تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : ۴۲۰۸۵۳
کبنا گزارش می‌دهد

اخراج 10 کارگر امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد در بحران کرونا / بکارگیری 5 نیروی نورچشمی / بی‌تدبیری آقای مدیرکل میلیون‌ها خسارت به بیت المال زد

۸۴
۴
اخراج 10 کارگر امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد در بحران کرونا / بکارگیری 5 نیروی نورچشمی / بی‌تدبیری آقای مدیرکل میلیون‌ها خسارت به بیت المال زد
کبنا ؛مدتی پیش خانه‌های عشایر واقع در پارک جنگلی یاسوج مورد تخریب و سرقت قرار می‌گیرد، مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد بلافاصله در این باره اظهار نظرهای می‌کند که عجیب و غریب به نظر می‌آید.
به گزارش کبنا از یاسوج، بعد از انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تخریب و سرقت از خانه‌های فرهنگ عشایر واقع در پارک جنگلی یاسوج، مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی پیرامون آن ارائه داد، اما گویا ماجرای از قرار دیگری است.
سال‌ها است که از احداث خانه‌های عشایر اداره کل امور عشایر در پارک جنگلی یاسوج می‌گذرد و در این سال‌ها تعدادی نگهبان از خانه‌ها مراقبت می‌کردند. تا اینکه  مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد 9 دی ماه به حکم کرمعلی قندالی رئیس امور عشایر کشور سکان مدیریت این اداره کل را برعهده می‌گیرد. او حدود یک ماه بعد از انتصابش به عنوان مدیرکل، دقیقاً 8 اسنفد ماه 98، اقدام به اخراج نیروهای شرکتی باسابقه این اداره کل می‌کند، نیروهایی که مسئولیت نگهبانی از خانه‌های امور عشایر واقع در پارک جنگلی یاسوج را برعهده داشتند، و دلیل او نداشتن مجوز برای بکار گیری نیرو به عنوان نگهبان است. به هر دلیل یا بهانه‌ای نیروهای نگهبان اخراج می‌شوند و همین مسئله سبب می‌گردد تا آقایان سارق و منفعت طلب شبانه دست به کار شوند و اموال بیت المال را تخریب و یا به غارت ببرند.
ابهامات زیادی در این باره وجود که در ادامه به ذکر برخی از آن‌ها می‌پردازیم. مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد نبود مجوز را بهانه می‌کند و تعداد نگهبانی که عمدتاً سابقه طولانی خدمت (6 سال و  8 سال) دارند را اخراج می‌کند و بیت المال را بدون نگهبان و مراقب رها می‌کند و این فرصت مناسبی می‌شود تا افراد سودجو دست به اقدام مورد دلخواهشان بزنند. آیا «مدیرکل امور عشایر» این تدبیر را نداشت! وقتی افرادی را بی‌گناه و تنها به بهانه نبود مجوز اخراج می‌کند؟ نیروهای دیگری را به عنوان نگهبان از این خانه‌ها جایگزین کند؟! هر چند که می گویند، او می‌خواست راه را برای جا پای نورچشمی‌هایش فراهم کند.
آیا سزاوار بود که مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد در شرایطی که ویروس وحشی کرونا جامعه را درگیر خود کرده و آسیب‌های جدی به اقتصاد وارد کرده و مردم برای تأمین معیشتشان در مضیقه قرار گرفته‌اند؟ و به فرموده رهبر انقلاب رزمایش کمک‌های مؤمنانه در کشور کلید می‌خورد، این افراد را اخراج کند و از نان خوردن بیندازد.
مدیر کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با برخی رسانه‌ها در خصوص خانه‌های عشایر در پارک جنگلی، گفت: در پارک جنگلی یاسوج خانه‌هایی برای طرح فرهنگ عشایر احداث شده بود و برای نگهداری آن خانه‌ها به دلیل نبود مجوز به کارگیری، نگهبانان آنها برداشته شد.
او در این رابطه که چرا نیروهای نگهبان این خانه‌ها اخراج شدند، گفت: به دلیل نبود مجوز، جذب نگهبانان صورت نگرفت و صحبت‌ها مختلف مبنی بر اخراج آنها و جایگزینی با افرادی دیگر از آشنایان خلاف واقع است.
وی افزود: این نیروها به مدت 2 سال بدون حقوق، قرارداد، بدون بیمه در آن مجموعه‌ها نگهبانی می‌کردند، در شرایط حاضر در حال رایزنی برای واگذاری آن خانه‌ها به بخش خصوصی هستیم.
به گزارش کبنا، اما اطلاعات موثقی که به کبنا رسیده است، حکایت را به گونه دیگری تعریف می‌کند. مدیرکل امور عشایر 10 نفر را چون نیروی مدیر قبلی بود به بهانه نبود بودجه اخراج می‌کند که نگهبانان همین منطقه گردشگری بودند و بعد به دلیل نبود نگهبان بیش از میلیون‌ها تومان به بیت المال خسارت وارد می‌شود و وسایلی هم به سرقت می‌رود. و حدود 5 نفر دیگر که گفته می‌شود از آشنایان یا بستگان و یا نورچشمی‌ها آقای مدیرکل هستند، به کار گرفته می‌شوند. و جالب‌تر، این 5 نفر به جای اینکه به کار نگهبانی گمارده شوند، در بخش‌های مختلف اداری اداره کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد مشغول به فعالیت شده‌اند. و این اقدام مدیرکل باعث گردیده تا به بیت المال خسارت میلیونی وارد شود.
«مدیرکل» نبود مجوز را دلیل اخراج نگهبانان اعلام می‌کند و این در حالی است که در قرارداد این تاسیسات چند میلیاردی، بند نگهداری از تاسیسات بوده است و در سنوات گذشته طبق همین بند تعدادی نگهبان بصورت شبانه روزی از این تاسیسات صیانت می‌کردند.
سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد از مدیرکل امور عشایر حال سئوال کند، چگونه و چرا خانه‌های عشایر تخریب و به سرقت رفته‌اند، آیا سزاور بود که بیت المال اینگونه و بدون مراقب رها شود. به چه دلیل این نیروها اخراج شدند و اگر بودجه کافی برای پرداخت حق و حقوق این نیروها نبود، پس چرا نیروی جدید به بدنه اداری اداره کل امور عشایر استان اضافه شد.
اسامی به کار گرفته شده در دفتر کبنا نیوز محفوظ است.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند عشایر
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای خودم متاسفم که ضعیف ترین / . نه علمی نه تخصصی هیچ هیچ
Iran, Islamic Republic of
واقعا در این شرایط بیکاری و کرونا چه کار بدی انجام دادن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ای کاش کبنا نیوز به مشکل ما هم ورودکند و بپرسد چرا اداره آب شهرستان گچساران به ما انشعاب نمی‌دهد و بعد از چند سال بهانه می‌آورد.. درجمهوری اسلامی قرار بود مجانی آب بدن الان پولی هم به ما نمیدن
انصاف
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم.اخه نان بری هم شد کار
عشایر
United States
مدیرکل امور عشایر اهل خلاف ونورچشمی نیست این نیرهای که اخراج شدن فامیلهای مدیر کل قبل بودن که چهل نفر از فامیلش را اورد سرکار ولی متاسفانه سازمان بازرسی چشم پوشی کرد
علی
Iran, Islamic Republic of
اول همیشه نظرات رو نمیگذارید دوم این اقایانی که شما میگید اخراج شدن داماد باجناق مدیر قبلی خواهر زاده های مدیر قبلی و عروس داماد مدیر قبلی وووووووووچرا شما فقط چیزی رو میبنید که خود همون اقایان که اسم نمیبرم تخریب کردن دنبال همون اقایون رو بگیری زودتر به نتیجه میرسی مدیر کل جدید هیچ گناهی نکرده
عشایر
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا کل اقوام علیپور هنوز سر کارند اونایی که اخراج شدن هیچ نسبتی باهاش نداشتن
کارمند عشایر
United States
اینها همش دروغه هیچ نیروی جدیدی جذب اداره نشد
کارمند اداره
Iran, Islamic Republic of
پس آقای رحمانی چیه کجا بود تا چند ماه پیش الان کجاست
دوست
Iran, Islamic Republic of
مهندس آزادی از مدیران پاک و کاردان هستند. حتما دلیل منطقی داشته است. لطفا بدون دلیل قضاوت نکنید.
Iran, Islamic Republic of
به اسم شرکت هر مدیری هر کاری میکند و نیرو تزریق میکنند از فعالان سیاسی و فرهنگی انتظار داریم که ورود کنن ومسولین سکوت خود را بشکنید
ع
Iran, Islamic Republic of
سلام. ضمن تشکر از اهداف دلسوزانه مدیرسایت کبنانیوز در پاسخ به اخبار منتشر شده من خودم کارمند امور عشایر هستم هیچگونه مقامی در اداره ندارم ولیکن بنظرمیرسد شما مغرضانه این اخبار کذب را منتشر کردید. اولاً مدیر قبلی تمامی بالغ بر 22نیروی جذب شده را از فامیل درجه یک و دو خود بدون کوچکترین آزمونی و بدون در نظرگرفتن اعتبارجذب نمود که این اداره با بحران خیلی سختی مواجه شده بود. دراین چندسال که این نیروها وارد اداره شده بودند هیچ حقوقی به آنها پرداخت نشد چون پولی در کار نبود فقط مدیر قبلی به شرکت‌های عشایری بصورت تحمیلی آنها را مجبور به پرداخت حقوق می‌کرد. تااینکه یک نفر از دل عشایر مدیرکل شد وبا کلی جلسات پی در پی مبنی بر تعیین و تکلیف حقوق این افراد با نظر جمع مقررگردید این نیروهای نورچشمی اخراج شوند البته اگرچنانچه تامین اعتبار از طرف سازمان مدیریت صورت پذیرد مشکل آنها هم حل خواهد شد. ثانیا چطور ما هیچ اطلاعی از جذب نیروی جدید نداریم ولی شما اطلاع دارید. هیچ نیروی توسط مدیر جدید در اداره توسط مدیر کل جدید صورت نگرفته اگر چنین باشد خود پرسنل اطلاع رسانی خواهند کرد. ضمنا لطف کنید ابتدا از صحت موضوع اطلاع دقیق داشته سپس آنرا منتشر نمایید.
حامی عشایر و منافع عشایر
Iran, Islamic Republic of
بسیار متاسفم که چنین هیجان زده نسبت به درج چنین اخبار کذبی در این سایت اقدام نمودید. همان 12 نفری که ادعای اخراج آنها را داشته اید آیا از آنها پرسیده اید که چگونه وارد امور عشایر شده ان آیا از آنها پرسیده اید که طی چند سال حضورشان در امور عشایر حتی یک برگ قرارداد با آنها انعقاد شده است یا خیر آیا از آنها پرسیده اید که حقوقشان را از چه منبعی دریافت می کردند و یا اصلا آیا طی این چند سال حقوق دریافت نموده اند یا خیر .آیا از آنها پرسیده اید که طبق رابطه وارد امور عشایر شده اند یا ضابطه - آیا قراداد دارند آیا فیش حقوقی دارند . جواب خیر است چون این نیروها بصورت کاملا غیر قانونی و فقط بصورت شفاهی طی چند سال اخیر به مجمعه ورود کرده اند و اکثریت آنه رابطه سببی و نسبی دارند .
عشایر
Iran, Islamic Republic of
شما که این حرفو میزنید همین آزادی اگه تاج گردون نبود هیچوقت رعیس نمیشد حرف از پارتی نزن مطمعنا خودت هم با پارتی سر کاری
حامی عشایر و حقوق از دست رفته عشایر
Iran, Islamic Republic of
آنان که بخاطر منافع شخصی و بکارگیری چند نفر از اقوامشان بعداز گذشت چند سال که خانه فرهنگ به عشایر واگذار شده بود آن را دوباره از شهرداری تحویل گرفته اند و افرادی را که با رابطه و غیر قانونی به بهانه نگهبانان خانه فرهنگ وارد اداره کرده بودند با جوابگو باشند .
متولیان عشایر
Iran, Islamic Republic of
آنان که بعد از چند سال خانه فرهنگ را از عشایر تحویل گرفتند تا اقوامشان را به این بهانه وارد اداره کل نمایند جواب بدهند که چرا در طی چند سال مدیریتشان هیچ استفاده ای از آن نکردند . چرا خانه فرهنگ عشایر تبدیل . جواب دهند که چه استفاده مناسبی از آن کرده اند . اصلا چرا آن را از شهرداری تحویل گرفتند و چرا بعد از تحویل در طی این چند سال هیچ سرو سامانی به آن ندادند.
عشایر
Iran, Islamic Republic of
شما که چنین اخبار کذبی را در سایتتان درج می کنید آیا آنه را با تحقیق درج میکنید یا فقط در ازای دریافت مبلغی پول هر خبری را در سایت درج میکنید .
عشایر
Iran, Islamic Republic of
هر کسی که ادعا میکند امور عشایر نسبت به بکارگیری نیرو ی نورچشمی اقدام کرده است چرا مستندات قانونی ارائه نمی دهد چرا نیروهای امنیتی و قضایی را به امور عشایر نمی فرستند تا از کارمندان امور عشایر تحقیق شود - چرا قرادادهای افراد نور چشمی راارائه نمی دهد چرا فیش حقوقی نور چشمی ها را ارائه نمی دهد
عشایر
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسد که ورود دستگاههای امنیتی و قضایی به این قضیه بسیار ضروری است تا همه چیز آشکار شود تا مشخص شود که قضیه چه بوده و از کجا آب میخورد . تا مشخص شود که متخلف کیست و تخلفات از کجا منشا گرفته است
عشایر
Iran, Islamic Republic of
شما که این تیتر خبری رو زده فردا در درگاه خداوند چه جوابی داری بدهی آیا این ارزش را دارد که بخاطر مبلغی پول قیامت خود را بفروشی
عشایر
Iran, Islamic Republic of
آیا شما همیشه و در هر زمانی و هر خبری که به شما میرسد در سایتتان درج میکنید آیا اصلا تحقیق نمیکنید آیا به عواقب این کار فکر کرده اید - آیا از سنگینی درج اخبار کذب آگاهی دارید .
عشایر
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسد که ورود دستگاه قضاو امنیتی به این موضوع کاملا ضروری است تا حق از ناحق و عدالت از بی عدالتی مشخص شود .
عشایر
Iran, Islamic Republic of
سازمان بازرسی کاملا از کم و کیف این نیروها و خانه فرهنگ مطلع است نیاز نیست شما به آنها دیکته کنید که باید چکار کنند سازمان بازرسی از چند سال پیش پیگیر ورود غیر قانونی این نیروها بوده و پروند قطور این نیروها که تعدادشان از 20 نفر هم فراتر رفته در دست بررسی در محاکم قضایی می باشد . و به زودی خبرش به شما هم میرسد اگر راست میگویید و پیگیر حق و عدالت هستید آن خبر را هم در سایتتان درج کنید
عشایر
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم کبنا که نسبت به درج این خبر در سایتتان اقدام نموده اید تشریف بیاورید امور عشایر و مستندات غیر قانونی بودن این نیروها را تحویل بگیرید تا دیگر نسبت به درج اخبار کذب در سایتتان اقدام نکنید
عشایر
Iran, Islamic Republic of
ما از طریق دستگاه قضا پیگیر این موضوع هستیم شما هم باید جواب دهید
Mohamad
Iran, Islamic Republic of
جناب عالی مشخص است که مشکل شخصی دارید .برای خبر گزاری ای که اجازه میدهد خبرنگار هایی که از جهان سوم امده اند و هیچ گونه سواد رسانه ای ندارند هر جفنگیات رو چاپ کنن. حالا موضوع مشکل شخصی هست من هم در جواب میگم اگر یک درصد هم این حرفا درست است ایشان نفر اول استان در امور عشایر است و دوست دارد همه را اخراج کند دوست دارد نورچشمی ها رو در راس قدرت قرار دهد. جنابعالی کاری از دستت بر میاد؟ مثلا می خوای چی کار کنی؟ من در خبر گزاری ها کار میکنم و سرایط خبرنگارها رو میدونم. خب کسی که نه یک ریال پستش ارزش داره نه یک ریال سایتش ارزش داره هر خبری دوست داره بزار. کبنا که خوبه برید داخل بزرگ ترش چاپ کنید یا 20:30 چاپ کنید. ببینم چه کاری از تون بر میاد؟ اره رک می خوام بگم می تونیم انجام میدیم. داخل استان ایا کاری ازتون میاد؟ خب بفرمایید هر کاری می توانید انجام دهید. من فامیل درجه یک ..هستم و ایشان را میشناسم هرگز این جفنگیات شما صحت نداره.و پیگیر شکایت هستیم.قول میدم چرمتون رو بکش که بفهمید از رو مشکل شخصی نمی توان در خبرگزاری مطلب زد
جواد
Iran, Islamic Republic of
برادر داری تند میری پیاده شو
چیه چرا ترسیدی
این کامنت ها همه کار یه آدم که این لقمه ای که میخوره از مدیر قبلی داره الان داره نمک نشناسی میکنه
آدم نمک نشناس که میگن اینه
آدمهایی مثل تو حتی پیش خانواده خودش هم جایی ندارن
بشین انقدر کامنت بزار تا عقدهات گشادتر بشن
بیدارباش
Iran, Islamic Republic of
باید برای کارگران برگشت کار بزنند .وضعیت خوبی نیست
رامین
Iran, Islamic Republic of
گناه دارن
Iran, Islamic Republic of
/ر داخل ۴ ماه کارکرد خود ۶ نیرو رو اخراج کرده و خواهر زاده .و پسر عموی /رو آورده سر کار اگه قرار باشه اگه قرار باشه همین طور پیش بره تا یک سال آینده هیچ بیکار گچسارانی نداریم
Mohama a
Iran, Islamic Republic of
چرا حرف میزنید؟ کدوم خواهر زاده؟ مگر ازادی،ع/است که پا بر قانون بزارد و نادیده بگیرد .همان بی قانوی که میگیدو فامیل بازی قوم و خیش شما که / باشد انجام داده است و فردا روز اگر مشکلی پیش بیاد و قانون ورود که قطعا // باید جواب گو باشد و شاید هم توبیخ شود.در نظر دادن واقعا تحقیق و دقت کنید. نه به شما به همه اونایی که اخبار کذب رو زدن و اونایی که باز نشر میکنن فقط بخاطر نژاد پرستی پیشنهاد میکنم یکم فکر کنید و عذرخواهی چون به شدت به شدت پی گیر شکایت هستیم. قانون قانون قانون.از یه خبرنگار عادل و بی طرف که مورد تایید تان باشد بفرستید که با مستندات تحقیق کنه اگر این اخبار درست بود قول میدم مهندس ازادی استعفا میده ولی اگر اخبار کذب و دروغ و پای پول گرفتن در میان بود چی؟
علی
Russian Federation
جواب به درگاه خدا رو کسی باید بده که چند خانواده رو از نون خوردن انداخته. آفرین بر شجاعت کبنا
ناشناس
Russian Federation
کلیه مدارک استخدام نیروهای/در کلیه کشور پخش شده بعد حرف از خدا میزنید؟
نادر
Korea, Republic of
درصدد هست به هر نحوی هست تاییدی مدیرکلی رو بگیری ، اومده نیروهها قدیمی اخراج کرده ،نیروهای جدید از طریق تشکل ها و تعاونی ها و .... وارد کر
ده که نظر و حمایت صاحبان قدرت را جلب کنه
عشایر بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر مسئولین کبنا که شفاف سازی می کنید واقعا چرا مدیر.اخراج کنه
مهران رجبی
Korea, Republic of
با عرض سلام و احترام :
اولا :مدیرکل اداره امور عشایر چرا باید منصوب بشه ، عشایر نودو پنج درصد لر هستند و استان لر نشین هست

دوما : این فردی که با نام عشایر اومده داره تهدید میکنه زیر پست چرا اسم و مشخصاتش نمیزنه ببینیم کی هست
سوما/ چرا پست و مقام میدن
امیر
Iran, Islamic Republic of
واقعا خدا خوشش نمیاد با این کارا و در این شرایط نون کسی رو ببری بخاطر اقوام خودت
محمد
Iran, Islamic Republic of
هرچه میخواهیی ببر اما نبر نون کسی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
به چه دليل مديران كل استان ما بعد از طى دوره مديريتى فقط از مديران شهرستان گچساران انتخاب مى شوند چرا فقط يك نماينده داره بِه جاى همه تصميم گيرى ميكند چرا بازرسى دستگاه قضايى ورود نمى كند و شفاف سازى نميشه
Iran, Islamic Republic of
برای چی دارید از حق یک عده ادم به راحتی می گزرید در حالی که مدونید اونها سر کار بودن بیمه داشتن اگر این بلا رو سر خودتون بیارن خوبه در عین حالی که به جای اونها نیروی جدید استخدام کردن
سپاس
Iran, Islamic Republic of
آقا من کلیه مدارک مربوط به استخدام نزدیکان رو دارم و خیلی مدارک ... حاصرم با اونی که با اسم عشایر پست گذاشته مذاکره کنم😎
ماهم امیدواریم بازرسی و دستگاه قضا وارد بشن تا حق به حقدار برسه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر غیرتت کبنا... درود بر شجاعتت که مثل بقیه شرفت رو به پول نمیفروشی👏👏👏
Mohamad
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم دقیقا شرف رو به پول فروختن قضاوت نکنید. کاملا کذبه و ما با مدرک و مستندات پیگیر شکایت هستیم حتی شاید لغو مجوز کبنا. قضاوت کردن اشتباه درست نیست چون ابروی مردم چیزی نیست که اگر بعدا بفهمید اشتباه کردین بخواد برگرده
پرسنل امور عشایر گچساران
Korea, Republic of
یکی از نیروهای که با پارتی اومده همه میتونن برن ببیننش آقای/ اداره ی کل هست ، بعدشم آقای / لطفا رسیدکی بشه توسط سازمان باررسی حساب همه چی دستشون میاد
سعادت
Iran, Islamic Republic of
آقا زورش میرسه مگه ماها نباید نون بخوریم💪
ص.رمضانی
United States
/ عده های رواخراج می کنی واقوام وخویشاوندان خود را در اداره مشغول به کار کنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اونی که بنام محمد نظر نوشته /یه خبرنگار پست و نون به نرخ روز خور
Mohamad
Iran, Islamic Republic of
البته من خدایی ناکرده به کسی قصد توهین و حرف های می تونه و اخراج میکنه و... رو صرفا بخاطر سوزندان اون هایی که فقط بخاطر دلایل نژاد پرستانه مخالف هستن و به دروغ حاشیه سازی می کنن گفتم
جهانبین
Iran, Islamic Republic of
اگر نیروهایی ک اخراج شدند بدون ضابطه هست اما نیروهای نور چشمی ک خود آورده ای با ضابطه هست
جهانبین
Iran, Islamic Republic of
اگر نیروهایی ک اخراج شدند بدون ضابطه هست اما نیروهای نور چشمی ک خود آورده اب با ضابطه هست.
ص.رمضانی
United States
/ یه عده ای رواخراج کنی واقوام وخویشاوندان خود را جای آنها بیاری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
/ تا ویروس کرونا جناب
پرسنل اداره کل امور عشایر
Iran, Islamic Republic of
خدمت سایت خوب کبنا نیوز خسته نباشید عرض میکنم ، این نیروها تو هر زمانی بکار گرفته شده باشه اون موقع آقایی که الان سرپرست هست ، معاون بوده پس چرا اون موقع صدا نکرد؟ بعدشم خدا رو خوش نمیاد نون کسی بریده بشه؟ سوما که داری همینجور نیرو داری جذب میکنی بعدشم حاشا میکنی ، و بعضی رسانه ها دعوت میکنی و مطالب خوب براتون میزنن ، حقیقت را بپذیر که بواسط نماینده مجلس فلان شخص و ، اگر مدیرکل بشه همه ماها اخراجیم یا مجبور به استعفا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در جواب اون که گفته زورش میرسه باید بدونی که تو الان حقوق یکی دیگه رو داری میخوری. این بی جواب نمیمونه
یه سوال مهم !!!
Iran, Islamic Republic of
این نیروها که میگن بکار گرفته شده بدون ضابطه ، مگه اداره کل حراست نداره ؟ بنظر من باید حراست این اداره رو یکی سوال کنه؟؟؟؟؟؟؟
آیا امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد
حراست جوابگو باشد ؟؟؟؟؟
حراستش کیه اصلا؟
شیروان
United States
هچه سرمو بیا حقمونه
یعنی من کهگلو تا بیراحمد نیرو نبی
بدبختا رو اخراج کنن
من که دلم درد اومد خیلی ناراحت شدم بخاطر ای نیروهای که بعضیاش بالای ده سال سابقه اخراج بشن که نورچشمی جایگزین کنن ای خداااااا تا کی چرا
مهدی
United States
دمتون گرم پرسنل کبنا اگ رو نمیکردین احتمالا تا سال آینده ترک بیکار نداشتیم
جواد
United States
اغای که میگی زورش میرسه و قدرت نمایی می کنی
ما که پارتی نداریم باید از گرسنگی بمیریم
فاتح
Iran, Islamic Republic of
با جمع بندی که از کلیه نظرات میتوان کرد برای پایان دادن و حل وفصل این موضوع ورود محاکم قضایی و دستگاه قضا و سازمان بازرسی به این موضوع کاملا محتمل می باشد و قطعا قضیه پیگیری جدی خواهد شد.
فاتح
Iran, Islamic Republic of
صبور باشید در آینده نه چندان دور نتیجه پیگیری این چالش در همین سایت آورده میشود.
امیرمحمد
United States
مگه حراست کجاس
چرا آخه
مسئولین پاسخگو باشند
ورود کنن
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
انشاالله به زودی زود با معرفی معاون توسعه و پشتیبانی از طرف سناتور بزرگ و برجسته و همچنین معاون عمرانی از طرف دکتر روشنفکر ، این حرکت بزرگ منجر به پایان بخشیدن به اهداف نادرستی است که عده ای سودجو و منفعت طلب در نبود این معاونین به دنبال ماهی گرفتن تز آبی هستند که بشدت مشغول گل آلود کردن آن آب هستند .و در نظر از نابسامی استفاده و اهداف خود را اجرا کنند ولی خوب بدانند که در این راه هر چه هم آب را گل آلود کنند به جایی نخواهند رسید و عدالت به نحو احسن اجرا خواهد شد و مهندس آزادی در کنار دو معاون توانمند مقتدرانه به فعالیت خویش ادامه خواهند داد . دوستان خبرهای خوبی در راه است . اندکی صبر سحر نزدیک است.
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
در آینده ای بسیار نزدیک کهگیلویه بزرگ بویراحمد غیور با فکر و ایده نو و پاک و گچساران متفکر به هم گراییده تا ریشه ظلم و بی عدالتی را برکنده و به تبعیض چند ساله فامیلگرایی پایان ببخشند. کمی صبر
کهگیلویه بزرگع
Iran, Islamic Republic of
عزیزان هوشیار باشید و صبور اجازه دهید این چند روز هر چه میخواهند تاخت و تاز کنند اما آینده از آن آنها نخواهد بود و عدالت حاکم خواهد شد.
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
کسانی که آقای آزادی رو بعنوان یک مانع بر سرراهشان و در برآورده شدن اهداف اشتباه و دور از واقعیتشان می دانند و در تلاش برای تخریب آقای آزادی هستند خوب بدانند که نمایندگان سناتور بزرگ کهگیلویه و دکتر روشنفکر در امور عشایر ماه آینده بسیار قاطع تر و برنده تر از آقای آزادی در راه اجرای قانون هستند . پس زیاد خودتان را برای تخریب آقای آزادی به آب و آتش نزنید .
Iran, Islamic Republic of
مه یاسوجم نماینده داره
ا پ
Iran, Islamic Republic of
تا بوده همین بوده .بی عدالتی بیداد میکند .چیزی که جامعه ما دا نابود کرده کارهای بی تدبیر بوده و گر نه کشور ما از هر لحاظ غنی بوده و هست .اما هر کسی می زند و میبندد .خدا خودش کمک کنه و گر نه از دست مردم فقیر دیگر چیزی ساخته نیست .واگذار خرابکاران به خدا و ائمه اطهار
س....
Iran, Islamic Republic of
واقعا اول صحت و سقم اخبار رو پیگیری کنید بعد تیتر بزنید.خجالت آور و مایه تاسفه.من یه شهروند معمولی ام حتی صاحب شغلم نیستم.اما از اوضاع امور عشایر تا حدودی خبر دارم.
مدیر قبلی امور عشایر اینهمه نیرو از فامیلاش آورد سرکار کسی اعتراض نکرد.من آشنای خودم به راحتی رفت سرکار با نسبت فامیلی که با مدیر قبلی داشت.
حالا این آقای مدیر فعلی که واقعا مردی دلسوز و از دل خود عشایر اومده مدیر شده همون اول کار دارید چوب لای چرخش میکنید اونم به خاطر منفعت خودتون.بابا خوش غیرتا زشته به خدا زشته.از این ماه مبارک خجالت بکشید و دست از این اخلاق های غیرحرفه ایی بردارید
Iran, Islamic Republic of
آقای// بگو خودم رفتم سر کار و نمک دون شکوندم
مرد بودن خیلی خوبه
ادمایی مثل تو هیچ جا و در هیچ مرامی جا ندارند
خیلی بده آدم
نون نداشتی مدیر قبل اوردت سرکار
مدرکت چیه آقای
کریم
Iran, Islamic Republic of
لطفا دست از کارتون بردارید
بهنام
Iran, Islamic Republic of
/رو واگذار کردی حالا اخراج میکنی اون دنیا باید جواب پس بدی
سجاد
Iran, Islamic Republic of
تو که داری طرفداری میکنی خودتو بذار جای اخراجی ها ونا حق نگو البته احتمالا تو هم از کسانی هستی که تازه اومدی سرکار تو اداره عشایر به واسطه همین اقا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام وقتی دستگاه‌های نظارتی که حقوق از بیت‌المال متعلق مردم است کجا هستند جلوی تخلف بگیرند اگر باشد پیشگیری بهتر از درمان است
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
آینده گواه همه چیز خواهد بود و حق از ناحق آشکار میشود.
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
آینده گواه همه چیز خواهد بود و حق از ناحق آشکار میشود.
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
آینده گواه همه چیز خواهد بود و حق از ناحق آشکار میشود.
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
آینده گواه همه چیز خواهد بود و حق از ناحق آشکار میشود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بزودی تمامی مدیرانی که نیروهای فله ای و بدون ضابطه آورده اند در محاکم قضایی حاضر و جواب میدهند.
منتظران ظهور
Iran, Islamic Republic of
آخر و عاقبت نیروی فله ای همینه دیگه
alk
Iran, Islamic Republic of
مگه امر عشایر حراست نداره که اینقدر نیروی فله ای وارد امور عشایر شده
alk
Iran, Islamic Republic of
نکنه یه وقت.رو راضی کرده باشن مثلا یه امتیازی یا یه نیرویی یه چیزی سهمیه بهش دادن که پیگیری نکنه و بی خیال بشه
منتظران ظهور
Iran, Islamic Republic of
استخدام فله ای در امور عشایر این خبر به ذهنها خیلی آشنا میاد فکر کنم حدود دو سال پیش بود که یکی از سایتها تییری با عنوان استخدام فله ای در امور عشایر را آشکار کرد.
سی منصور موسوی
Iran, Islamic Republic of
همه این کامنتا در موافقت مدیرکل فعلی کار آقای .
بشین بنویس
ادمایی مثل تو در هیچ جا جای ندارند
آفتاب
Iran, Islamic Republic of
آنچه را که عیان است چه حاجت به بیان است هر کس شکی و تردیدی دارد بفرماید خودش از نزدیک در امور عشایر تحقیق کند تا حساب کار دستش بیاید که هیچ چیز به گزاف گفته نشده است .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1