تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۴۲۴۱۵۷
کبنا گزارش می‌دهد

کفالت مردم گچساران و باشت؛ موحد یا روشنفکر / سکوت حسینی شکسته می‌شود؟ / روشنفکر و موحد اول برادری‌شان را اثبات کنند / انتقاد تند رئیس دفتر تاجگردون از موحد

۷۹
۴
کفالت مردم گچساران و باشت؛ موحد یا روشنفکر / سکوت حسینی شکسته می‌شود؟ / روشنفکر و موحد اول برادری‌شان را اثبات کنند / انتقاد تند رئیس دفتر تاجگردون از موحد
کبنا ؛در حالی که افکار عمومی منتظر هستند که عملکرد سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ و مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا در خصوص اعتبار نامه تاجگردون شفاف سازی شود و نظر آنها را در این رابطه بدانند، در فضای خبری منتشر شده که سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده می‌خواهد تا تعیین تکلیف نماینده مردم حوزه انتخابیه گچساران و باشت در انتخابات میاندوره کفالت مردم این حوزه انتخابیه را برعهده بگیرد. قبل از او مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون گفته بود، من در خدمت مردم فرهیخته و فرهنگی گچساران و باشت هستم، هر کاری از دستم بیاید برای آنها انجام می‌دهم.
کاربران فضای مجازی واکنش زیادی به کفالت مردم گچساران و باشت توسط موحد و روشنفکر نشان دادند.
126 نماینده مجلس به رد اعتبار نامه تاجگردون رأی دادند، مهدی روشنفکر علی رغم پرسش افکار عمومی حاضر نشد که نظرش را به صورت علنی در باره اعتبار نامه تاجگردون بگوید. سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ دو هفته قبل از رأی گیری در خصوص اعتبار نامه تاجگردون اعلام کرد که به کرونا مبتلا شده است. او به روز رأی گیری نرسید و یک بار هم در باره حذف یکی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد از نمایندگی مردم در مجلس یازدهم هم اظهار نکرد و نظرش را شفاف اعلام نکرد.
در فضای مجازی متن زیر منتشر شده که «موحد هفته گذشته نشستی با برخی از فعالان سیاسی اصولگرا در یاسوج گرفت که در رأس آنها ” ستار هدایتخواه ” و ” خلیفه خلقی پور ” بوده است. این در حالی است که هواداران غلامرضا تاج گردون امیدوارانه در تلاش هستند تا بتوانند نظر مجلس را در خصوص منتخب خود تغییر دهند و یکبار دیگر وی را به عنوان نماینده خود در مجلس یازدهم ببینند.
«اما در سوی دیگر شنیده‌ها حکایت از حمایت ”سید قدرت الله حسینی بحرینی” نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و ”سید مسعود حسینی” اولین استاندار کهگیلویه و بویراحمد دولت احمدی نژاد از ” موحد ” برای این کفالت می‌دهد.»
«این شنیده‌ها می‌گوید که ”موحد ” رایزنی‌هایی با هیئت رئیسه مجلس یازدهم شورای اسلامی دارد و البته کفیلی وی در هاله‌ای از ابهام است. براساس قوانین مجلس در صورتیکه شهری نماینده‌ای در مجلس نداشته باشد کفالت آن را رئیس مجلس و نماینده نزدیکترین حوزه از لحاظ مسافت به شهر مورد نظر برعهده خواهد گرفت. حال باید دید انتظار مردم گچساران وباشت برای داشتن نماینده یا کفیل در مجلس یازدهم چه مدت به طول خواهید انجامید و این مسئولیت به کسی می‌رسد.»
حشمت دشتی رئیس دفتر غلامرضا تاجگردون در صحفه شخصی خود در اینستاگرام به موضوع کفالت مردم توسط سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ واکنش نشان داد و نوشت: «جناب حجت الاسلام!!! لابد وضعیت مزاجی شما بهترشده و از بند کرونا؟؟؟ جسته‌ای!!! که و ازسر دلسوزی حضانت طفل صغیر گچساران وباشت را تقاضا نموده‌ای. بدانید که افکارعمومی گچساران و باشت بی کفایتی شمادرا در دفاع از فرزند شایسته و نامدار این دیاراز یاد نخواهند برد.
موحدجان محبت فرمائید اگر در کمیسیونی راهتان دادند، دستی به سر روی کهگیلویه، بهمئی وچرام بکشید که متاسفانه سخت بیمار است از قضا توهم بیماری وهم پیر.
عطایت رابه لقایت می‌بخشیم اگرمرد عملی برگرد و پروژه‌های حاج عدل را ادامه بده، شاید برای آن دیارمحروم فرجی شد که بااین حال نزار شایدنمیشودکه نمی‌شود
«ما یک دست کت و شلوار دکترتاجگردون را در ورودی شهر می‌آویزیم تا رایحه روحبخش وعطرخوش وجودش را احساس کرده و به کج اندیشان بگوئیم که کت و شلوار تاجگردون نزد ما ازصد کفیل چون شما بیشتر و اثربخش تراست. مرحمت فرموده ما را بی خیال.»
در فضای مجازی و محفل‌های سیاسی و اجتماعی زیاد گفته می‌شود که سید قدرت حسینی بحرینی نقش زیادی در حذف تاجگردون ایفا کرده است. مسئله‌ای که سید قدرت حسینی تاکنون به آن واکنش نشان نداده و حرفی در این باره نزده است.
 یکی از رسانه‌های محلی نوشت: پس از به ثبت رسیدن تلاش سید قدرت و همفکرانش در کهگیلویه و بویراحمد؛ در حذف رأی حداکثری مردم گچساران به غلامرضاتاجگردون، این روزها در فضای مجازی و محاورات عمومی سخنانی از واگذاری کفالت نمایندگی مردم به آقای موحد می‌شود!؟
سخنان سخیفی که تبعات سوء امنینی آن سالها بر کالبد روان جامعه خواهد ماند.
در آن مطلب آمده است «سید بحرینی که خود به دلیل تلاشهای برای حذف فرزند باوی روی آمدن به خاک باوی و گچساران را ندارد اینبار متوصل به موحد شده تا شاید از نمد او کلاهی برای آینده‌اش بدوزد.»
«مردم می‌دانند که در روزهایی که نماینده گچساران جناب دکتر تاجگردون را حذف می‌کردند، اولین اقدامات حذف فرزندان شایسته گچساران از عرصه مدیریتی استان بود. بطوری که دو ساعت بعد از رد اعتبارنامه مصلح مدیرعامل آب منطقه استان حذف و دو روز بعد محمدی تبار مدیرکل مدیریت بحران استان و... را حذف کردند.
و اخیراً هم شایعاتی شنیده می‌شود که احتمال وجود دارد، فرماندار کهگیلویه جایگزین فرماندار گچساران شود، چنین شایعات و مواردی جز بازی با احساسات مردم و تحقیر کردن مردم ندارد. بعضی‌ها بدانند این قبر که بر آن گریه می‌کنند مرده‌ای در آن نیست و عزت و غرو گچساران همچون کوه خومی با تاجگردون و دوستانش با صلابت باقی خواهد ماند.»
  غلامرضا تاجگردون؛ در آستانه خروج از مجلس؟  /  دلیل سکوت تاجگردون درباره اتهاماتش چیست؟ ( +  فیلم و اینفوگرافیک )
روشنفکر: هئیت رئیسه همه چیز را مشخص می‌کند
 مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: بنده خودم را خادم مردم گچساران و باشت می دانم.
 روشنفکر در پاسخ به این سؤال که آیا وظیفه نمایندگی مردم گچساران و باشت تا زمان تعیین تکلیف نماینده این حوزه بر عهده شما خواهد بود، بیان کرد: «هنوز هیچ چیز مشخص نیست و من و آقای موحد بر اساس آنچه که هیات رئیسه محترم مجلس بر اساس قانون تصمیم بگیرند تمکین خواهیم کرد.»
روشنفکر در ادامه تاکید کرد: من و آقای موحد بر اساس رسالتمان هیچ تفاوتی نداریم چون با نمایندگان استان اصل بنا را بر اساس همدلی گذاشته‌ایم.
وی اضافه کرد: در شرایط فعلی نه تنها نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی هستم بلکه بعنوان نماینده ملت خادم مردم محترم گچساران و باشت خواهم بود.
نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بنده با افتخار آمادگی خود برای انجام هرکاری که در حیطه نمایندگی مردم مربوط به مردم گچساران و باشت باشد را اعلام می‌کنم.
سئوالاتی که در اینجا مطرح است، چرا علی رغم انتظار و توقع افکار عمومی از مهدی روشنفکر و سید محمد موحد آنها برای مردم روشن نمی‌کنند که در خصوص اعتبار نامه تاجگردون چه نظری و عملکردی داشته‌اند. به قول معروف آنها اولاً برادری‌شان را برای مردم گچساران و باشت اثبات کنند، بعد کفالت آنها را بر عهده بگیرند. این موضوعی در حالی مطرح می‌شود که مهدی روشنفکر معتقد به شفاف سازی آرا نمایندگان هست و او وعده داده بود که مردم را در جریان تمام کارهایش قرار بدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
اخی این دوتا شهر خودشونو اباد کردن میخان گچسارانوهم اباد کنن ها جون خودشون یکیشونو کرونا گرفته اون یکی هم مات و مبهوت شده
Iran, Islamic Republic of
حالا موحد ی تجاربی داره بیچاره ملت بویراحمد که
Iran, Islamic Republic of
بنده منکر تجربه موحد نیستم اما میگن دود از کنده بلند میشه جناب آقای روشنفکر در آغاز کار عضو کمیسیون شد این یعنی تخصص و توانمندی
محمود
Iran, Islamic Republic of
این دو نفر در برابر تاج گردون هیچی نیستند
رضایی
Iran, Islamic Republic of
کچل از طبیب بودی سر خود دوانمودی
شما دونفر فعلا تو مجلس جایی برای ماندن ندارید
اصولگرا
United States
لطفا نمیخواد برای مردم باشت و گچساران دلسوزی کنید..به حال خودشون باشن بهتره. چه دلیلی داره شما تعیین تکلیف کنید..حوزه خودتون مدیریت کنید شاهکاره..ما مردم باشت و گچساران اجازه نمیدهیم هیچ کس بجز فرزندان خودمان برای ما تعیین تکلیف کند. لطف کنیددست ا ز سر باشت و گچساران بردارید هر دوتاتون
Iran, Islamic Republic of
برین
Iran, Islamic Republic of
اگر قرار بود شماتعيين كننده باشي تغيير اتفاق نمي افتاد درجغرافياي عقل ومنطق پرخاشگري وحرمت دريدن اجازه حضورندارد اين مرد بزرگ است وبرادري وخادم ملت قباي برازنده ايشان هست بد نگوييد به مهتاب اگر تب داريد همينجاست ولاغير
هم شهری
United States
زیاد دلسوز مردم گچساران و باشت بودید به نماینده اش رای میدادید..حتما چندتا قوم و خویش داخل حوزه گچساران و باشت دارید میخواهید پست بهشون بدبد. دستتون درد نکنه. ما همینجوری راحتیم. تا شما بخواهید حکومت کنید..
حامی
United States
هیچ کدام لازم نیست...فرماندار گچساران و فرماندار باشت خودشون مدیریت میکنن.هر دو انسانهای شریفی هستند..دست از سر گچساران و باشت بردارید...نیروهاتون در حوزه خودتون بکار بگیرید...
حقگو
Iran, Islamic Republic of
شما را به خدا به پیر به پیغمبر از سلطان دفاع نکنید.
.مثل خزانه دار برره یک دینار می داد به مردم یک کیسه دینار بر می داشت برای خودش و فامیلاش.
بیچاره مردم ساده دل
حکیمی
Iran, Islamic Republic of
حق طلبان و عدالت خواهان منتظر محاکمه تاجگردون و مصادره اموال ایشان هستند انشاالله بزودی.
Iran, Islamic Republic of
وقتی اسم تاجگردون رو میارید با ید صلوات بفرستی
گچسارانی
United States
آقای دشتی شما گفتید کت و شلوار. من میگم تار موی تاجگردون بزاریم اول شهرمون خودش آباد میشه. ..هر دو نماینده از گچساران و باشت دست بردارند..لازم نیست
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
واقعا جناب تاجگردون نماینده ای قوی وکاردان بودندهیچ کس نمی تواند جای اورا بگیرد...حیف شد.
امیر۶۵
Iran, Islamic Republic of
عزیزم جنابعالی از ۸سال بهرام تاجگردون میسوزی
مردم شریف باشت و گچساران از سالهای قبل موحد را شناخته و میشناسند که به عنوان نمایند دورهای وقت او را انتخاب کردند
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
با سلام و ادب
جناب آقای دشتی، بیشترین ضربه را آقای تاجگردون از تعدادی افراد خودخواه / خورده است.همه چیز را فقط برای خودتان خواستید و نگذاشتید که ایشان دیگران را هم ببیند.
این چه ادبیاتی است که در ارتباط با یه نماینده ای که شش دوره نمایندگی مردم را مجلس دارد؛ روحانی و سید و ... بیان می کنید؟
حیف که آقای تاجگردون فردی مثل شما را به سمت رییس دفتر خود گماشته بود.
زمانی که افرادی مثل شما آقای تاجگردون را، میرشکار استان لقب می دادید و سرگرم بودید، نمی دانستید باید روزی برای گرفتن رای اعتماد، به کسانی که در شکارگاه شما و به نظر شما،(غرور کاذب و ...) عددی نبودند، رو زدید و گردن کج کردید؛ اما به خاطر عملکرد بسیار بدتان در هشت سال نمایندگی میرشکار،نسبت به کهگیلویه و بویراحمدی ها، چیزی عایدتان نشد و شرمندگی همراه با سرافکندگی.
حتما آقای موحد آن زمانی که در رقابت با عدل هاشمی،قافیه را باخته بود، به خاطر حمایت های از روی غرض و نه به خاطر دلسوزی نسبت به کهگیلویه، چرام و لیکک، شماری از آقایان که پا را از گلیم خود درازتر کردند و در فضای مجازی و ...به تخریب موحد پرداختند و ... از یاد نخواهد برد.
برادر عزیز، دنیا افتان و خیزان دارد.
روزی آقای تاجگردون به میدان سیاست بازخواهد گشت و شاید هم پیروز شود؛ اما این دنیا خیلی ارزش ندارد با نماینده هم استانی، روحانی و سید و یا هر انسانی، این گونه سخن بر زبان آورد و آن هم گوینده رییس دفتر آقای تاجگردون باشد.
یادت باشد موحد هر جایی در این کشور عزیز، برای نمایندگی ثبت نام کند، با قدرت پیروز میدان است.
خانه موحد در تهران، به روی همه مردم استان باز است و تا توان دارد کار مردم را پیگیری می کند.از کسی هم نمی پرسد که گچسارانی هستی یا بویراحمدی؟
زمانی که موحد نماینده بود، مردم به برق، آب، گاز، جاده، خانه بهداشت و ..‌.نیاز داشتند و لحظه ای کوتاهی نکرد.
احدی به اندازه موحد برای بچه های استان(ایجاد شغل،رفع مشکلات در دادگاه، در تمامی وزارت خانه ها) کار نکرد.
یه تحقیق کنید ببینید در شرکت نفت در تمامی استان های نفت خیز، دادگاه ها، ایران خودرو، شرکت های دولتی، خصوصی، و ...چه کسی برای بچه های استان از سال ۶۰ تا کنون، کار کرده است و ایجاد شغل رسمی نه فصلی ایجاد کرده است؟
بیا تا جهان را به بد نسپریم/ به کوشش همه دست نیکی بریم.
نباشد همی نیک و بد پایدار/ همان به که نیکی بود یادگار.
با کمال پوزش از خوانندگان عزیز
Iran, Islamic Republic of
آفرین خب گفتی
فقط اینرا بدان که تاجگردون برای همیشه مهره سوخته و تحت تعقیب است.
باوی
Iran, Islamic Republic of
توخیلی حرف میزنی تواین چندسال ازبوجه تاجگردون میخوردی حالاسیرشدی حرف میزنی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا بایدنرفتم میشد
Iran, Islamic Republic of
دقیقا بایدنرفتم میشد
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
شما برادر عزیز خیلی درست فرمودید .فرمودید که حاج اقا در شرکت نفت ایران خودرو و خیلی جاهای دیگر برای خیلی شغل ایجاد کرده بر منکرش لعنت اما شما هم لطف کنید یه امار بردارید ببینید این گروهی که به لطف حاج افا به نان نام ونوا و شغلی رسیده اند کیانند همه یا از ایل و تبار سادات جلیل القدر حضرت اقا هستند یا یا چند تا تیره و طایفه نزدیک به ایشان که غالب از حوزه ثلاث میباشند .حضرت اقا ما معتقدیم در انتصابها و اعطای شغل باید علی وار عمل کرد
Iran, Islamic Republic of
احسنت 👌👌👌👌 حق مطلب ادا شد
آقای سر دفتر
Iran, Islamic Republic of
به محضر سردفترتون عرض کنم اولا موحد نه خودت نه تاجگردون هستی بعدشم تا ۱۴۰۰باروحانی به بهشت برین👌👌👌👌😂😂😂😂بدجور سوختی ۴سال پیش خوب یادتون هست همین تاجگردون از ترس از عدل هاشمی حمایت کرد گردون روزگار خوب میچرخه سردفتر عزیز بیکار شدی یه زنگ بزن به جناب سسسسسسسسناتور موحد
بر سر امد
United States
بنده به عنوان یک شهروند گچسارانی در جواب رجز خوانی وبی حرمتی طرفین عرض میکنم اقای تاجگردون علی رغم تخصص وکارایی عمرانی قافیه را در میدان مدیریت شهرشتانی باخت اول ادبیات اقای دشتی زیبنده نیست دوم متاسفانه اقلیتی سالهاست با افکاری منافع طلبانه در کهگیلویه کلمه سناتور را به موحد اطلاق میکنند باید یاد اور شد . امثال موحد صد سال به مجلس نخواهد رفت تاجگردون را انانکه با حسادت رقابت نا جوانمردانه در تهران حذف کردن گماشتگان دل خوش نباشند در هر حال اسیاب به نوبت سعی شود نقد منطقی ومحترمانه باشد
United Kingdom
دشتی &
United Kingdom
کبنا دار حال دو بهمزنی است
شهروندگچسارانی
Iran, Islamic Republic of
خدایای ما دل به تومی سپاریم، خودت بر رنج‌های مردم گچساران آگاهی، آه پیرمردها و پیرزنان گچسارانی را هم دیدی،همراهی بعضی از سیاسیون استان بویژه نمایندگان محترم استان وبعصی افرادجاماندگان از رقابتهای انتخابات را برای حذف نماینده منتخب این مردم با مرکز نشینان شاهد بودیم، باالاخره اگر تاجگردن تخلفی داشت راههای قانونی دیگری برای برخوردار با او وجود داشت ما گله ای از هم استانیهای عزیز که مرکز نشینان را همراهی کردن نداریم، اما این را می دانیم که رسم برادری نبود، حالا که روزگار شهرما به برکت بعضی اینجوری رقم خورده انصاف داشته باشید وزخم دل نزنید
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون هرچه بود تمام شد
ای کسانیکه سخت در رد اعتبارنامه ایشان ابرام و تلاش کردین این گو واین میدان....
Iran, Islamic Republic of
کبنا دست از ایجاد اختلاف در بین مردم استان بردارید ، کبنا نیوز دست از ایجاد اختلاف بردارید
United Kingdom
کمتر کسی بشناس بقول دوستان همانند طوری که یکی شیر یکی عقاب مینامنند / بخاطر اینکه قدرت در نفت گاز گچساران در دست بگیرد از دوسال پیش نقشه حذف تاجگردون کشید همانند سال هفتاد که بهرام تاجگردون را به کمک دوستانش حذف کرد همه ما میدانیم کل وجود سیاسی معنویش به مرحوم حاج سید احمد تقوی بدهکار میباشد اما با آن مرحوم هم بازی کرد بفول دوستان کار میکنند در روز رای گیر هم نقش اساسی در غیبت روشنفکر داشت و هم در حذف تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
جمهوری اسلامی ایران و ارکان قدرتمند آن مدافع و نماینده مردم کشور و از جمله مردم گچساران هستند کبنا نیوز دست از اختلاف بردار
Iran, Islamic Republic of
واقعا ادبیات آقای دشتی نشونگر عمق فاجعه ای به نام غلامرضا تاجگردون و اطرافیانش هست باعث شده که همشون ادبیاتشون مثل هم باشه.
هر چی باشه دست پرورده تاجه با اون پرونده سنگینش.
Iran, Islamic Republic of
موحد و روشنفکر اگه فقط و تنها فقط یک کار بزرگ در طول عمرشون انجام داده باشن همین دفاع نکردن از اعتبارنامه تاجگردون بوده.
جعفرقلی
Iran, Islamic Republic of
ایشان توانایی نمایندگی حوزه انتخابیه ی خود را هم به زور انجام میدهند.
فیاض
Iran, Islamic Republic of
گر اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی
Iran, Islamic Republic of
احسن برسناتور موحد وروشنفکر اقای دشتی تو وضعت خوبه نیاز نداری مردم گچساران وباشت در زمان شما بیچاره شدن به موحد نیاز دارن بچه هاشون همه بیکارن اجازه ندادین یه ادم بدبخت تو گچساران وباشت سرکار بره نمیخواد برای ما تضمیم بگیری ودلسوزی کنی یا علی
Iran, Islamic Republic of
مگه حسینی تا الآن سکوت کرده بود بیش از دها بار فقط جلسه با مخالفین درتهران وننایندکان تهران وشهرستانها داشت برای رداعتبارنامه تاجگردون
گچساران
United States
بابا حسینی دیگه نیاز به استراحت داره. ول کنید. طرفدارانش نمیدونن. آقای حسینی چند سالش. حالا دیگه باید در بستر استراحت باشه....مگه دیگه نیرو ندارید. شبانه .روز خواب نداشتید تا رد اعتبار نامه تاجگردون...بزار یه چند ماهی هم شما خوشحال باشید. انتخابات 1400دوباره خوشحالی به ما برمیگرده.
Iran, Islamic Republic of
جونوم من نفسش آخرین میخ را برتابوت سیاسی زد و مردم گچساران و باشت را آزاد کرد. درود بر تو سید بزرگ
Iran, Islamic Republic of
فعلا پروتده را باید شورای حل اختلاف ۵نفره بررسی کنه.ونتیجه را اعلام کنه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
از سخنان اقای دشتی دو نکته میتوان برداشت نمود.
1_قانون گریزی و عدم آشنایی به قوانین مجلس و مملکت.
2_اصل مالکیت،مالکیت تاجگردون و طرفدارانش بر باشت و گچساران...
عزیز دل شما باید واقعیت را بپذیرید و با ان کنار بیایید.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
نماینده نزدیکترین شهرستان استان به گچساران یعنی سناتور موحد...
Iran, Islamic Republic of
رییس دفترش وته معلوم نی چ گوته و ایخو بگو چ ؟؟
خو یه دس کت شلوار شه ببر حونه ات بپوش یا آویز کن تا خوت و رایحه روحبخشش لذت بوری، سیچه سی ایما تعیین تکلیف ایکنی؟؟
نکنه هنی فکر ایکنی ک مردم باید مطیع حرفل ایشا بون؟؟
Iran, Islamic Republic of
😁😂😂😂🤣
دیگه

نه تاریخی به تاج و امثال
شهروند
United States
خدا/نگذرد که چه به روز مردم گچساران اوردن حسود هرگز نیاسود امیدواریم خداوند بزرگ که تلافی تاجگردون ازشون بگیره
رضا
Iran, Islamic Republic of
تاج گردن فکر نمیکرد به چه بلاهایی مبتلا میشود. غرور و متکبر. نتیجه این بلاها بود.
وحیدازمارگون
Iran, Islamic Republic of
چون به کبنانیوز ربطی نداره که موحد و روشنفکر براتااجگردون چیکار کردن اخه تو سر پیازی ؟ته پیازی؟؟ اونی که باید بدونه میدونه!!!
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر کیه.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
گچساران ۸ سال گذشته نماینده نداشت این ۱ سال هم روش
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
شاید از نظر قانونی امور مربوط به حوزه انتخابیه گچساران وباشت رااحدی از نماینگان همجوار بر عهده بگیرند اما تا پایان کار این دولت خود آقای تاجگردون بر اساس غیرت وتعهدات شخصیی که دارد کارهایی را که در جهت رفع مشکلات مردم حوزه اش پیش بینی کرده بود پیش می برد ومردمش نیز هیچ وقت خدماتش را فراموش نمی کنند
حسن
United Kingdom
اقای حسینی میدونه که رای نمیاره ..
محمدجعفر
Iran, Islamic Republic of
درود, درود, درود بی پایان بر قلم توانا, رسا, رسوا کننده و حقگوی جناب جشمت دشتی. دست حق نگهدارت.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم شهامت آن را داشته این مطالب را منتشر کنید :
اولا با تحریک طرفداران تاجگردون علیه موحد و روشنفکر به جرم ! دفاع نکردن از موحد یا روشنفکر جز تفرقه دنبال چه چیز دیگری هستید ؟
اولا جناب تاجگردونتان بفرماید چه قدم مثبتی نه برای موحد یا روشنفکر بلکه برای کهگیلویه و بویراحمد منهای گچساران و باشت آنهم فقط هم پیالگی های خودش برداشت ؟
دوما نه طلبی از موحد دارد نه روشنفکر ، قرار بود با روحانی به جهنم هم برود ، شما دنبال تفرقه در استانید نه دفاع از تاجگردون و الا یک کلام در خصوص دولتی که تاجگردون داعیه طرفداری از او را داشت را هم بنویسید ، چرا نه روحانی نه سخنگوی دولت ، نه هیچ وزیری و یا استانداری و همان استانداری که او منصوب کرد در لرستان هیچکدام یک کلام به هواداری از او حرفی نزدند ؟
چرا از اینها حرف نمی زنید ؟
چرا هیچ نیروی سیاسی از جناح اصلاح طلبان از قدیم و جدید حتی یک کلام به طرفداری از او حرفی نزدند ؟
برادر عزیز سخت است واقعیت ها را بشنوید و بعید است این را منتشر کنید ، مگر فراموش کردید اولین کسی که علیه مدرک تاجگردون در استان قشقرق به پا کرد /بود ؟
یعنی حافظه مردم را چه فرض کردید ؟
چرا تنها کسی که در دفاع از تاجگردون در تهران قشقرق به پا کرد فقط همان / بود ؟
برادر عزیز تاجگردون فقط و فقط با شبکه ساختگی.خودش خودش را نابود کرد و خواهید دید چگونه محاکمه خواهد شد و حق همه مظلومین و جوانان استان از او ستانده خواهد شد ، فقط قدرتش بر پایه پول و آنهم رانت ریاست کمیسیون بودجه بوده و بس .
مردم بزرگ گچساران و محرومین آن از سر ناچاری و صرفا بر پایه رانت های تاجگردون فکر می کردند قدمی برای شهرشان برداشته می شود و او که همه ادارات و نهادها و طوایف و قبایل را در حیطه نفوذ خود گرفت فقط دنبال بسط قدرت شخصی خود و باند خانوادگی اش بود .
هیچ قدمی برای رضای خدا و مردم جز منافع شخصی خود برنداشت و یا فکر می کرد با پول میشود همه چیز و همه کس را خرید اما نمی دانست که شرافت مردم خریدنی نیست .
اگر قرار بر حمایت از تاجگردون بود کسان زیاد دیگری باید دفاع می کردند و اتفاقا موحد و روشنفکر شرافت و مردانگی بیش از حد از خود نشان دادند و الا باید مخالفین اول او در صحن مجلس بودند و او را بیش از پیش رسوا می کردند .
. فقط مرد فرصت طلبی بود که معلوم نبود اصلاح طلب است یا اصولگرا و در این کارزار هم مشخص شد جز امثال . هیچ کس از او دفاع نخواهند کرد .
بهتر است به آرا حداکثری مردم حوزه بویراحمد و کهگیلویه و این دو نماینده منتخب که بیشترین درصد آرا را به گواهی آمار در حوزه های خود و با فاصله ای حیرت انگیز از رقبا حتی در سطح کشور از آن خود کردند احترام بگذارید و بیش از این به این عزیزان و مردم حوزه هایشان اهانت نکنید . و خوب بدانید آنکه شما هیچ حقی و تکرار می کنیم هیچ حقی برای مطالبه موضع گیری این دو عزیز در خصوص نماینده فرصت طلب نخواهید داشت و دست از فتنه گری و تفرقه بردارید و بقول لری : یه بردی بنین سر حدش . انهایی که هم به این دو بزرگوار اهانت می کنند از سر استیصال است و تسلیم آرا حداکثری مردم و احترام به اکثریت قریب به اتفاق مردم این مناطق شوند .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
احسنت به آقای دشتی که ثابت کرد وزنه ی خوبی برای دکتر تاجگردون در منطقه است.
ابادان
Iran, Islamic Republic of
شیرمیدون مردم عمل فقط تاجگردون هیچ نماینده ای درقلب گچساران وباشت نخوادنشست به جزتاجگردون که دردمردم باوی گچساران ایل قشقایی میدونه
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
سالی که نکوست از بهارش پیداست الفاظ رئیس دفتر تاج گردون خیلی جای تاسف دارد این چه ادیباتی است با کدام منش و شخصیت انسانی همخوانی دارد
شبگرد
Iran, Islamic Republic of
خدایی سی ثوابم ک وابیه یه معلم ریاضی بیاد و مدتی اعداد و ارقام و نحوه نوشتن و خوندن اعداد رو یاد بده یه نجار خوبم بیاد و یه عصایی بسازه ک بتونه راحت راه بره لطف کنید تعدادی از عمران و ابادی ک موحد در دوران خدمت چندین سالش تو دهدشت و چرام انجام داده بگید بدونیم ک حالا میخاد گچ رو اباد کنه
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جناب محترم تراوشات ذهن خود را میخواهی به خورد مردم دهی لطفا به مواردی که مطرح میکنم خوب دقت کنید تحقیق کنید تا به نتیجه ی درست برسید .
1 - // شخصی در همه ی زمینه ها (اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی ،اعتقادی و اخلاقی ) هستند که سالیان سال باظاهر سازی مجموعه چپ و راست را فریب داده بود ولی خوشبختانه در گردنه ی خربگیری توسط تعدادی چهره ی انقلابی بساط برای همیشه جمع شد .
2 - آقای مصلح سرپرست بودند و اصلا خودشون متقاضی مدیکلی نبودند و برای مدیر کلی ثبت نام هم نکرده بودند ( بررسی کنید باید ثبت نام می کردند چون تمایل نداشتند ثبت نام نکردند) اصلا ربطی به رد اعتبار نامه ی جناب تاجگردون نداشتند ، اتفاقا ایشون قبل مدیر کل بودند و توسط همین تاجگردون برداشته شدند ، اون موقع بچه گچساران نبودند الان که اصلا مدیرکل نبودند و سرپرست بودند و خودشون نخواستن باشند بچه ی گچساران هستند؟؟؟؟؟!!!!!!
3- جناب محمدی تبار برداشتنش ربطی به تاجگردون نداشته و خیلی ببخشید/چگونه میخواست بحران های استان را مدیریت کنه ؟؟؟؟؟؟
در ضمن از روزی که رفتن خوشبختانه خبری از آتیش هم نیست !!!!!
4- .گچساران نه در حد فرمانداری هستن و نه در حد فرمانداری گچساران و این هم یکی از همون هزاران تاجگردون است که بواسطه ی یه پیمانکار داری مدرک پنجم ناقص ابتدای (البته شریک تاجگردون) فرماندار شهری همچون گچساران را منصوب نمودند. و یکی از صدها که به فرهنگ مردم گچساران توسط تاجگردون شد انتصاب ایشون بود...
5- جناب دشتی مگه یادش رفته که یکی از ده ها دلیل رد اعتبار نامه تاجگردون همین مدرک دکترای قلابی بود چرا هنوز اصرار دارند که ایشون دکتر هستند؟؟؟ البته جناب دشتی و اون چند نفری که تو خونه نشسته بودند بیش از آنکه نگران مردم گچساران و رد اعتبار نامه ی تاجگردون باشند
6-جناب نظریه پرداز کسی که روی حضور دربین مردم را ندارد همون شخصی است که بواسطه ی که خانواده ی خودش کرده الان روی موندن در خونه ی شخصی خودش را نداره نه حسینی و موحد و دیگران !!!!!!
در پایان به عرض جنابعالی و همه کسانی که بواسطه ضربه ی هولناکی که توسط نمایندگان انقلابی به سرشون خورده و مشغول صدور هستن برسانم که یادتون باشه در طول این هشت سال هرچه اضافه خوردید و گفتید و فرمایش نمودین تمام شد از الان موقع جواب پس دادن است و باید به اتفاق پاسخگوی سوءاستفاده ها متعددتون باشد.
سوق
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مدیردفتر آقای تاجگردون اولا شما وکالت مردم گچساران نیستی که بتوانی درموردآنهااظهارنظرکنی مجلس بارای قاطع ایشان راردصلاحیت نمود اگر بخواهی مثال بزنی دقیقابه سخص حضرتعالی برمی گرددچون قبری که شما برآن گریه می کنی مرده ندارد والاموحد الان چه توبخواهی وچه نخواهی نماینده بزرگ مردم کهگیلویه چرام لنده وبهمئی هست وخواهدبودتاکورشود هرآنکه نتوان دید توفقط می توانی برای خودوخانواده ات تصمیم بگیری باید درطول این چهارسال با حضورموحددرمجلس بدترین عذاب
رضان
Iran, Islamic Republic of
کبنا تا دوباره حاج‌ غلام تاج گردون را به کرسی مجلس ننشانددست بردار نیست البته اگر این بار بتوانند حاج غلام را از صافی شورای نگهبان ب گ ذرانند البته بعید میدانم دوباره مردم اقبالی به رای دادن به تاج گردون نشان بدهند
ابی
United States
اونی که رد شده دیگه رده خیلی زور نزنه، نه خودش نه طرفدارش ازکت وشلوارشم تنهارایحه ای که به مشام میرسه / از این عوض کردنا دستشون درد نکنه جناب موحدسناتوربزرگ
حسن
Iran, Islamic Republic of
قرار کفیل پتروشیمی گچساران بشند قرار کفیل شرکت نفت گچساران بشند...اخ اخ اخ وای وای بر گچساران گه دوباره رفت در انزوا..این دو در حدی نیستن که بودجه برای عمران و ابادی بیاورند لدا چه جایی بهتر از نفت و پتروشیمی گچساران برای هواداران خودشان...واقعا بی عدالتی هست چه کنیم که دادمان فربادمان رو هیچ کس نمیشنود...جوون بیکار و شاغلین غیر بومی..
خنکی بخورید
Iran, Islamic Republic of
خنکی بخورید
United Kingdom
آقای دشتی نه خودت نه موحد نه اون هاشمی / نظرت برا خودت
فقط تاجگردن تاج استان کهگیلویه ،کهگلیویه و بویراحمد دوبار نوشتم کهگیلویه به افتخار تاج جگردون
شهاب
Iran, Islamic Republic of
لقمه گنده تر از دهنش برداشت
شهاب
Iran, Islamic Republic of
&لقمه گنده تر از دهنش برداشت
کت آویزان
Iran, Islamic Republic of
قحط الرجال است‌‌که کت و شلواررش را آویزان می‌کنید

خااااک بررسرت
بدبخت

بدون‌‌تاج

وجود خارجی ندارید
کت آویزان
Iran, Islamic Republic of
قحط الرجال است‌‌که کت و شلواررش را آویزان می‌کنید


بدون‌‌تاج

وجود خارجی
کت آویزان
Iran, Islamic Republic of
قحط الرجال است‌‌که کت و شلواررش را آویزان می‌کنید
&
بدبخت

&
وجود خارجی ندارید
Iran, Islamic Republic of
دشتی کت و شلوار تاج را بذار اول جاده سراب ننیز و از رایحه دلنشینش لذت ببر هم شما و امثال شما تاجگردون را بدبخت کردید
Iran, Islamic Republic of
رییس دفتر با نوع بیانش حیثیت تاجگردون را بر باد داده و بدون شک اگر این نوع افراد & نبود تاجگردون نه ۳۰هزار رای نسبت به دور قبل ریزش داشت و نه اعتبارنامه اش رد میشد.
شاپور
Iran, Islamic Republic of
شاعر شیرین سخن میگه:
شلوار مرا جای بلندی فکنید
تا باد برد سوی وطن بوی تنم
شاپور
Iran, Islamic Republic of
شلوار مرا جای بلندی فکنید
تا باد برد سوی وطن بوی تنم
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خدایی در یک متن نام از تاج و موحد نبرید هم حیف هست هم کرونا واگیره
Iran, Islamic Republic of
برای چند مین بار هست که می نویسم برای بیسوادان یا بیسواد نما ها (سیاست باز ) که قرار بر این بود که برای اعتبار نامه قرار بر مخفی بودن بود دقیقا خودتان را مسخره کردید ..
Iran, Islamic Republic of
ماگچسارانیاآقای موحدقبول داریم بجای ماتصمیم نگیرین ماطرف عدالت نیستیم
کهگلویه
Iran, Islamic Republic of
فقط سناتور موحد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره که آقای موحد از خلقی پور،حسینی مشاوره بگیرن، هنوز دست بردار نیستند،خداوند آقای روشنفکر را یاری نموده و انحصارطلبان را شکست مجدد خواهد نمود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1