تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۴۱۶۱۹۷
کبنا گزارش می‌دهد

(فیلم و تصویر) شیون زنان کهگیلویه و بویراحمد در سوگ سردار سلیمانی / با شهادت مالک اشتر خون عالم اسلام به جوش آمد

۱
۱۶۸
(فیلم و تصویر) شیون زنان کهگیلویه و بویراحمد در سوگ سردار سلیمانی / با شهادت مالک اشتر خون عالم اسلام به جوش آمد
کبنا ؛مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در سوگ شهادت سردار قاسم سلیمانی اشک ماتم ریختند.

  
شیون زنان دهدشتی در عزای سردار سلیمانی
در پی به شهادت رسیدن سردار سپهبد جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به دست آمریکای جنایتکار مردم دهدشت امروز با حضور در مصلای این شهر در غم از دست دادن سردار اسلام به سوگ نشستند.
زنان دهدشت با سر دادن شعارهای استکبارستیزی و نوحه‌سرایی لری به سر و سینه می‌زدند.
بعد از اقامه نماز جمعه نیز راهپیمایی استکبارستیزی در محکومیت جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار رشید جهان اسلام برگزار شد.
مردم دهدشت با خشم انقلابی شعارهایی کوبنده‌تر از همیشه سر داده و فریاد نفرت و انزجار از آمریکا و هم پیمانانش سر دادند.
 
 
دهدشتی‌های خشمگین در حالی که فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر تروریست»، «عزا عزاست امروز روز عزاست امروز جهان اسلام صاحب عزاست امروز»، و «مهدی صاحب الزمان تسلیت تسلیت» سر می‌دادند خواستار انتقام فوری خون حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان ترور شدند.
این راهپیمایی از مصلای امام خمینی تا جلوی سپاه پاسداران برگزار شد.















 
قلعه رئیسی در سوگ سردار سلیمانی

 پس از اعلام شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نسبت به حضور باشکوه مردم جهت محکومیت این اقدام آمریکا و رژیم صهونیستی مردم شهر قلعه رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور باشکوهی در این راهپیمایی حضور پیدا کردند.


مردم شهر قلعه رئیسی در نماز جمعه این شهر با قرائت پیام رهبری به عزاداری و نوحه سرایی پرداختند سپس با حضور در جلوی مصلی نماز جمعه این شهر مسیر تا گلزار شهدا این شهر را طی و با "سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و هیات من الذله" این اقدام آمریکا را محکوم و آمادگی خود جهت انتقام گرفتن این اقدام آنها را اعلام کردند.




حضور اقشار مختلف و همچنین از جناح های مختلف در این راهپیمایی قابل تقدیر و این نشان از این بود که این اقدام آمریکا سبب انسجام ملت ایران می شود.

حضور زنان و مردان در گلزار شهدا قلعه رئیسی و نوحه سرایی محلی توسط زنان شهر قلعه رئیسی بسیار دیدنی بود.



با شهادت مالک اشتر خون عالم اسلام به جوش آمد/ انتقام سخت در انتظار دشمنان اسلام خواهد بود

حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز (جمعه 13 دی ماه 98) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: شهادت مالک اشتر زمان را خدمت همه  تسلیت عرض می‌کنم و امروز عالم اسلام با شهادت ایشان عزادار شد و این مصیبت جانسوز و جانگذار را‌ به همه مسلمین و مستضعفین عالم تسلیت و به روح مطهر ایشان‌ نیز تبریک عرض می‌کنم.
وی افزود:حضرت آقا در پیامی بیان دارند که آرزوی شهادت در راه خدا سرانجام سردار سلیمانی را به آرزویش رسانید و خون پاکش توسط شقی‌ترین انسانهای عالم به زمین ریخته شد اما راه و آرمان او بسته نخواهد شد و  انتقام سختی در انتظار جنایتکاران خواهد بود.
حجازی تصریح کرد:پیام حضرت آقا دو پیام دارد یکی به دوستان و مستضعفین که ناامید نشوید که در طول تاریخ مالک اشترهای زیادی داده‌ایم و انشاءلله خون مطهر مالک اشتر ما دشمن‌کوب تر و اثر‌گذا تر خواهد شد و راه او و اهداف او هیچ‌گاه بسته نخواهد شد.
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد:  پیام بعدی حضرت آقا به جنایتکاران وحشی و شیطان صفت خواهد بود که چنان برخوردی با دشمنان خواهیم کرد که ان شالله پشیمان خواهند شد و این پیام حضرت آقا قوت قلبی برای همه مسلمین خواهد بود و باعث رعب و وحشت دشمنان جهان اسلام خواهد شد.
خطیب جمعه گچساران گفت: چند سال قبل بوش پسر غلطی کرد و گفت جنگ اسلام و مسیحیت باید در عالم رخ دهد و این شیاطین در اتاق فکرهایی می‌نشیند و فتنه‌ها طرح ریزی می‌کند آنها با فروش‌ سلاح به گاوهای شیرده سعودی جنگ بین مسلمین راه اندازی می‌کنند.
وی افزود: یکی از کارهایشان تشکیل داعش در منطقه بود که به جان مسلمین افتادند تا خودشان در آسایش باشند و رژیم صهیونستی در امنیت قرار بگیرد که با تدبیر مقام عظمای ولایت و تیزهوشی شهید سردار سلیمانی ریشه داعش هم در منطقه برچیده شد.
حجازی تصریح کرد: حال آنها به خیال خام خودشان انتقام گرفته‌اند و اما کور خوانده‌اند و خیلی رئیس جمهور آمریکا احمق است چرا که خون عالم اسلام به جوش آمده است.
امام‌جمعه گچساران بیان کرد: آمریکا در بین ممالک اسلامی بیش از همیشه منفور شده است  و نیروهای آمریکایی قطعا روی آرامش را نخواهند دید.
خطیب جمعه گچساران گفت: حال دولتمردان آمریکایی دارند بر سر این احمق داد می زنند که امنیت هر آمریکایی را در هر نقطه عالم به خطر انداخته‌ای و خودشان هم خوب می‌دانند که در آینده نزدیک باید انتقام سختی پس دهند.
وی افزود: همه ملت ایران و همه مسلمین و همه آزادی خواهان از جبهه مقاومت درخواست داریم که هر چه سریعتر و کوبنده تر انتقام شهید والا مقام ما را بگیرند.
حجازی تصریح کرد: این ترامپ‌احمق با این حماقتش اتحاد بیشتری بین ممالک اسلامی ایجاد کرد و عالم اسلام متحد خواهند شد و ریشه کنی اسرائیل خیلی زودتر هم انجام خواهد شد.
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد: سردار سلیمانی در اوج عزت و اقتدار و به دست شقی ترین افراد عالم به شهادت رسیدند و ان شالله هم نابودی دشمنان نزدیک خواهد بود.
خطیب جمعه گچساران گفت:۱۹ دی ماه مصادف با شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است که به همه عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و دعا کنید که دشمنان ان شاءلله زودتر نابود شوند.

خیال خام دشمن در بی‌سردار شدن امت اسلام

حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی امروز (13 دی ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: دین اسلام دین اعتدال است قرآن کریم از زبان حضرت موسی(ع) بیان می‌دارد دین ابراهیم که دین حنیف است دین عدالت و اعتدال است.
امام جمعه موقت دهدشت تصریح کرد: همه کارهای پیامبر اسلام و همه کردارش بر مبنای اعتدال بود.
تقوی با تسلیت شهادت مجاهد بزرگ اسلام سردار قاسم سلیمانی گفت: دشمن این را بداند که اگر سرداری را از اسلام می‌گیرد سردار بهتری جای او را می‌گیرد.
وی تصریخ کرد: این مکتب مکتب شهادت است این ملت فرزندان شهادت‌اند ما پیعمبر را از دست دادیم ابی‌عبدالله را از دست دادیم.
تقوی ادامه داد: مجاهدان بزرگی را برای اسلام از دست دادیم اما خدای متعال در برابر این مجاهدت‌ها به دشمنان دین پیام داده که اگر شما انسانی را بگیرید ما بهتر از او را به جامعه بشر خواهیم داد.
وی با بیان اینکه دشمن چون حاج قاسم سلیمانی را خارج از مرز مشاهده می‌کرد خیال داشت سلیمانی تنها است، افزود: ما هزاران سلیمانی تربیت کردیم.
خطیب موقت نماز جمعه دهدشت گفت: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند انشاالله خون سردار سلیمانی از وجودش بهتر می‌تواتد دشمنان را رسوا کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه گفت: در آستانه ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه قرار داریم حضرت از بعد مادی انسانی شبیه ما است اما از بعد معنوی به جایی رسیده که فضایل برای ما دشوار است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Romania
درود بر مردم استان.
امروز بعد از سالها در مصلی یاسوج شیون زن و مرد را دیدم . در زمان رحلت امام خمینی دیدم که شیر زنان لر چگونه شیون می کردند . امروز در مصلی فریاد و گریه مرد و زن را خالصانه و بی ریا و از دل مردمی که عزاداربودند دیدیم
درود بر مردم یاسوج و استان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1