کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

حرف نهایی را «هدایت‌خواه» می‌زند / گزینه اصولگرایان بویراحمد و دنا کیست؟

2 دی 1398 ساعت 11:50

اجماعی که می تواند تا حدودی معادلات سیاسی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا را به هم بریزد و امید به پیروزی برای جریان اصولگرایان در بویراحمد و دنا را بیشتر و سبد آرای مهدی روشنفکر و غلام محمد زارعی در بویراحمد و دنا را دچار تغییر شدید نماید.


در حالی که رسانه‌ها از نستور درخشنده‌پور و نادر منتظریان به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام می برند. اما خبرهایی که از گوشه و کنار می آید، این مسئله را نه رد می کند و نه تأیید.
به گزارش کبنا، ستار هدایت خواه رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی خبر معرفی گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا را تکذیب کرد و گفت: هنوز تصمیم نهایی در این باره اتخاذ نشده است و خبرهای منتشر شده شایعاتی است که در رسانه‌ها پخش شده است.
هدایتخواه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه زمان مشخص شدن کاندیدای نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا کی است، تصریح کرد: گزینه نهایی به موقع خود اعلام می‌شود اما زمان دقیق مشخص نیست.
به گزارش کبنا، نظرات متفاوتی در باره گزینه نهایی اصولگرایان مطرح می شود، و هر کسی پارامترهای مورد نظر خودش را بیان می کند.
اصولگرایان به ولایتمداری جامه عمل بپوشانند
حمید مظفری کارشناس سیاسی و حقوقی استان کهگیلویه و بویراحمد در مطلبی آورده است؛ «این روزها کمتر کسی هست که در رابطه با بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در فرا راه برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی اطلاع باشد. رهبر معظم انقلاب به خوبی و با هوش و ذکاوت بالا و با دور بینی و آینده نگری عالی‌ای که دارند، حساسیت موضوع را بخوبی تشخیص داده و جهت اداره زمان حال و آینده این نظام تاکید زیادی بر حضور جوانان در اداره کشور در لایه‌های مختلف و جایگاههای متفاوت نموده است و این حرکت را از مدیریت‌های وابسته به خود معظم له شروع کردند به طوری که تعداد زیادی از نمایندگان مقام معظم رهبری در استانها طی سال اخیر از جوانان انتخاب شده‌اند تا الگویی باشد برای سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه. ولی متاسفانه مشاهده می‌شود بعضی افراد و جریان‌های سیاسی که در عالم تئوریک بشدت دم از ولایتمداری می‌زنند در عالم عمل خلافش را دارند عمل می‌کنند و چگونه همین نظر بسیار مهم مقام معظم رهبری را پشت گوش انداخته‌اند.
این مطالبی که در فوق گفته شد بهانه‌ای است تا به یک موضوع بسیار مهم یعنی انتخاب کاندیدای نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا اشاره شود. جریان اصولگرای شهرستانهای بویراحمد و دنا که خود را ذوب در ولایت می‌دانند این روزها در رابطه با موضوع انتخاب کاندیدای جربانشان برای مجلس یازدهم در حوزه مرتبط با خود، درست 180 درجه خلاف منویات مقام معظم رهبری در حال قدم برداشتن هستند و دو نفر از جوانان دانشگاهی و پر از نقطه قوت که جهت حضور در انتخابات مجلس اعلام آمادگی و ثبت نام کرده‌اند چگونه و چطور دارند فدای جمود فکری بعضی آر تصمیم گران این جریان می‌شوند.
دکتر کیان دهراب پور پزشک خوش نام و سیاستمدار اصولگرایان استان و دکتر احسان عسکری دکترای اقتصاد و عضو هیئت علمی دانشگاه از همان کسانی هستند که دقیقاً" مصداق نظر مقام معظم رهبری جهت گام برداشتن در گام دوم در صحنه مهم مجلس شورای اسلامی می‌باشند، مع الاسف اصولگرایان ولایتمدار خود را به کوچه علی چپ زده و دارند این نظر مهم مقام والای ولایت را در پس توهای تمامیت خواهی دارند زیر پا می‌گذارند.
انصاف ایجاب می‌کند اصولگرایان بویراحمد و دنا یا اینطور دم از ولایتمداری نزننند و یا اگر می‌زنند در زمان حال به همین یک مورد، جامه عمل بپوشانند.
مردم فهیم، بصیر و همیشه در صحنه شهرستانهای بویراحمد و دنا بخصوص آنهایی که دل در گرو ولایت دارند منتظرند ببیند در آزمون ولایتمداری اخیر، آیا این جریان قبول می‌شود یا رد؟ که این رد یا قبول شدن در برهه اخیر می‌تواند در ادامه کار و محبوبیت و مقبولیت اصولگرایان بویراحمد و دنا بسیار تأثیر گذار می‌باشد.
شکرالله امامی از نامزدهای انتخابات مجلس بویراحمد و دنا نیز به موضوع انتخاب گزینه نهایی اصولگرایان اشاره می کند و می گوید: آقای هدایت خواه گزینه نهایی را معرفی می کند.
امامی آخرین نشست اصولگرایان را تشریح می کند و می گوید: این نشست شب گذشته برگزار شد اما خروجی نهایی هنوز مشخص نشده است و ستار هدایتخواه باید کاندیدای نهایی را بر اساس نظرات هیئت داوری معرفی کند.
امامی گفت: در این نشست هر یکی از کاندیداها گزارشی از برنامه‌ها و توانمندی‌ها و پتانسیل‌های خود ارائه کردند و باید بر این اساس یک نفر از میان ما مشخص شود.
 وی در خصوص خبرهای منتشرشده درباره انتخاب نادر منتظریان به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا گفت: هنوز گزینه نهایی مشخص نشده است و پس از اظهارنظر هدایتخواه که احتمالاً امروز خواهد بود، معرفی می‌شود.
بنا بر این گزارش و بر اساس اطلاعات مطرح شده، در آخرین نشست که بدون حضور کیان دهراب پور برگزار شد، رأی داوران بر اجماع این طیف سیاسی با نستور درخشنده پور بود و نتیجه این داوری جهت اعلام رسمی برای ستار هدایت خواه ارسال گردید.
در تحلیل آمده است که اجماع با نستور درخشنده پور که خود آورده ای هم دارد، از آن جهت حائز اهمیت است که می تواند  اتهام منطقه ای و قومی و قبیله ای بودن  آرا در حوزه  انتخابیه بویراحمد و دنا را تا حدودی کاهش دهد و جریان انتخابات را به سوی فرا منطقه ای و خارج از قومی و قبیله ای سوق دهد. اعلام نهایی قرار است در ساعت ها و روزهای آینده انجام بگیرد. اجماعی که می تواند تا حدودی معادلات سیاسی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا را به هم بریزد و امید به پیروزی برای جریان اصولگرایان در بویراحمد و دنا را بیشتر و سبد آرای مهدی روشنفکر و غلام محمد زارعی در بویراحمد و دنا را دچار تغییر شدید نماید.
 


کد مطلب: 415823

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/415823/حرف-نهایی-هدایت-خواه-می-زند-گزینه-اصولگرایان-بویراحمد-دنا-کیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1