تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۴۷۰۳۳۴
یادداشت ارسالی؛

آیا تمام کاندیداهای حوزه‌ی بویراحمد، دنا و مارگون تا انتهای راه در صحنه می‌مانند؟

۳
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آیا تمام کاندیداهای حوزه‌ی بویراحمد، دنا و مارگون تا انتهای راه در صحنه می‌مانند؟
کبنا ؛یادداشت ارسالی: شور و اشتیاق بی‌حد و اندازه ایام انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد در تمام کشور کم نظیر و مثال زدنی است.
اکنون که کارزار انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون به روز‌های حساس و داغ خود نزدیک شده است فعالان سیاسی و اجتماعی با تفکر‌های مختلف همچنان در یک ابهام و  سردرگمی عجیب و البته طبیعی به سر می‌برند.
دنبال‌کنندگان اخبار حوزه انتخابات در بویراحمد، دنا و مارگون پیگیر این هستند که کدام یک از نامزد‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این ماراتن سخت و نفس گیر تا پایان راه حضور خواهند داشت؟
اگرچه بنا به قوانین وضع شده در زمینه انتخابات، نامزد‌های انتخاباتی امکان فعالیت صد درصدی و به نمایش گذاشتن بسیاری از فعالیت‌های انتخاباتی خود را ندارند اما آنچه که تاکنون مشاهده شده این است که از بین ثبت نام‌کنندگان هیچکدام قصد کناره‌گیری و ادامه فعالیت و حمایت برای نامزد دیگری را حداقل تا این لحظه ندارند و هرکدام خود را وزنه‌ی سنگین انتخاباتی می‌دانند.
از میان نامزد‌های انتخاباتی چندین نفر وجود دارند که در دوره‌های گذشته هم رویای تکیه زدن بر کرسی سبز بهارستان را در سر داشته‌اند و برخی از آن‌ها تا میانه راه و حتی انتهای مسیر حضور داشته‌اند که البته با شکست مواجه شده‌اند.
اما در این مطلب قصد بر این است که حضور قاطع و تمام قد کاندیدا‌های حال حاضر تا انتهای راه بررسی شود.
در جریان اصولگرایی نادر منتظریان به عنوان خروجی شورای ائتلاف اصولگرایی و نامزد نهایی این جریان تا پایان انتخابات حضور خواهد داشت و  در واقع می‌توان گفت تکلیف برای این طیف سیاسی کاملاً مشخص است.
در دسته اصلاح طلبان به مانند دوره‌های قبل اشتیاق آنچنانی برای حضور نیرو‌های برجسته و شاخص این تفکر سیاسی برای کاندیداتوری در این حوزه انتخابیه وجود نداشته گویی که آن‌ها قهر سیاسی با این دوره از انتخابات را با عدم حضور برای ثبت نام استارت زده‌اند اگر چه یکی از نامزد‌های انتخاباتی همچون دوره‌های قبل خود را نامزد و نماینده این طیف سیاسی قلمداد می‌کند اما واکنشی در راستای حمایت همه جانبه و قاطع از سوی این جریان سیاسی برای این نامزد انتخاباتی سر نزده است و همچنان قاطعانه بر سر تصمیم دوره‌های گذشته خود که عدم حمایت از این کاندیدا هست مانده‌اند.
مقدم و خرامین هم از دیگر نامزد‌های انتخاباتی هستند که به صورت جدی برای ادامه انتخابات فعالیت‌های شبانه روزی خود را انجام می‌دهند.
اما در میان همه‌ی نامزد‌های انتخاباتی در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون فردی نام آشنا وجود دارد که دارای کوله باری از تجربه و سرشار از انرژی وصف ناپذیری است.
کاندیدایی که در واقع در عمل نشان داد می‌توان فراقومیتی و فراجناحی عمل کرد و موفق شد.
کسی که با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های همه‌ی گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه نشان داد که می‌توان با نیرو‌های متخصص و کاربلد برخورد سیاسی نداشت و از آن‌ها در جایگاه‌های مختلف استفاده کرد.
غلام محمد زارعی در بین کاندیدا‌های حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون اگر چه شایعاتی مبنی بر عدم حضور وی در انتخابات پراکنده شد اما با مشاهده فعالیت‌های وی در این روز‌های انتخاباتی و استقبال بی‌نظیر از‌ ایشان در محافل و مجالس مختلف می‌توان به جرات گفت که پای ثابت انتخابات است و رقیب قدر و جدی برای دیگر نامزد‌های مدعی در این دوره از انتخابات محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی که همیشه بفکر همه طوایف بودند
Iran, Islamic Republic of
کل خانواده ی من زارعی هستن
اهل رسانه
Iran, Islamic Republic of
کاملا مشخص است خیلی از افراد تا آخر یعنی روز انتخابات در صحنه نمی مانند یا رد صلاحیت می شوند و یا خودشان تا دیدند که رای ندارد کنار می کشند خیلی از مردم بخاطر اینکه رایشان به هدر نرود به همان سه چهار نفر اصلی رای می دهند و ماندن افرادی مثل آقای اراوند و آقای مقدم و آقای خرامین تا پایان نتیجه خوبی برایشان حاصل نخواهد شد و آرای قابل قبولی ندارند.
ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، گفت: ادغام رشته‌های شاخه نظری در حال بررسی کارشناسی ...
زخم کهنه تورم

زخم کهنه تورم

تورم دو‌رقمی سال‌های زیادی از نیم‌قرن گذشته گریبان اقتصاد کشور را گرفته و گاه ایران را ...
متهمان چای «دبش» کجایند؟

متهمان چای «دبش» کجایند؟

در جدول پیوست مشخص است که میزان ارز اختصاص یافته به گروه صنعتی دبش طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ...
1