تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۰
کد مطلب : ۴۷۳۹۷۲
پاسخی به بیانیه بزرگواری؛

آقای بزرگواری؛ لطفاً بس کنید دیگه! تحمل مردم و نظام هم حدی دارد!

۹۷
۷
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای بزرگواری؛ لطفاً بس کنید دیگه! تحمل مردم و نظام هم حدی دارد!
کبنا ؛حجت‌‌الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری، نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بعد از اینکه شورای نگهبان صحت انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بیانیه‌ی شدیداللحنی را منتشر کرد و به صراحت نوشت: «مردم عزیز کهگیلویه بزرگ، همان‌گونه که شما می‌دانید وقتی قدرت و ثروت با هم همراه شود و متأسفانه این صحنه‌آرایی خطرناک نیز از سوی ناظران تأیید شود، غباری از زر و زور و تزویر بر حقیقت مستولی می‌شود که اگر امام حسین (ع) هم در مقابل آن‌ها قرار گیرد راه به جایی نمی‌برد و این جماعت از اینکه آن امام معصوم را زیر سم اسبان له کنند هم ابایی نخواهند داشت.»
بزرگواری همچنین در بخش دیگری از بیانیه خود نوشت: باید گفت که از این جماعت منفعت‌طلب چیزی جز این انتظار نمی‌رفت که اگر غیر از این بود مردم کهگیلویه بزرگ، یکصدا برای تغییر به میدان نمی‌آمدند، اما آنچه بیش از هر چیزی نگران‌کننده است ابزار‌ها و مقدماتی است که برای تکمیل پازل مهندسی انتخابات کارساز شد که یکی از آن‌ها کدملی مردگان و زندگانی بود که بدون حضور فیزیکی صاحبان کدملی، رأی می‌دادند و این بستری بود که زمینه‌ساز مهندسی انتخابات در این دیار شد.
این نامزد انتخابات مجلس همچنین در بیانیه خود آورده است که نگران‌کننده‌تر از مهندسی انتخابات توسط‌فامیل‌ها، منسوبین و سرسپرده‌های آقای موحد، نهاد شورای نگهبان است که مردم عزیز حوزه انتخابیه‌ام دل به عدالت آن‌ها بسته بودند، اما متأسفانه به جای ابطال انتخاباتی که تخلفات گسترده آن، اظهر من الشمس بود فقط به ابطال چندین صندوق بسنده کردند تا باز هم در تقابل حق علیه باطل، جریان زر و زور و تزویر راه تغییر را بر مردم ببندند و اعتماد و‌ایمان و‌امید مردم بویژه خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران به نظام اسلامی و نهاد نظارتی شورای نگهبان، لگدمال شود. [متن کامل بیانیه بزرگواری را اینجا بخوانید]
به گزارش کبنا، یکی از کاربران کبنا نیوز به بیانیه بزرگواری با این عنوان «جناب بزرگواری، مدارای نظام هم حدی دارد، بس کنید!» پاسخی داده است که در ادامه آن را می‌خوانید.
این روزها خوشبختانه، دل خانواده‌های شهدا و ایثارگران به حضور پرشور و شعور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و حضور حماسی‌شان در انتخابات دوازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی، شاد و خرسند است. مردمی که در این 45 سال، همواره به عنوان بازوان اصلی نظام و انقلاب، آزادانه و آگاهانه، در مسیری هستند که برای تمامی لحظاتش، بهترین جوانان خود را تقدیم کرده اند. بنابراین حضور متفکرانه و متعهدانه مردمی که بیش از دیگران، فقر و مشکلات اقتصادی را لمس کرده اند، بیانگرِ درکشان از ساختارهای سیاسی و فرهنگی است.
اما در میان شادی و شعف مردم استان، گویی جناب آقای بزرگواری نمی‌خواهد که پشت قانون حرکت کند و امید دارد که مردم و قانون و مجریان قانون، با ایشان هماهنگ شوند. بیانیۀ مبتدیانه، تحقیرانه و توهین آمیزشان که خود حاکی از عمق توهم‌زدگی و قانون‌گریزی وی می‌باشد، در ادامۀ رفتارهای مشمئز کننده‌ای است که در ایام انتخابات داشتند و لزوم برخورد قانونی و تنبُّه ایشان را صد چندان کرده است.
از عهدشکنی با مردم و وابستگی‌شان به قدرت‌طلبی‌ که بگذریم، هنجارشکنی که قبل از آغاز انتخابات داشتند و سپس، بدگویی و افشاگری‌های مستمرشان علیه زندگی شخصی و خانوادگی جناب مهندس هاشمی‌پور، مبین ناآگاهی ایشان از مسائل مهم سیاسی و مدیریتی است؛ لذا چارۀ دوام و بقای خود را در توهین و اهانت به جناب آقای موحد تشخیص دادند.
هرچه به پایان انتخابات می‌رسیدیم، زبان آلوده به حرف‌های ناسنجیده جناب آقای بزرگواری، تندتر می‌شد و تا جایی پیش رفتند که در ورزشگاه‌ها، دور اندک گروهی که حامی‌اش بودند، گونی کشیدند و بر فهم خود، خودکار حذف.
به هر جهت، انتخابات با تمام معایب و محاسنش به پایان رسید. طبق پیش‌بینی‌هایی که از قبل و از استقبال بی‌نظیر مردم در ستادها و دعوت‌ها و حضور گسترده‌شان در تمامی محافل سیاسی، هم محرز و مسلم بود، جناب آقای موحد، با حداکثر آرا، به‌عنوان نماینده دوازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
آقای بزرگواری که به قول علیرضا نوری‌‌زاد، خارج‌نشین معاند نظام، در دوره هشتم و نهم صرفاً در مجلس حضور داشتند تا علیه سید محمد خاتمی و میرحسین موسوی شعار بدهد، بدون از اینکه ذره‌ای تبعیت از قانون و آرامش مردم و اعتماد به‌نظام را ملحوظ نظر داشته باشد، هر روز دسته‌گلی به آب می‌دهد و به دنبال ایجاد شائبه و شبهه‌ای جدید است. در بیانیۀ مبتدیانه خود، ابتدا به مردمی توهین می‌کند که قریب 30 سال دارند با شعور و فهم بالای خود، کسی را انتخاب می‌کنند که همواره در مجلس شورای اسلامی، به عنوان یک قطب سیاسی و حقوقی مورد توجه و عنایت رؤسای مجالس و دولت‌های مختلف بوده است. نوشته اند که «پایان دادن به حاکمیت اختاپوسی»، بدون اینکه درکی از مفاهیم داشته باشند، گام در مسیر سقوط خود نهاده و خوشبختانه بیش از گذشته، ماهیت خود را برای مردم روشن می‌کند. آقای بزرگواری نوشته‌اند که «در راهی که با شما مردم شروع کرده‌ایم بر عهدم پایبندم...»، شما بر عهد با مردم پایبندی؟ فراموش کردی که در روستای کلایه و تنگ پیرزال، با مردم چه عهدی بستی؟ از همراهان خودتون بپرسید، شما به مردم گفتید که با شما عهد بسته بودم که بیش از 8 سال به مجلس نروم. پس چرا برگشتید؟ آیا این بازگشت، بی عهدی و نقص پیمان با مردم نیست؟
بلاتشبیه خود را با امام حسین (ع) مقایسه کرده‌اید. از شما می‌پرسم، آیا نظامی که هر روز ادعایش را داشتید، نمی‌تواند به‌اندازه شمایی که نه سواد سیاسی دارید، نه قدرت استدلال دارید، نه فهم بر مسائل مملکتی دارید و آن اشتباه فاحش (بعد از افتضاحی که مسیح علی‌نژاد در مصاحبۀ با آقای بزرگواری داشتند، در پاسخ به علی لاریجانی رئیس مجلس وقت می‌گوید که نفهمیدم که زن بود یا مرد)، زروزور و تزویر را تشخیص بدهد؟
آقای بزرگواری با تمام ادعای صداقت و سلامت عقل و ایمان، آقای علی احمدزاده را به تمسخر به نام قبلی‌شان، حشمت‌الله احمدزاده، خطاب می‌کند. به‌راستی که هیچ اعتقادی به قرآن هم نداری. چرا که قرآن می‌فرماید «ای کسانی که ایمان آورده‌اید نباید گروهی از مردان شما گروه دیگر را استهزا کنند، شاید آنها از اینها بهتر باشند، و نه زنانی از زنان دیگر شاید آنان بهتر از اینان باشند، و یکدیگر را مورد طعن و عیب‌جویی قرار ندهید، و با القاب زشت و ناپسند یاد نکنید، بسیار بد است که بر کسی بعد از ایمان نام کفر بگذارید، و آنها که توبه نکنند ظالم و ستمگرند». آیا به این توجه کرده‌ای که تمام دوستان و یاران گذشته‌ای که در دهه 60 و 70 برای شما آبرو گذاشتند و به جایی نرسیدید، به دلیل همین بدعهدی و نارفیقی و تهمت زنی  از جمع شما دور شدند؟
آقای بزرگواری به کجا رسیده‌ای که همه را سرسپرده و نوکر و وابسته می‌دانی؟ عمری است که در مقابل این مردم شکست می‌خوری. چرا به دنبال دلیل آن نیستی؟ شما اصلاح‌طلبان را به حمایت دعوت کردی و در مجلس علیه بزرگان اصلاح‌طلب شعار دادی! مردم ایل طیبی و بهمنی شما را در مقابل آقای مژدهی‌پور برای مجلس هشتم و نهم با حضور حداکثری پذیرفتند و حالا آنها را فریب‌خورده و فروخته شده و وابسته و... مورد اهانت قرار می‌دهی! هشت سال در مجلس شورای اسلامی به گفته خودتان، فقط برای نظارت بر ذبح اسلامی عضو کمیسیون کشاورزی بودی! هیچ‌وقت برای این مردم حرف جدید، نگرش تازه‌ای، تغییری در ادبیات و فکرتان نشان نداده‌ای! همیشه به مردم نسنجیده حرف زدی و با مردم متعهد و هم پیمان نبوده‌ای! عملاً علیه ریاست‌جمهور، وزرا، رؤسای مجلس و استاندار و مدیران استان، با خِسَّت و استیصال، توهین کرده‌ای! دیگر بس نیست؟ فکر می‌کنی «چماق لری» شما تا کی می‌تواند زبان و ادبیات و فرهنگتان باشد؟ اوج خفت و ذلت مردم این شهرستان زمانی بود که در جلسه صبح مجلس، دولت را با «چماق لری» تهدید کردید. بعدازظهر دوباره وقت گرفتی و گفتی که منظورم از چماق لری، اون چماق بود نه این چماق. دوباره صبح روز بعدش وقت همه گرفتی و گفتی که منظورتان این بود که دولت باید به مردم حوزه انتخابیه‌اش خدمت کند که دیگر آقای لاریجانی با تندی به شما گفت که بس کنید؟ آبروی همه را بردید، چرا این موضوع را کِش می‌دهید؟
آیا این فکر و این ادبیات، مهندسی شده نیست؟ آیا این برداشتی که وجودتان را گرفته است، فکر مهندسی شدۀ همون پیمانکاری که صبح روز پنج شنبه در سرفاریاب و سواری به دنبال خریدن رأی مردم بود، نیست؟
جناب آقای بزرگواری؛
این انتخابات در نهایت دقت و نظارتِ مسئولان و مردم انجام گرفت و هیچ شائبه‌ای بر آن مترتب نیست. همه با هوشیاری و عقلانیت وارد این رقابت شدند و رأی دادند و تبریکات خود را از نظام و شهدا گرفتند الا شما. جنابعالی متوهم زده و بدون اینکه متوجه باشی که بیشترین صندوق‌های ابطال شده در حوزۀ سر فاریاب بوده و تعداد آرای نیز اعلام نشده است، شائبۀ ابطال 8 هزار رأی را بیان می‌کنید؟ آیا این ادعا و این فسادها وجود داشت و نظام سکوت کرده است؟ آیا این شبهات با ادعاهایی که دیگران می‌گفتند و شما به عنوان وکیل مردم، در مجلس هیچ توانی الا شعار دادن علیه‌شان نداشتید، همسان نیست؟ یعنی شما با تمام ناتوانی و بی اطلاعی از ابتدایی‌ترین مسائل سیاسی و امنیتی متوجه این حجم از تخلفات شدی، ولی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و نظارتی به عنوان تمام داشته‌های نظام و انقلاب که 45 سال است مملکت و امانت شهدا را از دنیای استکبار و صهیونیسم و بالاخص از افکار متحجرانه‌ای حفظ کرده است، دیدند و کاری نکردند؟ لطفاً بس کنید دیگه! تحمل مردم و نظام هم حدی دارد!
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این متن مشخصه از طرف طرفداران آقای احمدزاده نوشته شده، ولی یک سوال از آقای احمدزاده چرا فکر میکنید اگر بزرگواری به اعتراض چیزی به شما گفت به نظام توهین کرده. چرا فکر میکنید شما همون نظام هستید. ش..
Iran, Islamic Republic of

بزرگواری فردی صادق پاک و شجاع بود و هست حقش ضایع شد
Iran, Islamic Republic of
دوره رستاد بزرگواري /در لیکک بهمئی به مجلس راه پیدا کرد.

این دوره هم موحد
Iran, Islamic Republic of
هفت هزار رای نماینده منتخب باطل شده.مگه میشه این حجم /بدون یک تشکیلات پشت پرده قوی باشه؟بشکند قلم مزدور
Iran, Islamic Republic of
از کجا معلوم مال کاندید خودت نباشه. بس است دیگر
Iran, Islamic Republic of
از غصه بترکید. و از حسودی بترکید.
از کجا معلوم کاندید خودت تقلب نکرده باشه.
علی محمدی
Iran, Islamic Republic of
دقیقاً همین اعتراض آقای بزرگواری را میرحسین موسوی گفته بود. چطور اونجا خطا بود ولی اینجا ثوابه؟
رهایی
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری نتیجه پرده دری از خانواده و حیثیت هاشمی پور را گرفتی. دنیا دار مکافات است، درسته؟
سادات رضاتوفیقی
Iran, Islamic Republic of
نمک خوردی و نمکدان می شکنی؟ بلیت هواپیماتون به هرجایی که در نظر داشتی اوکی بود، نبود؟
بگذریم....
هاشمی پور هم خدایی داشت که باید می زد.
United States
از بزرگواری می ترسید اون پاک است معامله گر نیست قیامی که بزرگواری شروع کرد ریشه دروغ و ظلم را در می آورد.
چرام
Iran, Islamic Republic of
شما هم خوب بلدی مغلطه کنی و حق و باطل را در هم بریزید.شما بس کنید که خودتون را بانی و سکاندار حق و عدالت معرفی می کنید
دهه۸۰
Iran, Islamic Republic of
جنگ نهران یک بار دیگر در کهگیلویه بزرگ کلید خورد./آقای بزرگواری شما هیچ زمانی نمی توانید /را شکست دهید .پس علی گونه بایست و تا خان آخر بجنگ برا دهه ۸۰دیها
Iran, Islamic Republic of
واقعا می دونی چه نوشتی؟
این نوع دفاع کردن، حق به بزرگواری دادن را واضحتر می کنه
علی
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری راست گفته این همه میدونن امسال سیاه ترین سال انتخابات بودیاسوجم افتضاح بودمن به شخصه دیگه هیچ وقت رای نمیدم چون همشون دستشون تویه کاسست وکسی ازحق مردم دفاع نمیکنه /
Iran, Islamic Republic of
چرا از خانواده شهدا مایه می گذارید؟
Iran, Islamic Republic of
برادر مردم را چی فرض کردی؟
مردم خیلی بیشتر از این چیزایی که بزرگواری نوشتن می دونن و با چشم خود دیدن
Iran, Islamic Republic of
جناب میشه بفرمایید موحد جز بدبینی و هزینه چه نفعی برا نظام داشتن؟
Iran, Islamic Republic of
با این نوشتن "مسیح" معلومه خودت هم نمی دونی .
زهرا
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه کی هستی کبنا ک دلت اینقد پر هست از بزرگواری تو رو چند خریدن ک اینقد زور میزنی واسه تخریب ،از خدا بترسید
Iran, Islamic Republic of
شماها چرا در زمان انتخابات اونفدر تخریب کردید و میکنید که برای تخریب مخالفانتون حتی از تهمت غافل نبودید؟
حسن
United States
چرا از شنیدن حرف حق ناراحتی.......چوب خدا صدا ندارد...
Iran, Islamic Republic of
نهایت دقت و نظارت 🤣🤣🤣🤣🤣
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
توکی هستی که اجازه به خودت دادی و به این سید پاک وصادق با ۳۷۰۰۰رای پاک این چنین بتازی
این را بدان شما یا به غضب خدا گرفتار خواهی شد یا توسط این جماعت پاک سرشت رسوا خواهی گردید .
/ منتظر دعای کسی باش که حقش خورده شده و این چه انتخاباتی است که ۱۳ صندوق باطل داره با ۸۰۰۰رای بی رضای خدایی که حق الناس را گرفتید آیا کام خانواده شهدا با پایمال کردن حق مردم شیرین می شود یا عمل کردن به وصیت نامه های اون عزیزان که در تمام خونشان نوشته بودند عدالت .عدالت
تا حرمتی دارد بس کنید ؟انشالله این را بدان که چوب خدا صدا ندارد و بدان که عذاب الهی حقه گنهکار وظالم را خواهد گرفت .
Iran, Islamic Republic of
کبنا
جوابیه کاربر ناشناس رو منتشر کن
تو هم جزو همون حلقه فساد
Iran, Islamic Republic of
قطعا وقتی ۱۳ صندوق باطل میشه وحدود ۸هزار رای موحد باطل میشه اگر بقیه صندوق ها را بررسی میکردند بزرگواری با اختلاف برنده بود
س
Iran, Islamic Republic of
سلام هرکسی این متن نوشته خبرنداره آقای //فقط این یک موردشه چقدر هزنیه برای اقای موحد کرد که اکثرا کارتها هدیه خالی بودند قضاوت با مردم و تاریخ البته مشخصه خیلی داری میسوزی
اا
Iran, Islamic Republic of
اقلب ۱۰۰٪ بوذه
حد
Iran, Islamic Republic of
درودبرقلم زیباتون ،
Iran, Islamic Republic of
نگارنده نه دید سیاسی دارد ونه دربین مردمه

۱۹۸هزار واجد شرایط رای دهنده فقط ۱۰درصد دوریرش که سالهاست برگرده مردم سوارند را مشاهده می کند کمی دقت کن ببین نماینده چند درصد از مردم است که چنین می بافی ورشته می کنی
چطور روتون می شود چیزی بنویسید اگر جناب صادق فقط کمی چراغ سبز به این جمعیت پاک سرشت می داد ومصلحت نظام را در نظر نمی گرفت .شما امروز نمی تونستی گردن راست کنی و برای خودت به اصطلاح حق به جانب بشی
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری جز حق و حقیقت چیزی نگفت و انتخابات کهگیلویه افتضاح بود
Iran, Islamic Republic of
سقوط کبنانیوز
از مسیر مردم به تملق
همت
Iran, Islamic Republic of
یه مشت چرت و پرت نوشتی🤫
واقعا موندم چرا سایت کبنا هر چرندیاتی رو انتشار میدی
دهدشت
United States
مگه دروغ میگه جناب یادداشت
۵ تا صندوق دیگه رو می‌شمردند قافله رو باخته بودید
رای مردم رو .طلبکار هم هستید
والله خیلی پرو هستید
معلم
Turkey
آقای کمایی امیدوارم که این به اصطلاح کاربر از دوستان موحد و استاندار نا توانش باشد نه از نیروهای دلسوز وزجر کشیده برای انقلاب!!!
بزرگواری غیر از حق نمی گوید وحرف حق هم برای مزدوران وقلم به مردان عافیت طلب تلخ هست بزرگواری جایگاهش در این نظام و هزینه کرد هایش برای این نظام مشخص و مبرهن اما تو به کجا رسیدید
کمایی عزیز حتما در جواب این کاربر یاوه گو حتما نشر بده ممنونم از شما
Iran, Islamic Republic of
این دوره انتخابات خیلی چیزها مشخص شد حرف های بزرگواری درباره کروبی و موسوی، تقلب های متعدد و همیشگی موحد که حالا که رقیب و مجری و ناظر همه اصولگرا هستند داره نمایان میشه، ماهیت قوم گرای //و مشخص شدن اینکه ایشون اصلا اصلاح‌طلب نیست و فقط توسط یه سری برای خراب کردن اصلاحات از اول وارد میدان شدند، بی اخلاقی شاگردان و دوستان انتخاباتی موحد نسبت به او که نشان دهنده حقیقی اونهاست.
به هر حال خدا خیلی بزرگه دوستان به کسی تهمتی نزنید که بعدا خدا سرتون میاره
Iran, Islamic Republic of
هیچ مخاطبی این متن نفرستاد جز نوروز کمایی..
United States
یاد بگیرید آویزان طایفه ای نشید
Iran, Islamic Republic of
حمایت های سایت مضخرف کبنا از استاندار تعطیل تمامی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه ما مردم هست چنین سایتی بازدید میکنیم...
Iran, Islamic Republic of
همه متوجه شدند برنده انتخابات بزرگواری بود
اما مصلحت اندیشی مانع شد. نفر سوم بعنوان نماینده به مجلس راه پیدا کند.
این مصلحت جز ضربه هیچ ثمره ایی ندارد
یه اشنا
Iran, Islamic Republic of
براساس چه منطقی اینومیگی تومتینگهای انتخاباتی مشخص بودبرنده انتخابات کیه طرف هرجامیرفت نصف آقای موحدازش استقبال میشدشانس اگرددوم شد
Iran, Islamic Republic of
جای دوری نرو از کامنت مردم مشخصه کی طرفدار داشت کی نداشت من رای به بزرگواری ندادم اما واقعیت باید گفت
Iran, Islamic Republic of
آخی هر فریاد حق خواهی بلند کنه باید بهش گفته بشه دیگه بس کن
Iran, Islamic Republic of
من رای ندادم ولی این انتخابات حرف و حذیث بسیار دارد
Iran, Islamic Republic of
کو بشی سرجات
شهروند
United States
خودتون بیشتر از همه میدونید که بزرگواری سیدی شجاع و در خط مستقیم ولایت هستند و انقلابی تر و ولایتی تر از ایشان نیست/شما هم بر همه آشکار است شما بس کنید که زندگی را فقط مختص این دنیا می دانید و مردم را احمق فرض کردید
Iran, Islamic Republic of
پول پیمانکار و خرید رای که باشه
نماینده شدن چه سهل شده
Iran, Islamic Republic of
رو که رو نیست!!!
تخلف کردید یه چیزی هم طلبکارید؟حق موحد ابقا در این جایگاه نبود و خداوند جواب همه این کارها رو خواهد داد.
هرچند بزرگواری هم زیاد آش دهان سوزی نیست!
ارمین
Iran, Islamic Republic of
معلومه که کلا جوابت از روی کینه هستش ،وگرنه متوجه میشودی که صندوقهای باطله کلا آرا باطله موحد بود،،
Iran, Islamic Republic of
درود بربزرگواری حرف حق هست .جانا سخن ازدل مامی گویی
تنور انخابات
Iran, Islamic Republic of
سلام هدف حاج آقا بزرگواری از شرکت در انتخابات گرم کردن تنور انتخابات بود ولی اطرافیان ایشان که دنبال اشغال پست ها بودند حاج آقا را به این روز انداختند رفقای ناباب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سوق
Turkey
مردم!!!!کدام مردم؟ مردم که به ایشان رای دادند !!!
نظامی که بزرگواری بپای آن خون داد جوان داد بیشتر عمرش در راه جهان وشهادت بود!!!
تو چقدر بی شرم هستی که دم از مردم و نظام می زنی!!!
شرمتان که برا دنیا و موحد این چنین به خون شهدا و آرمان های انقلاب پشت پا زدید ومردم مومن جوانان حزب الهی را راندید دلسرد کردید!!!
بهزاد
Seychelles
به جد علی محمد بزرگواری ، اگه دو دوری که به مجلس رفت یه رقیب مث موحد در صحنه بود هرگز به نام نماینده به مجلس نمیرفت
لنده
Iran, Islamic Republic of
آخه نویسنده زرنگ توخو کیف کن اگه چیزی زیرسرت نیست راحت باش چرامیسوزید ۸هزار رای ازتون کسر شد میترسی شما که همه پشت سرتونه چرا از یه طلبه با صداقت میترسید شما باید ای چهارسال وباخفت سپری کنید اگه درروز های آینده اتفاقی نیفتد
کبنا
Iran, Islamic Republic of
۸هزار رای باطل بشه انتخابات مهندسی نیست چرا ترس ازبازشماری کل صندوقها دارید چرا روز سخنرانی های موحد بدون حضورمردم یادتون رفت حالا شما شدید اصل بزرگواری که تمام وجودش را هزینه نظام کرد ضدنظام شد دنیاتون خراب شد قیامت خراب تر به فکر فرزندانتان باشید
Iran, Islamic Republic of
ای جونم من ای بساط اصولگرایی تا یه ذره جنگ قدرت میشه چه کارایی که باهم نمیکنن
Iran, Islamic Republic of
کبتا خجالت بکش همین و بس
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز مال موحده و معلومه که به نفع موحد حرف میزنند
پیش خودشون فکر کردن با این حرفها میتونن بزرگواری رو بدنام کنن ،نمیدونن که تمام مردم می‌دونن که با آنها چه کردن ،
مردم ما مظلومن
تلاش بیهوده نکنین کبنا نیوز ،جا نماز آب کش ،دیگه رسوا شدین و مورد تف و لعن و نفرین مردم
Iran, Islamic Republic of
تقلب علنی و شایع بوده است و این هیچ ربطی به ضعف های بزرگواری ندارد.
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی خجالت بکش
مگر موحد همان شخصی نبود که در دور قبل برادر کشی را در مجلس بنا نهاد
دوم اینکه مگر شما دین ندارید یعنی نمیدانید استاندار با تمام توان در بویراحمد از روشنفکر در گچساران دلاویز و در کهگیلویه موحد را حمایت کرد
مگر ۱۳ صندوق که بزرگواری اعتراص کرد باطل نشده اند مگر نزدیک به هشت هزار رای از موحد ابطال نشد
پس چرا این چرت و پرنت ها را انتشار میدهی همه میدانیم که جیب شما راهم پر کردند
اما نباید خدا را فراموش کنید
Iran, Islamic Republic of
خودت خجالت بکش
کمایی
Iran, Islamic Republic of
ای خدا دین کجا رفت خدا لعنت کند تقلب کارها را
Iran, Islamic Republic of
هی خدا کاش منم سر این سفره نونی گیرم میومد تا به مردم بفهمونم نونه که نظر و عقیده رو تغیر میده ..
Iran, Islamic Republic of
سیزده صندوق و هشت هزار رای با این حساب کل صندوقل رای چن تا بیرن چطور رای های باطله فقط مال موحد بیرن پس بقیه اصلا داخل صندوق رای نداشتن ..
علی قلی
Iran, Islamic Republic of
هیچ کاری به موحد نداریم ولی خداوکیلی شجاعت و صداقت بزرگواری کجا بود که طرفدارانش اینهمه ازش تعریف میکنن؟ اگر طرفداران بزرگواری در دنیای امروز که عصر هوش مصنوعی و‌تکنولوژی هست همچنان چماق لری را نشانه شجاعت میدونن که تکلیف همه چی مشخصه. امثال فرزاد نجات نیا و‌ اسماعیل وارثی شد.
و اما بزرگتر از اینکه ۸۰۰۰ رای باطل شد؟ این امار را از کجا آورده؟مستندی اگر داره رو‌ کنه که همگی باهم برای ابطال انتخابات تلاش کنیم. ضمن اینکه یعنی توی این ۱۳ صندوق بزرگواری یه رای هم نداشت؟
ناظر صندوق
Iran, Islamic Republic of
تو که این متن را نوشتی و منتشر کردی..مطمئنآ معامله گر بیش نیستی...بزرگواری هرچه آنچه گفت حق بود و حقیقت را گفت...شرم بر شما که اینچنین واقعیت را نادیده می‌گیرد و به امیال شخصی خود و جیب و دست چپاولگران حق مردم چشم دوختید و برای حلقه زر و زور و تزویر متن نگارش میکنید
یا جد سادات
Iran, Islamic Republic of
وقتی نوروز کمایی از روز اول ثبت نام قسم خورده تخریب حاج آقا بزرگواری بود،الانم به اسم یادداشت وناشناس ذره ای نتونست ذهن وفکر مردم را نسبت به سید روحانی که از خانواده ی شهداست،به سیدی که برادر آزاده است،به سیدی که جانباز هشت سال جنگ تحمیلی است،به سید روحانی پاکی که تا همین اواخر از نوامیس کبنانماها و کینه توزهای همسانشان در دل دشمن به عنوان مدافع حرم جانفشانی می کرد بدبین کنند واز ترس شجاعت وشرافت ایشان در پشت قلم کینه و نفاقشان پنهان شدند.آقایان بزرگواری در راه این انقلاب و این کشور دیگه باید چی میداد که نداد،آقایان استاندار و فرماندار چه جوابی در پیشگاه حضرت صاحب الزمان برای این ظلم دارید،روزی که در برابر سلاله فاطمه زهرا گردن کج کنید و حلالیت بطلبید اون روز دیرودور نیست..
اون روز آرای پاک مردم و جوهر قلم حق الناس را با چه میراث و دارایی می خواهید جواب بدین.
شرم و ننگتان باد..
Iran, Islamic Republic of
برید جمع کنید بابا
گند زدید به همه چیز
بزرگواری حق را گفته
مگه شما نظام هستید که بزرگواری برای نظام هزینه تراشی کرده؟؟موحد چه هزینه ای داده برا نظام
خجالت بکشید ...شرم کنید بابا...انتخابات فاجعه بود حالا همان رای باطله ها طلبکار مردم شدن
شما اگر در جایگاه حقی چرا اسمت را نمیزنی؟
پرستار
Iran, Islamic Republic of
عدالت خواهی و قربانی نکردن حق و حقوق مردم در ازای مصلحت اندیشی عین انقلابی گریست ، همین تفکرات باعث شده که کشور به هزاران نوع فساد الوده شده و جمعیت رای دهندگان به کمترین حد ممکن رسیده است.مطمئنا در اینده رای دهندگان شهرستان کهگیلویه کمتر از ۲۰ درصد خواهد بود.
دهدشت
United States
جا دارد كه هويتي براي خود در ذيل بيانيه مي آورديد . نظر در خصوص شما چندين شاخه مي شود. حداقل شماره يكي از آن كد ملي ها رو مي نوشتيد.
Iran, Islamic Republic of
یه طوری صندوقها بررسی شد که نه سیخ بسوزه نه کباب
سید علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این قلم زدن شیوا و پر معنا و حقیقت وار
کهگیلویه مظلوم
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری ثابت کرد تنها با شمارش ۱۰ درصد آراء چطوری انتخابات شد و این انتخابات رای مردم نبود
Iran, Islamic Republic of
بنازم موحد که یک تنه بویراحمد را نابود کرد
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اونهایی که از واقعیت فراری هستن خوب توجه کنید ئ بارش ۲۴ ساعت چه بر سر زندگی مردم و جاده ها آورده، مسئولین در فرار رو به جلو با خوشحالی میگن تلفات جانی نداشتیم اونی که زندگی ش نابود شده اون جانش هم رفته ، کمی واقع بین باشیم این از نتایج بی مسئولیتی هست
معین
Iran, Islamic Republic of
این سایت مسخره را جمع کنید تو کیی که دم از لصلاحات ایزنی بنظرم و طرف خت صحبت کن

فیلماش موجوده میخاین چی را انکار کنید
بی وجدانی
ارای تقلبی
خرید و فروش مردم
یا خیانت دوستان و بانیان
Iran, Islamic Republic of
ضمن اینکه آقای بزرگواری را به عنوان یک انسان سیاست بلد قبول ندارم ولی نویسنده نیز نوشتار سخیفی ارائه کرده است. یک روانشناس نه چندان قوی نیز می تواند صفات زشت شخصیتی نویسنده را مشخص کند.
جودی
Israel
جمع کن کلنا خودتو
همه کشور متوجه افتضاحات کهگیلویه شدن جز شماها
کمایی نوچه
Iran, Islamic Republic of
کمایی نوچه استاندار
Iran, Islamic Republic of
کسی که ۸۰۰۰هزار رای سرقتی دارد نباید اجازه ورود به مجلس را بهش بدند چرا آقای موحد به هوادارانش اجازه داده که چنین تخلق وتقلب سنگینی را مرتکب شوند کاملا مشخص به آقای بزرگواری ظلم شده ستم شده البته به مردم گهگیلویه بزرگ اجحاف شده در اصل برنده انتخابات بزرگواری است یقینا بیش از ۱۰ هزار دیکر آقای موحد دارد باید تحت هر شرایطی حق بزرگواری ضایع نشود ۸ هزار رای واقعا تاسف آور است //
یه آشنا
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم ۸هزاررای که میگین باطل شده کدوم نهادیاسازمان این آماروتاییدکرده یه کجااگه تاییدشده ارایه بدین مستند، بعدشم اقای بزرگواری فکرکرده باآومدن اقایان مژدهی وسعادتیان ودهبانی وحذف سردارهاشمی برنده انتخابات است درصورتیکه تمام تحلیلهایش نقش برآب شد..ودرضمن آدمیکه تاقبل ازبرگزاری انتخابات گفته بود۸۰هزاررای دارم ولی میخواست محل متینگهای انتخابتیش راپرکندایناهمش خیالبافی بودوبس
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
برای دفاع از حق گاهی به هر وسیله ای باید متوسل شد:::: اما شنیع ترین وسیله خایه مالی و واکس زدن کفش استعمار گر ه ::: شهدا خون دادن اما حالا جاماند ها ی جنگ هم ابرو وهم جان باید دهند::: سقیفه ها بعدا در تاریخ وپیشگاه الهی ثبت می شوند::: از رسانه نباید نا امید شد ونگران::: چرا که سخن همه ی سلایق ومعلومات را ابراز میکند::: سر دشمنی ندارد::: اما بعضی نخبه وروشنفکر و مردم وقتی با ابرام واصرار فردی را تکلیف به ادامه راه حق وخدمت صادقانه به اسلام کنند::: باید ادای تکلیف کند::::
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا کند کند این مطلبی که این برادر علیه آقای بزرگواری نوشته از طرفداران آقای موحد نبوده وبرای رضای خدا مطلب نوشته باشد ،کاش از عملکرد آقای موحد دراین چند دوره می‌نوشت ما که تغییر و تحول جدی که نیاز جوانان این منطقه را برطرف کند دراین ادوارگذشته ندیدیم بیست ساله که ورودی دهدشت درست نشده،فکر کنم آقایون اگر بیست سال دیگه هم بر منصب قدرت باشند همین آش است همین کاسه
امیر
Iran, Islamic Republic of
من به بزرگواری رای ندادم
ولی برنده واقعی بزرگواری بود
موحدنفرسوم بود
ارای موحددربهمئی دربهمئی سوم یاچهارم بود
United Kingdom
تو که ایقد می‌بافد برا مردم آقای صاحب کبنا نیوز پس چطور در ۸۰ صندوق شمارش شده ایقد تخلف بوده و۱۳ صندوق باطل کردن ک ۷۸۰۰ رای موحد باطل شد انصافتان کجا رفته ۴۰۰ صندوق را بشمارید اگ ۲۵هزار رای داشت موحد ما همه دروغ میگیم
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری عین حقیقت چرا بس کنید
کیان
Iran, Islamic Republic of
/ زمین و زمان و بازرسان فهمیدن تقلب شده اونوقت شما اگه از در و دیوار این شهر بپرسی که چه اتفاقی نو انتخابات افتاد بهت میگن که پول پاشی به والله قسم این آقا برادر و پسر و خودشو داده برای این انقلاب آنوقت یه بیاد این مرد با اخلاص را نقد کنه بزرگواری باید چی بده در را این انقلاب بزرگواری چون یه آدم عدالت طلب هست
Iran, Islamic Republic of
بررسی های میدانی بزرگواری اول بود / و الی موحد می خواست تغییر حوزه بده
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری برنده ی واقعی این انتخابات بوده و هست ...
ما مردم بدبخت هم باید به بدبختیمون بسازیم
بصیری مسعود
ب نظرم بین این مدیران آقای سالار خشایی از همه بهتر بودن و عملکرد عالیی در شرکت پخش فرآورده های نفتی داشتند ایشالله بقیه راه رو مثل قبل با موفقیت طی کنید و مث گذشته عملکرد راضی کننده ای از خود بجای بگذارید
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف و غیرت و شجاعت حاج آقا بزرگواری که جز حقیقت نگفت و تنها حق ضایع شده از مردم کهگیلویه رو عنوان کرد و مطالبه کرد ...
این حرفها بی فایده است ،همه ی مردم میدانند که با آنها چه کرده آید
آقای بزرگواری فقط از حق ضایع شده ی مردم سخن گفت و واقعا احسنت به غیرت و شجاعت و مردانگی اش
کاش همه ی مردم مثل حاج آقا شرافتشان را فدای پول نمی‌کردند ...
لطفا ناراحت نباشین از رسوا شدن حقایق ،مردم باید بفهمند چه بلایی به سرشون اومد و فقط بزرگواری مثل مرد و بدون ربا و پروا همه ی متخلفین را رسوا کرد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم سفسطه کافی است...من نه رای به بزرگواری دادم نه رای میدم...اما حرف حق رو زده و تمام مردم کهگیلویه جز اندکی همینطور قومگرا سکوت کرده اند...تخلف روشن روشن بوده...اصلا وقتی هادی طحان نظیف در حال عنوان کردن تایید انتخابات در کهگیلویه هستش همه چی از ظاهر و گفتار ایشون هویدا هست....کافیه یه لار دیگه فیلم رو نگاه کنید....خدا ، کائنات هر چی میخواین حساب کنید انتقام خواهد گرفت....افرادی که از بویر احمد حول ایشون هستن پیشینه و سابقه شون در تاریخ بویر احمد بر همگان روشنه...اتفاقا بزرگواری اگه یه کار خوب کرده همین سماجت در این دوره هستش...شرافت را در نظر گرفته و حرمت قلم رو نگهدارید..
Iran, Islamic Republic of
استاندار بعنوان مدیر ارشد استان باید در اوضاع نابسامانی که فرماندارنشدر گهگلویه بوجود آوردن سریع استعفا کنه
Iran, Islamic Republic of
استاندار بعنوان مدیر ارشد استان باید در اوضاع نابسامانی که فرماندارنشدر گهگلویه بوجود آوردن سریع استعفا کنه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
حق مردم وبزرگواری راخودرند هم استاندارهم فرمانداران /۱۲ هزار رای تقلب داشت چرا ناحق میگید
Iran, Islamic Republic of
یاد استاندار کلانتر بخیر یک رای مردم جابجا نشد در مان ایشان
علی
Iran, Islamic Republic of
بهترین متن روشنگری درمقابل آقای بزرگواری بوددراین ۴۵ساله اگرانحرافی درمسیرقانون شکل گرفت ازطرف جناح ایشون بودمانندراهیابی نابجای نجفی رهنانی به جای حاج بهرام تاجگردون وردصلاحیت کلیه رقبای ایشون حتی آقای موحد
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1