تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۱۵۸۲۳
کبنا گزارش می‌دهد

حرف نهایی را «هدایت‌خواه» می‌زند / گزینه اصولگرایان بویراحمد و دنا کیست؟

۵۳
۰
حرف نهایی را «هدایت‌خواه» می‌زند / گزینه اصولگرایان بویراحمد و دنا کیست؟
کبنا ؛در حالی که رسانه‌ها از نستور درخشنده‌پور و نادر منتظریان به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام می برند. اما خبرهایی که از گوشه و کنار می آید، این مسئله را نه رد می کند و نه تأیید.
به گزارش کبنا، ستار هدایت خواه رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی خبر معرفی گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا را تکذیب کرد و گفت: هنوز تصمیم نهایی در این باره اتخاذ نشده است و خبرهای منتشر شده شایعاتی است که در رسانه‌ها پخش شده است.
هدایتخواه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه زمان مشخص شدن کاندیدای نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا کی است، تصریح کرد: گزینه نهایی به موقع خود اعلام می‌شود اما زمان دقیق مشخص نیست.
به گزارش کبنا، نظرات متفاوتی در باره گزینه نهایی اصولگرایان مطرح می شود، و هر کسی پارامترهای مورد نظر خودش را بیان می کند.
اصولگرایان به ولایتمداری جامه عمل بپوشانند
حمید مظفری کارشناس سیاسی و حقوقی استان کهگیلویه و بویراحمد در مطلبی آورده است؛ «این روزها کمتر کسی هست که در رابطه با بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در فرا راه برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی اطلاع باشد. رهبر معظم انقلاب به خوبی و با هوش و ذکاوت بالا و با دور بینی و آینده نگری عالی‌ای که دارند، حساسیت موضوع را بخوبی تشخیص داده و جهت اداره زمان حال و آینده این نظام تاکید زیادی بر حضور جوانان در اداره کشور در لایه‌های مختلف و جایگاههای متفاوت نموده است و این حرکت را از مدیریت‌های وابسته به خود معظم له شروع کردند به طوری که تعداد زیادی از نمایندگان مقام معظم رهبری در استانها طی سال اخیر از جوانان انتخاب شده‌اند تا الگویی باشد برای سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه. ولی متاسفانه مشاهده می‌شود بعضی افراد و جریان‌های سیاسی که در عالم تئوریک بشدت دم از ولایتمداری می‌زنند در عالم عمل خلافش را دارند عمل می‌کنند و چگونه همین نظر بسیار مهم مقام معظم رهبری را پشت گوش انداخته‌اند.
این مطالبی که در فوق گفته شد بهانه‌ای است تا به یک موضوع بسیار مهم یعنی انتخاب کاندیدای نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا اشاره شود. جریان اصولگرای شهرستانهای بویراحمد و دنا که خود را ذوب در ولایت می‌دانند این روزها در رابطه با موضوع انتخاب کاندیدای جربانشان برای مجلس یازدهم در حوزه مرتبط با خود، درست 180 درجه خلاف منویات مقام معظم رهبری در حال قدم برداشتن هستند و دو نفر از جوانان دانشگاهی و پر از نقطه قوت که جهت حضور در انتخابات مجلس اعلام آمادگی و ثبت نام کرده‌اند چگونه و چطور دارند فدای جمود فکری بعضی آر تصمیم گران این جریان می‌شوند.
دکتر کیان دهراب پور پزشک خوش نام و سیاستمدار اصولگرایان استان و دکتر احسان عسکری دکترای اقتصاد و عضو هیئت علمی دانشگاه از همان کسانی هستند که دقیقاً" مصداق نظر مقام معظم رهبری جهت گام برداشتن در گام دوم در صحنه مهم مجلس شورای اسلامی می‌باشند، مع الاسف اصولگرایان ولایتمدار خود را به کوچه علی چپ زده و دارند این نظر مهم مقام والای ولایت را در پس توهای تمامیت خواهی دارند زیر پا می‌گذارند.
انصاف ایجاب می‌کند اصولگرایان بویراحمد و دنا یا اینطور دم از ولایتمداری نزننند و یا اگر می‌زنند در زمان حال به همین یک مورد، جامه عمل بپوشانند.
مردم فهیم، بصیر و همیشه در صحنه شهرستانهای بویراحمد و دنا بخصوص آنهایی که دل در گرو ولایت دارند منتظرند ببیند در آزمون ولایتمداری اخیر، آیا این جریان قبول می‌شود یا رد؟ که این رد یا قبول شدن در برهه اخیر می‌تواند در ادامه کار و محبوبیت و مقبولیت اصولگرایان بویراحمد و دنا بسیار تأثیر گذار می‌باشد.
شکرالله امامی از نامزدهای انتخابات مجلس بویراحمد و دنا نیز به موضوع انتخاب گزینه نهایی اصولگرایان اشاره می کند و می گوید: آقای هدایت خواه گزینه نهایی را معرفی می کند.
امامی آخرین نشست اصولگرایان را تشریح می کند و می گوید: این نشست شب گذشته برگزار شد اما خروجی نهایی هنوز مشخص نشده است و ستار هدایتخواه باید کاندیدای نهایی را بر اساس نظرات هیئت داوری معرفی کند.
امامی گفت: در این نشست هر یکی از کاندیداها گزارشی از برنامه‌ها و توانمندی‌ها و پتانسیل‌های خود ارائه کردند و باید بر این اساس یک نفر از میان ما مشخص شود.
 وی در خصوص خبرهای منتشرشده درباره انتخاب نادر منتظریان به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا گفت: هنوز گزینه نهایی مشخص نشده است و پس از اظهارنظر هدایتخواه که احتمالاً امروز خواهد بود، معرفی می‌شود.
بنا بر این گزارش و بر اساس اطلاعات مطرح شده، در آخرین نشست که بدون حضور کیان دهراب پور برگزار شد، رأی داوران بر اجماع این طیف سیاسی با نستور درخشنده پور بود و نتیجه این داوری جهت اعلام رسمی برای ستار هدایت خواه ارسال گردید.
در تحلیل آمده است که اجماع با نستور درخشنده پور که خود آورده ای هم دارد، از آن جهت حائز اهمیت است که می تواند  اتهام منطقه ای و قومی و قبیله ای بودن  آرا در حوزه  انتخابیه بویراحمد و دنا را تا حدودی کاهش دهد و جریان انتخابات را به سوی فرا منطقه ای و خارج از قومی و قبیله ای سوق دهد. اعلام نهایی قرار است در ساعت ها و روزهای آینده انجام بگیرد. اجماعی که می تواند تا حدودی معادلات سیاسی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا را به هم بریزد و امید به پیروزی برای جریان اصولگرایان در بویراحمد و دنا را بیشتر و سبد آرای مهدی روشنفکر و غلام محمد زارعی در بویراحمد و دنا را دچار تغییر شدید نماید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دکتر کیان که گوشه و کنار میگه من اصولگرا نیستم؟!!
تنتن
Iran, Islamic Republic of
شایع است
ولایی،
Iran, Islamic Republic of
منتطریان بهترین گزینه رای آور میباشد، دهراب پور که هیچ طرفدار نداره، عسکری که اهل سیاست نیست، بویراحمد بالا و پائین ،با حاجی هستند
سروش
Iran, Islamic Republic of
سلام حاجی منظورتون کیست حاجی زیاد داریممممممم
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
آدم وقتی یک اظهار نظر سیاسی میکنه باید بتونه تحلیل درستی هم براش بیاره حاجی
محسنی
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان گزینه ای به جز درخشنده پور شکست ابدیشون رو رقم میزنه
زارعی
Iran, Islamic Republic of
فکر نمیکنم جبهه پایداری به غیر از دکتر درخشنده پور شانس دیگری داشته باشند
عبدالهی
Iran, Islamic Republic of
جریان سنتی اونقدر با تدبیر هست که بتونه تشخیص بده راهی جز نستور درخشنده پور نداره
رمضانی
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا که دکتر هدایتخواه و دوستانشون با انتخاب اصلح جناب دکتر درخشنده پور پیروزی رو تضمین میکنند
Iran, Islamic Republic of
خودرا پیرو علی میدانند درحالیکه
حضرت علی(ع)، دین را وسیله تحکیم موقعیت و حکومت خود قرار ندادند تا با آن، مردم را بازی دهند. ایشان حکومت را وسیله ای برای اجرای دین می دانستند؛ نه دین را وسیله ای برای حکمرانی بر مردم. بعضی از یاران امام(ع)، سیاست را به مکر و فریب در حکومت تعبیر می کردند؛ ولی ایشان، سیاست را درستی در امر حکومت می دانستند.
Iran, Islamic Republic of
گام دوم با دکتر کیان دهراب پور
پزشک انقلابی و حزب الهی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدایی مگه دیگه اصول گرایی چیزی هم مونده جم کنید امثال حاج حسینی و خلقی پور میدونن که دیگه جایگاهی ندارن دارن دست و پا میزنن خودتونو هم بکشید دکتر روشنفکر برنده انتخابات هست انتخاب درخشنده پور فقط نفاق هست که این امثال حسینی و خلقی پور می باشد
Iran, Islamic Republic of
بی گمان، امام علی(ع) از شیوه ها و ابزارهایی که حکومت ایشان را تداوم بخشد و از تمام نیرنگ هایی که پایه های حکومتشان را استوار سازد، آگاهی داشتند؛ ولی آنچه او را از به کارگیری نیرنگ در امر سیاست باز می داشت، دین و تقوا بود. حضرت علی(ع)، موفّقیت و پیروزی را در خشنودی، رضای خدا و اجرای حق و عدالت می دیدند؛ نه در حکومت چند روزه بر مردم؛ زیرا نه دنیا را می خواستند و نه حکومت بر آن را. به فرموده خود حضرت، ارزش تمام دنیا و حکومت آن، کمتر از یک کفش وصله دار بود. هدف حضرت این بود که حقّی را احیا و باطلی را نابود کنند و عدالتی را برقرار سازند. جناب هدایتخواه اگر ولایی هستین ولایی برخورد کنین اینقدر با روح معنوی جوانان بازی نکنیین
دنیا دیده
Iran, Islamic Republic of
خدایی اش دکتر دهراب پور از بقیه سرتر هست فقط بخاطر دشمنی با حاج محمدرحیم دهراب پور دارند روی ایشون پا میگذارن
ولایی،
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه منتظریان میباشند،ایشون هم سیاستمدار هم توانمند وهم مردمدار و هم از طوایف مختلف وابسته هست و رای آوری بسیار بالایی دارد، اینهایی که گفتین هیچ کدوم محبوبیتی ندارند نه دهراب پور نه عسکری،اینها اگه خوب بودن دکتر همون جلسه حسینیه حمایتشون میکرد
Iran, Islamic Republic of
دبیر جلسه حسینیه جز خلقی پور حسینی کس دیگه ای نبود بقران غیره دهراب پور بیا رای وهیچ اصولگرایی نیوم یا دهراب پور یا مرد شیر بویراحمد شهردار توانمند بهرامی یه کم بفهمیت
تحلیلگر بهمئی
Iran, Islamic Republic of
گزینه نهایی اصولگرایان همان مهدی روشنفکر است
عادل رستار
Iran, Islamic Republic of
الحق والانصاف فقط انتخاب شایسته از ان دکتر درخشنده پور هستش..تمام زوایا رو نگاه کنیم..اصلح ترین میباشند..دکتر نستور درخشنده پور
ایزدی
Iran, Islamic Republic of
تا تو بخی گزینه انتخاب کنی روشنفکر پیروز وابیه ،در ضمن اگه بر این باوری که درخشنده گزینه باشه و ارای روشنفکر به سمتش بیاد باید بگم سخت در اشتباهی درخشنده زور بزنه 1500رای در سفلی داره اینو گفتم که ابروی خودتو نبری اقای هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
عجب ؟هیچ تعغیری نمیکند.اصولگرای ناب ازگروه هدایت خواه وحسینی جدامیشندوبه بقیه کاندیدهارای میدند.
هنر
Iran, Islamic Republic of
تحلیل آبکی که میگن نمونه اش همینه
Iran, Islamic Republic of
در صورتی که دکتر ستار هدایت خواه در شورا حضور داشته باشد واعلان نظر نماید ودر نهایت دکتر هدایت خواه کاندید نهایی را از بین این چهار نفر کاندید معرفی نماید ما با رغبت در صحنه تبلیغات وانتخابات فعال ورأی خواهیم داد اما انتظار داریم که اولا سریعا تکلیف کاندید نهایی مشخص شود وثانیا انتظار داریم بقیه کاندیداهم کاندید نهایی را حمایت نمایند وقت به شدت می گذرد
االبته می شود با آقای درخشنده هم با رای زنی مرد که ایشان هم حمایت نماید
Iran, Islamic Republic of
مو نونوم سیچه ای طرفدار درخشنده کامنت اینن کرو درخشنده . سیچه متوجه نیست اصولگرای بویراحمد اصلح ترن تا پایین
Iran, Islamic Republic of
قطعا روشنفکر برنده انتخابات مجلس شورای اسلامی میشه
Iran, Islamic Republic of
برای حاج مهدی روشنفکر فرق نمی کنه کی معرفی بشه چون اطمینان برنده انتخابات
خلیلی
Iran, Islamic Republic of
تنها را نجات اصول گرایان حاج مهدی روشنفکر هست
ب
Iran, Islamic Republic of
تفرقه بینداز وحکومت کن سیاست انگلیس که در ایران اجرا میشه
همکار فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هدایتخواه
.چرا اول گفتی به فرموده ی ولی فقیه در انتخابات شرکت نمی کنم و جا را برای جوانان باز میکنم ولی رفتید تهران ثبت نام نمودید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر هدایت خواه هنوز گزینه ی نهایی مشخص نیست اصلا گزینه ی اصلی منتظریان نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر هدایت خواه هنوز گزینه ی نهایی مشخص نیست اصلا گزینه ی اصلی منتظریان نیست
امیر
Iran, Islamic Republic of
توچه فکری هستیدنوددرصدگروه هدایت خواه رفتن سمت روشنفکرتواین چندهفته طرفدارای دورقبل هدایت خواه پشت هم دکترروشنفکردعوت میکنن وبه ندای وحدت میپیوندن مگه کسی هم دیگه دورشون مونده که بخوادخطری باشه برابقیه من خودم دورقبل هدایت خواه بودم این سری باافتخارفامیل هاروجمع کردم ودکترروشنفکردعوت کردم
کود
Romania
خودشه
دنا
Iran, Islamic Republic of
هیچ اصولگرایی قبول وانیبو. برنده بین زارعی و روشنفکره
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
اگر خروجی درخشنده بشود انتخابات پر شوری خواهیم داشت و سونامی اصولگرایان با درخشنده پیروز میشود با ۸۰ هزار رای
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
دکتر نستور درخشنده‌پور شایسته‌ترین
علی
Iran, Islamic Republic of
په کیان دهرابپور و احسان عسکری کوچو‌سیاستمدارن که گفتی یه نونی تیسو و یه بشری دانه که جم کو‌ ای تحلیل پیزوریته اقای کمایی اگه ای کامنت نزاری هرروزی دیدمت یه حرف خوبی بهت م
Iran, Islamic Republic of
آقای دهراب پور رئیس مجمع خیرین آستانه صدتا بچه یتیم رو داره نون میده از حقوق ماهیانه 50 درصده صرف مردم فقیر میشه فقط حرف می‌زنید شما مهمانی‌های آنچنانی رو که یه میخورن رو نون دادن میدونید.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حرف هدایت خواه دیگه ارزش نداره وگرنه نمیرفت تهران
جوادی
Iran, Islamic Republic of
جناب استاد هدایت خواه و دکتر روشنفکر ان شآلله ب نتیجه خواهند رسید
روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایتخوا روشنفکر. هنوز داری حرف می زنی تگر دیگر صحبت گردی به روشنفکر می گویم
تحلیلگر بهمئی
Iran, Islamic Republic of
باور کنید فکر کنم بعد از نظر مشورتی اصولگرایان تهران و اینکه اگر هدایتخواه به عنوان کاندیدای اصولگرایان تهران رای نیاورد به یاسوج بر می گردد (چون در تهران راهکار اصولگرایان این است که 1800 خبره اصولگرا تشکیل جلسه می دهند و رای گیری می کنند و 30 نفر اول که بیشترین رای را بیاورند به عنوان کاندیداهای تهران به مردم تهران معرفی می شوند بنابراین باید صبر کرد تا ببینیم هدایتخواه جزء آن 30 نفر هست؟) و کاندیدای اصولگرایان بویراحمد تا انتخاب 30نفر تهران مشخص نخواهد شد بنابراین اصولگرایان بویراحمد باید حالا حالاها... باید صبر کنند
صبوری
Iran, Islamic Republic of
فقط بهرامی
اشکان
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد سخن و بیان و کاردان و محبوب دل ها،
ان شاء الله که با حمایت شما و اصولگراها از جناب دکتر درخشنده پور شکست رو به اردوگاه های رقیب شاهد باشیم، الحق بدون تعصب بهترین گزینه برای شکوفایی بویراحمد و دنا بدون رای طایفه و قوم گری و پول و آرد و بیل و کلند و ... جناب درخشنده پور می باشد. ایشان علاوه بر بیان و علم فردی شخصی با نفوذ، کاردان و با برنامه وارد این انتخابات شده است که با حمایت حداکثری آبروی از دست رفته و استخدامی های فله ی رو در طول این هشت سال اخیر رو جبران می کنیم چرا که تنها کسی که می تواند از سهم و زیاد خواهی های تاجگردون و هاشمی مقابله کند. ما به شخصی نیاز داریم که بتواند از حق این مردم در مجلس دفاع کند.
به امید پیروزی دکتر درخشنده پور
انصار مشایخ
Iran, Islamic Republic of
شما همان طیف ی هستید که دنبال منافع شخصی خودتونید چرا اصولگرا را فقط در خود خلاصه میکنید با این تحلیل ابکی ودر عین حاال بی معنی شما ره به جایی نمیبرید مگر ولایت فقیه مال شماست که اینطوری دارید ازش هزینه میکنید امثال روشنفکرها که همه چیز خود را صرف نظام و ولایت کردند در کجای تحلیل شما جای دارند پس بدانید که مهدی روشنفکر از اولین کسانی بود که خود وبرادر شهیدش دین خودر ا به نظام و ولایت ادا کردن شماها چکار کردید بگویید تا ماهم بدانیم واینو بدانید که تصمیمهای فله ای که در کنج خونه های اقایون گرفته میشه دیگر برای مردم ارزشی نداره فقط همشون دنبال این هستند که امثال روشنفکر را تخریب کنند در صورتیکه اقای درخشنده پور اصلا وابدا به اصولگرایان ربطی ندارد و در اینجا نتیجه میگیریم که اینها فقط از اصولگرا واصلاح طلب فقط دنبال نونش هستند نه مرام این جریانها
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
از دوستداران هدایت خواه و حاج مسعود هستم یه چیزی اینجا میگم بخدا به پیر به پیغمبر خادج از هر گونه تعصبه و اگر استان بودم حتما به منتخب اصولگراها رای میدم این دو عزیز تک تک خانواده ها را در بویراحمد سفلی می شناسند و چون ساختاری شهری نیست الان میشه بطور نسبی ارزیابی کرد پس خواهش میکنم با ده نفر در ده نقطه منطقه تماس بگیرید تا بهتون آمار بدند می بینید که بالغ بر75 درصد طرفدار یه نفرند و بقیه یا طرفدار سایرین هستند یا بنا به دلابلی ساکتند و امکان چرخش افراد خیلی کمه بنابراین اینکه میگن اگه فلانی منتخب اصولگراها باشه چون نامرادیه شانس داره اشتباه است فکر کنم منتطریان برای حفظ موجودیت گزینه مناسب تری است حدااقل برای رای دادن به ان به عنوان یه اصولگرا شک و تردیدی نداریم و قطعا کار کشته های مانند این غزیزان با انتخاب درخشنده پور برای همیشه اصودگرایی را منزوی نخواهند کرد
دنای سرفراز
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که بتوانه بویراحمد و دنا را به صلابت گذشته باز گردونه فقط دکتر درخشنده پور هست.
United States
فقط دکتر درخشنده پور
سعيد
Iran, Islamic Republic of
با اون كلاهش
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
مگه جبهه اصولگرا برای پیروزی راهی جزء دکتر درخشنده پور هم داره؟!
Iran, Islamic Republic of
احسنت انتخاب بجا واشایسته ای انجام شده
به امید بیروزی حاج منتظریان
علی
Iran, Islamic Republic of
پیروزی با حاج منتظریان
تفکر و تعمل
Iran, Islamic Republic of
✅✅✅✅✅✅✅✅همه ي ايران سراي من است
💓💓💓💓💓💓💓💓
تمامي هم شهرستاني ها و هم استاني هاي عزيز با هر نژاد و هر لهجه اي قابل ستايش و احترام هستند.
با کمال احترام به تمامي اقوام و ايلات و طوايف مختلف ،با کمال احترام به تمامي تفکرات ناب انساني و %
تفکر و تعمل
Iran, Islamic Republic of
✅✅✅✅✅✅✅✅همه ي ايران سراي من است
💓💓💓💓💓💓💓💓
تمامي هم شهرستاني ها و هم استاني هاي عزيز با هر نژاد و هر لهجه اي قابل ستايش و احترام هستند.
با کمال احترام به تمامي اقوام و ايلات و طوايف مختلف ،با کمال احترام به تمامي تفکرات ناب انساني و %
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1