تاریخ انتشار
شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۴۱۵۹۸۵
کبنا گزارش می‌دهد

حمله سایت منتسب به «محسن رضایی» به بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد / نباید قیصریه‌ی را به آتش می‌کشاندی

۱۸
۲
حمله سایت منتسب به «محسن رضایی» به بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد / نباید قیصریه‌ی را به آتش می‌کشاندی
کبنا ؛
سایت منتسب به محسن رضایی به بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد حمله کرد و بسیجیان این بسیج دانشجویی را تندرو، انقلابی نماها و... معرفی کرد.
ماجرا از این قرار بود که (پنجشنبه 5 دی ماه 98) نخستین عهد واره پیشرفت منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی بسیج دانشجویی استان در دانشگاه یاسوج برگزار شد و از چند رسانه مطالبه گر در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تجلیل شد. همین موضوع باعث گردید تا سایت منتسب به محسن رضایی رشک ورزانه به این نهاد خدوم مردم و نظام اسلامی بتازد و واژه‌هایی همچون؛ تندرو، انقلاب نماها، کارنامه ضعیف، شمر، خوارج و ... را به این انسان‌های پاک و زاهد نسبت می‌دهد.
سایت منتسب به محسن رضایی نوشت: «این تشکل دانشجویی در کهگیلویه و بویراحمد تقریباً در همه موضوعات اقدام به موضع گیری می‌کند که در برخی موارد حملات بی محابا و غیرکارشناسانه آنان داد مسئولین در نهادهای انقلابی را هم درآورده است!» این سایت بر اساس کدام استدلال می‌گوید؛ داد نهادهای انقلابی از دست بسیج دانشجویی استان در آمده است، چند نهاد انقلابی بر علیه بسیج دانشجویی استان موضع گرفته که شما اطلاع دارید و سایر رسانه‌ها بی خبر.
سایت منتسب به محسن رضایی ادامه می‌دهد و می‌نویسد: «بدنه اصلی فکری این گروه‌های دانشجویی را عمدتاً اصولگرایان تندرو با کارنامه ضعیف عملکردی و یا جوانانی که هیچگونه تجربه میدان داری در دنیای اجرایی نداشته‌اند اما ادبیات تند به ظاهر مطالبه گری دارند، تشکیل می‌دهد که در برخی موارد مواضع آنان به خودزنی شباهت بیشتری دارد تا اصلاح امور!» در حالی که سال 97 بیش از 60 گروه جهادی در قالب 1000 دانشجوی بسیجی در مناطق مختلف محروم استان در حوزه‌های عمرانی، بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، اشتغال و محرومیت زدایی خدمات قابل تقدیری انجام دادند. بسیج ناحیه دانشجویی در سال 96 به فرماندهی شهرام مهدوی مطلق بیش از 2 هزار و 100 دانشجوی جهادگر را در قالب 27 گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام کرد و خدمات این بسیج در دورترین مناطق محروم استان اعم از زیلایی و روستاهای سیلاب و کلوار هیچ گاه از اذهان قدرشناس مردم آن دیدار نمی‌رود و فراموش نمی‌شود. جوانانی که وظیفه بسیاری از دستگاه‌های سهل انگار دولتی را با جان و دل بر دوش می‌کشند. اینگونه نباید برای تقدیر از رسانه‌ها، قیصریه‌ای را به آتش کشید.
لازم است که گفته شود، تنها در یکی از این اردوهای جهادی به منطقه سیلاب و کلوار به 500 نفر خدماتی همچون مشاوره، ترمیم، عصب کشی و کشیدن دندان ارائه شد. سال 97، همین بسیج دانشجویی که شما آن را جوانان بی تجربه با کارنامه ضعیف می‌خوانید؛ بیش از 30 منزل مسکونی و 30 مسجد در سطح مناطق محروم و روستاها و مناطق حاشیه‌ای توسط گروه‌های جهادی بنا نهاد.
این سایت می‌نویسد: «عقبه فکری و تصمیم سازی این گروه در استان کهگیلویه و بویراحمد به اصولگرایانی می‌رسد که چندان مقبولیت اجتماعی ندارند و بیشتر در حوزه انحصار طلبی اندیشه می‌کنند.» و ادامه می‌دهد: «آتش تند برخی موضعگیری های بسیج دانشجویی در کهگیلویه و بویراحمد که انتظار دارند حتی قضات دادگستری هم بر مستندات کلامی آنان تکیه کنند و فوراً و بدون طی کردن مراحل قضایی، اقدام به صدور رأی و اجرا در مورد سوژه‌های آنان کنند نشان از نوعی هرج و مرج طلبی و خودبرتر بینی در ادبیات و عملکرد آن‌ها است!» همچنین سایت منتسب به محسن رضایی انتقاداتش را به بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تند و تیز می‌کند و بیان می‌کند: «به گزافه نیست اگر گفته شود انقلاب اسلامی ایران از برخی انقلابی نماها و تندروها به گونه‌ای ضربه خورده است که شاید از اقدامات برنامه ریزی شده ضد انقلابیون هم، چنین ضرباتی را نخورده است. اگر به تاریخ صدر اسلام برگردید ولایت ناپذیری تندروها و تفسیر به رأی‌ها و دنیاطلبی‌ها تا جایی پیش می‌رفت که خروجی آن امثال شمر و یا خوارج بودند که جز متعصبین به دین بودند! و هنوز که هنوز است جامعه اسلامی تاوان تفکرات متحجرانه انان را می‌دهد!»
سایت محسن رضایی اعضای بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد را افرادی تندرو قلمداد می‌کند و شمر و خوارج را مثالی برای تندروی‌ها بر می‌شمارد.
رهبر انقلاب (4 / 9 / 94) فرمودند؛ «کسانی که بر ارزش‌ها و اصالت‌ها پای می‌فشرند به افراطی‌گری و تندروی متهم می‌شوند تا در سایه‌ی سکوت آنها و تضعیف تدریجی ارزش‌ها و آرمان‌ها، زمینه‌ی تحقق اهداف پروژه‌ی نفوذ فراهم شود. نمی‌گوییم این افراد و جریان‌ها، این کار را آگاهانه انجام می‌دهند اما با این اتهامات، دانسته یا ندانسته، خاکریز مستحکمِ بسیج را تضعیف و پروژه‌ی خطرناک نفوذ دشمن را تکمیل می‌کنند.»
دانشجویان بسیج دانشجویی می‌دانند که نقش دستگاه قضا و قضات جوان و انقلابی در مقابله با فساد اداری و اقتصادی نقش پررنگ و تأثیرگذار بوده است و بارها به آن هم اذعان داشتند. حمید آذربو از اعضای بسیج دانشجویی روز پنج شنبه (5 دی ماه 98) در دانشگاه یاسوج به صراحت همین موضوع را اعلام کرد: دستگاه قضا، قضات جوان و دادستان مرکز استان را نهاد و افراد انقلابی، شجاع و با تدبیر توصیف کرد. اینکه برای تقدیری، دو نهاد انقلابی را بخواهیم در مقابل هم قرار دهیم، با انصاف مطابقت ندارد. مطالبه گری بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با فصل جدیدی که دستگاه قضا برای مقابله با فساد آغاز کرده، همخوانی و در یک راستا است.

«مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در آخرین اظهاراتش بیان می‌کند: که طولانی شدن پرونده کارخانه قند یاسوج برای افکار عمومی قابل تحمل نیست.» نمی‌توان این سخن را آتش تند قلمداد و بسیج را به خودزنی علیه انقلابیون محکوم کرد. بلکه رسالت دانشجو، مطالبه گری و درخواست پاسخ صریح و روشنگرانه از مسئولان امر است. دانشجویان همواره از جمله قشرهایی هستند که پیگیر پرونده‌های فساد هستند و نسبت به نحوه مواجهه با این پرونده‌ها معمولاً انتقادهایی هم داشته‌اند.
 آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در جمع دانشجویان بیان کرد: «هرجا به مردم اعتماد کردیم و مردم را به میدان آوردیم، آنجا حوزه موفقیت ما بوده است؛ لذا از گزارشات مردمی پیرامون فساد حمایت می‌کنیم و کسانی را که خبر از فساد دهند، مورد تشویق قرار می‌دهیم. دستگاه قضایی هیچ خط قرمزی در برخورد با فساد ندارد. هر چه نهادهای فرهنگی و رسانه‌ها فعال‌تر باشند، شاهد کاهش جرائم خواهیم بود. باید از انگیزه‌ها و اندیشه‌های جرم جلوگیری کرد و سپس با تشدید نظارت‌ها کاری کرد که اساساً امکان و ساز و کار ارتکاب جرم وجود نداشته باشد.»
بر همین اساس دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان موضوعات مختلف از جمله استخدام‌های فله‌ای، پتروشیمی سقاوه، موضوع کارخانه قند یاسوج، کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج، ساماندهی وضعیت جمعه بازار و ... را مطالبه گری و پیگیری و جلسات متعددی هم در این راستا با حضور مسئولان ارشد استان، اداری و قضایی برگزار کردند.

سایت منتسب به محسن رضایی ادامه می‌دهد و می‌نویسد: «بی شک یکی از انقلابی‌ترین دستگاه‌های موجود در نظام اسلامی دستگاه قضایی است، خصوصاً پس از ریاست رئیسی بر این دستگاه اما آتش تند و عجله رسیدن به مقصد مورد نظر خود در تشکل بسیج دانشجویی و انتقاد از دستگاه قضایی نشان می‌دهد که برخی اقدامات چنین تشکل‌هایی خودزنی‌های انقلابیون است که متاسفانه با وضعیت موجود و تفکر حاکم بر عملکرد انان هیچ روزنه‌ای برای تغییر رویه آن متصور نیست!»
بر منکرش لعنت، یکی از انقلابی‌ترین دستگاه‌ها دستگاه قضا است، این دستگاه از قضات انقلابی و خوبی برخوردار است که منشأ خدمات زیادی هم شده‌اند. یقیناً دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس این دستگاه و معاون پیشگیری آن از نیروهای وفادار به اسلام و انقلاب اسلامی هستند و این را نه من باید بگویم و نه کس دیگری، بلکه عملکرد آنها تبیین کننده این موضوع است. صد البته بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد هم مزین به نیروهای متدین و جوانان انقلابی است. باز هم می گویم؛ ارزش نداشت به خاطر تقدیری از چند رسانه همکار، قصیریه ای را به آتش می‌کشاندی.
این سایت احساس می‌کند و می‌نویسد: «گاهی احساس می‌شود بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد و تشکل‌های هم راستا با آن از سخن آتش به اختیاری مقام معظم رهبری به نفع جریان و یا منافع افرادی خاص سوء استفاده می‌کنند. به عنوان مثال در حوزه سیاسی هیچگونه نقد جدی بر عملکرد ضعیف و تفرقه افکنانه چهره‌های سیاسی هم راستا با خود ندارند اما جناح مقابل را به خیانت و بدترین القاب متهم می‌کنند! در حوزه اقتصادی هم عمده انتقادات آنان در قالب دولتی متوجه دولت‌های مخالف با آنان محدود می‌شود اما مدیران هم راستا با خود را همیشه از نیش و کنایه‌هایشان محفوظ می‌دارند!»
ما نمی‌دانستیم که سایت شما وکیل و مدافع جریانات سیاسی شده است.
سایت منتسب به محسن رضایی اعضای بسیج دانشجویی را به منفعت طلبی محکوم می‌کند و باز هم از روی احساسش می‌نویسد: «برای مبارزه با سرمایه گذاران هم احساس می‌شود تا منافع خود و هم فکرانشان تأمین باشد سکوت می‌کنند اما تا منافعشان تأمین نشود، آتش به اختیاری را بهانه می‌کنند و به دودستگی در جامعه دامن می‌زنند.» اعضای بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در قضیه پتروشیمی سقاوه، کارخانه قند یاسوج، کارخانه آرد، استخدام‌های فله‌ای و .... چه منافعی داشتند، جز اینکه فریاد رسای کارگران مظلومی بودند که زیر چکمه ستمگران له شده بودند. آیا آنها جزء حفظ بیت المال و افزایش اعتماد به نظام اسلامی دغدغه‌ای داشتند که اینگونه جهالتت را نسبت به اهداف بسیج نشان دادی.
 این سایت در پایان نوشت: «به هر جهت بسیج دانشجویی باید بر این نکته توجه داشته باشد انقلابیگری با این تفسیری که آنان دارند همخوانی ندارد بلکه کمی صبر بر عملکرد نیروهای خودی در نظام هم می‌تواند در رسیدن به نتیجه مطلوب مؤثر باشد.
امید است که همه نیروهای درون نظام و انقلاب از موقعیت‌ها برای خودنمایی یا خودبرتربینی و یا تخطئه افکار منتقد سوء استفاده نکنند و بدانند که بسیاری از این مردم در طیف‌های مختلف برای حفظ نظام و انقلاب از جان خود گذشته‌اند. ضمن اینکه مطالبه گری در مبارزه با فساد خصوصاً فساد سیستماتیک به شیوه قانونی نباید فراموش شود.»
ما هم امیدواریم سایت منتسب به محسن رضایی انقلابی‌تر عمل کند و برای تقدیری، قیصریه‌ای را به آتش نکشاند. هر چند سابقه درخشان محسن رضایی در دوران مسئولیتش برای همه روشن است و امکان ندارد که محسن رضایی این رفتارها را بپسندد. و به هیچ وجه چنین رفتاری را نمی‌توان به نام این سردار رشید اسلام نوشت.

گروه های جهادی مرهمی بر زخم كهنه محرومیت ها
این خانواده بی سرپرست توسط بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد صاحب سرپناه شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا عین حقیقت را سایت تابناک گفته دستش درد نکنه
ضمنا بسیج دانشجویی از جیب خونه درست نکرده
اینها هنوز معنی آتش به اختیارو نفهمیدن دلشون میخواد به اسم بسیج می کنند
Russian Federation
تو عرضه داری برو بساز!
علی
Iran, Islamic Republic of
ای رحمت وشیرش درس گفته
Iran, Islamic Republic of
لطفا توضیح بدین تا حالا چندتا از مشکلات کشور رو بدون مطالبه گری حل کردین؟ از مواضع گرفته شده معلوم میشه کار بسیج دانشجویی بس به جا و درست بوده است...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج دربطن جامعه است و نیک و بد را از نزدیک می بیند بعضی هادر مرکز و درمجلس که ممکنست دلسوز هم باشند با استفاده از شنیده های همین بر بسیج دانشجویی می تازند
بهتر است همین آقایان از نزدیک و میدانی تحقیقات را شروع کنند تا شخصا دریابند که همه نگرانی های
مردم از همین /
است که زبان چرب و درازی هم دارند و
درمراجعه به مرکز و مجلس و غیره خود را محق جلوه میدهند و با سرهم کردن آمار و صحبت از واژه جذاب
نه تنها از باز پرداخت تسهیلات گرفته شده از بانک ها خود داری میکنند بلکه در مزایده ها به راحتی
برنده و بدون اینکه وجهی پرداخت کرده
باشند یا کاری ایجاد کرده باشند در صدد تغییر کاربری به اصطلاح کارخانه خریداری شده و منفعت هزاربرابری در این آشفته بازار
دانشجو هم حساب و کتاب میداند وقتی می بیند جلوی چشمش به راحتی ثروت
همگان را غصب میکنند شکی نیست که باید به دستگاه محترم قضا و
نهاد های انقلابی متوسل شود و از آنها
انتطار اقدام داشته باشد. باز هم امید ما به خدا و ریاست محترم دستگاه قضا
و نهاد های دلسوز امنیتی و انقلابی است
رضابندانی
Iran, Islamic Republic of
باسلام اگرشهامت داریدومردهستیداین متن من رامنتشرکنید
هرآنکس نداردروانش ادب که نام بزرگان به زشتی برد
شهامت درپندارکه نداریدلااقل شعورداشته باشیدوازالقاب مختلفی که چناب محسن رضایی دارندبه کوری چشم شمایکی رادرجای جای متنتان مینوشتیدایشان هم حاجی هم دکترهم مهندس هم سیاست مدارهم سردارجنگ هم دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام هستندنویسنده بی ادب
Iran, Islamic Republic of
سایت منتسب به محسن رضایی اسم نداره ؟؟ از این به بعد ، به جای خبر آنلاین بنویسید سایت منتسب به لاریجانی
به جای انتخاب بنوسید سایت منتسب به نزدیکان اقای هاشمی
به جای الف بنویسید سایت منتسب به احمد توکلی

اخه این چه ادبیاتیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام وقتی ما درفقرزندگی میکنم وفرزندان ما بیکار هستند ونمیتوانند تشکیل زندگی بدهند عده‌ای بخاطر منافعشان هستند نه مردم لطفا به مناطق محروم از توابع استان هستند اشاره می کردید نه فقط مرکز استان را مثال شهرستان دهدشت وتوابع آن
حمیدی
Iran, Islamic Republic of
مبارزه با فساد و بحث پتروشیمی و ... حرکت خوبیست منتها بخشی از گفته های سایت مذکور درست است و همه می دانیم فساد در کشور واستان فراگیر و مربوط به یک طیف خاص نیست اگر بخواهیم اسم ببریم نظرمون تایید نمیشه اما ماجرای پتروشمی اگرچه درسته اما شک نکنید موضاعات سیاسی مثل حمایت نماینده فعلی استان از پتروشمی در اون دخیله
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بسیج دانشجویی پولش کجا بود ک خونه برای کسی بخره ؟
Iran, Islamic Republic of
با زحمت خودش ساخته. تو هم برو بساز چرا عقده گشایی میکنی؟
Iran, Islamic Republic of
همین عکس
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم بجاگفته بسیج دانشجویی سایر مراکز حدافل ادب را رعایت میکنند. اعضا بسیج دانشجویی دانشگاههای یاسوج
دنا بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
هر کسی باید در حوزه تخصصی خود اظهار نظر کند .
Iran, Islamic Republic of
منم موافقم خیلی
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز تو منتسب به کی هستی 😂😂
قدر دان
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادران بسیج دانشجوئی که بدون از هیچ چشمداشتی ، خالصانه پیگیر حل مشکلات قشر ضعیف جامعه و استانمون هستن ، علیرغم احترام به دکتر محسن رضائی قطعآ حرفهای سایت منتسب به ایشان از جائی نشآت میگیره که فرد یا افرادی از بابت پیگیریهای بسیج دانشجوئی متضرر خواهند شد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
باسلام، بسیج لشکر مخلص خداست، رسانه چشم تیز بین مردم و مسؤلیت تذکر دارد ولی چیزی که من خوندم در این سایت بسیج باید طبق قانون عمل کنه ، تمام بدبختی مملکت ما فرار و تفاسیر دلخواه از قانون و سخنان بزرگان انقلاب.کمی مشورت و حوصله بخرج دادن بهتر از دعوا در این شرایط پیچیده می باشد. انشالله که اسلام پیروز میدان در این دنیای پر از فریب و ظلم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1