تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۴۶۸۳۶۹
نقدی از سر دغدغه و دلسوزی؛

وضعیت آشفته آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۱۸
۸
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
وضعیت آشفته آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛بر اساس نتایج امتحانات نهایی که توسط معاون متوسطه و همچنین رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش اعلام‌شده (خبرگزاری تسنیم دوم مرداد ماه)، کیفیت آموزشی دبیرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد مناسب نیست. رتبه دانش‌آموزان استان ما در رشته‌های ریاضی و علوم تجربی به لحاظ میانگین نمرات( معدل) در رتبه آخر استان‌ها قرار دارد. کسب رکورد بی‌سابقه‌ای که محصول مدیریت ناکارآمد و کهنه گرا برای آموزش و پرورش استان ما می‌باشد. با این وضع باید اذعان کرد که آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از رسالت اصلی خود دور شده است و تاکنون اینچنین غرق در سیاسی کاری و امور نافی فرهنگ نبوده است. ضمن این که نتیجه‌ای که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد، نشان داد ضعیف‌ترین مدیران در سطوح استانی، شهرستانی و دبیرستانی، در استان ما به کار گرفته شده است. در واقع در سایه تقسیم‌بندی‌های ملحوظ در راستای اراده نمایندگان ( به استناد مصاحبه مدیرکل آموزش و پرورش با رسانه‌ها در ایام پایانی شهریورماه ۱۴۰۱ و ارجاع خواننده گرامی به آن مصاحبه ) و اداره سهامی، همچنان نیرو‌هایی عهده دار مسئولیت آموزش و پرورش هستند که چندان دغدغه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی ندارند و سُم ستوران سیاست و قومیت بر سر فرزندان مظلوم این دیار می‌تازد.
با اعلام رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش مبنی بر آخر بودن استان ما، نتیجه و محصول چینش مدیریتی و توزیع سهامی مدیریت در سطح استان و شهرستان‌ها را در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ملاحظه کردیم. اکنون مدیریت استانی چه پاسخی به خانواده‌ها و فرزندان این دیار دارند؟ مردم این دیار چه گناهی کرده‌اند که برای بقاء و استمرار مدیریت عده‌ای و تأثیرگذاری بر انتخابات پیش روی مجلس، این چنین نونهالان و نوجوانان این دیار نخبه پرور قربانی و فدا شوند؟ این مدیران با چه رویی سر بلند می‌کنند و حرف می‌زنند و مصاحبه می‌کنند؟ چرا بعضا پشت عبارات ارزشی و شیک سنگر می‌گیرند؟ آیا این شکاف و گسل و گاف بزرگ آموزشیِ جنابان قابل جبران است؟ مگر این بچه‌ها و کودکان و نوجوانان معصوم چه گناهی کرده‌اند؟ الان چه کسانی باید پاسخگو باشند؟
شفاف و بی‌پرده بگوییم دلسوزان و فرهیختگان به جنابان گوشزد کرده بودند که آموزش و پرورش مثل سایر دستگاه‌ها نیست و از این انتصابات شبه سیاسی (بخوانید قومی) دست بردارند. متأسفانه با دخالت صریح و بدون پرده بعضی نمایندگان در انتصابات، آش آن قدر شور شده که در انتصاب مدیران، توجه به نظر نماینده و دفتر نماینده، ملاک و اولویت اصلی شده است. و به تخصص، کارآمدی و داشتن بینش، نگرش و توانش علمی و مدیریتی بها داده نشده است.
اینک نمونه‌هایی از وضعیت مدیریتی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌ها را معروض می‌دارد تا عمق فاجعه مدیریتی را متوجه شویم.
⁃ مدیریت آموزش و پرورش در شهرستان بویراحمد آن قدر وخیم است که حدود یک ماه و نیم از سال تحصیلی گذشته، مدرسه ایثارگران پسرانه یاسوج دارای مشکل عجیب و غریب دو مدیر در رأس مدرسه به صورت عملی بوده که این مسأله حقیقتاً خاطر فرهنگیان را مکدر گردانید. اگرچه نهایتاً بعد از گذشت یک و ماه و نیم از سال تحصیلی با کوتاه آمدن یکی از دو نفر، موضوع تمام شد. ولی فقدان قدرت تصمیم‌گیری و توجه به مسائلی غیر از مسائل آموزشی و پرورشی و برجسته بودن مسائل شبه سیاسی در این قضیه و قضایای مشابه واضح و نمایان است. در صورتی که بخشی از نیمسال تحصیلی دو مدیر در رأس یک مدرسه باشد، افت تحصیلی و کیفیت نامناسب خدمات آموزشی و پرورشی بدیهی است. شبهه و ابهام در چگونگی توزیع وام‌های مرابحه بین معلمان و نارضایتی بی‌سابقه فرهنگیان از وضعیت آموزش و پرورش این شهرستان از جمله مواردی است که به وضوح قابل مشاهده هست. ایجاد گسل اجتماعی و فرهنگی در این نهاد فرهنگ ساز و اِعمال مسائلی مغایر با اصول فرهنگی و فی الواقع ترویج فرهنگ منسوخ قومیت و دمیدن ناصواب بر این طبل ناکوک و مضر به حال جامعه و احتمال پیدایش ناامنی اجتماعی مترتب بر این رفتار غیرحرفه‌ای و خسارت بار بویژه در فضای انتخاباتی پیش رو، نرخ فراوانی شکایات معلمان و اربابان رجوع به مراجع ذیصلاح نظارتی، شبهه در پذیرش برخی از دانش‌آموزان مدارس نمونه دولتی از جمله مواردی است که مبیّن اوضاع نابسامان و آشفته آموزش پرورش بویراحمد است. به اسم دولت اصولگرای رئیسی، مدیر و هر سه معاون آموزشی و پرورشی، حاکم بر آموزش و پرورش بویراحمد، اصلاح طلب هستند که بدون در نظر گرفتن اصول و مبانی مدیریت، با عنایت به نتایج اعلامی از سوی مرکز سنجش وزارت، تیشه به ریشه آموزش و پرورش زده‌اند. بدین جهت بنای ما بر این است تا ان شاءالله در فرصت و مجالی دیگر، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد را مستندا و کمّاً و کیفاً با آمار و ارقام مورد مداقه و بررسی قرار داده، که مثنوی هفت من کاغذ است.
⁃ پس از بازنشستگی مدیر آموزش و پرورش دهدشت، علیرغم وجود وقت کافی به جهت علم به زمان بازنشستگی‌ایشان، بدلیل فقدان قدرت تصمیم‌گیری و جسارت لازم، ابلاغ سرپرست جدید در سال گذشته صادر می‌شود و در سازماندهی نیرو‌ها در بخش متوسطه اوضاع نابسامانی ایجاد شد. دیری نپایید که مدیرکل رنجور، معاون آموزش متوسطه استان را به عنوان سرپرست و در واقع سومین مدیر، با حفظ سمت، راهی مرکز شهرستان کهگیلویه نمود تا دو روز از ایام هفته(روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه) را در دهدشت سپری نماید. امام جمعه محترم موضوع را به خطبه‌های نماز کشاند و به جد متذکر شدند. و پس از این کش و قوس‌ها، معلمان و مدارس و دانش‌آموزان و اولیاء و مردم این شهرستان بزرگ، چهارمین مدیر آموزش و پرورش را شاهد بوده‌اند. سال تحصیلی، بواسطه فقدان ثبات مدیریتی، تغییرات مکرر و مدیریت‌های ناکارآمد و ناپایدار، موجبات خزان تعلیم و تربیت در کهگیلویه شد. نتایج نابسامانی و فقدان مدیریت، و نبود خردورزی و تدبیر در استان، همین است که می‌بینیم.
⁃ از چرام هم اخبار مناسبی به گوش نمی‌رسد، بعد از عزل مدیر آموزش و پرورش چرام، سرپرستی این اداره به یکی از فارغ التحصیلان دکتری تخصصی رشته تعلیم و تربیت و از نیرو‌های جریان اصولگرا می‌رسد، اما به دلیل عدم فرمانبرداری محض از جریان سیاسی نماینده مجلس، از ادامه کار‌ او ممانعت بعمل آمد و سومین مدیر یا سرپرست در تقریباً یکسال اخیر مشغول فعالیت شد.
⁃ در وضعیت نامناسب فرهنگی کنونی جامعه و ضرورت برنامه‌ریزی درست و مناسب و پیگیری لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و پرورشی و تعمیق باور‌های دینی و انقلابی، ظرف چند ماه اخیر، جایگاه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل، سه نفر را به خود دیده است، که خود نشان از فقدان جرأت ورزی لازم برای تثبیت یکی از معاونین حیاتی این اداره کل در این بلبشوی فرهنگی است.
نبود معلم در بعضی مدارس ابتدایی استان کهگیلویه و بویراحمد و پاره‌ای از کلاس‌های متوسطه بعد از قریب یک ماه بواسطه توزیع نامناسب منابع انسانی و نقل و انتقالات غیرحرفه‌ای و رابطه ایِ درون استانی و غالبا سیاسی و همچنین بازنشسته کردن اجباری نیروی‌های کارآمد و مجرب علیرغم تأکید وزارت، نیز از جمله مسائل سوء مدیریتی مبتلابه آموزش و پرورش استان است.
در حوزه ستادی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، اخبار اسف‌زا نیز شنیده می‌شود از جمله:
⁃ حرف‌های در باره تعدادی  لپ تاپ.
⁃ لغو ابلاغ معاونت پرورشی توسط معاون دیگر که هم رده و هم تراز‌ایشان بوده. اگر چه این لغو ابلاغ بواسطه رفتار غیرقانونی، ناآگاهانه و غیرفرهنگی کان لم یکن تلقی گردید و موضوع جمع و جور شد و بعد از مدتی، ابلاغ همان معاون پرورشی، توسط مدیرکل لغو گردید، اما لغو ابلاغ معاون پرورشی توسط معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت در نوع خود نوبر بوده است و نشان رفتار‌های غیرقانونی و همچنین عدم آگاهی و اطلاع از بدیهی‌ترین اصول مدیریت و قوانین اداری است. خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
⁃ ابهام در میزان تخصیص وام مرابحه به برخی مدیران و کارکنان ستادی اداره کل موضوعی است که نیازمند روشنگری است. اگرچه با رجوع به بانکِ عامل، موضوع روشن و شفاف می‌شود.
⁃ دخالت‌های بیش از حد عوامل خارج از آموزش و پرورش، در اداره کل و بعضی شهرستان‌ها از جمله و به شدت در آموزش و پرورش بویراحمد، فضا را به سمت انحصارگرایی محض، کنش‌ها و واکنش‌های مخرب سوق داده است.
⁃ اعتراض بی‌سابقه ردشدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان و شائبه دخالت ناموجه در نمره‌گذاری مصاحبه و تجمع و حضور در نهاد‌های سیاسی و نظارتی از سوی معترضین از جمله موارد نادری است که رخ داده است.
پرسش کلیدی اینجاست که، چرا این نابسامانی مدیریتی و فکری و آشفته بازار بر آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد حاکم است؟ اگر دو مدیرکل آموزش و پرورش، یکی در جریان اصلاح طلبی و دیگری در جریان اصولگرایی طی دو سال اخیر، ملاحظه و مقایسه شود، موضوع روشن‌تر می‌گردد. جریان اصلاح طلبی، مدیری شایسته و توانمند و بدون حاشیه را در رأس آموزش و پرورش استان می‌گمارد و جریان اصولگرایی، نچندان نیروی مطرح خویش را. البته نباید به جریان اصولگرایی خرده گرفت. تقسیم‌بندی‌های سهمیه‌ای استان برای نمایندگان و استاندار، و ضعف ملموس و غیرقابل کتمان مدیریت استانی، چنین نتایجی را به بار آورده است. و اتفاقاً غالب مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها از جریان شبه سیاسی و خارج از دایره اصولگرایی می‌باشند از جمله: شهرستان بویراحمد، بهمئی، عشایر، استثنایی، چاررؤسا و دیشموک. و این یعنی تعداد زیادی از مدیران آموزش و پرورش استان ما همراه و همگام با برنامه‌ها، دغدغه‌ها، اصول، گفتمان، نگرش و نوع نگاه ریاست جمهوری و دولت‌ایشان نیستند و فاقد رویکرد تحولی هستند.
این مدیران نه تنها به لحاظ سیاسی و اجتماعی، بلکه به لحاظ فرهنگی، نسبت به پارادیم تربیتی و رویکرد پرورشی و آموزشی دولت مستقر باورمند نیستند. مضاف بر این که نتیجه‌ای که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد، نشان داد ضعیف‌ترین مدیران را در سطوح استانی، شهرستانی و دبیرستانی، دولت سیزدهم در استان ما به کار گرفته است. البته باید یادآوری کرد با تسلط و غلبه و حاکمیت جریان فکریِ مقابل دولت بر کرسی مدیریت تعلیم و تربیت استان، انگیزه و موتور محرکه درون‌زا در این دستگاه جریان سازِ تعلیم و تربیتی، برای عملیاتی کردن‌ایده‌های رئیس جمهور و دولت مستقر وجود ندارد. البته باید متذکر شد، عیب و محدودیت عمده کار اینجاست که از نیرو‌های توانمند مدیریتی جریان مخالفِ فکریِ دولت در سطح استان و شهرستان‌ها و مناطق، برای اصلاح، بهبود و ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش، استفاده نشده است. اشکالِ عمده کار در اینجاست که معمولاً از نیرو‌های ناکارآمد آنان استفاده شده است. برای درک بهتر موضوع، آموزش و پرورش بویراحمد را در ذهن خود متصور کنید.
همه بر این واقفیم، آشِ آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، سهمیه و محصول و دست پخت برخی نمایندگان به ویژه نماینده بویراحمد است. نماینده‌ای که برای تثبیت آینده شکننده و متزلزل و به قهقرا رفته خویش، صاحبان‌ایده و دانایان هر دو بویراحمد را کنار می‌گذارد تا مبادا بواسطه خلاقیت و کارآمدی و حُسن شهرت آنان و خانواده‌هایشان، در سپهر سیاسی و اجتماعی، رقیب قدر و جدیدی سر درآورد و مسلّماً و محققاً حتی از شنیدن نام آنان هراسان و لرزان است. اما در این بین مردم رنجدیده استان متضرر و مغبون و مظلوم واقع شده‌اند.
واقعاً در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گذرد؟!
باید اذعان کرد ظرف دو سال اخیر در این استان، جریانی با شدّت و حدّتِ تمام، همه مناسبات مدرن اجتماعی، سیاسی، اداری و حکمرانی را درنوردیده و نه تنها مدیریت استانی که خود بانی، فاعل، عامل و موجدِ وضعیت بغرنج امروز است، بلکه، ظاهر امر اینکه، نهاد‌های نظارتی و مدیران عالی دولت نیز گوش و چشم خویش را بر این واقعیت تنش‌زا و تشنج آفرین و مأیوس‌کننده و مخل امنیت استان، بسته‌اند و به هشدار‌های نماینده محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه، اصحاب رسانه و فعالان و پیشکسوتان سیاسی و منادیان یکپارچگی توجهی نشده است. البته در اینکه نمایندگان در همه ادوار و طی سالیان گذشته در انتصابات دخالت می‌کردند، شکی وجود ندارد و کسی نمی‌تواند، انکار کند. اما وضعیت فعلی، از چند جهت، متفاوت از قبل است:
الف) آش آنقدر شور شده و دخالت‌های بیجا آن قدر متکثر، متنوع، مکرر، نامتوازن، ناهمگون و غیراصولی شده، که رهبری معظم انقلاب هم صراحتاً و چندین بار وارد گود شده‌اند و تذکر داده‌اند. این تذکر رهبری باید تحقق یابد.
ب) سماجت و پافشاری بیش از اندازه روی یک فرد خاص از سوی نمایندگان برای انتصاب نیز مورد مبرهن و آشکاری است. مصاحبه مدیرکل آموزش و پرورش با رسانه‌ها در ایام پایانی شهریورماه۱۴۰۱، در خصوص انتصابات آموزش و پرورش، خود مؤید و گویای همه چیز است، و نیاز به هیچ صغری و کبری چیدن و استنتاج گرفتن و استدلال آوردن نیست. همه به وضوح مشاهده می‌کنیم حلقه مفقوده انتصاب مدیران، فقدان شایسته سالاری و عدم توجه به منابع غنی و توانمند انسانی است.
ج) تمرکز و تأکید بر جغرافیا از اهم موضوعات مبتلابه آموزش و پرورش استان است، که می‌تواند زمینه ساز مشکلات و مسائلی در آینده‌ای نه چندان دور و در ایام انتخابات مجلس گردد. البته باید اذعان کرد، اقدامات خلاف وحدت و عملکرد ایلیاتی و عشیره‌ای متأسفانه بر استان مستولی شده است. همه اهالی فهم و درک، دلسوزان این آب و خاک از هر قبیله اجتماعی و ایلی، اصحاب رسانه، نماینده محترم ولی فقیه در استان و ائمه محترم جمعه و جماعت، دانشگاهیان، فرهنگیان فهیم، احزاب و چهره‌های سیاسی، مکرراً و به صُوَر و اشکال مختلف، طی این مدت در خصوص انتصابات، هشدار‌های لازم را داده‌اند. با این تفاصیل، ضرورت انجام اقدامات تأمینی، اجرایی و فوری برای رفع معضلاتی که مدیریت ناکارآمد عصر حجری و منسوخ ایجاد کرده و برای سامان دادن امور، اجتناب ناپذیر است. جای ابهام و سؤال همچنان باقی است که چرا سیستم‌های نظارتی به طور دقیق ورود نمی‌کند و یا بعضاً توجهی ندارند؟ آیا آموزش و پرورش باید اینچنین اداره شود؟
وضعیت حال آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین شهرستان بویراحمد، یادآور سریال تلویزیونی سلطان و شبان در سال‌های اولیه دهه شصت و زمانیکه نویسنده سطور کودکی بیش نبوده، می‌باشد. واقعاً چه کسی آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها را مدیریت می‌کند؟ مدیرکل؟! نمایندگان؟! دفاتر نمایندگان؟ افراد یا فرد دیگری؟!
والسلام علی من اتبع الهدی
نام شما

آدرس ايميل شما

مارگون
United States
چرا از یک خانواده به دلیل وجود دو نفر از بستگان انها در اداره کل ۵نفر به یک مرتبه در آزمون دبیری استخدام میشن
Iran, Islamic Republic of
چون در حال حاضر قانون /بر آموزش و پرورش استان و شهرستان ها به ویژه بویراحمد و عشایر حاکم است و هیچ خبری از نظامات قاعده مند نیست و آموزش و پرورش به مرحله ی انفجار رسیده است
همتا
Iran, Islamic Republic of
کاربر مارگون زیبا،سرزمین بیدهای سبز(فقط نامشون مونده البته)شما راست میگید👌👌👌👏کاش میشد این باند بازیا جمع میشدن
Iran, Islamic Republic of
. جالب این جاست که این ها همه در دولت رئیسی که مدعی انقلابی گری است به پشتوانه ی یک نماینده ی ضعیف و ناتوان دست به چنین اقداماتی می زنند
Iran, Islamic Republic of
نماینده ی ناتوان که خواستار اصلاحات ساختاری شده بود !!!!!!!!!
جلیل بابکان
Iran, Islamic Republic of
چرا از تهمت ناگاه غمگین می‌شوی صائب؟
نَرُست از خار تهمت دامن پیراهن یوسف.
کبنا جان چند میگیری ؟
آن را که پاک است ،از تخریب های کبنا چه باک است.
عزت خواه پاک دست ترین ،توانمندترین و عزتمندترین مدیرکل تاریخ این بوم بر هست .
Iran, Islamic Republic of
به اسم جلیل بابکان کامنت نذار همه می دانتد که این
مدیرکل بی کفایت و نماینده ی با حذف سهمیه ی عشایری دانش آموزان و دانشجویان این مناطق چه ظلم بزرگی در حق بچه های مظلوم عشایر کرده اند گرچه ممکن اهل این مناطق نباشی و به صورت فیک از اسم این مناطق سوءاستفاده کنی
Iran, Islamic Republic of
ها جون خوت .
Iran, Islamic Republic of
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😆😆😆😆😆😆😆😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂😂🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓😸😸😸😸😸😸😸😹😹😹😹😹😹😹😹😹😺😺😺
Russian Federation
یکی از هنرستان های شهر یاسوج کمتر از چهل دانش آموز دارد بیش از ده نفر از رئیس و معاون و سرپرست بخش و ...براش ابلاغ زده اند همه هم از نورچشمی
France
عرض سلام ادب احترام وقت بخیر لطفا اسم این هنرستان را بنویسید، ممنون
Russian Federation
هنرستان هنرهای زیبا
Iran, Islamic Republic of
ضمنا جمالی آرند یک خانم یک سال کار را از چرام به یاسوج منتقل کرده و دلشاد اون را به مدیریت هنرستان دخترانه بازار منصوب کرده، که شرایط مدیریت حداقل ۵ سال سنوات کاری و شرکت در آزمون مدیران است، از این موارد نابود کننده اصل آموزش و پرورش مثال فراوان است.
نه به طایفه گرایی! شایسته سالاری؛ آری
Iran, Islamic Republic of
مردی که کفش هایش برایش بزرگ بود، صندلی مدیر کلی آموزش و پرورش استان هزار فرسنگ از سرش زیاد است.
معلم
Iran, Islamic Republic of
دلم میسوزد و کاری ز دستم بر نمی آید ...
دبیر
Iran, Islamic Republic of
چه فایده وقتی رسانه ای مثل شما با این حجم از مطالبه گری تغییری در این نهاد ایجاد نکرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اصلا اوضاع خوب نیست
آقای نماینده ضعیف ترین روزهای اموزش و پرورش در حال سپری است
Iran, Islamic Republic of
در طول تاریخ آموزش و پرورش هرگز آموزش و پرورش را چنین بی نظم بی قاعده بدون توجه به بحث پرورش و آموزش بچه ها ندیده ایم به عنوان فرهنگیانی که برای عرصه ی تعلیم و تربیت عمری را هزینه کرده ایم از نماینده ی ولی فقیه ودستگاههای حاکمیتی و بالاخص سپاه پاسداران می خواهیم به این هرج و مرج بی سابقه و سیستم حاکم بر آموزش و پرورش و به ویژه آموزش و پرورش بویراحمد و عشایر پایان داده و حاکمیت قانون را اعمال کنند
Iran, Islamic Republic of
/ تش نها من آموزش و پرورش
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آموزش و پرورش استان ما در دوران آیت الله رئیسی شده جولانگاه اصلاحطلبان.
معاون پرورشی بویراحمد،معاون مالی آموزش و پرورش عشایر،رئیس آموزش و پرورش عشایر و آموزش و پرورش بویراحمد و . . . که بواسطه نماینده یا بواسطه پست های کلیدی عضو خانواده خود در کمال ناباوری بر چنین صندلی هایی نشسته اند.
قبادیان
Iran, Islamic Republic of
ای همه ادم تو فقط ای دونفر نام بردی
چون شما کاری غیر قانونی انجام دادی و این دونفر مانع شدند
شرف داشته باش
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مشارکت‌های مردمی بویراحمد چنان داغونه که ادم شرمش میاد برود اداره برا کارش
احمد
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین و فاجعه بارترین نتایج در کنکور سراسری و امتحانات نهایی پایه دوازدهم در شهرستان بهمئی در سال تحصیلی اخیر رخ داده است . وضعیت پرورشی و ... نیز در حد فاجعه است . البته مدیر مربوطه توسط فرماندار که هیچ تخصصی در زمینه تعلیم و تربیت ندارد به عنوان مدیر نمونه انتخاب می شود . باید خون گریست ...
Iran, Islamic Republic of
زیاد سیاه نمایی شده است .در مورد امتحانات نهایی .به علت تغییرات در سوالات .شیوه برگزاری و تصحیح اوراق با سالهای گذشته فرق داشته و نمیشه مدارس استانی مثل کهگیلویه و بویراحمد را با مناطقی مثل تهران و اصفهان مقایسه کرد که این موضوع خودش یکی از بحث های مجلس در مورد مصوبه کنکور بوده است .و چندان نمیشه به حساب ناکارآمدی آموزش و پرورش استان گذاشت ت که وجود رتبه های برتر کنکور از استان نیز گواهی بر کارآمدی آموزشی استان است .در مورد تغییرات اداری نیز به مراتب وضعیت آموزش و پرورش استان منظم تر از دوره های قبل است
Iran, Islamic Republic of
با عملکرد و کارهای معاون مالی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان، آقای حاج متتظریان هیچ نیازی به تبلیغات ندارند و برنده صددرصد انتخابات هستند .
با انتخاب حلج منتظریان به قوم گرایی،ناکارآمدی و طایفه گرایی نه می گوییم.
ما منتظران، منتظر حاج منتظریانیم.
Iran, Islamic Republic of
با یا بدون آموزش و پرورش منتظریان برنده ی انتخابات است و از هر کوی و برزن این شواهد پیداست
Iran, Islamic Republic of
در کدام یک از مناطق یا شهرستان ها ابلاغ معاون پرورشی توسط معاون پشتیبانی لغوشده است؟
هر دم از این باغ بری می رسد
از این همه بی قانونی از این جماعت بی اطلاع از قوانین عمومی آموزش و پرورش حقیقتا آدم شوکه می شود
ببینید این باند ناتوان و بی خبر از همه جا چه بر سر آموزش و پرورش آورده اند؟!
آگاه
Iran, Islamic Republic of
اداره کل
Iran, Islamic Republic of
آی علمای اسلام به داد آموزش و پرورش برسید
عبدالخالق
India
وقتی یه مدیر با چند سرایدار شدن معاون بیشتر از این هم نباید انتظار داشت
Iran, Islamic Republic of
هیچ نظم و قاعده ای بر آموزش و پرورش حاکم نیست معلم ابتدایی رو آورده اند می گویند تو شیمی و فیزیک کارکن
معلم کار فناوری آورده اند میگن تو ادبیات دبیرستان کار کنن آدم دو سال کار را آورده اند مدیر گذاشته اند و معلم بیست و نه و سی سال را از مدیریت و حتی معاونت مدارس محروم کرده اند هیچ گاه آموزش و پرورش را بدین بی سر و سامانی و فشلی نبوده است مد
United Kingdom
مدیر کل ضعییییفه
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش چرام وضع خوبی نداره
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش چرام با منصوب کردن مسعود مرادی دیگر به دوران روحانی بازگشت
همش اصلاح طلب ...‌. دکتر عابدکیش انقلابی همشونه برداشت صدیف اومه همشه آوه
United States
آموزش وپرورش نه امیدی ونه اشتیاقی جهت کار و تلاش وجود ندارد
پارس
Iran, Islamic Republic of
من یک فرهنگی ۳۲ سال خدمت که در این چند سال بیش از ده مدیرکل را تجربه کردم و همیشه آموزش و پرورش درگیر این مسائل بوده و سوگند یاد میکنم مدیری مردمدار و دلسوز و توانمندتر از آقای عزت خواه با این وضعیت نابسامان اقتصادی ندیدم و در همین زمان ایشون رتبه ها و مقام‌های زیادی نصیب آ_ پ استان شد و ضعف آموزشی هم از پیامدهای کرونا هست که تا چند سال آینده از دست هیچکس ساخته نیست و ...
Iran, Islamic Republic of
مطمئنم یا وام خارج از نوبت و بدون سود یا امتیازی بهت داده و یا مدیریت و معاونتی در مدارس بهت بخشیده وگرنه فکر نمی کنم‌ کمتر فرهنگی را بتوان پیدا کرد که از این خرابه ی به جا مانده از آموزش و پرورش اندک رضایتی داشته باشد
دنا
Iran, Islamic Republic of
حتما پست خوبی بهت دادندورتبه ی خوبی😅
Iran, Islamic Republic of
مگه کرونا فقط توی استان ک ب بودد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
برادر من چه ربطی به اقتصاد داره ...... عزتخواه و جمالی/ آموزش و پرورش استان هستند . من دهدشتی ولی ساکن کرمان هستم به والله آدم خجالت میکشه
اداره کل استان ما از یه مدرسه روستایی کهنوج ...
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
حتما خواب تشریف داری، عزت خواه ضعیف ترین مدیرکل بوده، / هیچ‌کس از وی حساب نمیبرد، بی تدبیر ترین مدیردوران آموزش و پرورش استان بوده، .
Iran, Islamic Republic of
اااگر ذره ای ایمان داری تو کدم مسابقات رتبه آورد
Iran, Islamic Republic of
به روزهای بدتر هم خواهیم رسید
اهمیت ندادن به فرهنگیان نتیجه اش همین میشود
اموزش و پرورش را در سطح سیاهی لشکر تقلیل داده اند
Iran, Islamic Republic of
نویسنده سطور اسمش را هم بنویسید
چون قلم خودش سلاحِ شجاعت و شهامت است
Iran, Islamic Republic of
درود بسیار هم عالی بیان شد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
بگو مخالف روشنفکر هستم خلاص
این همه خضعبلات را بافتی که بگویی روشنفکر ضعیف است
اگر خدای جهان آفرین عمری داد اسفند ماه درسی بهت می دهیم که فراموش کاری بگیردت و به جای آموزش و پرورش بگویی نهضت سواد آموری
دویما حیا چیز خوبی است
سوما نمی خواهد هرروز بگویی آموزش و پرورش ضعیف است هرروز بیا و شفاف بگو از غصه روشنفکر می خواهیم بمیریم
انشاالله این غصه را برای ۴سال دیگر ت در نظر گرفته ایم که حالت جا بیاید .
محمود
Russian Federation
خزعبلات نه خضعبلات
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبهددانه
فرهنگی بدبخت
Iran, Islamic Republic of
خدایی بروید ببینید معاون پرورشی بویراحمد هرچه بچه زیلایی وفامیلشن هستن از ابتدایی تبدیل کرده پرورشی و راحت سالی با یه نماینده هم که میدونه قبول میشه هست که صندلی را از دست نده
Iran, Islamic Republic of
برای آموزش و پرورش باید لباس سیاه پوشید
با این وزیر ....با مدیر کل هاش
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
دبیرستان ایثارگران ، واقعا vip بعضی ها شده، امتحانات نهایی هست، کلاس هم برگزار نمیشه، کل این مدرسه باید منحل بشه
دنای سربلند
Iran, Islamic Republic of
لطف بفرماییدvip یعنی چه؟
دبیرستان ایثارگران متعلق به فرزندان ایثارگر...جانبازان و رزمندگان هست و کسی نمی‌تواند آن را حذف کند..
اما متأسفانه هنوز بعد از گذشت یک ماه ابلاغ برا هیچ‌ دبیری ثبت نشده و دانش آموزان بدون معلم هستند....
Iran, Islamic Republic of
سلام بی عدالتی در آموزش وپرورش بیداد می کند من ۲۷ سال سنوات خدمت آموزشی دارم ومدت ۴ سال در خواست معاون آموزشی دادم وواقعا باید بعد از ۲۵ سال تدریس دیگه خسته شدم ودرخواست معاونت آموزشی دارم جواب نشنیدم و می گویند باید مدیر تایید کنه خدایی کمی به خودتون بیایید این این طایفه بازی وقوم گرایی خط بازی بگذارید کنار به فکر قیامت هم باشید این نیز وصندلی به هیچ کسی تا حالا وفا نکرده که تو کهگیلویه وبویر احمد حتما باید پارتی داشته باشید تا کارتون انجام بگیره خدایی بسه ماهم هر طوری این سه سال دیگه هم تحمل می کنیم ولی شماها که اصلا به فکر نیستیدانشاالله خدا جوابتون بده
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر نگارنده شجاع و مدافع حق و لی انصافا آنچه نگاشته شده بخش کوچکی از عملکرد ضعیف و مدیرکل آموزش و پرورش استان است ، که به تعدادی اشاره می کنم
پخش گزارشات و اخبار در سطح خبرگزاری ها و صدا و سیمای استان ، با قدرت و نفوذ رسانه ای ناشی از هزینه های مالی تحت عناوین مختلف ، از جمله ،
1_ خبر رتبه اول جهان دانش آموزان مدرسه توحیدی در هوش مصنوعی ، که کاملا خلاف واقع بود ، اولا یک نمایشگاه در کشور ترکیه بود مسابقه و مدالی در کار نبود ، ربطی به آموزش و پرورش کشور و استان نداشته و یک گروه آزاد بوده ،
2- در جشنواره الف تا کشوری هیچ رتبه ای و برگزیده کشوری استان نداشت ، بلکه تعدادی از مدارس و همکاران دعوت شدند به مرحله کشوری برای کسب و تبادل تجربیات استانها ، ده ها خبر زدند که 7 هنرستان 6 معلم ابتدایی و... رتبه کشوری آوردند ،
3- در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور که در چهل سال گذشته بویژه 15 سال اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد جز پنج استان برتر کشور بود و حداقل 10تا 30 نفر هرساله رتبه کشوری داشت ، متاسفانه حتی یک نفر رتبه کسب نکردند و آخرین استان کشور مانند ابرو ریزی در آموزش و امتحانات نهایی شد ،
4- در ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور از فعالیت های نماز دستگاههای اجرایی استان ، که در تمام عمر آموزش و پرورش استان بویژه 15 ساله اخیر رتبه اول استان داشت امسال با کمترین امتیاز آخرین دستگاه اجرایی فرهنگی شد ،
5- در جشنواره های ملی از جمله مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر و تجارب برتر تربیتی که که در گذشته بیش از10 رتبه کشوری دشتیمامسال فقط سه نفر رتبه کسب کردند و خبر که چهار صد نفر تقدیر ویژه داشتیم ، حال آنکه مرسوم است در برنامه های کشوری لوح تقدیر برای همه شرکت کنندگان صادر می کنند ،
6- گزارشات متناقض در آمار شرکت کنندگان و در برگزاری مسابقات کشوری تربیت بدنی از جمله آمار 1700 نفر حال آنکه حدود 700 نفر در همه رشته دختر و پسر آن هم از تعدادی حدود 20 استانشرکت کننده داشتیم ،
7- تخلفات که پرونده آنها در دستگاههای نظارتی و امنیتی مفتوح و موجود است ،
8- استفاده از از نیروهای غیر تخصصی و ناتوان و و فرار از آموزش ابتدایی بعنوان مربی و معاون پرورشی با سفارش نمایندگان مجلس و مسایل منطقه ای و قومی و قبیله ای و در کردن چارت های معاونت پرورشی مدارس و ادارات از نیروهای غیر تخصصی و حذف سهمیه های نیروهای تخصصی برای استخدام مربی پرورشی وده ها مورد دیگر 10
Iran, Islamic Republic of
چیزی به اسم آموزش و پرورش باقی نمانده است خرابه ای بیش نیست سپاه پاسداران الان کجای این معادلات و نارضایتی عمومی فرهنگیان ایستاده است مردم و فرهنگیان از سپاه پاسداران که در همه ی بزنگاهها به داد مردم رسیده است انتظار دارند به این هرج و مرج بی سابقه در اداره ی کل وشهرستان ها و مناطق در کنار مردم دانش آموزان و فرهنگیان بایستد و به این وضعیت ظلم و جور فاحش خاتمه دهد
تیک تاک
Iran, Islamic Republic of
واقعا به اون بالایی اعتقاد نداری وگرنه اینجور نمیگفتی
شناسی از ناشناس
Iran, Islamic Republic of
علیرضا جان که دوتا اسم خوب رو لکه دا کردی لا اقل درست می پرسیدی و رتبه بندی هنرستان ها رو در بین ۱۶۷۰ هنرستان در کشور که تنها ۲۰۰ هنرستان انتخاب شد و در بین این ۲۰۰ تا ۷ تا مربوط به استان بود و در شبکه ۱ هم نمایش داده شد میدی بعد نظر میدادی متاسفم برای امثال شما که لا اقل انگیزه دانش آموزان رو برای رقابت در سال های آینده ضعیفتر می کنید حتما دنبال یه امتیازی یا چیزی بودی بهش نرسیدی تحمل فقط جوابتو خدا میده
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف شما. که شمه ای از بی کفایتی های حاکم بر آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را بیان کردید
متاسفانه عدم مدیریت شایسته
شهرستان گچساران را بر صدر این همه بی کفایتی ها قرار داده است و درواقع با بی ملاحظه گری مدیریت ناکارآمد
آموزش و پرورش گچساران لکه ننگی شده بر پیشانی وزارت آموزش و پرورش

براستی خانه از کجا ویران است؟!!!
اسلام
Greece
انتصاب مدیران ضعیف در راس آموزش وپرورش دلیل عمده واصلی همه مشکلات است
چرا هنوز فاطمی ضعیف با حکم سرپرستی اداره اموزش وپرورش دهدشت را به اپارتاید نژادی و جغرافیای تبدیل کرده است .چرا فقط از نیروهای یک جغرافیای خاص استفادهرمیکند .بی شک ازبهترین مدیران آموزش وپرورش دهدشت آقای گنجی بوده است .و در زمان ایشان همه چیز جای خودش بود و شایسته سلاری ویژه ای حاکم بود
جاوید
Iran, Islamic Republic of
سم ستوران سیاست. عجب جمله سنگینی
Iran, Islamic Republic of
چرااااااااااا عزتخواه عزل نمیشود؟؟؟
یکی پاسخ دهد
تابنده
Iran, Islamic Republic of
خود دوستان اوردن ایشون رو و بعد هم اگه عزل بشه نفر بعدی بهتر از ایشون هست یا خیر؟؟ ایا مشکل این نیست که در تمامی امور از بیرون دخالت میشود؟؟؟
Russian Federation
سم ستوران بی فرهنگی
دانشی
Netherlands
موقع ثبت نام اول سوال میکردن بچه کجایی انتخابات به کی رای میدین بعد اگه اونی بود باب دلشون بود ثبت نام میکردن باید این وضعیت پیش بیاد برا مدارس
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش را به عصر حجر بردند
ایثار
Iran, Islamic Republic of
دبیرستان پسرانه ایثارگرانی که سرایدارش خانم باشه دیگه فاجعه هست.....
طاها
Iran, Islamic Republic of
منم از اون دوستی ک نوشته سم ستوران سیاست خیلی لذت بردم
Iran, Islamic Republic of
این گروه منتظریان خودش را به آب و آتش می زند که بلکه فرجی براشون حاصل بشه غافل از اینکه نه حمایت هدایتخواه را دارد و نه خلقی پور
بویراحمد
United States
حاکم شهری که مرغابی بود برسرآن شهر چه رسوایی
والحق والنصاف آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد را که به نابودی کشاندند مخصوصاً دبیرستان متوسطه دوم تیزهوشان پسرانه و دخترانه
یک ماه از سال تحصیلی گذشته دانش آموز هنوز کتاب زبان انگلیسی ندارد دبیر ندارد
بدون برنامه
معلم ضعیف
جانی پور
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در اموزش و پرورش چرام بسیار سیاسی کاری شده است
جمالی
Iran, Islamic Republic of
تنها دلیل این همه ناکارامدی در اموزش و پرورش استان ضعف مدیرکل عزتخواه ست ایشون هیچ توان مدیریتی ندارن و ابزار پیاده کردن انتصابات قومی و قبیله ای و نمایندگان س.
تا کی باید این روند نامناسب ادامه داشته باشه
اقای عزتخواه در برابر خداوند باید پاسخگو باشید
اولیا
Iran, Islamic Republic of
لطفا سری به اموزش و پرورش چرام بزنید
فقط ساسی کاری سیاسی کاری سیاسی کاری و بکارگیری حامیان موحد
ابلاغ نیروهای اداری در خارج از اداره
طایفه گرایی قومیت گرایی
بکارگیری نیروهای غیرتخصصی در کلاس درس
ابتدایی در راهنمایی
ابتدایی در مشاوره و پرورشی
و صدها تخلف اداری دیگر
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
به نظرم هرچه بگیم فایده نداره چون اراده ای از سوی مسئولین استان برای سامان دادن به این مشکلات و مسائل وجود نداره.به بیان دیگر ظاهرا آموزش و پرورش برای آنها اهمیتی ندارد.والا ضعیف ترین مدیرکل و معاونین در این دوره بر آموزش و پرورش حاکم اند.وکسی هم درفکر تغییر این عزیزان نیست.
چرام
Iran, Islamic Republic of
وقتی جمالی معاون آموزش متوسطه باشد انتظار داری رتبه چندم در امتحانات نهایی باشیم؟
Iran, Islamic Republic of
ا . طبق نظر کارشناسان سازمان سنجش برای نتایج امتحان نهایی و باید یک ضریب برای مناطق محروم تعریف بشه .چون سالهای قبل چنین امتحانات با این تغییرات وجود نداشت نمیشه ملاک مقایسه کار آمدی آموزش و پرورش در نظر گرفته شود .این مطلب را وزارت آموزش و پرورش هم اعلام کرده است
زیور
Iran, Islamic Republic of
به استاندار استان:
به نمایندگان استان :
و به تمامی حامیان روشنفکر :
در خانه اگر کس است یک حرف بس است...
" به قطار در حال حرکت سنگ می زنند."
بار دیگر مژده پیروزی ندای وحدت را به هواداران پر شور و شعورش تبریک می گوییم.
زیاد نسوزید تمام می شوید.....
فاطمه
Russian Federation
اقای روشنفکر/ در اموزش و پرورش گذاشته ای یک روز تاوان اشک های یتیمی من رو خواهید داد که چنان با بی شرمی امتیاز مصاحبه من رو کم کردین و افراد نور چشگمی در مصاحبه اموزش و پرورش قبول شدن از خدا میخوام روسیاهیتو و بی ابروییتو روشنفکر هم در این دنیا هم در اخرت ببینم مطمعن باشین حق اشک های یتیمی من روشنفکر رو نمیزاره به اسفند برسه چه برسه قبول بشه
نصرت الله
Iran, Islamic Republic of
همه چی را عالی فرمودی. فقط چرام به دلیل بی کفایتی و دخالت های خانواده اش در امور
Russian Federation
با بیست و نه سال سابقه و مدرک دکتری دو سال است برای معاونت یک مدرسه درخواست میدیم هیچ توجهی نمی کنند ولی الان در دبیرستان دخترانه ی بلهزار دو نفر با دو سال و سه سال سابقه هر دو با یک فامیلی هر دو معاون دبیرستان هستند کو عدالت کی باید به این رسم آپارتاید نژادی پایان داده شود
عزیزی دم طسوج
Iran, Islamic Republic of
از دیگر دلایل افول در آموزش و پرورش ارزیابی عملکرد ضعیف و بله قربان گوی هست
پدر
Iran, Islamic Republic of
تورا خدا به داد دبیرستان تیز هوشان برسید داره نابودش میکنه اومده بیچاره بچه های ما / نسل آینده دارد نابود میشود آن هم تیز هوشان شهر واستان کجایید بیدار شید مثل کبک سرتان رانکنید زیر برف آهای واویلا صد واویلا
معلم
Iran, Islamic Republic of
چیه هم میگید دست پاک دست پاک کجاش دست پاکه هرچه تامرادی آورده تو دبیرستان پیزهوشان بچه ها راداره نابود میکنه این کجاش دست پاکیه
محقلی
Iran, Islamic Republic of
عجیب ترین انتصاب های آموزش و پرورش استان یک قرن دیگر
عجیب ترین مدیرکل : عزت خواه
عجیبترین معاون: ایمان سبحانی و جمالی
عجیبترین بازرسی : ما اسلام دانشی نسب
عجیب ترین مدیر :صدولی عابدکیش چرام
عجیبترین کارشناسان : نیروهایی که به اداره کل آورد
همکاران گرامی در سایر شهرستانها و مناطق لطفاً لیست را کامل کنید تا بماند به یادگار در تاریخ
امیرو امیراباد بناری
Iran, Islamic Republic of
چرا الکی میگی
هیچ اطلاعات دقیقی نداری
فقط مغرضانه حرف میزنی
اهورا
Iran, Islamic Republic of
مگه نباید نخود همه ی آش ها همه فک و فامیلشو بیاره سر کار .معلم چین تو مهریون چیکار می‌کنه معلم روستا با یه تلفن ب روشنفکر میان مدارس شهری .اگه سواد درست حسابی هم داشته باشن بازم خوبه
فرهنگی
Romania
ناتوان ترین مدیر کل در تمامی ادوار آموزش و پرورش عزت خواه ( ) بوده تا الان ...
ایشون (عزت خواه)در هیچ یک از موضوعات آموزش و پرورش صاحب نظر نمی باشد برعکس آقای زارع پور ...

آقای سبحانی معاون مالی قبل از حضور در جایگاه معاون پشتیبانی اداره کل هیچ گونه سابقه و تجربه ای نسبت به عملکرد این حوزه ندارد
رتبه آخر آموزش و پرورش در بحث امتحان نهایی و جشنواره شهید رجایی جالبه
Iran, Islamic Republic of
در جشنواره شهید رجایی در شاخص های اختصاصی آموزش و پرورش اول شد و نمره کامل ۱۰۰ رو گرفت ، در شاخص های پژوهش هم دوم و در کل شاخص ها در میان ۶۹ سازمان هفتم شد و این در کل امتیاز خوبیه
محمد
Iran, Islamic Republic of
اشتباه می کنی ی مدت دفتر دار معاونت پرورشی اقای شجاعیان بوذند منظور معاونت مالی
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
ما به شدت ازازدحام دانش آموزان درمدرسه ابتدایی دخترانه قلم چی سیسخت ناراحت وناراضی هستیم...بایدمدارس ۳۵ نفره جدابشن...شیفت صبح وبعدازظهر...هیچ کارایی دانش آموزان ندارندومجبوریم برای درس ریاضیشون معلم خصوصی بگیریم دراین وضعیت بحرانی اقتصاد...همون معلم هم ناراضیه ودیگه اعصابی براش نمونده...
Iran, Islamic Republic of
عزت اموزش وپرورش را لگد مال کرد مثل اینکه،،، ببری اهنگری اصلا ادم این. کار نبودداهل این. کار نبود پرت پرت از همه امور یه ادمی راازته یه کوچه تنگ وتاریک ورداری بیاری توی یه بزرگراه خطرناک خدایا مردم. چه گناهی کرده اند گرفتار شده اند اون از نماینده این هماززاین
علی
Iran, Islamic Republic of
یخورده باید منصفانه حرف زد همه مشکلات از مدیر کل نیست خیلی هاش از گذشته بوده و رسیده به دوره فعلی ولی مدیر کل هم واقعا باید قوی و کار مدیریت کرده باشه
به دور از سیاست کارشو انجام بده حجم انبوه مشکلات و دخالت جناح و سلیقه های مختلف هم امان نمیدن که حل بشن ..کمبود معلم مشکل همه جا هست استخدام باید بشن تا کمبود نیرو حل بشه ...
د،و
Iran, Islamic Republic of
درطول به وجود آمدن آموزش و پرورش استان ضعیفترین مدیرکل این مدیر کل بوده /فکری بحال آموزش و پرورش استان بکنید حداقل یکنفر که بتواند صحبت کند کلا آقای روشنفکر این آقا را چون از طایفعش بودگذاشته مدیکل خدا نخا کرو ورداریتش
اذری
Iran, Islamic Republic of
کبنا جون خوت استاندار از این نارضایتی جامعه فرهنگیان از مدیر کل آگاه هستند
مطالبه ما از شما عوامل سایت این است که این حجم از نارضایتی را به گوش ایشان برسانید و دلیل قانع کننده ای برای حفظ عزت خواه به این جامعه بدهید
والسلام
مردم
Iran, Islamic Republic of
ایهالناس ما از این شرایط نگرانیم
جناب استاندار.نمایندگان محترم کمی وجدان داشته باشید و با عزل عزت خواه به این آشفتگی پایان دهید
مدیر
Iran, Islamic Republic of
عزللللللللللللللل عزت خواه کلید حل مشکل آموزش و پرورش
معلم ابتدایی
Iran, Islamic Republic of
وای از بخت ما و استان ما
عزت خواه برگردد درس بدهد بهتر است
درنا
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر د کوتاه بیو اصلا بزار یه نماینده دیگه مدیرکل معرفی کنه
اگه گزینه ت عزت خواه است ما پشیمانیم
دبیر
Iran, Islamic Republic of
مشکل عزت خواه عدم تخصص مدیریتی است نه این حرفا
رستم
Iran, Islamic Republic of
مه آموزش و پرورشی هم مونده در استان
لفو چرومی
Iran, Islamic Republic of
بهترین کار عزل رییس اداره قرآن و نماز بود.چون اصلاح طلب بود.
چرومی
Iran, Islamic Republic of
درود بر عزت خواه انقلابی و مردمی

عزل بعضی پوسیده های دولت قبل کار بزرگی بود.

بچه‌های انقلابی همیشه موفقند.

ی عده ای میگفتن اگر به ما پست ندهید خودمون می سوزانیم.نمیدونم الآن در چه حالی هستن.ان شالله که سلامت باشند.
Iran, Islamic Republic of
ضربه ای که به پیکره آموزش و پرورش استان در این دوره وارد شده، سال های سال درمان نخواهد شد، و تمام مردم این استان مسئول هستن چه اونهایی که تیشه بر ریشه این نهاد مقدس وارد کردن و چه اونهایی که میبینن و ساکت نشستن... واقعا در این استان کی فریادرس است؟
سجاد م
Iran, Islamic Republic of
مطلب کاملا کذب و از انصاف به دور است.
شما که پاکدستی عزت خواه و سبحانی و اداره کل آموزش و پرورش را نمی توانید نشانه بگیرید و سراغ عجب دلایل واهی اومدید!
در تاریخ آموزش و پرورش مدیرکل به این اخلاق مداري و پاکی ندیده و انسانی دلسوزتر و پاک تر از سبحانی به چشم ندیدم.
انصاف داشته باشید و اگر با جریان ندای وحدت روشنفکر مشکل دارید مستقیم بگید و حرفای خارج از انسانیت نزنید.
قحط الرجال
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه دستگاه های نظارتی
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
بی کفایتی در آموزش و پرورش بویراحمد بیداد می کند.کاش مرجعی برای رسیدگی به وضع موجود بود.اولیا دانش آموزان به فکر فرزندان خود باشید. چند سال آینده متوجه خواهید شد که چه بر فرزندان شما گذشته و چه کاستی هایی در حق اینان شده است.
نان داغ کباب داغ
Iran, Islamic Republic of
سبحانی نژاد و عزت راه بزرگترین رو به جامعه تعلیم و تربیت داشته و هیچ کسی هم صدای معلمین دلسوز را نمی‌شنود
چرا چون استان ما خاله و خوروزویی پیش میره خداوند به داد مردم....‌‌
عابد
United States
جمالی زد آموزش این استان به فلاکت رساندش
شلال دون
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه فردی انقلابی هست.درودبر ایشان وتیمشان

کامنت ها را معزولین می نویسند.
Russian Federation
رواج بی نظمی هرج و مرج و بی قانونی و فامیل بازی الان که نارضایتی فرهنگیان به اوج رسیده است باید در سریعترین زمان ممکن مدیرکل ناتوان عزل و روسای شهرستان ها و معاونان کنار گذاشته شوند
ع،ن...
United States
ریس مدرسه باید در امتحان انتخاب مدیران شرکت کند ونمره بیاورد تا ریس مدرسه بشه.ولی در یاسوج برای افراد خاص خبری نیست، الان چنین مدیرانی هست...اعتراض کنی نتیجه ای نمی گیری
جواد
Iran, Islamic Republic of
این چند نفر دل دل یه شهرو خون کردن خدا .....
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره ک افراد بی کفایت در راس امور قرار بگیرن تو این ارگان دیگه کار از کار گذشته و نیاز به ی تحول عظیم هست طایفه گرایی و رانت بازی دل همه رو خون کرده
وضعیت آموزشی و تربیتی و علمی بچه ها مخصوصا در مدارس دولتی جای تامل داره
لطفا مددی
میرمو
Russian Federation
معاونت پرورشی بویراحمد رو اخراج کنید
دانشی
Iran, Islamic Republic of
همه مشکلات آموزشی استان در اموزش و پرورش به جمالی ارند بر میگرد
Iran, Islamic Republic of
فرهنگیان و دانش آموزان باید در اسفند ماه جواب قوم گرایان را بصورت کوبنده ای بدهند

فقط حاج نادر منتظریان
Iran, Islamic Republic of
سلام من ۸۸ بازنشسته شدم یاد آن دوران @نخواهی که ضایع شود روزگار@به نا کاردیده مفرمای کار@انتصابهای مصلحتی نماینده ها وقرابتها نتیجه اینه
Iran, Islamic Republic of
من یک بازنشسته فرهنگی سال ۸۸ هستم ۳ تحصیلکرده بیکار درچرام چرا از فرزندان ما بکار گرفته نمیشن واستخدام ابزار خویشاوندان مسئولین شده
Iran, Islamic Republic of
خیلی از مربیان نهضت که اصلا سابقه ای هم ندارند شدند مدیر و معاون مدیران و معاونین باید خیلی قوی باشند خیلی از مدیران و معاونین به وظایف خودشان آشنا نیستند هر کس بتواند آموزش و پرورش یاسوج را نجات داد واقعا کار خیر انجام داده آموزش و پرورش یاسوج سقوط کرده مقامات ارشد استان نباید اجازه دهند به دانش آموزان ظلم بشه آه و ناله و نفرین مردم جواب خواهد داد واقعا شرم آور است که افرادی کم تجربه ، بی تفاوت به مسائل آموزشی را مدیر و معاون گذاشتند الله اکبر
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1