماران کرونایی حال حاضر در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت را ۱۰ نفر عنوان و گفت: چهار مورد آن قطعی و در بخش آی سی یو بستری هستند.
 تقوی با بیان اینکه در وضعیت آبی هستیم افزود: در ۱۵ روز اخیر مرگ کرونایی در شهرستان نداشتیم.
 وی سویه جدید اومیکرون را یادآور شد و با بیان اینکه ۸۰ درصد بدون علائم است گفت: این سویه سرایت زیادی دارد و با توجه به اینکه استانهای همجوار ما گرفتار این سویه شده‌اند، ما هنوز موردی در شهرستان پیدا نکردیم و این دلیل بر اینکه اومیکرون در شهرستان نیست رو نداریم.
 وی از خدمات بسیج و سپاه در مقابله با این ویروس تشکر کرد.
 تقوی افزود: متاسفانه وضعیت مدارس ما در حال حاضر خوب نیست و تهویه مناسب ندارند و جای خطر در مدارس وجود دارد. 
تشکیل ۱۸ کمیته تخصصی ستاد دهه فجر در کهگیلویه
حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه از تشکیل ۱۸ کمیته ستاد دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

 حجت‌الاسلام حسینی‌طلب در این نشست با اشاره به هجمه دشمنان علیه دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: همه ما با تمام توان خود از قلم و تریبون و گفتمان، دستاوردهای جمهوری اسلامی را برای مردم تبیین کنیم.
 وی با بیان اینکه اینکه عقب ماندگی ما مربوط به رژیم منحوس فاسد پهلوی بوده است گفت: هر چه که الان داریم مربوط به جمهوری اسلامی و نتیجه و ایثارگری شهدای عزیز و ایستادگی آحاد ملت است.
 وی طلوع دهه فجر را از ۱۲ بهمن عنوان و بیان کرد: آغاز مراسم در این روز با محوریت همه دستگاه‌ها از مقابل فنی حرفه‌ای شروع و به گلزار شهدا ختم خواهد شد.
 حجت‌الاسلام حسینی‌طلب کمیته‌های دهه فجر را شامل ۱۸ کمیته از جمله کمیته زنان و خانواده، کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان، کمیته اصناف، بسیج، عشایر، تشکل‌های مردمی، فرهنگی، ایثارگران، دانشجویی، کودک و نوجوان، کارگری، ورزش، فضاسازی، مراسمات، نیروهای مسلح و اطلاع رسانی عنوان کرد.

 همچنین حمزه محقق‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای دهه فجر داریم گفت: رژه موتوری در ۱۲ بهمن، نواختن زنگ انقلاب، غبارروبی گلزار مطهر شهدا و اجرای یوم‌الله ۲۲ بهمن از جمله این برنامه‌ها هستند.













نام شما

آدرس ايميل شما

اخ سی شهرستان با این متخصصین !!!!!!
مدیریت جذب اعتبارات !!!!!؟؟؟؟؟
هم ولایتی
Denmark
دانش صرف فهم و آگاهی نمی آورد باید با چرایی دانش نیز آشنا بود تا بتوان درست و منطقی صحبت کرد. 42 سال از این انقلاب می گذرد اما همواره دیروزمان بهتر از امروزمان بوده!!!! چرا؟؟؟؟ کاش در کنار حس تعهد مجالی هم به تخصص میدادند و دیارمان، کشورمان را گرفتار اینهمه مشکل نمی کردند
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
جاي خالي استاد

جاي خالي استاد

عصر روز جمعه در نخستين روز بهمن ماه و در شرايطي كه افكار عمومي ايرانيان تحت‌الشعاع حاشيه‌هاي ...
1