تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۱۶۰۲۳
کبنا گزارش می‌دهد

سرنوشت کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج به کجا رسید؟ / سازمان اقتصادی کوثر این کارخانه را رها کرده

۴۳
۲
سرنوشت کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج به کجا رسید؟ / سازمان اقتصادی کوثر این کارخانه را رها کرده
کبنا ؛بعد از انتشار مطالبی در خصوص کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج در پایگاه خبری کبنا نیوز، با پیگیری حسین کلانتری استاندار استان که نشان داده رونق واحدهای تولیدی برای او در این استان از اهمیت بالایی برخوردار است. و همچنین تلاش‌های سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استاندار، مدیریت این کارخانه تغییر کرد و اقداماتی در راستای اینکه کارخانه چرخش با نظم بیشتری بچرخد، انجام گرفت. با این وجود متأسفانه سازمان اقتصادی کوثر این سرمایه عظیم را که در بهترین جای یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته و می‌تواند با تزریق تسهیلات و اعتبارات زمینه اشتغال صدها جوان را فراهم کند، به امان خدا رها کرده و کمترین حمایت را از این کارخانه می‌کند. البته در گذشته کارهایی برای سرپا نگه داشتن کارخانه انجام داده اند. اما هیچ کدام از آن کارها مثمر ثمر نبود و کارخانه الان زیان‌ده و حتی بعضی از فازهای آن از حرکت باز داشته شد.
به گزارش کبنا، در راستای پیگیریهای انجام شده اخیر، توسط پایگاه خبری کبنا نیوز، درخصوص کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز دنا، مشکلات موجود در این شرکت، از زوایای پنهان دیگری مورد بررسی قرار داده‌ایم، تا از این رهگذر مشکلات این کارخانه قدیمی که جزء سرمایه‌های این استان قلمداد می‌شود، به حداقل برسد و دوباره چرخ آن با شتاب بیشتری بچرخد.
رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان و جوانان انقلابی فرمودند: «اکثر کارشناسان اقتصادی و بسیاری از مسئولان، متفق هستند که عامل همه مشکلات کشور تحریم‌ها نیست، بلکه ناشی از مسائل درونی و نحوه مدیریت و سیاست گذاری اجرایی است. مبارزه با فساد، مدیرانی معتقد می‌خواهد، من قبلاً نیز بسیار گفته‌ام اما مبارزه با فساد کار دشواری است، کاری است که برای انسان مخالف پیدا می‌کند، شایعه درست می‌کنند، دروغ می‌گویند و آن کسی که در میدان جلوتر از دیگران حرکت کند، بیشتر از همه مورد تهاجم قرار می‌گیرد.»
 همچنین رئیس قوه قضاییه نیز اخیراً گفته‌اند: «رونق تولید در پرتو امنیت اقتصادی است، و امنیت اقتصادی حاصل نمی‌شود مگر اینکه مبارزه با فساد صورت گیرد و کسانی را که خبر از فساد دهند، مورد تشویق قرار می‌دهیم.»
بنا بر این گزارش، بیش از 3 ماه از رونمایی کردن برخی تخلفات این کارخانه می‌گذرد، هر چند اقداماتی که سازمان اقتصادی کوثر برای اصلاح امور این کارخانه در کوتاه مدت انجام داد، اما همچنان این کارخانه با مشکلاتی همچون جذب بی ضابطه نیروها، دست و پنجه نرم می‌کند که بعداً مفصل درباره آن گزارش می‌دهیم.
 قبل از هر چیز جا دارد از مدیران ارشد سازمان اقتصادی کوثر به جهت تغییرات مدیریتی انجام شده در این کارخانه بزرگ استان، که پس از پیگیریهای مکرر این پایگاه خبری و مسئولان ارشد استانی صورت گرفت، قدردانی کرد، با این حال سوالاتی همچنان باقیست که برای روشن سازی این موضوعات، نکاتی را در ادامه می‌آوریم.
در خصوص تخلفات اداری صورت گرفته در این شرکت، پس از بررسی‌های بسیار و اسناد موجود، نقش پر رنگ عضو هیئت مدیره این مجموعه در انجام چنین تخلفاتی ملموس بوده، حال سازمان اقتصادی کوثر به کدام دلیل متقن از تغییر وی سر باز زده است، معلوم نیست، شاید حمایت‌های بی چون و چرای برخی از صاحبان قدرت و نفوذ تاکنون از تغییر وی و همچنین از رسیدگی به تخلفات وی جلوگیری کرده‌اند.
با توجه به تخلفات مدیریت سابق این شرکت از قبیل ضرر و زیان وارده به شرکت و همچنین آلودگی‌های ایجاد شده در محصولات تولیدی نیز تاکنون اقدام موثری از سوی نهادهای مربوطه اقدامی صورت نگرفت و گویا همه چیز به دست فراموشی سپرده شده است.
و اما فردی که به واسطه مدیریت سابق شرکت به عنوان یک نیروی عادی از سال 95 به این شرکت ورود کرده، بدون سواد آکادمیک و صلاحیت تخصصی و تنها بر اساس روابط، تنها با گذشت 2 سال به عنوان مدیریت یکی از واحدهای مؤثر شرکت منصوب شد و ضمن دریافت حقوقی بالا به نسبت سایرین، سعی در ایجاد بی نظمی و تخریب نیروهای توانمند شرکت و گماردن نیروهای ناکارآمد فامیلی و به صورت غیرقانونی داشته است، لیکن همچنان در این مجموعه حضور داشته و این کم لطفی به نیروهای کاردان و توانمند این مجموعه تولیدی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

هیأت مدیره ضعیف کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج را فشل کرده / وجود انباری پر از آرد ضایعاتی نشانه ضعف مدیریتی است

راه اندازی کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج بعد از 50 روز / ابهاماتی که باید سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد، معاونت غذا و دارو و تعزیزات حکومتی پاسخ دهند؟


چه کسی پاسخگو هدر رفتن بیت‌المال در کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج است / بسیج دانشجویی کوتاه نمی‌آید

نکته مهم؛
نظر به مطالب منتشره کبنا نیوز و به زعم مدیران ارشد استانی، ضعف مدیریت‌های سالهای اخیر شرکت مذکور، باعث شده نه تنها پیشرفتی در کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز دنا شاهد نباشیم، بلکه روز به روز تولید در این مجموعه از رونق افتاده و به جزء واحد تولیدی آرد، سایر دوایر تولیدی آن محل لانه کبوترها و پرندگان شده است. اینکه سازمان اقتصادی کوثر با تغییرات اخیر تا چه حدی بدنبال پوشش ضعف مدیریت طی سال‌های اخیر بوده در آینده‌ای نزدیک قابل مشاهده خواهد بود. ولی از آنجا که این مجموعه صنعتی نیازمند یک مدیریت توانمند در حوزه صنعت می‌باشد بر کسی پوشیده نیست و با تغییرات انجام شده اخیر، مشاهده می‌شود همچنان روابط سیاسی و داخلی این سازمان، مبنای انتخاب مدیریت بوده است، ضمن اینکه اخباری مبنی بر استفاده از مدیریت سابق که اخیراً و به دلیل مشکلات ایجاد شده از کار برکنار شده بود، مجدداً به عنوان مشاور به این شرکت برگشته است، لیکن این حکایت همچنان باقیست مگر اینکه خلافش ثابت شود. نگرانی موجود، از این حیث شدت میابد که ترکیب هیات مدیره و مدیریت جدید فاقد تخصص و تجربه لازم در این صنعت می‌باشند، هر چند که برای جامه عمل پوشاندن به شعار سال " رونق تولید " در این شرکت، وجود و استفاده مناسب از سرمایه‌های انسانی، کمک شایانی به تیم مدیریتی شرکت خواهد نمود، اما اخراج دو نفر از مدیران این مجموعه در زمان مدیریت سابق که هنوز دلایل منطقی و قابل قبولی برای اخراج آنان ارائه نشده است، موجب گردیده در حوزه‌های فنی، تولید و اداری، مالی این شرکت ضعفهایی به وجود آید، لذا از آنجا که آن دو مدیر اخراجی مورد وثوق کارکنان و پرسنل کارخانه هستند، پیشنهاد می‌گردد مدیریت جدید با ارائه راهکار مناسب و به جهت بهبود وضعیت شرکت نسبت به بکارگیری مجدد نیروهای اخراج شده تصمیم مناسبی اتخاذ کند تا با خروج از حاشیه‌های موجود، این شرکت هر چه سریعتر مسیر تعالی را طی کند و با تحقق شعار «رونق تولید» باعث نجات این کارخانه گردد.
خبرها حاکی از آن دارد که: اخیراً نیز هیأتی از مدیران ارشد استانی (هیات اندیشه ورز استان) جلسه‌ای در این کارخانه و با حضور مدیران شرکت و نماینده سازمان اقتصادی کوثر در خصوص کمک به رفع موانع تولید برگزار و مقرر گردید مسئولین استانی هرگونه همکاری لازم را جهت افزایش ظرفیت تولید و راه اندازی واحدهای راکد این کارخانه را در دستور کار قرار دهند، ضمن اینکه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان علاوه بر بازسازی ماشین آلات تولید، استفاده از مدیران اخراج شده شرکت و بازگشت به کار آنان را از زیر ساختهای اساسی «رونق تولید» دانسته و لزوم استفاده از دانش کارکنان باسابقه، توانمند و سرمایه‌های انسانی را یکی از مهمترین عوامل اساسی موفقیت هر مجموعه‌ای دانست.
در پایان امید آن داریم که با تغییرات مدیریتی صورت گرفته در این کارخانه موجبات رونق تولید و راه اندازی سایر واحدهای تولیدی فراهم آمده تا با سرمایه گذاری در این شرکت، شاهد به کار گماردن نیروهای تحصیل کرده و کاردان استان باشیم.
این پایگاه خبری به جهت روشنگری مالی، مطالبه گری عمومی و مبارزه با برخی تخلفات صورت گرفته در گذشته این مطالب را منتشر می‌کند و امید می‌رود مسئولان پاسخ روشن و صریح به افکار عمومی بدهند.
کبنا نیوز در روزهای آتی گزارش‌هایی را پیرامون به کارگیری نیروهایی که به تازگی به این مجموعه تحمیل شده و همچنین مدیریت آن، منتشر می‌کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حتما خواستهایتان براورده نشده که اینجور دست بقلم شده این ای برادر....
آریو برزن
Iran, Islamic Republic of
باز مطالب کذب و بی اساس بر علیه کارخانه آرد ونشاسته دنا!! .بس کنید این اخبار کذب را.
Iran, Islamic Republic of
آریوبرزن ، لطف کن هر کدوم از اخباری که ارسال شده و دروغ هست رو بیان کن و اطلاعات درستش رو ارسال کن ولی با نام واقعی نه آریوبرزن
آریو برزن
Iran, Islamic Republic of
مطالبی چون"جذب بی ضابطه نیروها"، "تخلفات اداری و تخلفات مدیریت سابق!"، از جمله اکاذیب شماست و مصداق ریختن آبروی مسلمان است زیرا بنده که یکی از کارکنان شرکت هستم تخلفی ندیدم وآن مدیریت با سلامت کامل وپاکدستی کارمیکرد.مشکلات بوجود آمده برای بخشی از آرد بخاطر تخلفات خانم عطار زاده بوده که اخراج شدضمنا آزمایشات نشان داد بخش عمده ای از آن آردمشکلی نداشت و به دامداریهای فروخته شد.پس نشان می دهد شما نه تنها اطلاع ندارید بلکه از روی غرض ورزی مطلب مینویسید.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا جنابعالی از همه جا بی خبری گویا که هیچ تخلفی ندیدی، شایدم چون بغل دست مدیران عزیزت نشستی ، مثل کبک سرت رو کردی تو برف، قابل توجه جنابعالی که همه شاهد این مدیران بودن وگرنه دلیلی برای اخراج مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت نبود، بزودی هم خبرای خوبی به گوشت میخوره هر چند خودت هم در امان نیستی
Iran, Islamic Republic of
البته شما گناهی ندارید، وگرنه اگه یکی پیدا می‌شد که ازتون بپرسه اینطور نمیگفتی، اگه بازرسی‌ورود می‌کرد و پیگیری میکرد‌اینقدر با خیال راحت حرف از سلامت کاری نمیزدین
رضا
Iran, Islamic Republic of
اگر اخبار کذب بوده چرا تغییر و تحول انجام شده، پس حتما خبری بوده که این اتفاق افتاده، مطمئن باشید مسئولین استانی دیگه اجازه این ریخت و پاشها رو نمیدن، بشه دیگه!!!
حق
Iran, Islamic Republic of
دوستان تمام این مطالب گفته شده..توسط یکی از کارکنان سابق کارخانه که بدلیل زیر اب زنی هیچگاه نتوانسته به مقامی برسه ..گفته شده ..کاش امثال اکبری ها و ایزدپناه ها در این استان بودند..تا رو خیلی سیاه بشه..وکارخانه به رونق بیفته
زمان اکبری..کارخانه باز سازی شد..کلیه بدهی ها پرداخت شد..وکارخانه اماده اماده استفاده قرار گرفت..بطوری که کلیه کارکنان از ایشان رضایت صدرصد داشته اند...بجز اقای م.م
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای شما ؛اتفاقا آقای مهندس اکبری از محدود مدیران صادق ولایق و پیگیر ی بودن که بیشترین خدمت را در طول مدیریتشان به این کارخونه کردند و از دوستان صمیمی بنده هستند و خواهند بود و مطمئنا اگر ایشان طی سال 1392-3 زمان بازسازی حضور داشتن قطعا وضعیت کارخونه الان به این وضعیت نبود و الان شاهد فعالیت کل مجموعه بودیم ؛نمیدونم باز دوباره چه نقشه ای در سر داری
Iran, Islamic Republic of
/نها عملکرد خوبش این بود که ۳ روز بیشتر در هفته اینجا نبود که هزینه شرکت بیشتر نشه وگرنه هیچ خیری ازش به کارخونه نرسید، اگه همین الان هم برگرده بره ازش ممنون میشیم چون نیازی به بودنش نیست و به عنوان مشاور فقط هزینه شرکت رو بالا میبره
Iran, Islamic Republic of
اگر راست می گویی اسم وفامیلت بگو
Iran, Islamic Republic of
آقای اکبری خودش آدم خوبی بود، ضمنا کارخونه ای که زیانده بوده پولش کجا بود که بدهی پرداخت کنه و یا دستگاه نصب کنه. بیچاره سازمان اقتصادی که کارخونه رو داده دست البته برای شماها که به اهدافتون رسیدین بد نبود ولی با مدیریت جدید دیگه از این خبرا نیست
جعفرزاده
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تصمیم مدیریت قبلی درست بوده و اگر کارگرهای اخراجی را برگردانند این کارخانه بامشکلات بیشتری روبرو می شود.
Iran, Islamic Republic of
اره جون خودت چون کارش درست بود اخراجش کردن، به زودی نوبت هم می‌رسد اصلا نگران نباش
بهمنی
Iran, Islamic Republic of
سلام
این مطالب که در مورد این کارخانه ، سازمان اقتصادی کوثر وتغییرات مدیریت، اخراج دوتن از کارکنان مسئله دار این شرکت ذکر کرده اید هیچیکدام اساس درستی ندارد، بهتر است بجای دریافت اطلاعات غلط از افراد،خود تحقیق کرده ومطالب درست وصحیح را درج کنید.در غیر اینصورت به این خبرگزاری بعنوان دروغ پرداز در استان شناخته خواهید شد.
کیانوش
Iran, Islamic Republic of
این مطالب شما از آقایام م م - م ب و خانم ف ع برای شما که پایگاه خبری معلوم الحالی هستید بیان شده وشما مغرضانه درج کرده اید. بازهم براینان متاسفم
Iran, Islamic Republic of
احتمال زیاد درج این مطالب از خود شما بوده که با عملکرد ناشایست که داشتی زحمات جناب مهندس اکبری و آقای ایزدپناه را بر باد دادی و اینطور مجموعه کارخانه و حتی مسولین استان و سازمان را بر علیه آقایان تشویق و ترغیب نمودی خداوند حق و حقوق پایمال شده این کارگران را از حلقومت بالا خواهد کشید ان شاالله
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز همین رسانه معلوم الحال چون باج به هیچ مدیری نداده از جمله مدیر /به عنوان رسانه برتر در بحث مطالبه گری عمومی طبق دستور مقام معظم رهبری دست یافته بهتره برای خودت متاسف باشی
اسلام
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مهندس اکبری از مدیران با تجربه و فنی و متخصص بودکه کارهای مثبتی انجام داد و دکتر احمدی که به جای ایشان آمدند مدیری قوی و با درایت است، ومطمئنا در ادامه سیاستهای مدیریت قبل با برنامه ریزی وادامه روند بازسازی کارخانه، تولید را رونق خواهد بخشید اگر افرادی امثال اخراج شده ها و کبنانیوز با این مطالب حاشیه ساز اجازه دهند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا برات متاسفم/، با این حرف‌ها میخوای به کجا برسی، مگه نیروهای اخراجی چه هیزم تری بهت فروختن، تا دیروز که از بهترین دوستانت بودن حالا حاشیه ساز شدن؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
از اقای اکبری وایزده پناه ودوستان شان سوال شودچرامرغداری که این چند سال زیر نظر کارخانه ارد ونشاسته بوده به دلیل زیان امسال از کارخانه جداکرده و ان را تحویل شرکت مرغک دادن ایا ضعف مدیریت نبود چطور هیچ کدام از مرغدار خصوصی تعطیل نشدن
احمد
Iran, Islamic Republic of
ا/ دوباره امدتا در کارخانه تنش وحاشیه درست کند در زمان مدیریتش خودش از کسان دیگری مشاورمی گر فت الان خودش به عنوان مشاور مدیر عامل وارد کارخانه شده.
حسین
Iran, Islamic Republic of
اگه به جاش بودم دیگه برنمیگشتم
Iran, Islamic Republic of
برگشته که تا بازنشسته بشه تو باغ و واحد دوستش بهشون خوش بگذره چون تو تهران از این تفریحات سالم و هوای پاک محروم هستن بندگان خدا
Iran, Islamic Republic of
همه میدونن که سایت کبنا نیوز یکی از بهترین سایتهای خبری استان در زمینه مطالبه گری و احقاق حقوق عمومی بوده و هر مطلبی منتشر می‌کند تا اطمینان کامل از واقعیت و اسناد معتبر نداشته باشه مطلبی رو نمیزنه، بهتره جای دیگه ای دنبال پرتغال فروش باشید
Iran, Islamic Republic of
بنیاد کوثر هیچ وقت حاضر به سرمایه گذاری توی استان ما نشده است .نمی دانم چرا ..
و این برخلاف اهداف تعیین شده برای این بنیاد است.
و برعکس بیشتر سرمایه گذاری هاش توی استان های برخوردار مانند مازندران و اصفهان و تهران و ..... می باشد
امان از محرومیت که اینجا هم پارتی میخاد
Iran, Islamic Republic of
بنظرم دلیل اصلی عدم سرمایه گذاری سازمان اقتصادی کوثر در این استان به رفتار خودمان در استان برمیگردد، سازمان اقتصادی کوثر هر کاری برای رونق این کارخانه وپروژه های دیگر انجام می دهد موانع و دست انداز های زیادی جلوی خود می بیند وسنگ اندازیها و حاشیه سازیها موجب شده که عطای سرمایه گذاری را به لقای آن ببخشد. در خود نگریم گه چه میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
بنده از کارکنان بازنشسته این کارخانه هستم، متاسفانه تا بوده همین بوده، خدا رحمت کنه مرحوم مهندس سلیمانی رو، فقط در زمان مدیریت ایشان این کارخانه خوب بود ولی بعد از اون هیچوقت آب خوش از گلو کارکنان خدوم و زحمتکش کارخونه پایین نرفته، خداییش تا کی باید سازمان اقتصادی کوثر به این استان ، خدا از حق این مردم نمیگذره
منصوری
Iran, Islamic Republic of
اولا جای انتقاد است از این سایت که بدلایل نامعلوم طی این چند ماه اقدام به انتشار چنین مواردی بر علیه این کارخونه میزنه ؛ثانیا باید در جواب مواردی به شرح ذیل بیان میگردد :اولا زحمات و پیگیری هاو تلاشهای جناب مهندس اکبری جهت رفع مشکلات عدیده این شرکت بر کسی پوشیده نیست و تنها در زمان مدیریت ایشان بود که بیشترین توجه فنی به واحد آرد گردید و اکثر مشکلات فنی و مکانیکی آرد حل گردید و خوشبختانه بر ریل تولید مطلوب قرار گرفت که جای بسی تقدیر و تشکر ویژه از زحمات مهندس اکبری دارد ؛ولی باید تاسف و تاثر خورد بر لملکرد شخصی مثل جنابعالی که با عملکرد نادرست و ناصحیح خود زحمات این مدیریت فعال را زیر سوال بردی و اینچنین تنش هایی در کارخانه ایجاد کردی و ودریافت حقوقای میلیونی حق و حقوق دیگران را پایمال نمودی و حتی با عملکرد ضعیف خود باعث ایجاد تنش بین مدیریت و اعضا هیات مدیره با یکی از همین مدیران مد نظر سایت و اخراج ایشان گردیدی که متاسفانه چنین تنشهایی ایجاد گردید ؛بدان و آگاه باش اگه بخای روند تو ادامه بدی تمام مسائل رو خواهد شد ؛باید مشخص گردد که آیا شما / که با داشتن حداقل تحصیلات و سواد ظرف دوسال چندین پست پی در پی دریافت کردی و بیشترین استفاده را از لحاظ دریافت حقوق میلیونی و یا حتی جذب خویش آوندان و فامیلهای خویش در این شرکت نمودی که حتی خود آقای ایزدپناه که از خانواده معظم شهدا بود نتوانست چنین بهره ای از شرکت ببرد:اکنون نیز مطمئن هستیم که جناب دکتر احمدی با درایت خویش تمامی مسائل ومشکلات قبلی را برطرف خواهند نمود و شرکت را به نقطه تعالی خویش خواهند رساند و در آخر هم لازم میدانم از زحمات شبانه روزی جناب مهندس اکبری و هیات مدیره وقت کمال تقدیر و تشکر را بنماییم ؛و به توی آدم هم بفهمانم که میخای از آب گل آلود ماهی بگیری ؛سخت در اشتباهی و حنای تو و زیرآب زنی تو دیگه رنگی ندارد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر آقای منصوری که با نشان دادن اتحاد بین خودش و آقای ایزد پناه و مهندس اکبری بار دیگر دست بد خواهان کارخانه را قطع کردند.
Iran, Islamic Republic of
از وقتی آقای/ معلوم نیست محصولات کارخانه کجا رفتن. همین که مدیر جدید همشون رو کنار زده نشون دهنده عدم صلاحیت و عدم مدیریت آقایان بوده
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه . با عملکرد. آقایان اکبری و ایزدپناه را بر باد داد و اینچنین مدیریتشان را زیر سوال برد
Iran, Islamic Republic of
تا کجا میخوای بگی به چه قیمتی آخرتی هم هست یک کلمه از حرفات نزدیک به واقعیت هم نیست
سلام
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از کبنا نیوز که دنبال حق وعدالت است لطفا فیش حقوقی // که سال ۹۵ وارد کارخانه شده وکارش فقط تخریب است وبابت تخریب چقدر حقوق میگیرد اگر در دسترستان باشد منتشر کنید تا برای همه مشخص شود
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
ان دو مدیری که اخراج کردند باعث بدبختی. این کارخانه در سالهای متوالی شده بعلاوه چند تا شون که هنوز تو کارخانه هستند اگر با آنها هم تصفیه بشود واز نیروهای کارآمد و دلسوز جوان با همکاری بعضی از نیروهای قدیمی به صورت موقت استفاده شود این کارخانه یه سوددهی کامل رسیده و نزدیک به صد نفر نیرو هم بکار می برد
Iran, Islamic Republic of
در جواب دلسوز
اگر تو دلسوز کارخونه بودی که میلیلردها تومان اعتبار اختصاصی سازمان اقتصادی کوثر طی یکی دو سال گذشته ؛این کارخونه با ورود س مثل شما طی چند سال اخیر با مشکل جدی مواجه گردید باید تیم بازرسی سازمان اقتصادی کوثر سریعا به مسئله ورود کند تا مزرعه مرغ تخم گذار گنجه ای راهم به ورطه نابودی کشاندید چه رسد به کارخونه آرد و نشاسته
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
از کبنانیوز متشکریم که دنبال عدالت و حق می باشد.من از نیروهای بازنشسته این کارخانه هستم،این کارخانه زمانی که زیر نظر صنایع بودکارخانه ی موفقی بوده و از زمانی که رفته زیر نظر سازمان اقتصادکوثر .مدیریت سیاسی،کارگر سیاسی،صنعت،تخصص،انسانیت .از زمان ورود سازمان اقتصادی کوثر به این کارخانه هر سال در فصل گرما به دلیل گرم بودن هوا و ماندگاری زیاد آرد،مقداری آرد شپش میزد،که به عنوان خوراک دام فروخته می شد،نمیدانم امسال چرا آقای اکبری به دستور چه کسی این موضوع را اینقدر شلوغ کرد.چرا با مدیر تولید که بدون هماهنگی آرد تولید کرده و مدیر فروش که نتوانست آن را بفروشد برخوردی صورت نگرفته.
در ضمن شنیدم سرپرست / به دلیل کوتاهی کردن ،یک پست مدیریتی دریافت نموده است،یعنی الان دو مسئولیت دارد.خدا به هممون رحم کنه.
Iran, Islamic Republic of
هر مدیری بیاد همینه کارخانه که نمیشه دست به نیروهاش بزنی و بگی کی کجا کار کنه همینه باید کلا کارکنانش تغییر کنه تا جای امیدی برای کار کردن درست این کارخانه کم نظیر در ایران باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
برادر سخت در اشتباهی ؛اتفاقا نیروها و کارکنان این مجموعه ؛افرادی کارآمد :متخصص؛باتجربه ؛و با صداقت بوده اند که متاسفانه طی یکی دو ؛سه سال گذشته ؛با ورود افرادی نالایق و بی تجربه ؛و مدیرانی ناکارآمد و بی تدبیر و بی تجربه ؛مشکلات زیادی برای این مجموعه ایجاد شد به طوری که حدود 5ماه تولیدات این شرکت متوقف شد و خصارات زیادی به مجموعه وارد گردید که خوشبختانه با ورود به موقع سازمان اقتصادی و تصمیمات جدید و حمایتهای سازمان و استان و مدیریت جدید و کوتاه نمودن دست مدیران ناکارآمد شاهد رشد و ترقی این مجموعه باشیم
Iran, Islamic Republic of
خیلی در تعجبم که چرا قدر خودتان و کار خانه ندارید وهمش در حال شایعه پراکنی و نعمت هستید ..به فکر آخرت تان هم باشید بترسید از روز حساب ...
جواب ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مدیر کار آمداز نظر شما یعنی مدیری که اضافه کار پرسنل راقطع کنه، همه را تحقیر کنه، هر چند نفر خواست نیرو جذب کنه، وهمه ازش بترسن و جرئت نزدیک شدن بهش رو نداشته باشن. نوش جانت
فروغ
Iran, Islamic Republic of
شرکت آرد ونشاسته همیشه صعف مدیرتی داشته ودارد .دنبال جذب نیروهایی که اقوام مسولین استان .برای محکم کردن جایگاه خودش نیروهای جذب شده بدون آزمون وارد شرکت شده .شرکت مدیری می خواهد که از لحاظ تولید وفنی وتخصص چیزی بلد باشه نه مدیربی تجربه آیا مدیر جدید با متخلفان چکار کرد دوباره انها را بکار گرفت اگه نمی تواند اداره کند همین الان استعفایش را بنویسد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مدیر کنترل کیفیت سرکارخانم عطارزاده ؛هم از طرف کمیته مدیران کنترل کیفیت استان و اداره استاندارد و هم هیاتهای تشخیص و حل اختلاف سازمان تعاون و کار و رفاه اجتماعی حکم به نفعش صادر گردیده و برگشت بکار قطعی جهت ایشان صادر شده ؛ولی نمدانیم دلیل مخالفت با بازگشت بکار ایشان چه بوده و میباشد ؛شاید دستهای پنهان که تخلفاتشان رو شده ؛اجازه بازگشت بکار این خانم را نمیده ؛لذا از مدیریت فهیم جدید شرکت تقاضا داریم در دام چنین افرادی گرفتار نشود و نسبت به بازگشت بکار خانم عطارزاده اقدام نماید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1