تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۴۷۰۹۹۶
شریفی در حال رشد اما آرام و به دور از حاشیه؛

شریفی آلترناتیوی برای راست و چپ در گچساران

۱
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
شریفی آلترناتیوی برای راست و چپ در گچساران
کبنا ؛انتخابات به روز‌های اوج خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در حالی که در طول ماه‌های اخیر درگیر سرنوشت نهایی تاجگردون هستند و در این میان برخی نیز در پی تخریب این و آن اما نامزد‌هایی بودند و هستند که فارغ از هیاهو و درگیر شدن در حواشی به کار خود که همان تبیین شعار‌ها و سیاست‌های انتخاباتی است مشغول بوده‌اند.
محمد باقر شریفی را باید یکی از این نامزد‌ها دانست که از ابتدا با یک مشی آرام و بدور از حاشیه و با تأکید بر اخلاق مداری پا به عرصه انتخابات گذاشت و تا امروز از این مدار خارج نشده است. خصیه و وجه تمایزی که گمشده این روز‌های فضای پر تنش انتخاباتی استان است. متأسفانه برخی‌ها فعالیت و کنش انتخاباتی را در بداخلاقی و یا تخریب همدیگر تعبیر و تفسیر می‌کنند و در واقعیت و یا رسانه‌ها انواع تهمت‌ها و شایعات را علیه همدیگر تولید و روانه ذهن جامعه می‌نمایند.
در این‌میان اما مشی آرام شریفی و امثال وی با تحسین و تأیید افکار عمومی همراه بوده است و چپ و راست در گچساران و باشت از او به نیکی یاد می‌کنند. همین موضوع نیز سبب شده است علاوه بر اینکه شریفی خود را یک رقیب جدی انتخاباتی می‌داند و واقعیت میدان نیز این را نشان می‌دهد در حوزه انتخابیه‌ای که هر آن ممکن است اتفاقات غیر قابل پیش بین بوقوع بپیوندد شریفی آلترناتیوی برای جریان‌ها و گروه‌های سیاسی است تا به او پناه ببرند و شبیه انتخابات خرداد ۱۴۰۰ نباشد که عملاً گزینه‌ای برای حمایت تمام قد و حلقه زدن جریان‌های سیاسی دور او وجود نداشته باشد.
این رفتار‌های اخلاق مدارانه شریفی محدود به انتخابات نمی‌باشد و شریفی در دوران مدیریت طولانی خود مشی‌ای همین گونه داشت و در هر مسئولیتی حضور داشت مردم وی را به خاطر همین اخلاق و رفتار‌های اخلاقی و آرام و توام با سعه صدر و مردم داری به نیکی یاد می‌کردند و دفتر وی محل مراجعه مردم برای حل مشکلاتشان بود.
دوماه زمان زیادی برای کار انتخاباتی نیست ولی شریفی در طول ایام گذشته با تمکین به قانون و دوری از هر گونه هیاهو و رفتار‌های خلاف قانون در انتخابات، مسیر انتخابات را به خوبی پیش آمده است و بزودی با روشن شدن تعیین بحث تأیید صلاحیت نامزد‌ها ضمن آن که انتخابات وارد مرحله جدی خود خواهد شد امثال شریفی فرصت ارایه دیدگاه و برنامه‌های خود و همچنین نقد وضعیت موجود را دارند. وضعیتی که محصول انحصار و حضور چهره‌های تکراری در این این حوزه انتخابیه است و شریفی نازمدی است از جنس مردم که علیه این انحصار گرایی و با رایحه تازه پا به عرصه انتخابات گذاشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

گرامی گچساران
Iran, Islamic Republic of
فارسی نمیتونه حرف بزنه
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1